dnes je 5.5.2024

Praktické informácie - Vestník verejného obstarávania
október 2022
PoUtStŠtPiSoNe
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31      
<september  november>
HLAVIČKA FORMULÁRA
Evidenčné číslo (značka) oznámenia: 03
Výber typu výzvy
Výzva na predkladanie ponúk pre zákazky s nízkou hodnotou
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
NÁZOV A ADRESY
RONA, a.s.
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31642403
Schreiberova 365, 02061 Lednické Rovne

Slovensko
Kontaktná osoba: RONA, a.s.
Telefón: +421 424601514 Fax: +421 424601446
Email: pass@rona.sk
Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.rona.sk
KOMUNIKÁCIA
Súťažné dokumenty sú dostupné priamo a úplne bez obmedzení či poplatkov
Zadajte adresu (URL): http://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-zakaziek/detail/dokumenty/450600
Ďalšie informácie možno získať na adrese
vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
ODDIEL II: PREDMET ZÁKAZKY
ROZSAH OBSTARÁVANIA
Názov
Referenčné číslo: 03
Hlavný kód CPV
45000000-7
Druh zákazky
Stručný opis
Rekonštrukcia zahŕňa búranie existujúcich priečok, inštaláciu nových elektrických rozvodov a zdravotechniky, murovanie nových priečok v zmysle nového architektonického návrhu. Renovácia zahŕňa vybudovanie nového bezbariérového vstupu do priestorov galérie a múzea. Druh a množstvo prác sú presne popísané vo výkaze výmer (príloha č. 1 Výzvy) a projektovej dokumentácií (príloha č. 2 Výzvy).
Celková predpokladaná hodnota
Hodnota bez DPH: 25 374,75
bez DPH
OPIS
ODDIEL III: OSOBNÉ POSTAVENIE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
PODMIENKY ÚČASTI
Osobné postavenie vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do živnostenských alebo obchodných registrov
Zoznam a krátky opis podmienok: Záujemca musí spĺňať podmienky účasti uvedené v § 32 ods. 1 písm. e) a f) zákona o verejnom obstarávaní. § 32 ods. 1 Verejného obstarávania sa môže zúčastniť len ten, kto spĺňa tieto podmienky účasti týkajúce sa osobného postavenia: e) je oprávnený dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce alebo poskytovať službu, f) nemá uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní potvrdený konečným rozhodnutím v Slovenskej republike alebo v štáte sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu.
Ekonomické a finančné postavenie
Zoznam a krátky opis podmienok: nerelevantné
Minimálna požadovaná úroveň štandardov: nerelevantné
Technická a odborná spôsobilosť
Zoznam a krátky opis podmienok: nerelevantné
Minimálna požadovaná úroveň štandardov: nerelevantné
Informácie o vyhradených zákazkách
PODMIENKY TÝKAJÚCE SA ZÁKAZKY
Podmienky vykonania zákazky
Lehota na dodanie alebo dokončenie predmetu zákazky: Najneskôr do 31.12.2022. Predmet zákazky sa bude financovať z prostriedkov Finančného mechanizmu EHP 2014-2021, štátny rozpočet a vlastné zdroje obstarávateľa. Platby sa budú realizovať bezhotovostným stykom na základe faktúry. Faktúra bude splatná do 30 kalendárnych dní odo dňa jej doručenia.
Informácie o pracovníkoch zodpovedných za vykonanie zákazky
ODDIEL IV: POSTUP
Informácie o elektronickej aukcii
ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
Lehota na predkladanie ponúk
Dátum a čas: 2022-11-08T15:00:00
Jazyk (jazyky), v ktorom (ktorých) možno predkladať ponuky alebo žiadosti o účasť
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
Komunikácia a výmena informácií medzi obstarávateľom a záujemcami a uchádzačmi sa uskutočňuje spôsobom a prostriedkami, ktoré zabezpečia úplnosť údajov a obsahu uvedených v ponuke a zaručia ochranu dôverných a osobných údajov uvedených v týchto dokumentoch, resp. v súlade s ustanovením § 22 ZVO. Obsah ponúk možno otvoriť a preskúmavať až po uplynutí lehoty určenej na ich predloženie. Komunikácia medzi obstarávateľom a uchádzačmi elektronickým spôsobom prostredníctvom informačného systému EVO, ktorý zabezpečí trvalé zachytenie jej obsahu v súlade s ustanovením § 187 ods. 8 a § 20 ods. 1 a nasl. ZVO. V prípade predloženia listinnej formy ponuky, uchádzač nesplní podmienky predloženia ponuky, pokiaľ ide o komunikačný formát a určený spôsob a bude vylúčený. Obstarávateľ upozorňuje, že pre prácu so systémom EVO sú záväzné a určujúce platné metodické pokyny a príručky alebo videonávody, voľne dostupné na portáli systému EVO v položke menu Príručky alebo Videonávody (https://www.uvo.gov.sk/viac-o-is-evo-5f6.html). Uchádzač cenu špecifikuje na základe výkazu výmer, ktorý je uvedený v prílohe č. 1 tejto Výzvy a to tak, že ocení jednotlivé položky. Uchádzač musí v cene stavebných prác uviesť pre každú požadovanú položku jednotku, počet jednotiek a jednotkovú cenu. Celková cena je daná súčinom počtu jednotiek a jednotkovej ceny a množstva uvedeného vo výkaze výmer, ktorý je uvedený v prílohe č. 1 tejto Výzvy. Spôsob určenia ceny musí byť zrozumiteľný, jasný a bez matematických chýb. Vyhodnotenie splnenia podmienok účasti a vyhodnotenie ponúk z hľadiska splnenia požiadaviek na predmet zákazky sa uskutoční po vyhodnotení ponúk na základe kritérií na vyhodnotenie ponúk, a to v prípade uchádzača, ktorý sa umiestnil ako prvý v poradí. Obstarávateľ vyhodnotí ponuku uchádzača, ktorý sa umiestnil ako prvý v poradí z hľadiska splnenia požiadaviek verejného obstarávateľa na predmet zákazky a splnenia podmienok účasti a vylúči ponuku, ktorá nespĺňa požiadavky na predmet zákazky a podmienky účasti uvedené v tejto výzve a v iných dokumentoch poskytnutých obstarávateľom v lehote na predkladanie ponúk. Ak dôjde k vylúčeniu uchádzača, vyhodnotí sa následne splnenie požiadaviek na predmet zákazky a splnenie podmienok účasti u ďalšieho uchádzača v poradí tak, aby uchádzač umiestnený na prvom mieste v novo zostavenom poradí spĺňal podmienky účasti a požiadavky na predmet zákazky. Výsledkom tohto postupu zadávania zákazky bude zmluva o dielo na realizáciu uvedeného predmetu zákazky (ďalej len ZoD). Platnosť zmluvy je stanovená podpisom oboch zmluvných strán. Zmluva nadobudne účinnosť dňom odovzdania a prevzatia staveniska zhotoviteľovi. K odovzdaniu a prevzatiu staveniska zhotoviteľovi dôjde až po kontrole procesu zadávania zákazky zo strany poskytovateľa pomoci, resp. správcu programu. Obstarávateľ umožňuje obhliadku miesta realizácie predmetu zákazky tak, aby si záujemca sám overil a získal všetky informácie, ktoré bude potrebovať na prípravu, spracovanie ponuky a začatie prác súvisiacich s realizáciou predmetu zákazky. Výdavky spojené s touto obhliadkou idú na ťarchu záujemcov. Žiadosti o účasť na obhliadku budú verejnému obstarávateľovi doručené prostredníctvom systému EVO s uvedením kontaktnej osoby a telefonického kontaktu. Na obhliadke sa môže zúčastniť každý záujemca (fyzická osoba), štatutárny orgán alebo člen štatutárneho orgánu záujemcu (právnická osoba), ktorá sa preukáže preukazom totožnosti a kópiou dokladu záujemcu o oprávnení podnikať. Poverený zástupca záujemcu sa preukáže preukazom totožnosti, kópiou dokladu záujemcu o oprávnení podnikať a splnomocnením na zastupovanie.
DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA
2022-10-18T00:00:00


Podcasty pre zákazníkov tohto portálu

Plán obnovy očami Lívie Vašákovej

Plán obnovy je v ostatnom období jednou z veľmi diskutovaných tém. Ako ho možno podnikateľmi reálne využívať? Čo znamená pre orgány verejnej...

Verejné obstarávanie v roku 2024

Oblasť verejného obstarávania si vyžaduje osobitnú pozornosť. Od 31.3.2024 nastávajú ďalšie zmeny v problematike verejného obstarávania. Aké...

Webináre formou otázok a odpovedí pre zákazníkov tohto portálu

Zmeny v zákone o verejnom obstarávaní

Lektor: JUDr. Marek Šmid, LLB.

Dátum: 14.6.2024

Čas konania: 11:00 - 12:00

Na tento webinár sa môžete zaregistrovať tu

Prihláste sa v prípade, že ste predplatiteľ portálu formou vyplnenia registračného formuláru.

Registrácia je záväzná!

Zoznam webinárov otázok a odpovedí a registračný formulár nájdete TU.

PRAKTICKÉ INFORMÁCIE
Najbližšia daňová povinnosť
15.5.2024 - Daň z príjmu právnickej osoby

Ďalšie povinnosti pre tento deň...
Kurzy mien 3.5.2024
1 EUR1,07 USD (+0,01)
1 EUR0,86 GBP (+0,01)
1 EUR4,33 PLN (+0,01)
1 EUR25,03 CZK (-0,06)
Ďalšie meny
Sadzby NBS
Platné od 20.9.2023
Jednodňové refinančné operácie 4,75 %
Hlavné refinančné operácie 4,50 %
Jednodňové sterilizačné operácie 4,00 %
viac
Cestovné náhrady

Stravné v SR od 1.10.2023

Opatrenie č. 368/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín

7,80 €

12 - 18 hodín

11,60 €

nad 18 hodín

17,40 €

Stravné v SR od 1.6.2023

Opatrenie č. 171/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín 7,30 €
12 - 18 hodín 10,90 €
nad 18 hodín 16,40 €

 

ostatné
EDITOVATEĽNÉ TLAČIVÁ
VESTNÍKY MINISTERSTIEV
PREDPOVEĎ POČASIA