dnes je 6.5.2024

Praktické informácie - Vestník verejného obstarávania
október 2022
PoUtStŠtPiSoNe
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31      
<september  november>
HLAVIČKA FORMULÁRA
Evidenčné číslo (značka) oznámenia: MAGS OVO 49623/2022
Toto oznámenie upravuje: Smernica 2014/24/EÚ
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
NÁZOV A ADRESY
Hlavné mesto SR Bratislava
Vnútroštátne identifikačné číslo: 00603481
Primaciálne námestie 1, 81499 Bratislava - mestská časť Staré Mesto

Slovensko
Kontaktná osoba: Hlavné mesto SR Bratislava
Telefón: +421 259356547
Email: katarina.bohovicova@bratislava.sk
Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.bratislava.sk
SPOLOČNÉ VEREJNÉ OBSTARÁVANIE
ODDIEL II: PREDMET
ROZSAH OBSTARÁVANIA
Názov:
Referenčné číslo: MAGS OVO 49623/2022
Hlavný kód CPV
42512000-8
Druh zákazky
Stručný opis:
Predmetom zákazky je zabezpečenie klimatizovania vybraných priestorov administratívnych budov verejného obstarávateľa, nachádzajúcich sa na území Bratislavy - Sedlárska 4, Laurinská 5, Rudnayovo nám. 4, Uršulínska 11, podľa príslušnej dokumentácie, vrátane pravidelného servisu a údržby. Podrobnejšie informácie sú dostupné v časti D týchto súťažných podkladov, technickej dokumentácii a vo výkaze výmer.
Informácie o častiach
Zadajte, koľkokrát sa použije časť II.2: 4
OPIS
Názov
Časť č. 1
Časť č.: Klimatizácia kancelárskych priestorov administratívnej budovy Sedlárska 4 v Bratislave
Dodatočné kódy CPV
42512000-8

Miesto vykonania
Kód NUTS:
SK010:
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
Sedlárska 4, Bratislava
Opis obstarávania:
Zabezpečenie klimatizovania vybraných priestorov administratívnej budovy verejného obstarávateľa, nachádzajúcej sa na území Bratislavy - Sedlárska 4 podľa príslušnej dokumentácie, vrátane pravidelného servisu a údržby. Podrobnejšie informácie sú dostupné v súťažných podkladoch, technickej dokumentácii a vo výkaze výmer.
Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Lehota dodania:15%:
Predĺženie záruky a servisu klimatizácií nad požadovaný rozsah:7%:
Technické parametre:5%:
Zapojenie osôb znevýhodnených na trhu práce a/alebo osôb so statusom dočasného útočiska do realizácie zákazky:3%:
Náklady/Cena: Cena
Cena
Relatívna váha: 70%
Informácie o opciách
Opcie: Nie
INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Nie
Doplňujúce informácie

Názov
Časť č. 2
Časť č.: Klimatizácia kancelárskych priestorov administratívnej budovy Laurinská 5 v Bratislave
Dodatočné kódy CPV
42512000-8

Miesto vykonania
Kód NUTS:
SK010:
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
Laurinská 5, Bratislava
Opis obstarávania:
Zabezpečenie klimatizovania vybraných priestorov administratívnej budovy verejného obstarávateľa, nachádzajúcej sa na území Bratislavy - Laurinská 5 podľa príslušnej dokumentácie, vrátane pravidelného servisu a údržby. Podrobnejšie informácie sú dostupné v súťažných podkladoch, technickej dokumentácii a vo výkaze výmer.
Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Lehota dodania:15%:
Predĺženie záruky a servisu klimatizácií nad požadovaný rozsah:7%:
Technické parametre:5%:
Zapojenie osôb znevýhodnených na trhu práce a/alebo osôb so statusom dočasného útočiska do realizácie zákazky:3%:
Náklady/Cena: Cena
Cena
Relatívna váha: 70%
Informácie o opciách
Opcie: Nie
INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Nie
Doplňujúce informácie

Názov
Časť č. 3
Časť č.: Klimatizácia kancelárskych priestorov administratívnej budovy Rudnayovo nám. 4 v Bratislave
Dodatočné kódy CPV
42512000-8

Miesto vykonania
Kód NUTS:
SK010:
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
Rudnayovo nám. 4, Bratislava
Opis obstarávania:
Zabezpečenie klimatizovania vybraných priestorov administratívnej budovy verejného obstarávateľa, nachádzajúcej sa na území Bratislavy - Rudnayovo nám. 4 podľa príslušnej dokumentácie, vrátane pravidelného servisu a údržby. Podrobnejšie informácie sú dostupné v súťažných podkladoch, technickej dokumentácii a vo výkaze výmer.
Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Lehota dodania:15%:
Predĺženie záruky a servisu klimatizácií nad požadovaný rozsah:7%:
Technické parametre:5%:
Zapojenie osôb znevýhodnených na trhu práce a/alebo osôb so statusom dočasného útočiska do realizácie zákazky:3%:
Náklady/Cena: Cena
Cena
Relatívna váha: 70%
Informácie o opciách
Opcie: Nie
INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Nie
Doplňujúce informácie

Názov
Časť č. 4
Časť č.: Klimatizácia kancelárskych priestorov administratívnej budovy Uršulínska 11 v Bratislave
Dodatočné kódy CPV
42512000-8

Miesto vykonania
Kód NUTS:
SK010:
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
Uršulínska 11, Bratislava
Opis obstarávania:
Zabezpečenie klimatizovania vybraných priestorov administratívnej budovy verejného obstarávateľa, nachádzajúcej sa na území Bratislavy - Uršulínska 11 podľa príslušnej dokumentácie, vrátane pravidelného servisu a údržby. Podrobnejšie informácie sú dostupné v súťažných podkladoch, technickej dokumentácii a vo výkaze výmer.
Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Lehota dodania:15%:
Predĺženie záruky a servisu klimatizácií nad požadovaný rozsah:7%:
Technické parametre:5%:
Zapojenie osôb znevýhodnených na trhu práce a/alebo osôb so statusom dočasného útočiska do realizácie zákazky:3%:
Náklady/Cena: Cena
Cena
Relatívna váha: 70%
Informácie o opciách
Opcie: Nie
INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Nie
Doplňujúce informácie

ODDIEL IV: POSTUP
OPIS
Druh postupu
Informácie o rámcovej dohode alebo dynamickom nákupnom systéme
Informácie o elektronickej aukcii
Informácia o dohode o vládnom obstarávaní (GPA)
Na toto obstarávanie sa vzťahuje dohoda o vládnom obstarávaní: Áno
ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
Predchádzajúce uverejnenie týkajúce sa tohto obstarávacieho konania
Číslo oznámenia v Ú. v. EÚ: 2022/S 107-296154
Informácie o ukončení výzvy na súťaž vo forme predbežného oznámenia
ODDIEL V: ZADANIE ZÁKAZKYMAGTS2200303:1:Klimatizácia kancelárskych priestorov administratívnej budovy Sedlárska 4 v Bratislave:
Zákazka/časť je pridelená: Áno
ZADANIE ZÁKAZKY
Dátum uzatvorenia zmluvy
2022-09-22T00:00:00
Informácie o ponukách
Počet prijatých ponúk: 2
(MSP ? ako sa uvádza v odporúčaní Komisie 2003/361/ES): 2
Počet ponúk doručených od uchádzačov z iných členských štátov EÚ: 0
Počet ponúk doručených od uchádzačov zo štátov, ktoré nie sú členmi EÚ: 0
Počet ponúk prijatých elektronicky: 2
Zákazka bola pridelená skupine hospodárskych subjektov: Nie
Informácie o hodnote zákazky/časti (bez DPH)
Chcete uviesť pôvodnú predpokladanú celkovú hodnotu zákazky/časti: Áno
Hodnota (ktorá sa brala do úvahy): 29 283,46
bez DPH
Informácie o subdodávkach

MAGTS2200304:2:Klimatizácia kancelárskych priestorov administratívnej budovy Laurinská 5 v Bratislave:
Zákazka/časť je pridelená: Áno
ZADANIE ZÁKAZKY
Dátum uzatvorenia zmluvy
2022-09-22T00:00:00
Informácie o ponukách
Počet prijatých ponúk: 2
(MSP ? ako sa uvádza v odporúčaní Komisie 2003/361/ES): 2
Počet ponúk doručených od uchádzačov z iných členských štátov EÚ: 0
Počet ponúk doručených od uchádzačov zo štátov, ktoré nie sú členmi EÚ: 0
Počet ponúk prijatých elektronicky: 2
Zákazka bola pridelená skupine hospodárskych subjektov: Nie
Informácie o hodnote zákazky/časti (bez DPH)
Chcete uviesť pôvodnú predpokladanú celkovú hodnotu zákazky/časti: Áno
Hodnota (ktorá sa brala do úvahy): 28 302,75
bez DPH
Informácie o subdodávkach

MAGTS2200305:3:Klimatizácia kancelárskych priestorov administratívnej budovy Rudnayovo nám. 4 v Bratislave:
Zákazka/časť je pridelená: Áno
ZADANIE ZÁKAZKY
Dátum uzatvorenia zmluvy
2022-09-22T00:00:00
Informácie o ponukách
Počet prijatých ponúk: 2
(MSP ? ako sa uvádza v odporúčaní Komisie 2003/361/ES): 2
Počet ponúk doručených od uchádzačov z iných členských štátov EÚ: 0
Počet ponúk doručených od uchádzačov zo štátov, ktoré nie sú členmi EÚ: 0
Počet ponúk prijatých elektronicky: 2
Zákazka bola pridelená skupine hospodárskych subjektov: Nie
Informácie o hodnote zákazky/časti (bez DPH)
Chcete uviesť pôvodnú predpokladanú celkovú hodnotu zákazky/časti: Áno
Hodnota (ktorá sa brala do úvahy): 23 125,32
bez DPH
Informácie o subdodávkach

MAGTS2200306:4:Klimatizácia kancelárskych priestorov administratívnej budovy Uršulínska 11 v Bratislave:
Zákazka/časť je pridelená: Áno
ZADANIE ZÁKAZKY
Dátum uzatvorenia zmluvy
2022-09-21T00:00:00
Informácie o ponukách
Počet prijatých ponúk: 2
(MSP ? ako sa uvádza v odporúčaní Komisie 2003/361/ES): 2
Počet ponúk doručených od uchádzačov z iných členských štátov EÚ: 0
Počet ponúk doručených od uchádzačov zo štátov, ktoré nie sú členmi EÚ: 0
Počet ponúk prijatých elektronicky: 2
Zákazka bola pridelená skupine hospodárskych subjektov: Nie
Informácie o hodnote zákazky/časti (bez DPH)
Chcete uviesť pôvodnú predpokladanú celkovú hodnotu zákazky/časti: Áno
Hodnota (ktorá sa brala do úvahy): 5 858,10
bez DPH
Informácie o subdodávkach

ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
POSTUPY PRESKÚMAVANIA
Orgán zodpovedný za preskúmanie
Úrad pre verejné obstarávanie
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98, 82005 Bratislava

Slovensko
Kontaktná osoba: Úrad pre verejné obstarávanie
Telefón: +421 250264176 Fax: +421 250264219 Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.uvo.gov.sk
Postup preskúmania
Útvar, od ktorého možno získať informácie o postupe preskúmania
Úrad pre verejné obstarávanie
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98, 82005 Bratislava

Slovensko
Kontaktná osoba: Úrad pre verejné obstarávanie
Telefón: +421 250264176 Fax: +421 250264219 Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.uvo.gov.sk
DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA
2022-10-14T00:00:00


Podcasty pre zákazníkov tohto portálu

Plán obnovy očami Lívie Vašákovej

Plán obnovy je v ostatnom období jednou z veľmi diskutovaných tém. Ako ho možno podnikateľmi reálne využívať? Čo znamená pre orgány verejnej...

Verejné obstarávanie v roku 2024

Oblasť verejného obstarávania si vyžaduje osobitnú pozornosť. Od 31.3.2024 nastávajú ďalšie zmeny v problematike verejného obstarávania. Aké...

Webináre formou otázok a odpovedí pre zákazníkov tohto portálu

Zmeny v zákone o verejnom obstarávaní

Lektor: JUDr. Marek Šmid, LLB.

Dátum: 14.6.2024

Čas konania: 11:00 - 12:00

Na tento webinár sa môžete zaregistrovať tu

Prihláste sa v prípade, že ste predplatiteľ portálu formou vyplnenia registračného formuláru.

Registrácia je záväzná!

Zoznam webinárov otázok a odpovedí a registračný formulár nájdete TU.

PRAKTICKÉ INFORMÁCIE
Najbližšia daňová povinnosť
15.5.2024 - Daň z príjmu právnickej osoby

Ďalšie povinnosti pre tento deň...
Kurzy mien 3.5.2024
1 EUR1,07 USD (+0,01)
1 EUR0,86 GBP (+0,01)
1 EUR4,33 PLN (+0,01)
1 EUR25,03 CZK (-0,06)
Ďalšie meny
Sadzby NBS
Platné od 20.9.2023
Jednodňové refinančné operácie 4,75 %
Hlavné refinančné operácie 4,50 %
Jednodňové sterilizačné operácie 4,00 %
viac
Cestovné náhrady

Stravné v SR od 1.10.2023

Opatrenie č. 368/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín

7,80 €

12 - 18 hodín

11,60 €

nad 18 hodín

17,40 €

Stravné v SR od 1.6.2023

Opatrenie č. 171/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín 7,30 €
12 - 18 hodín 10,90 €
nad 18 hodín 16,40 €

 

ostatné
EDITOVATEĽNÉ TLAČIVÁ
VESTNÍKY MINISTERSTIEV
PREDPOVEĎ POČASIA