dnes je 12.5.2024

Praktické informácie - Vestník verejného obstarávania
2022
PoUtStŠtPiSoNe
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
<jún  august>
HLAVIČKA FORMULÁRA
Evidenčné číslo (značka) oznámenia: 2022_rekonštrukcie ciest (2.časť)
Toto oznámenie upravuje: Smernica 2014/24/EÚ
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
NÁZOV A ADRESY
Správa a údržba ciest Trnavského samosprávneho kraja
Vnútroštátne identifikačné číslo: 37847783
Bulharská 39, 91853 Trnava

Slovensko
Kontaktná osoba: Správa a údržba ciest Trnavského samosprávneho kraja
Telefón: +421 335531287
Email: vo@spravaciest.sk
SPOLOČNÉ VEREJNÉ OBSTARÁVANIE
KOMUNIKÁCIA
Súťažné dokumenty sú dostupné priamo a úplne bez obmedzení či poplatkov
Zadajte adresu (URL): http://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-zakaziek/detail/dokumenty/444536
Ďalšie informácie
Ďalšie informácie možno získať na: vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
ODDIEL II: PREDMET
ROZSAH VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA
Názov:
Referenčné číslo:
Hlavný kód CPV
45233140-2
Druh zákazky
Stručný opis:
Predmetom zákazky je uskutočnenie stavebných prác s názvom "Rekonštrukcie vybraných úsekov ciest na území TTSK - 2 časť" a taktiež vyhotovenie projektových dokumentácií skutočného zrealizovania stavieb a porealizačných geodetických zameraní oprávnenou osobou v digitálnej aj papierovej forme. Podrobné vymedzenie jednotlivých častí predmetu zákazky vrátane technických špecifikácií je uvedené vo Zväzku 2 Opis predmetu zákazky súťažných podkladov a v projektových dokumentáciách, ktoré tvoria samostatnú prílohu a sú neoddeliteľnou súčasťou súťažných podkladov.
Celková odhadovaná hodnota
Hodnota bez DPH: 2 369 461,57
bez DPH
Informácie o častiach
Zadajte, koľkokrát sa použije časť II.2: 2
OPIS
Názov
Rekonštrukcia cesty III/1265 - prepojovacia, km 0,000 - 6,700
Časť č.: 1
Dodatočné kódy CPV
45233142-6

45233141-9

Miesto vykonania
Kód NUTS:
SK021:
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
cesta III/1265 v km 0,000 - 6,700 kumulatívneho staničenia Cestnej databanky, okres Piešťany
Opis obstarávania:
Predmetom uvedenej časti predmetu zákazky je rekonštrukcia cesty III/1265 v km 0,000 - 6,700 kumulatívneho staničenia Cestnej databanky. Úsek začína na križovatke s cestou II/504 v obci Veľké Kostoľany a končí za obcou Nižná na ceste III/1265. Úsek nie je rozdelený a je v celkovej dĺžke 6700 m. Komunikácia v uvedenom úseku vykazuje poruchy obrusnej, ložnej a podkladnej vrstvy vozovky. Pri stavebných prácach sa nevyžadujú zábery cudzích pozemkov. Všetky navrhnuté opatrenia budú realizované na cestných pozemkoch a kategória komunikácie ostane nezmenená. Smerové ani výškové vedenie cesty sa nemení, oprava vozovky kopíruje existujúcu trasu cesty III/1265 bezo zmeny. Všetky existujúce vjazdy na priľahlé pozemky budú zachované. V rozsahu uvedeného úseku bude rovnaká konštrukcia vozovky a bude uplatnená rovnaká technológia s maximálnym možným využitím pôvodných materiálov vozovky s ponechaním pôvodného podložia. Realizácia je navrhnutá na odfrézovanie vrstiev hr. 100 mm a uloženie 60 mm ložnej vrstvy a 40 mm obrusnej vrstvy. V niektorých častiach sa počíta aj s búraním a obnovou podkladnej vrstvy (CBGM, ŠD). Nánosy na krajniciach budú odstránené, krajnice budú opravené, v zmysle projektovej dokumentácie, dosypané a zhutnené. Predpokladá sa čistenie a oprava priekop a ich okolia. Rovnako sa predpokladá čistenie a oprava priepustov a uličných vpustí na rekonštruovanom úseku. Jednotlivé typy rekonštrukcií sú bližšie popísané v projektovej dokumentácii, ktorá je súčasťou súťažných podkladov. Osadenie, údržbu a demontáž dočasného dopravného značenia v súvislosti s priebehom prác v súlade s predpismi o pozemných komunikáciách, v zmysle schém dočasného dopravného značenia obsiahnutých v projektovej dokumentácií, v zmysle vydaného určenia použitia dočasného dopravného značenia a povolenia uzávierky cesty zabezpečí a uhradí úspešný uchádzač (zhotoviteľ stavebných prác). V projektovej dokumentácii poskytnutej verejným obstarávateľom ako neoddeliteľná súčasť súťažných podkladov sú existujúce inžinierske siete vykreslené len orientačne na základe údajov poskytnutých od správcov. Je potrebné, aby úspešný uchádzač (zhotoviteľ stavebných prác) zabezpečil vytýčenie a zameranie jestvujúcich inžinierskych sietí v zmysle požiadaviek príslušného správcu siete. Stavebné práce realizovať tak, aby nedošlo k ich poškodeniu. Obnova vodorovného dopravného značenia nie je predmetom verejného obstarávania. Súčasťou predmetu zákazky je taktiež vyhotovenie projektovej dokumentácie skutočného zrealizovania príslušnej časti predmetu zákazky a porealizačné geodetické zameranie oprávnenou osobou v digitálnej aj papierovej forme. Podrobnejšie vymedzenie príslušnej časti predmetu zákazky je uvedené v projektovej dokumentácii a vo výkaze výmer, ktoré sú samostatnou súčasťou týchto súťažných podkladov. Verejný obstarávateľ v súlade s § 38 ods. 4 zákona o VO požaduje aby realizáciu pokládky živičných vrstiev, t. j. kompletnú realizáciu všetkých asfaltových vrstiev vykonal priamo uchádzač, a teda uvedené činnosti nesmie zadať subdodávateľom, resp. iným osobám podľa § 34 ods. 3 zákona o VO. Verejný obstarávateľ požaduje od úspešného uchádzača v rámci uplatnenia sociálneho aspektu, ktorý je zameraný na podporu zamestnanosti, aby úspešný uchádzač počas doby plnenia predmetu zákazky zamestnal minimálne 1 znevýhodnenú osobu, ktorá spĺňa postavenie podľa § 2 ods. 5 zákona č. 112/2018 Z.z. o sociálnej ekonomike a sociálnych podnikoch a o zmene a doplnení niektorých zákonov.
Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Nižšie uvedené kritéria
Náklady/Cena: Cena
Odhadovaná hodnota
1 268 614,78:bez DPH:
Dĺžka trvania zákazky, rámcovej dohody alebo dynamického nákupného systému
Obdobie: v dňoch (od zadania zákazky)
119:
Informácie o obnovenom obstarávaní
Toto obstarávanie môže byť obnovené: Nie
Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty: Nie
Informácie o opciách
Opcie: Nie
Informácie o elektronických katalógoch
INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Nie
Doplňujúce informácie:
Verejný obstarávateľ vyžaduje na zabezpečenie ponuky zloženie zábezpeky vo výške 25 300 EUR

Názov
Rekonštrukcia cesty II/507 Čierny Brod - Galanta, km 34,520 - 39,530
Časť č.: 2
Dodatočné kódy CPV
45233142-6

45233141-9

Miesto vykonania
Kód NUTS:
SK021:
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
cesta II/507 v km 34,520 - 39,530 kumulatívneho staničenia Cestnej databanky, okres Galanta
Opis obstarávania:
Predmetom uvedenej časti predmetu zákazky je rekonštrukcia cesty II/507 v km 34,520 - 39,530 kumulatívneho staničenia Cestnej databanky. Úsek začína na ceste II/507v obci Čierny Brod na okružnej križovatke a končí pred mestom Galanta pred železničným priecestím na ceste III/1324. Úsek je rozdelený okružnou križovatkou s cestou I/75. Celková dĺžka uvažovanej rekonštrukcie je 4 960 m. Komunikácia v uvedenom úseku vykazuje poruchy obrusnej vrstvy vozovky a v niektorých prípadoch aj ložnej vrstvy. Pri stavebných prácach sa nevyžadujú zábery cudzích pozemkov. Všetky navrhnuté opatrenia budú realizované na cestných pozemkoch a kategória komunikácie ostane nezmenená. Smerové ani výškové vedenie cesty sa nemení, oprava vozovky kopíruje existujúcu trasu cesty II/507 bezo zmeny. Všetky existujúce vjazdy na priľahlé pozemky budú zachované. V rozsahu uvedeného úseku bude rovnaká konštrukcia vozovky a bude uplatnená rovnaká technológia s maximálnym možným využitím pôvodných materiálov vozovky s ponechaním pôvodného podložia. Realizácia je navrhnutá na odfrézovanie vrstiev hr. 120 mm a uloženie 70 mm ložnej vrstvy a 50 mm obrusnej vrstvy, uvažuje sa tiež s pokládkou geomreže. Nánosy na krajniciach budú odstránené, krajnice budú opravené, v zmysle projektovej dokumentácie, dosypané a zhutnené. Predpokladá sa čistenie priekop a ich okolia na všetkých čiastkových úsekoch rekonštrukcie. Osadenie, údržbu a demontáž dočasného dopravného značenia v súvislosti s priebehom prác v súlade s predpismi o pozemných komunikáciách, v zmysle schém dočasného dopravného značenia obsiahnutých v projektovej dokumentácií, v zmysle vydaného určenia použitia dočasného dopravného značenia a povolenia uzávierky cesty zabezpečí a uhradí úspešný uchádzač (zhotoviteľ stavebných prác). V projektovej dokumentácií poskytnutej verejným obstarávateľom ako neoddeliteľná súčasť súťažných podkladov sú existujúce inžinierske siete vykreslené len orientačne na základe údajov poskytnutých od správcov. Je potrebné, aby úspešný uchádzač (zhotoviteľ stavebných prác) zabezpečil vytýčenie a zameranie jestvujúcich inžinierskych sietí. Stavebné práce realizovať tak, aby nedošlo k ich poškodeniu. Obnova vodorovného dopravného značenia nie je predmetom verejného obstarávania. Súčasťou predmetu zákazky je taktiež vyhotovenie projektovej dokumentácie skutočného zrealizovania príslušnej časti predmetu zákazky a porealizačné geodetické zameranie oprávnenou osobou v digitálnej aj papierovej forme. Podrobnejšie vymedzenie príslušnej časti predmetu zákazky je uvedené v projektovej dokumentácii a vo výkaze výmer, ktoré sú samostatnou súčasťou týchto súťažných podkladov. Verejný obstarávateľ v súlade s § 38 ods. 4 zákona o VO požaduje aby realizáciu pokládky živičných vrstiev, t. j. kompletnú realizáciu všetkých asfaltových vrstiev vykonal priamo uchádzač, a teda uvedené činnosti nesmie zadať subdodávateľom, resp. iným osobám podľa § 34 ods. 3 zákona o VO. Verejný obstarávateľ požaduje od úspešného uchádzača v rámci uplatnenia sociálneho aspektu, ktorý je zameraný na podporu zamestnanosti, aby úspešný uchádzač počas doby plnenia predmetu zákazky zamestnal minimálne 1 znevýhodnenú osobu, ktorá spĺňa postavenie podľa § 2 ods. 5 zákona č. 112/2018 Z.z. o sociálnej ekonomike a sociálnych podnikoch a o zmene a doplnení niektorých zákonov.
Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Nižšie uvedené kritéria
Náklady/Cena: Cena
Odhadovaná hodnota
1 100 846,79:bez DPH:
Dĺžka trvania zákazky, rámcovej dohody alebo dynamického nákupného systému
Obdobie: v dňoch (od zadania zákazky)
105:
Informácie o obnovenom obstarávaní
Toto obstarávanie môže byť obnovené: Nie
Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty: Nie
Informácie o opciách
Opcie: Nie
Informácie o elektronických katalógoch
INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Nie
Doplňujúce informácie:
Verejný obstarávateľ vyžaduje na zabezpečenie ponuky zloženie zábezpeky vo výške 22 000 EUR

ODDIEL III: PRÁVNE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
PODMIENKY ÚČASTI
Vhodnosť vykonávať profesionálnu činnosť vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do živnostenských alebo obchodných registrov
Zoznam a krátky opis podmienok: § 32 ods. 1 písm. a) zákona o VO nebol on, ani jeho štatutárny orgán, ani člen štatutárneho orgánu, ani člen dozorného orgánu, ani prokurista nebol právoplatne odsúdený za trestný čin korupcie, trestný čin poškodzovania finančných záujmov Európskych spoločenstiev, trestný čin legalizácie príjmu z trestnej činnosti, trestný čin založenia, zosnovania a podporovania zločineckej skupiny, trestný čin založenia, zosnovania alebo podporovania teroristickej skupiny, trestný čin terorizmu a niektorých foriem účasti na terorizme, trestný čin obchodovania s ľuďmi, trestný čin, ktorého skutková podstata súvisí s podnikaním alebo trestný čin machinácie pri verejnom obstarávaní a verejnej dražbe - doloženým výpisom z registra trestov nie starším ako tri mesiace § 32 ods. 1 písm. b) zákona o VO - nemá evidované nedoplatky na poistnom na sociálne poistenie a zdravotná poisťovňa neeviduje voči nemu pohľadávky po splatnosti podľa osobitných predpisov v Slovenskej republike a v štáte sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu - doloženým potvrdením zdravotnej poisťovne a Sociálnej poisťovne nie starším ako tri mesiace § 32 ods. 1 písm. c) zákona o VO - nemá evidované daňové nedoplatky voči daňovému úradu a colnému úradu podľa osobitných predpisov v Slovenskej republike a v štáte sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu - doloženým potvrdením miestne príslušného daňového úradu a miestne príslušného colného úradu nie starším ako tri mesiace § 32 ods. 1 písm. d) zákona o VO nebol na jeho majetok vyhlásený konkurz, nie je v reštrukturalizácii, nie je v likvidácii, ani nebolo proti nemu zastavené konkurzné konanie pre nedostatok majetku alebo zrušený konkurz pre nedostatok majetku - doloženým potvrdením príslušného súdu nie starším ako tri mesiace § 32 ods. 1 písm. e) zákona o VO je oprávnený dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce alebo poskytovať službu - doloženým dokladom o oprávnení dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce alebo poskytovať službu, ktorý zodpovedá predmetu zákazky § 32 ods. 1 písm. f) zákona o VO - nemá uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní potvrdený konečným rozhodnutím v Slovenskej republike a v štáte sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu doloženým čestným vyhlásením Doklady preukazujúce splnenie podmienok účasti môžu byť nahradené jednotným európskym dokumentom podľa § 39 ods. 1 zákona o VO. Hospodársky subjekt vo verejnom obstarávaní môže preukázať splnenie podmienok účasti osobného postavenia podľa § 152 ods. 1 zákona o VO zápisom do zoznamu hospodárskych subjektov alebo § 152 ods. 3 zákona o VO. Verejný obstarávateľ nie je v zmysle § 32 ods. 3 zákona o VO oprávnený použiť údaje z informačných systémov verejnej správy. Skupina dodávateľov preukazuje v zmysle § 37 ods. 3 zákona o VO splnenie podmienok účasti vo verejnom obstarávaní týkajúcich sa osobného postavenia za každého člena skupiny osobitne. Splnenie podmienky účasti podľa § 32 ods. 1 písm. e) zákona o VO preukazuje člen skupiny len vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, ktorú má zabezpečiť. Podľa § 32 ods. 4 zákona o VO ak uchádzač alebo záujemca má sídlo, miesto podnikania alebo obvyklý pobyt mimo územia Slovenskej republiky a štát jeho sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu nevydáva niektoré z dokladov uvedených v §32 odseku 2 zákona o VO alebo nevydáva ani rovnocenné doklady, možno ich nahradiť čestným vyhlásením podľa predpisov platných v štáte jeho sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu. V zmysle § 32 ods. 5 zákona o VO ak právo štátu uchádzača alebo záujemcu so sídlom, miestom podnikania alebo obvyklým pobytom mimo územia Slovenskej republiky neupravuje inštitút čestného vyhlásenia, môže ho nahradiť vyhlásením urobeným pred súdom, správnym orgánom, notárom, inou odbornou inštitúciou alebo obchodnou inštitúciou podľa predpisov platných v štáte sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu uchádzača alebo záujemcu.
Ekonomické a finančné postavenie
Technická a odborná spôsobilosť
Informácie o vyhradených zákazkách
PODMIENKY TÝKAJÚCE SA ZÁKAZKY
Podmienky vykonania zákazky:
Verejný obstarávateľ v súlade s § 38 ods. 4 zákona o VO požaduje aby realizáciu pokládky živič. vrstiev vykonal priamo uchádzač, t.z. uvedené činnosti nesmie zadať subdodávateľom, resp. iným osobám podľa § 34 ods. 3 zákona o VO. Úspešný uchádzač alebo ním navrhovaný subdodávateľ musí disponovať súhlasom na zhodnocovanie odpadov mobilným zariadením (cestnou frézou) pod kódom R3, prípadne R5 v súlade s § 97 ods. 1 písm. h) zákona č. 79/2015 Zákon o odpadoch a o zmene a doplnení a tento súhlas preukázať verejnému obstarávateľovi pri podpise Zmluvy o dielo. Verejný obstarávateľ požaduje od úspešného uchádzača v rámci uplatnenia sociálneho aspektu, ktorý je zameraný na podporu zamestnanosti, aby úspešný uchádzač počas doby plnenia predmetu zákazky zamestnal minimálne 1 znevýhodnenú osobu, ktorá spĺňa postavenie podľa § 2 ods. 5 zákona č. 112/2018 Z.z. o sociálnej ekonomike a sociálnych podnikoch a o zmene a doplnení niektorých zákonov. Vyššie uvedené platí pre všetky časti predmetu zákazky.
Informácie o pracovníkoch zodpovedných za vykonanie zákazky
ODDIEL IV: POSTUP
DRUH POSTUPU
Druh postupu
Informácie o rámcovej dohode alebo dynamickom nákupnom systéme
Informácie o elektronickej aukcii
Informácia o dohode o vládnom obstarávaní (GPA)
Na toto obstarávanie sa vzťahuje dohoda o vládnom obstarávaní: Áno
ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
Predchádzajúce uverejnenie týkajúce sa tohto obstarávacieho konania
Číslo oznámenia v Ú. v. EÚ:
Lehota na predkladanie ponúk alebo žiadostí o účasť
Dátum a čas: 2022-08-17T10:00:00
Jazyk (jazyky), v ktorom (ktorých) možno predkladať ponuky alebo žiadosti o účasť
Minimálna lehota, počas ktorej sú ponuky uchádzačov viazané
Ponuka musí byť platná do
Ponuka musí platiť do: 2022-10-31T00:00:00
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
INFORMÁCIE O OPAKOVANÍ OBSTARÁVANIA
INFORMÁCIE O ELEKTRONICKOM RIADENÍ PRÁCE
DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE:
1.) Vzhľadom na podmienky účasti, technické špecifikácie, kritéria na vyhodnotenie ponúk alebo podmienky plnenia zmluvy nie je predmetné verejné obstarávania zeleným verejným obstarávaním, obstarávaním inovácií. 2.) Vzhľadom na podmienky plnenia zmluvy je predmetné verejné obstarávanie verejným obstarávaním zameraným na sociálne aspekty. 3.) Komunikácia a výmena informácií v procese verejného obstarávania medzi verejným obstarávateľom a záujemcami/uchádzačmi sa uskutočňuje elektronicky prostredníctvom systému EVO ver. 18.0 s využitím jeho funkcionalít. 4.) Vysvetlenie k dĺžke trvania zákazky ( bod II.2.7 výzvy) : V dĺžke trvania časti predmetu zákazky č.1 (119 dní) je započítaná lehota na odovzdanie a prevzatie staveniska (do 3 týždňov odo dňa nadobudnutia účinnosti zmluvy o dielo (t.j.21 dní) a maximálna doba realizácie stavebných prác 14 týždňov (t.j.98 dní). Celkové trvanie časti predmetu zákazky č.1 je: 21 + 98 = 119 dní. V dĺžke trvania časti predmetu zákazky č.2 (105 dní) je započítaná lehota na odovzdanie a prevzatie staveniska (do 3 týždňov odo dňa nadobudnutia účinnosti zmluvy o dielo (t.j.21 dní) a maximálna doba realizácie stavebných prác 12 týždňov (t.j.84 dní). Celkové trvanie časti predmetu zákazky č.1 je: 21 + 84 = 105 dní.
POSTUPY PRESKÚMANIA
Orgán zodpovedný za preskúmanie
Úrad pre verejné obstarávanie
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98, 82005 Bratislava

Slovensko
Kontaktná osoba: Úrad pre verejné obstarávanie
Telefón: +421 250264176 Fax: +421 250264219 Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.uvo.gov.sk
Postup preskúmania
Útvar, od ktorého možno získať informácie o postupe preskúmania
Úrad pre verejné obstarávanie
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98, 82005 Bratislava

Slovensko
Kontaktná osoba: Úrad pre verejné obstarávanie
Telefón: +421 250264176 Fax: +421 250264219 Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.uvo.gov.sk
DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA:
2022-07-14T00:00:00


Podcasty pre zákazníkov tohto portálu

Plán obnovy očami Lívie Vašákovej

Plán obnovy je v ostatnom období jednou z veľmi diskutovaných tém. Ako ho možno podnikateľmi reálne využívať? Čo znamená pre orgány verejnej...

Verejné obstarávanie v roku 2024

Oblasť verejného obstarávania si vyžaduje osobitnú pozornosť. Od 31.3.2024 nastávajú ďalšie zmeny v problematike verejného obstarávania. Aké...

Webináre formou otázok a odpovedí pre zákazníkov tohto portálu

Zmeny v zákone o verejnom obstarávaní

Lektor: JUDr. Marek Šmid, LLB.

Dátum: 14.6.2024

Čas konania: 11:00 - 12:00

Na tento webinár sa môžete zaregistrovať tu

Prihláste sa v prípade, že ste predplatiteľ portálu formou vyplnenia registračného formuláru.

Registrácia je záväzná!

Zoznam webinárov otázok a odpovedí a registračný formulár nájdete TU.

PRAKTICKÉ INFORMÁCIE
Najbližšia daňová povinnosť
15.5.2024 - Daň z príjmu právnickej osoby

Ďalšie povinnosti pre tento deň...
Kurzy mien 10.5.2024
1 EUR1,08 USD (+0,01)
1 EUR0,86 GBP (+0,01)
1 EUR4,3 PLN (+0,01)
1 EUR24,94 CZK (+0,01)
Ďalšie meny
Sadzby NBS
Platné od 20.9.2023
Jednodňové refinančné operácie 4,75 %
Hlavné refinančné operácie 4,50 %
Jednodňové sterilizačné operácie 4,00 %
viac
Cestovné náhrady

Stravné v SR od 1.10.2023

Opatrenie č. 368/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín

7,80 €

12 - 18 hodín

11,60 €

nad 18 hodín

17,40 €

Stravné v SR od 1.6.2023

Opatrenie č. 171/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín 7,30 €
12 - 18 hodín 10,90 €
nad 18 hodín 16,40 €

 

ostatné
EDITOVATEĽNÉ TLAČIVÁ
VESTNÍKY MINISTERSTIEV
PREDPOVEĎ POČASIA