dnes je 26.4.2024

Praktické informácie - Vestník verejného obstarávania
2022
PoUtStŠtPiSoNe
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
27282930   
<máj  júl>
HLAVIČKA FORMULÁRA
Evidenčné číslo (značka) oznámenia: 6777/2022/OVO
Toto oznámenie upravuje: Smernica 2014/24/EÚ
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
NÁZOV A ADRESY
Úrad vlády Slovenskej republiky
Vnútroštátne identifikačné číslo: 00151513
Námestie slobody 1, 81370 Bratislava - mestská časť Staré Mesto

Slovensko
Kontaktná osoba: Úrad vlády Slovenskej republiky
Telefón: +421 220925775
Email: jana.kubani@vlada.gov.sk
Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.vlada.gov.sk
SPOLOČNÉ VEREJNÉ OBSTARÁVANIE
KOMUNIKÁCIA
Súťažné dokumenty sú dostupné priamo a úplne bez obmedzení či poplatkov
Zadajte adresu (URL): http://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-zakaziek/detail/dokumenty/442200
Ďalšie informácie
Ďalšie informácie možno získať na: vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
ODDIEL II: PREDMET
ROZSAH VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA
Názov:
Referenčné číslo: 6777/2022/OVO
Hlavný kód CPV
15000000-8
Druh zákazky
Stručný opis:
Predmetom zákazky je dodávka potravín mäsa a mäsových výrobkov, nealkoholických a alkoholických nápojov a koloniálneho tovaru v súlade s príslušnými legislatívnymi a hygienickými predpismi najmä so zákonom č. 152/1995 Z. z. o potravinách v znení neskorších predpisov ako aj Potravinovým kódexom Slovenskej republiky. Predmet zákazky zahŕňa dodanie tovarov a súvisiace služby, vrátane služieb súvisiacich s dopravou na miesto dodania prepravnými prostriedkami dodávateľa a vyložením tovaru do skladu na miesto určenia. Spoločné informácie k predmetu zákazky sú uvedené v kapitole E. Opis predmetu zákazky súťažných podkladov.
Celková odhadovaná hodnota
Hodnota bez DPH: 329 896,68
bez DPH
Informácie o častiach
Zadajte, koľkokrát sa použije časť II.2: 3
OPIS
Názov
Časť 1 Mäso a mäsové výrobky
Časť č.: 1
Dodatočné kódy CPV
15100000-9

15110000-2

15130000-8

Miesto vykonania
Kód NUTS:
SK01:
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
Úrad vlády SR, Námestie slobody 1, 813 70 Bratislava. Účelové zariadenie Bôrik, Bôrik 15, 811 02 Bratislava.
Opis obstarávania:
Časť 1 Mäso a mäsové výrobky zahŕňa napríklad čerstvé bravčové, hovädzie, jahňacie, kačacie, kuracie, morčacie, danielie, jelenie mäso; pečeň, salámy, slaninu, klobásy, šunky, párky atď. (ďalej aj ako "časť 1"). Podrobné vymedzenie časti 1 predmetu zákazky je uvedené v prílohe č. 6 súťažných podkladov - Štruktúrovaný rozpočet - časť 1 a v prílohe č. 9 súťažných podkladov - Opis predmetu zákazky - časť 1.
Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Nižšie uvedené kritéria
Náklady/Cena: Cena
Odhadovaná hodnota
112 792,09:bez DPH:
Dĺžka trvania zákazky, rámcovej dohody alebo dynamického nákupného systému
Obdobie: v mesiacoch (od zadania zákazky)
12:
Informácie o obnovenom obstarávaní
Toto obstarávanie môže byť obnovené: Nie
Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty: Nie
Informácie o opciách
Opcie: Nie
Informácie o elektronických katalógoch
INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Nie
Doplňujúce informácie:

Názov
Časť 2 Nealkoholické a alkoholické nápoje
Časť č.: 2
Dodatočné kódy CPV
15321000-4

15910000-0

15930000-6

15950000-2

15980000-1

Miesto vykonania
Kód NUTS:
SK01:
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
Úrad vlády SR, Námestie slobody 1, 813 70 Bratislava. Účelové zariadenie Bôrik, Bôrik 15, 811 02 Bratislava.
Opis obstarávania:
Časť 2 Nealkoholické a alkoholické nápoje zahŕňa napríklad džúsy, minerálky, pivo, víno, destiláty atď. (ďalej aj ako "časť 2"). Podrobné vymedzenie časti 2 predmetu zákazky je uvedené v prílohe č. 7 súťažných podkladov - Štruktúrovaný rozpočet - časť 2 a v prílohe č. 10 súťažných podkladov - Opis predmetu zákazky - časť 2.
Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Nižšie uvedené kritéria
Náklady/Cena: Cena
Odhadovaná hodnota
73 881,98:bez DPH:
Dĺžka trvania zákazky, rámcovej dohody alebo dynamického nákupného systému
Obdobie: v mesiacoch (od zadania zákazky)
12:
Informácie o obnovenom obstarávaní
Toto obstarávanie môže byť obnovené: Nie
Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty: Nie
Informácie o opciách
Opcie: Nie
Informácie o elektronických katalógoch
INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Nie
Doplňujúce informácie:

Názov
Časť 3 Koloniálny tovar
Časť č.: 3
Dodatočné kódy CPV
03142500-3

03212210-5

15331000-7

15332100-5

15400000-2

15500000-3

15511000-3

15600000-4

15800000-6

15830000-5

15840000-8

15850000-1

15860000-4

15870000-7

15894000-1

15894300-4

15895000-8

Miesto vykonania
Kód NUTS:
SK01:
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
Úrad vlády SR, Námestie slobody 1, 813 70 Bratislava. Účelové zariadenie Bôrik, Bôrik 15, 811 02 Bratislava.
Opis obstarávania:
Časť 3 Koloniálny tovar zahŕňa potraviny ako napríklad múka, olej, tuky, cukor, med, soľ, cestoviny, strukoviny, ryža, kompóty, káva, čaj, sterilizovaná zelenina, džemy, orechy, semená, sušené huby, koreniny, dresingy, omáčky, ocot, polotovary, cukrovinky, čaj, káva, dehydrované výrobky, mlieko, bryndza, syry, jogurty, kyslá smotana atď. (ďalej aj ako "časť 3"). Podrobné vymedzenie časti 3 predmetu zákazky je uvedené v prílohe č. 8 súťažných podkladov - Štruktúrovaný rozpočet - časť 3 a v prílohe č. 11 súťažných podkladov - Opis predmetu zákazky - časť 3.
Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Nižšie uvedené kritéria
Náklady/Cena: Cena
Odhadovaná hodnota
143 222,60:bez DPH:
Dĺžka trvania zákazky, rámcovej dohody alebo dynamického nákupného systému
Obdobie: v mesiacoch (od zadania zákazky)
12:
Informácie o obnovenom obstarávaní
Toto obstarávanie môže byť obnovené: Nie
Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty: Nie
Informácie o opciách
Opcie: Nie
Informácie o elektronických katalógoch
INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Nie
Doplňujúce informácie:

ODDIEL III: PRÁVNE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
PODMIENKY ÚČASTI
Vhodnosť vykonávať profesionálnu činnosť vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do živnostenských alebo obchodných registrov
Zoznam a krátky opis podmienok: 1.Uchádzač musí spĺňať podmienky účasti podľa § 32 ods. 1 zákona č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov (ďalej len "ZVO"). 1.1.Uchádzač preukáže splnenie podmienok účasti týkajúcich sa osobného postavenia predložením dokladov podľa § 32 ods. 2 ZVO. Vo vzťahu k preukazovaniu podmienok účasti podľa § 32 ods. 1 písm. a) a d) ZVO je uchádzač povinný predložiť doklady podľa § 32 ods. 2 písm. a) a d) ZVO; verejný obstarávateľ v prípade týchto podmienok účasti nemá prístup k údajom z informačných systémov verejnej správy. Vo vzťahu k preukazovaniu podmienok účasti podľa § 32 ods. 1 písm. b), c) a e) ZVO uchádzač nie je povinný predkladať doklady podľa § 32 ods. 2 písm. b), c) a e) ZVO; verejný obstarávateľ v prípade týchto podmienok účasti má prístup k údajom z informačných systémov verejnej správy a ich splnenie overí na portáli www.oversi.gov.sk. Vo vzťahu k preukazovaniu podmienky účasti podľa § 32 ods. 1 písm. f) ZVO verejný obstarávateľ overí jej splnenie v Registri osôb so zákazom vedeným Úradom pre verejné obstarávanie. Vzhľadom k prístupu verejného obstarávateľa k údajom z informačných systémov verejnej správy len v rámci územia Slovenskej republiky, zrušenie povinnosti predkladať vyššie uvedené doklady podľa § 32 ods. 2 písm. b), c) a e) ZVO sa vzťahuje len na právnické osoby a fyzické osoby so sídlom, miestom podnikania v Slovenskej republike. Ak uchádzač nespĺňa podmienky účasti osobného postavenia podľa § 32 ods. 1 písm. a) ZVO alebo sa na neho vzťahuje dôvod na vylúčenie podľa § 40 ods. 6 písm. c) až g) a ods. 7 a 8 ZVO, je oprávnený verejnému obstarávateľovi preukázať, že prijal dostatočné opatrenia na vykonanie nápravy podľa § 40 ods. 9 ZVO. Ak skutočnosti zakladajúce nesplnenie podmienky účasti podľa § 32 ods. 1 písm. a) ZVO alebo dôvodu na vylúčenie podľa § 40 ods. 6 písm. c) až g) a ods. 7 a 8 ZVO nastali pred uplynutím lehoty na predkladanie ponúk, uchádzač uvedie opatrenia na vykonanie nápravy v ponuke. Uchádzač, ktorému bol uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní potvrdený konečným rozhodnutím v inom členskom štáte, nie je oprávnený verejnému obstarávateľovi preukázať, že prijal opatrenia na vykonanie nápravy podľa § 40 ods. 9 druhej vety ZVO, ak je toto rozhodnutie vykonateľné v Slovenskej republike. 1.2.Uchádzač môže preukázať splnenie podmienok účasti týkajúcich sa osobného postavenia spôsobom podľa § 32 ods. 4 alebo ods. 5 ZVO, ak sú splnené v nich uvedené podmienky na uplatnenie tohto postupu. 1.3.Uchádzač môže preukázať splnenie podmienok účasti týkajúcich sa osobného postavenia podľa § 152 ZVO zápisom do zoznamu hospodárskych subjektov alebo rovnocenným zápisom alebo potvrdením o zápise vydaným príslušným orgánom iného členského štátu. Uchádzač, ktorý je zapísaný v zozname hospodárskych subjektov a má v zozname hospodárskych subjektov zapísané všetky údaje podľa § 32 ods. 1 ZVO, nemusí splnenie podmienok účasti týkajúcich sa osobného postavenia preukazovať; verejný obstarávateľ overí jeho zápis na webovom sídle Úradu pre verejné obstarávanie. 1.4.Uchádzač môže predbežne nahradiť doklady na preukázanie splnenia podmienok účasti JED-om v zmysle § 39 ZVO. 2.Uchádzač, ktorého tvorí skupina dodávateľov, preukazuje splnenie podmienok účasti týkajúcich sa osobného postavenia ktorýmkoľvek z uvedených spôsobov alebo ich kombináciou za každého člena skupiny osobitne. Splnenie podmienky účasti podľa § 32 ods. 1 písm. e) ZVO preukazuje člen skupiny len vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, ktorú má zabezpečiť.
Ekonomické a finančné postavenie
Zoznam a krátky opis kritérií výberu: - neuplatňuje sa
Technická a odborná spôsobilosť
Informácie o vyhradených zákazkách
PODMIENKY TÝKAJÚCE SA ZÁKAZKY
Podmienky vykonania zákazky:
1. Zábezpeka za ponuku sa vyžaduje za každú časť samostatne: Časť 1 vo výške: 5 000,00 (päťtisíc) EUR Časť 2 vo výške: 3 000,00 (tritisíc) EUR Časť 3 vo výške: 7 000,00 (sedemtisíc) EUR Bližšie informácie sú uvedené v bode 14. kapitoly A. Pokyny pre záujemcov a uchádzačov súťažných podkladov. 2. Výsledkom verejného obstarávania bude uzavretie Rámcovej zmluvy na dodávku potravín (ďalej len Zmluva) jednotlivo pre každú časť predmetu zákazky podľa § 269 ods. 2 a nasl. zákona č. 513/1991 Zb. Obchodný zákonník v znení neskorších predpisov (ďalej len Obchodný zákonník) a podľa § 3 ZVO. 3. Pre každú časť zákazky jednotlivo bude uzavretá Zmluva na dobu 12 mesiacov odo dňa nadobudnutia účinnosti Zmluvy alebo do vyčerpania finančného limitu Zmluvy. 4. Zmluva nadobudne platnosť dňom jej podpisu obidvoma zmluvnými stranami a účinnosť dňom nasledujúcim po dni jej zverejnenia v Centrálnom registri zmlúv.
Informácie o pracovníkoch zodpovedných za vykonanie zákazky
ODDIEL IV: POSTUP
DRUH POSTUPU
Druh postupu
Informácie o rámcovej dohode alebo dynamickom nákupnom systéme
Informácie o elektronickej aukcii
Informácia o dohode o vládnom obstarávaní (GPA)
Na toto obstarávanie sa vzťahuje dohoda o vládnom obstarávaní: Áno
ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
Predchádzajúce uverejnenie týkajúce sa tohto obstarávacieho konania
Číslo oznámenia v Ú. v. EÚ:
Lehota na predkladanie ponúk alebo žiadostí o účasť
Dátum a čas: 2022-07-14T10:00:00
Jazyk (jazyky), v ktorom (ktorých) možno predkladať ponuky alebo žiadosti o účasť
Minimálna lehota, počas ktorej sú ponuky uchádzačov viazané
Ponuka musí byť platná do
Ponuka musí platiť do: 2022-12-30T00:00:00
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
INFORMÁCIE O OPAKOVANÍ OBSTARÁVANIA
INFORMÁCIE O ELEKTRONICKOM RIADENÍ PRÁCE
DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE:
1.Verejná súťaž sa realizuje postupom podľa § 66 ods. 7 písm. b) ZVO (tzv. super reverzná verejná súťaž). 2. Uchádzač predloží ponuku na celý požadovaný rozsah v rámci jednotlivých častí predmetu zákazky podľa kapitoly E. súťažných podkladov. Uchádzač môže predložiť ponuku na jednu časť alebo dve časti alebo na všetky tri časti predmetu zákazky. Každý uchádzač môže predložiť len jednu ponuku na príslušnú časť. 3.V zmysle § 20 ods. 2 ZVO verejný obstarávateľ zverejňuje podrobnosti o elektronickej komunikácii: Komunikácia medzi verejným obstarávateľom a záujemcami/uchádzačmi sa uskutočňuje v tomto verejnom obstarávaní elektronickou formou, ktorá zabezpečí trvalé zachytenie ich obsahu, prostredníctvom systému ERANET dostupného na https://vlada.eranet.sk. Pre potreby elektronickej komunikácie je každý záujemca povinný zaregistrovať sa v systéme ERANET na URL adrese: https://vlada.eranet.sk. Registrácia do systému ERANET je bezplatná. 4.Vzájomná komunikácia a dorozumievanie medzi verejným obstarávateľom, záujemcami, resp. uchádzačmi sa bude uskutočňovať iba v slovenskom jazyku, príp. českom jazyku. 5.Uchádzač môže predbežne nahradiť doklady na preukázanie splnenia podmienok účasti určené verejným obstarávateľom v bode III. 1.1) a III. 1.3) tohto oznámenia a v kapitole B. súťažných podkladov Jednotným európskym dokumentom (ďalej len "JED"). Verejný obstarávateľ povoľuje v rámci časti IV. JED-u "Podmienky účasti" vyplniť len oddiel "alfa". 6.Verejný obstarávateľ vyhodnocuje ponuky z hľadiska splnenia požiadaviek na predmet zákazky a splnenia podmienok účasti u uchádzača, ktorého ponuka sa v rámci návrhov na plnenie kritérií umiestnila na prvom mieste v poradí, t.j. uchádzača, ktorý sa v rámci súťaže umiestnil na prvom mieste; ak dôjde k vylúčeniu uchádzača alebo jeho ponuky, vyhodnotí sa následne splnenie podmienok účasti a požiadaviek na predmet zákazky u ďalšieho uchádzača v novo zostavenom poradí. 7.Ak nedošlo k predloženiu dokladov preukazujúcich splnenie podmienok účasti skôr, verejný obstarávateľ požiada uchádzača o predloženie dokladov preukazujúcich splnenie podmienok účasti v lehote nie kratšej ako päť pracovných dní odo dňa doručenia žiadosti a vyhodnotí ich podľa § 40 ZVO. 8.Verejný obstarávateľ v súlade s § 40 ods.6 písm. g) ZVO vylúči z verejného obstarávania uchádzača alebo záujemcu, ak na základe dôveryhodných informácií má dôvodné podozrenie, že uchádzač alebo záujemca uzavrel v danom verejnom obstarávaní s iným hospodárskym subjektom dohodu narušujúcu hospodársku súťaž. 9.V prípade, že ponuka úspešného uchádzača prevýši vyčlenené finančne prostriedky (predpokladanú hodnotu zákazky), verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo danú ponuku neprijať. 10.Predmetné verejné obstarávanie nie je zeleným obstarávaním, ani obstarávaním inovácií a nie je zamerané na sociálne aspekty.
POSTUPY PRESKÚMANIA
Orgán zodpovedný za preskúmanie
Úrad pre verejné obstarávanie
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98, 82005 Bratislava

Slovensko
Kontaktná osoba: Úrad pre verejné obstarávanie
Telefón: +421 250264176 Fax: +421 250264219 Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.uvo.gov.sk
Postup preskúmania
Útvar, od ktorého možno získať informácie o postupe preskúmania
Úrad pre verejné obstarávanie
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98, 82005 Bratislava

Slovensko
Kontaktná osoba: Úrad pre verejné obstarávanie
Telefón: +421 250264176 Fax: +421 250264219 Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.uvo.gov.sk
DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA:
2022-06-13T00:00:00


Podcasty pre zákazníkov tohto portálu

Plán obnovy očami Lívie Vašákovej

Plán obnovy je v ostatnom období jednou z veľmi diskutovaných tém. Ako ho možno podnikateľmi reálne využívať? Čo znamená pre orgány verejnej...

Verejné obstarávanie v roku 2024

Oblasť verejného obstarávania si vyžaduje osobitnú pozornosť. Od 31.3.2024 nastávajú ďalšie zmeny v problematike verejného obstarávania. Aké...

Webináre formou otázok a odpovedí pre zákazníkov tohto portálu

Posledné novely zákona o verejnom obstarávaní

Lektor: Mgr. Ľubomír Kubička

Dátum: 29.4.2024

Čas konania: 14:00 - 15:00

Na tento webinár sa môžete zaregistrovať tu

Zmeny v zákone o verejnom obstarávaní

Lektor: JUDr. Marek Šmid, LLB.

Dátum: 14.6.2024

Čas konania: 11:00 - 12:00

Na tento webinár sa môžete zaregistrovať tu

Prihláste sa v prípade, že ste predplatiteľ portálu formou vyplnenia registračného formuláru.

Registrácia je záväzná!

Zoznam webinárov otázok a odpovedí a registračný formulár nájdete TU.

PRAKTICKÉ INFORMÁCIE
Najbližšia daňová povinnosť
30.4.2024 - Odvody

Ďalšie povinnosti pre tento deň...
Kurzy mien 25.4.2024
1 EUR1,07 USD (+0,01)
1 EUR0,86 GBP (-0)
1 EUR4,32 PLN (-0)
1 EUR25,15 CZK (-0,08)
Ďalšie meny
Sadzby NBS
Platné od 20.9.2023
Jednodňové refinančné operácie 4,75 %
Hlavné refinančné operácie 4,50 %
Jednodňové sterilizačné operácie 4,00 %
viac
Cestovné náhrady

Stravné v SR od 1.10.2023

Opatrenie č. 368/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín

7,80 €

12 - 18 hodín

11,60 €

nad 18 hodín

17,40 €

Stravné v SR od 1.6.2023

Opatrenie č. 171/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín 7,30 €
12 - 18 hodín 10,90 €
nad 18 hodín 16,40 €

 

ostatné
EDITOVATEĽNÉ TLAČIVÁ
VESTNÍKY MINISTERSTIEV
PREDPOVEĎ POČASIA