dnes je 2.5.2024

Praktické informácie - Vestník verejného obstarávania
december 2021
PoUtStŠtPiSoNe
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031  
<november  január>
HLAVIČKA FORMULÁRA
Evidenčné číslo (značka) oznámenia: 2188/2021/RDFN
Výber typu výzvy
Výzva na predkladanie ponúk pre podlimitné zákazky bez eTrhoviska
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
NÁZOV A ADRESY
Detská fakultná nemocnica Košice
Vnútroštátne identifikačné číslo: 00606715
Trieda SNP 1, 04188 Košice-Západ

Slovensko
Kontaktná osoba: Detská fakultná nemocnica Košice
Telefón: +421 552352909 Fax: +421 552352883
Email: adrian.grejtak@dfnkosice.sk
KOMUNIKÁCIA
Súťažné dokumenty sú dostupné priamo a úplne bez obmedzení či poplatkov
Zadajte adresu (URL): http://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-zakaziek/detail/dokumenty/435688
Ďalšie informácie možno získať na adrese
vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
ODDIEL II: PREDMET ZÁKAZKY
ROZSAH OBSTARÁVANIA
Názov
Referenčné číslo: ID-0106
Hlavný kód CPV
33112340-3
Druh zákazky
Stručný opis
Predmetom zákazky je dodávka ultrasonografických prístrojov (ďalej aj USG) pre potreby Kliniky pediatrickej anestéziológie a intenzívnej medicíny (KPAIM) a a funkčnú diagnostiku, vrátane dopravy na miesto určenia, inštalácie, uvedenia do prevádzky, odskúšania funkčnosti a prevádzkyschopnosti dodaných zariadení, návodov na obsluhu v slovenskom/českom jazyku, kompletnej užívateľskej dokumentácie v slovenskom/českom jazyku, potrebnej servisnej technickej dokumentácie, zaškolenia zamestnancov kupujúceho do obsluhy a zabezpečenia záručného servisu, vrátane povinných preventívnych prehliadok a kontrol, ktoré sú stanovené právnymi predpismi a výrobcom pre ponúkané zariadenia.
Celková predpokladaná hodnota
Hodnota bez DPH: 161 947,00
bez DPH
OPIS
ODDIEL III: OSOBNÉ POSTAVENIE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
PODMIENKY ÚČASTI
Osobné postavenie vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do živnostenských alebo obchodných registrov
Zoznam a krátky opis podmienok: Uchádzač preukáže, že spĺňa podmienky účasti týkajúce sa osobného postavenia podľa §32 ods.1) zákona o verejnom obstarávaní PODMIENKY: Uchádzač preukáže, že spĺňa podmienky účasti týkajúce sa osobného postavenia podľa §32 ods.1) zákona o verejnom obstarávaní, predložením dokladov podľa §32 ods.2) a 3), t.j. že: a)je oprávnený dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce alebo poskytovať službu - doloženým dokladom o oprávnení dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce alebo poskytovať službu, ktorý zodpovedá predmetu zákazky, b)nemá uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní potvrdený konečným rozhodnutím v Slovenskej republike alebo v štáte sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu doloženým čestným vyhlásením. PREUKÁZANIE:Uchádzač alebo záujemca preukazuje splnenie podmienok účasti podľa §32 ods.1) písm.e) a f) dokladmi podľa §32 ods.2) a 3) nasledovne: a) §32 ods.2) písm.e) doloženým dokladom o oprávnení dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce alebo poskytovať službu, ktorý zodpovedá predmetu zákazky, b)§32 ods.2) písm.f) doloženým čestným vyhlásením. Verejnému obstarávateľovi nie je v súčasnosti umožnené využiť údaje z informačných systémov verejnej správy, z uvedeného dôvodu v predmetnom postupe zadávania zákazky nie je možné uplatniť §32 ods.3) zákona o verejnom obstarávaní a vzhľadom k tomu uchádzač v ponuke predloží aj doklad podľa §32 ods.2) písm.e), dokladom o oprávnení dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce alebo poskytovať službu, ktorý zodpovedá predmetu zákazky. Uchádzač môže splnenie podmienok účasti osobného postavenia podľa §32, preukázať zápisom do zoznamu hospodárskych subjektov alebo rovnocenným zápisom alebo potvrdením o zápise vydaným príslušným orgánom iného členského štátu resp. iným rovnocenným dokladom. Ak uchádzač nie je zapísaný v zozname hospodárskych subjektov, predkladá predmetné doklady, pomocou elektronickej komunikácie, ako naskenované originály alebo ich úradne osvedčené kópie, alebo elektronicky úradný dokument v zmysle §3 zákona č. 305/2013 Z. z. o elektronickej podobe výkonu pôsobnosti orgánov verejnej moci a o zmene a doplnení niektorých zákonov (zákon o e-Governmente). Ak uchádzač alebo záujemca má sídlo, miesto podnikania alebo obvyklý pobyt mimo územia Slovenskej republiky a štát jeho sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu nevydáva niektoré z uvedených dokladov v §32 ods.2) zákona o VO alebo nevydáva ani rovnocenné doklady, možno ich nahradiť čestným vyhlásením podľa predpisov platných v štáte jeho sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu. Ak právo štátu uchádzača alebo záujemcu so sídlom, miestom podnikania alebo obvyklým pobytom mimo územia SR neupravuje inštitút čestného vyhlásenia, môže ho nahradiť vyhlásením urobeným pred súdom, správnym orgánom, notárom, inou odbornou inštitúciou alebo obchodnou inštitúciou podľa predpisov platných v štáte sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu uchádzača alebo záujemcu. Verejného obstarávania sa môže zúčastniť skupina dodávateľov, ktorá preukazuje splnenie podmienok účasti týkajúcich sa osobného postavenia za každého člena skupiny osobitne podľa §37 ods.3) zákona. Oprávnenie dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce alebo poskytovať službu preukazuje člen skupiny len vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, ktorú má zabezpečiť. Uchádzač môže, podľa §114 ods.1 zákona o verejnom obstarávaní, predbežne nahradiť doklady určené verejným obstarávateľom na preukázanie splnenia podmienok účasti osobného postavenia Jednotným európskym dokumentom podľa §39 alebo čestným vyhlásením, v ktorom vyhlási, že spĺňa všetky podmienky účasti určené verejným obstarávateľom a poskytne verejnému obstarávateľovi na požiadanie doklady, ktoré čestným vyhlásením nahradil.
Ekonomické a finančné postavenie
Zoznam a krátky opis podmienok: Nevyžaduje sa.
Technická a odborná spôsobilosť
Zoznam a krátky opis podmienok: PODMIENKA č.1.) Podľa §34 ods. 1 písm. a) zákona. Uchádzač predloží zoznam dodávok tovaru za predchádzajúce tri roky od vyhlásenia verejného obstarávania s uvedením cien, lehôt dodania a odberateľov; dokladom je referencia, ak odberateľom bol verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa zákona. Odôvodnenie primeranosti podmienky technického a odborného postavenia podľa §34 ods. 1 písm. a): Túto podmienku verejný obstarávateľ zadefinoval a zahrnul medzi podmienky účasti striktne vo vzťahu k predmetu zákazky s cieľom dosiahnuť čestnú hospodársku súťaž medzi kvalifikovanými uchádzačmi tak, aby pre verejného obstarávateľa bolo jasné, že vybraný uchádzač má skúsenosť so zákazkami, rovnakého alebo obdobného charakteru ako predmet zákazky a tak nastáva predpoklad plnenia záväzkov zo strany dodávateľa uchádzača. Touto podmienkou si verejný obstarávateľ overuje stav technickej a odbornej spôsobilosti a to vo vzťahu k realizovanej zákazke, tým chce nadobudnúť istotu vo svojom výbere. Podmienka je primeraná a vychádza z potreby uzatvoriť zmluvný vzťah s technicky zdatným uchádzačom u ktorého je predpoklad, že má skúsenosť s obdobne náročnými zákazkami. PODMIENKA č.2.) Podľa § 34 ods.1) písm. g) zákona o VO. Uchádzač preukazuje svoju technickú alebo odbornú spôsobilosť údajmi o vzdelaní a odbornej praxi alebo o odbornej kvalifikácií osôb určených na plnenie zmluvy. Odôvodnenie primeranosti podmienky technického a odborného postavenia podľa §34 ods. 1 písm. g): Splnenie tejto podmienky účasti zaručí a preukáže, že uchádzač ovláda problematiku nevyhnutnú na poskytnutie predmetu zákazky. Hlavným zámerom verejného obstarávateľa je, aby precíznym a dôkladným definovaním podmienok účasti na samotného uchádzača vo verejnom obstarávaní eliminoval v maximálne možnej miere vecné a technické riziká pri plnení zmluvy na strane záujemcov/uchádzačov. Preukázanie splnenia tejto podmienky účasti garantuje odborné a kvalitné plnenie predmetu zákazky. Týmito podmienkami si verejný obstarávateľ overuje stav technickej a odbornej spôsobilosti uchádzača a to vo vzťahu k predmetu požadovaného plnenia v zákazke. Chce nadobudnúť istotu vo svojom výbere. Podmienka je primeraná a vychádza z potreby uzatvoriť zmluvný vzťah s technicky zdatným uchádzačom u ktorého je predpoklad, že dosahuje technickú zdatnosť pre takto sofistikovane náročnú zákazku.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov: PREUKÁZANIE PODMIENKY č.1.) Verejný obstarávateľ požaduje od uchádzačov minimálnu úroveň technickej a odbornej spôsobilosti k podmienke účasti, preukázanie aspoň troch tovarov rovnakého alebo podobného charakteru ako je pred-met zákazky uskutočnených za predchádzajúce 3 roky od vyhlásenia verejného obstarávania. Musí ísť o dodávky úplne nových predmetov zákazky, teda nie repasovaných, resp. už pred dodávkou používa-ných. Zoznam dodávok tovaru uchádzač predloží samostatne za každú časť č.1 a č.2 predmetu zákazky a jasne ich označí príslušným názvom danej časti podľa toho, o ktorú časť má uchádzač záujem. Zoznam dodávok tovaru musí obsahovať minimálne nasledovné údaje: a)obchodné meno alebo názov, adresu sídla, identifikačné číslo dodávateľa, b)názov odberateľa, sídlo, identifikačné číslo, ak bol odberateľom verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ, sídlo, identifikačné číslo, pričom v tomto prípade platí, že dokladom k zoznamu dodávok je referencia, c)stručnú identifikáciu plnenia predmetu dodávky opis predmetu dodávky, z ktorého bude pre odbornú komisiu identifikovateľné, že uchádzač realizoval dodávky s obdobnou špe-cifikáciou, ako pri predmete zákazky; d)miesto, cenu a lehoty dodania plnenia podľa zmluvy, e)meno kontaktnej osoby odberateľa, u ktorej je možné si overiť predložené informácie. PREUKÁZANIE PODMIENKY č.2.) Minimálne požiadavky na údaje o vzdelaní a odbornej kvalifikácii osôb zodpovedných za plnenie zmluvy: Uchádzač uvedie meno, priezvisko a odbornú kvalifikáciu (oprávnenie) osoby alebo osôb (servisného technika / servisných technikov), ktorá/í bude/ú zodpovedná/í za plnenie zmluvy inštaláciu, uvedenie zariadenia do trvalej prevádzky, odskúšanie funkčnosti a prevádzkyschopnosti zariadenia, odborného zaškolenia obsluhy a plnú autorizovanú servisnú podporu a predloží doklad o odbornej kvalifikácii certifikát/osvedčenie o odbornom zaškolení servisného technika/ov na inštaláciu, plnú autorizovanú servisnú podporu a údržbu ponúkaného zariadenia, vydaného výrobcom zariadenia alebo autorizovaným zástupcom výrobcu, tak aby bol predpoklad zabezpečenia odbornej inštalácie, uvedenia zariadenia do trvalej prevádzky, odskúšanie funkčnosti a prevádzkyschopnosti zariadenia, odborného zaškolenia obsluhy, prevádzkovania a servisu obstarávaného predmetu zákazky. Pre obmedzený počet znakov tejto časti na max. 4000, je možnosť preukazovania technickej alebo odbornej spôsobilosti inou osobou podľa § 34 ods. 3. podrobne popísaná v súťažných podkladoch.
Informácie o vyhradených zákazkách
PODMIENKY TÝKAJÚCE SA ZÁKAZKY
Podmienky vykonania zákazky
Verejný obstarávateľ na plnenie zákazky neposkytne žiadnu zálohu a finančné plnenie bude realizované až na základe odovzdania predmetu zákazky podľa pravidiel a náležitostí uvedených v súťažných podkladoch a ich prílohách.
Informácie o pracovníkoch zodpovedných za vykonanie zákazky
ODDIEL IV: POSTUP
Informácie o elektronickej aukcii
Dodatočné informácie o elektronickej aukcii: Podrobnosti o uskutočnení elektronickej aukcie sú uvedené v súťažných podkladoch a budú uvedené vo výzve na účasť v elektronickej aukcii podľa § 54 ods. 7 zákona o verejnom obstarávaní, ktorá bude odoslaná v súlade so zákonom o verejnom obstarávaní všetkým nevylúčeným uchádzačom, ktorých ponuky spĺňajú určené požiadavky, po úvodnom úplnom vyhodnotení ponúk.
ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
Lehota na predkladanie ponúk
Dátum a čas: 2021-12-15T14:00:00
Minimálna lehota, počas ktorej sú ponuky uchádzačov viazané
Podmienky na otváranie ponúk
Dátum a čas: 2021-12-15T15:00:00
Miesto: Detská fakultná nemocnica Košice, Trieda SNP 1, 040 11 Košice - zasadačka riaditeľstva.
Informácie o oprávnených osobách a otváraní ponúk: Otváranie ponúk je pri použití elektronickej aukcie neverejné, údaje z otvárania ponúk sa nezverejňujú a zápisnica z otvárania ponúk sa uchádzačom neposiela.
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
INFORMÁCIE O ELEKTRONICKOM RIADENÍ PRÁCE
DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
1. Dostupnosť dokumentov k verejnému obstarávaniu je realizovaná podľa §43 ods.1). Verejný obstarávateľ umožňuje bezodplatne neobmedzený, úplný a priamy prístup prostredníctvom elektronických prostriedkov k súťažným podkladom, ako aj ďalšej doplňujúcej dokumentácii, k vysvetleniam informácii potrebných na vypracovanie ponuky, na preukázanie splnenia podmienok účasti a ostatných na portáli https://dfnkosice.eranet.sk. Komunikácia sa uskutočňuje písomne, v súlade s § 20 zákona 343/2015 Z.z. o verejnom obstarávaní prostredníctvom elektronických prostriedkov, ak zákon o verejnom obstarávaní neustanovuje inak. Záujemca, alebo uchádzač sa zaregistruje na portáli https://dfnkosice.eranet.sk. Súťažné podklady sa nebudú poskytovať v listinnej forme. Súťažné podklady budú každému záujemcovi, ktorý sa zaregistruje na vyššie uvedenom portáli nepretržite sprístupnené v zmysle výzvy na predkladanie ponúk. 2. Žiadosť o vysvetlenie informácií potrebných na vypracovanie ponuky a na preukázanie splnenia podmienok účasti musí byť doručená v súlade s §48 zákona o verejnom obstarávaní dostatočne vopred. Vysvetlenie informácii uvedených vo výzve na predkladanie ponúk, v súťažných podkladoch alebo v inej sprievodnej dokumentácii verejný obstarávateľ bezodkladne oznámi všetkým záujemcom, v súlade s §113 ods.7), najneskôr však tri pracovné dni pred uplynutím lehoty na predkladanie ponúk za predpokladu, že o vysvetlenie sa požiada dostatočne vopred a to prostredníctvom portálu https://dfnkosice.eranet.sk s tým, že notifikácia bude záujemcom alebo uchádzačom doručovaná z portálu https://dfnkosice.eranet.sk na e-mail uvedený v Žiadosti o SP, resp. Žiadosti o účasť, čo sa pre účel tohto zadávania považuje za doručené v zmysle §24 a §25 zákona č.71/1967 o správnom konaní (správny poriadok) v znení neskorších predpisov. 3. UCHÁDZAČ PREDLOŽÍ AJ INÉ DOKLADY, ALEDO DOKUMENTY podľa požiadaviek verejného obstarávateľa, ktoré sú vzhľadom na obmedzujúci počet znakov tejto časti na 4000, podrobne uvedené v súťažných podkladoch. 4. Pre potreby predkladania ponúk záujemca/uchádzač postupuje v zmysle súťažných podkladov a príručiek dostupných na portáli https://dfnkosice.eranet.sk. 5. Verejný obstarávateľ si vyhradzujete právo neuzatvoriť zmluvu v prípade, ak proces verejného obstarávania nebude akceptovaný zo strany poskytovateľa finančných prostriedkov, alebo ak verejnému obstarávateľovi ako zdravotníckemu zariadeniu nebudú pridelené finančné prostriedky na realizáciu predmetu zmluvy zo strany MZ SR, alebo ak verejnému obstarávateľovi MZ SR neodsúhlasí znenie zmluvy, resp. neudelí súhlasné stanovisko k uzatvoreniu zmluvy podľa časti 3., písm. s) Príkazu ministra zdravotníctva SR č.3/2021 z 01.09.2021. 6. Predmetné verejné obstarávanie je zamerané na sociálne aspekty. 7. Verejný obstarávateľ podľa § 40 ods. 6 písm. g) zákona o verejnom obstarávaní vylúči z verejného obstarávania uchádzača, ak na základe dôveryhodných informácií má dôvodné podozrenie, že uchádzač uzavrel v danom verejnom obstarávaní s iným hospodárskym subjektom dohodu narúšajúcu hospodársku súťaž.
DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA
2021-12-01T00:00:00


Podcasty pre zákazníkov tohto portálu

Plán obnovy očami Lívie Vašákovej

Plán obnovy je v ostatnom období jednou z veľmi diskutovaných tém. Ako ho možno podnikateľmi reálne využívať? Čo znamená pre orgány verejnej...

Verejné obstarávanie v roku 2024

Oblasť verejného obstarávania si vyžaduje osobitnú pozornosť. Od 31.3.2024 nastávajú ďalšie zmeny v problematike verejného obstarávania. Aké...

Webináre formou otázok a odpovedí pre zákazníkov tohto portálu

Zmeny v zákone o verejnom obstarávaní

Lektor: JUDr. Marek Šmid, LLB.

Dátum: 14.6.2024

Čas konania: 11:00 - 12:00

Na tento webinár sa môžete zaregistrovať tu

Prihláste sa v prípade, že ste predplatiteľ portálu formou vyplnenia registračného formuláru.

Registrácia je záväzná!

Zoznam webinárov otázok a odpovedí a registračný formulár nájdete TU.

PRAKTICKÉ INFORMÁCIE
Najbližšia daňová povinnosť
15.5.2024 - Daň z príjmu právnickej osoby

Ďalšie povinnosti pre tento deň...
Kurzy mien 30.4.2024
1 EUR1,07 USD (-0)
1 EUR0,85 GBP (-0)
1 EUR4,32 PLN (-0)
1 EUR25,14 CZK (-0,03)
Ďalšie meny
Sadzby NBS
Platné od 20.9.2023
Jednodňové refinančné operácie 4,75 %
Hlavné refinančné operácie 4,50 %
Jednodňové sterilizačné operácie 4,00 %
viac
Cestovné náhrady

Stravné v SR od 1.10.2023

Opatrenie č. 368/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín

7,80 €

12 - 18 hodín

11,60 €

nad 18 hodín

17,40 €

Stravné v SR od 1.6.2023

Opatrenie č. 171/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín 7,30 €
12 - 18 hodín 10,90 €
nad 18 hodín 16,40 €

 

ostatné
EDITOVATEĽNÉ TLAČIVÁ
VESTNÍKY MINISTERSTIEV
PREDPOVEĎ POČASIA