dnes je 6.5.2024

Praktické informácie - Vestník verejného obstarávania
október 2022
PoUtStŠtPiSoNe
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31      
<september  november>
HLAVIČKA FORMULÁRA
Evidenčné číslo (značka) oznámenia: 1716/ZSKE-MVO/2022
Výber typu výzvy
Výzva na predkladanie ponúk pre zákazky s nízkou hodnotou
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
NÁZOV A ADRESY
Záchranná služba Košice
Vnútroštátne identifikačné číslo: 00606731
Rastislavova 43, 04191 Košice - mestská časť Juh

Slovensko
Kontaktná osoba: Záchranná služba Košice
Telefón: +421 940946269
Email: tatiana.gorcosova@kezachranka.sk
KOMUNIKÁCIA
Súťažné dokumenty sú dostupné priamo a úplne bez obmedzení či poplatkov
Zadajte adresu (URL): http://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-zakaziek/detail/dokumenty/450449
Ďalšie informácie možno získať na adrese
vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
ODDIEL II: PREDMET ZÁKAZKY
ROZSAH OBSTARÁVANIA
Názov
Referenčné číslo: 1716/ZSKE-MVO/2022
Hlavný kód CPV
72222300-0
Druh zákazky
Stručný opis
Predmetom zákazky je na základe vykonaného auditu kybernetickej bezpečnosti a odporúčaní audítora zabezpečiť: a)Analytická časť návrh minimálnej požiadavky na nákup technických prostriedkov, programových prostriedkov a služieb obsahujúci návrh minimálnych technických požiadaviek na konfiguráciu SIEM systému pre vyhľadávanie hrozieb, monitoring kybernetickej bezpečnosti, správu protokolov a riadenie bezpečnostných udalostí, správu incidentov a tvorbu korelačných pravidiel, na podklade vykonanej analýzy. b)Dokumentačná časť prevádzkovú dokumentáciu plán riadenia rizík IB a KB a vypracovanie smerníc a politík v zmysle ISO 27001 a 27005, register hrozieb a zraniteľností, riadenie dodávateľov vo vzťahu k rizikám. Minimálne požiadavky na predmet zákazky stanovené verejným obstarávateľom ako aj podrobné vymedzenie predmetu zákazky je uvedené v Prílohe č. 1 Opis predmetu zákazky tejto výzvy.
Celková predpokladaná hodnota
Hodnota bez DPH: 65 900,00
bez DPH
OPIS
ODDIEL III: OSOBNÉ POSTAVENIE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
PODMIENKY ÚČASTI
Osobné postavenie vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do živnostenských alebo obchodných registrov
Zoznam a krátky opis podmienok: Podľa § 32 ods. 1 písm. e) zákona o verejnom obstarávaní, dokladom, ktorý potvrdzuje, že je oprávnený poskytovať služby, ktoré zodpovedajú predmetu zákazky. Uchádzač nemusí predložiť predmetný doklad, pretože verejný obstarávateľ použije dostupné údaje z iných informačných systémov verejnej správy. V prípade, ak by verejný obstarávateľ v období vyhodnotenia splnenia podmienok účasti uchádzačov vo verejnom obstarávaní nemal možnosť prístupu na portál OverSi, je oprávnený vyžiadať si od uchádzačov originál príslušného výpisu/dokladu, resp. jeho osvedčenú kópiu. Podľa § 32 ods. 1 písm. f) zákona o verejnom obstarávaní, uchádzač predloží čestné vyhlásenie, že nemá uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní potvrdený konečným rozhodnutím v Slovenskej republike a v štáte sídla, miesta podnikania lebo obvyklého pobytu. Uchádzač, ktorý má platný zápis v Zozname hospodárskych subjektov vedený na Úrade pre verejné obstarávanie v súlade s § 152 zákona o verejnom obstarávaní, nie je povinný predložiť doklady na preukázanie splnenia podmienok účasti týkajúcich sa osobného postavenia.
Ekonomické a finančné postavenie
Zoznam a krátky opis podmienok: Nepožaduje sa.
Technická a odborná spôsobilosť
Zoznam a krátky opis podmienok: Uchádzač preukáže splnenie podmienky účasti opisom technického vybavenia, študijných a výskumných zariadení a opatrení použitých uchádzačom alebo záujemcom na zabezpečenie kvality.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov: Verejný obstarávateľ požaduje predložiť: Platný certifikát o zavedení systému manažérstva informačnej bezpečnosti v oblasti informačných technológií, vydaný nezávislou inštitúciou, ktorým sa potvrdzuje splnenie podmienok vyplývajúcich z normy EN ISO/IEC 27001. Uchádzač môže využiť systémy manažérstva informačnej bezpečnosti v oblasti informačných technológií vyplývajúce z európskych noriem. Verejný obstarávateľ uzná ako rovnocenné osvedčenia vydané príslušnými orgánmi členských štátov.
Informácie o vyhradených zákazkách
PODMIENKY TÝKAJÚCE SA ZÁKAZKY
Podmienky vykonania zákazky
Informácie o pracovníkoch zodpovedných za vykonanie zákazky
ODDIEL IV: POSTUP
Informácie o elektronickej aukcii
ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
Lehota na predkladanie ponúk
Dátum a čas: 2022-11-03T12:00:00
Jazyk (jazyky), v ktorom (ktorých) možno predkladať ponuky alebo žiadosti o účasť
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
Verejný obstarávateľ bude pri komunikácii s uchádzačmi, resp. záujemcami, postupovať v zmysle § 20 zákona o verejnom obstarávaní výhradne elektronicky, prostredníctvom komunikačného rozhrania informačného systému (IS) ERANET. Adresa stránky k dokumentácii VO: https://kezachranka.eranet.sk/#/tenderPublicDetails/39 Verejný obstarávateľ môže odstúpiť od zmluvy bez akýchkoľvek sankčných dôsledkov v prípade, ak výsledky administratívnej alebo finančnej kontroly poskytovateľa NFP neumožňujú financovanie výdavkov vzniknutých z procesu verejného obstarávania. Verejný obstarávateľ odstúpi od zmluvy v prípade, kedy ešte nedošlo k plneniu zmluvy v prípade ak vyjadrenia alebo výsledky kontroly poskytovateľom NFP neumožňujú financovanie výdavkov, vzniknutých z verejného obstarávania.
DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA
2022-10-19T00:00:00


Podcasty pre zákazníkov tohto portálu

Plán obnovy očami Lívie Vašákovej

Plán obnovy je v ostatnom období jednou z veľmi diskutovaných tém. Ako ho možno podnikateľmi reálne využívať? Čo znamená pre orgány verejnej...

Verejné obstarávanie v roku 2024

Oblasť verejného obstarávania si vyžaduje osobitnú pozornosť. Od 31.3.2024 nastávajú ďalšie zmeny v problematike verejného obstarávania. Aké...

Webináre formou otázok a odpovedí pre zákazníkov tohto portálu

Zmeny v zákone o verejnom obstarávaní

Lektor: JUDr. Marek Šmid, LLB.

Dátum: 14.6.2024

Čas konania: 11:00 - 12:00

Na tento webinár sa môžete zaregistrovať tu

Prihláste sa v prípade, že ste predplatiteľ portálu formou vyplnenia registračného formuláru.

Registrácia je záväzná!

Zoznam webinárov otázok a odpovedí a registračný formulár nájdete TU.

PRAKTICKÉ INFORMÁCIE
Najbližšia daňová povinnosť
15.5.2024 - Daň z príjmu právnickej osoby

Ďalšie povinnosti pre tento deň...
Kurzy mien 3.5.2024
1 EUR1,07 USD (+0,01)
1 EUR0,86 GBP (+0,01)
1 EUR4,33 PLN (+0,01)
1 EUR25,03 CZK (-0,06)
Ďalšie meny
Sadzby NBS
Platné od 20.9.2023
Jednodňové refinančné operácie 4,75 %
Hlavné refinančné operácie 4,50 %
Jednodňové sterilizačné operácie 4,00 %
viac
Cestovné náhrady

Stravné v SR od 1.10.2023

Opatrenie č. 368/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín

7,80 €

12 - 18 hodín

11,60 €

nad 18 hodín

17,40 €

Stravné v SR od 1.6.2023

Opatrenie č. 171/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín 7,30 €
12 - 18 hodín 10,90 €
nad 18 hodín 16,40 €

 

ostatné
EDITOVATEĽNÉ TLAČIVÁ
VESTNÍKY MINISTERSTIEV
PREDPOVEĎ POČASIA