dnes je 2.5.2024

Praktické informácie - Vestník verejného obstarávania
december 2021
PoUtStŠtPiSoNe
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031  
<november  január>
HLAVIČKA FORMULÁRA
Evidenčné číslo (značka) oznámenia: 39/2021
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
NÁZOV A ADRESY
Mesto Kežmarok
Vnútroštátne identifikačné číslo: 00326283
Hlavné nám. 1, 06001 Kežmarok

Slovensko
Kontaktná osoba: Mesto Kežmarok
Telefón: +421 524522633
Email: hulin@eurotender.sk
SPOLOČNÉ VEREJNÉ OBSTARÁVANIE
DRUH VEREJNÉHO OBSTARÁVATEĹA
Regionálny alebo miestny orgán
HLAVNÁ ČINNOSŤ
Iné (uveďte)
Iná činnosť: samospráva
ODDIEL II: PREDMET
ROZSAH OBSTARÁVANIA
Názov
Referenčné číslo: 39/2021
Hlavný kód CPV
45000000-7
Druh zákazky
Stručný opis
Mesto postupne prechádza k poskytovaniu služieb občanom digitálnou formou v súlade s informatizáciou verejnej správy. Na základe internej analýzy procesov informatizácie, zavádzania inteligentných riešení a budovania SMART city boli identifikované nasledovné riešiteľné oblasti: - Verejné osvetlenie - Priechody pre chodcov - Parkovací systém - Kamerový systém - Manažment odpadov Stavebné práce budú realizované podľa zmluvných podmienok FIDC "Žltá kniha".
Informácie o častiach
OPIS
Názov
Dodatočné kódy CPV
45310000-3

45230000-8

48000000-8

71000000-8

Miesto vykonania
SK041:
Hlavné miesto dodania alebo plnenia: Mesto Kežmarok
Opis obstarávania
Opis obstarávania Verejné osvetlenie - cieľom je vymeniť a inštalovať nové LED osvetlenie, ktoré nahradí súčasné osvetlenie skladajúce sa zo sodíkových výbojok, čím sa zabezpečílepšia intenzita osvetlenia ale i zníženie nákladov mesta na prevádzku súčasného osvetlenia.Priechody pre chodcov - cieľom je modernizácia a inštalácia IoT prvkov, zabezpečujúcich zvýšenú bezpečnosť chodcov prechádzaním priechodom pre chodcov(zvýšenie intenzity osvetlenia, signalizačné znamenie).Parkovací systém - cieľom je zefektívnenie systému parkovania v meste. Smart technológie v tomto prípade urobia parkovanie v meste transparentnejším prerezidentov, návštevníkov. Transparentnosť bude spočívať najmä v dodržiavaní vyhradených miest pre rezidentov, oprávnenosti parkovania na vyhradenýchmiestach a všeobecné dodržiavanie pravidiel parkovania.Kamerový systém - cieľom je najmä zvýšenie bezpečnosti občanov ale i návštevníkov mesta a takisto sledovanie dopravnej situácie. Uvedené sa dosiahneskvalitnením už existujúceho kamerového systému a jeho doplnenia o nové smart prvky.Manažment odpadov - cieľom je zabezpečenie adresnosti pôvodcov odpadov prostredníctvom moderných technologických prvkov, zbere dát o tvorbe odpadu aich využívaní pri motivácii občanov v oblasti odpadu. Stavebné práce budú realizované podľa zmluvných podmienok FIDC "Žltá kniha". Podrobné informácie viď v súťažných podkladoch.
Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Cena nie je jediným kritériom výberu a všetky kritériá sú uvedené len v súťažných podkladoch
Informácie o fondoch EÚ
311071ATF5:
Doplňujúce informácie
Operačný program Integrovaná infraštruktúra, kód výzvy OPII-2020/7/11-DOP

ODDIEL IV: POSTUP
OPIS
Druh postupu
Výzva na predkladanie ponúk
Informácie o rámcovej dohode alebo dynamickom nákupnom systéme
Informácie o elektronickej aukcii
ODDIEL V: ZADANIE ZÁKAZKY
Názov: Zavedenie smart technológií v meste Kežmarok
Informácie o nepridelení zákazky
§ 57 ods. 2 - zmenili sa okolnosti, za ktorých sa vyhlásilo verejné obstarávanie

ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
Zmenili sa okolnosti za ktorých sa vyhlásilo verejné obstarávanie §57 ods. 2 ZVO. Verejný obstarávateľ doposiaľ nedisponuje odborníkom pre projekt IT seniorom, ktorý má mať plniť svoje úlohy v rámci projektu (tejto zákazky), ktorého predmetom sú IoT technológie a preto požiadal MIRRI o schválenie zmeny klasifikácie výdavku na externú službu. Táto pozícia má na starosti okrem iného aj špecifikáciu predmetu zákazky informačného systému verejnej správy ako agregačného komponentu inteligentných hardvérových prvkov. Nakoľko táto zmena nebola doposiaľ schválená MIRRI, ver. obstarávateľ naďalej nedisponuje odborníkom pre danú oblasť. Z toho dôvodu vyhlásené VO neobsahuje kompletnú špecifikáciu pre obstarávanie. Z toho dôvodu je potrebné zrušiť vyhlásené VO a vyhlásiť VO znovu až po obstaraní externého IT seniora.
DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA
2021-12-01T00:00:00


Podcasty pre zákazníkov tohto portálu

Plán obnovy očami Lívie Vašákovej

Plán obnovy je v ostatnom období jednou z veľmi diskutovaných tém. Ako ho možno podnikateľmi reálne využívať? Čo znamená pre orgány verejnej...

Verejné obstarávanie v roku 2024

Oblasť verejného obstarávania si vyžaduje osobitnú pozornosť. Od 31.3.2024 nastávajú ďalšie zmeny v problematike verejného obstarávania. Aké...

Webináre formou otázok a odpovedí pre zákazníkov tohto portálu

Zmeny v zákone o verejnom obstarávaní

Lektor: JUDr. Marek Šmid, LLB.

Dátum: 14.6.2024

Čas konania: 11:00 - 12:00

Na tento webinár sa môžete zaregistrovať tu

Prihláste sa v prípade, že ste predplatiteľ portálu formou vyplnenia registračného formuláru.

Registrácia je záväzná!

Zoznam webinárov otázok a odpovedí a registračný formulár nájdete TU.

PRAKTICKÉ INFORMÁCIE
Najbližšia daňová povinnosť
15.5.2024 - Daň z príjmu právnickej osoby

Ďalšie povinnosti pre tento deň...
Kurzy mien 30.4.2024
1 EUR1,07 USD (-0)
1 EUR0,85 GBP (-0)
1 EUR4,32 PLN (-0)
1 EUR25,14 CZK (-0,03)
Ďalšie meny
Sadzby NBS
Platné od 20.9.2023
Jednodňové refinančné operácie 4,75 %
Hlavné refinančné operácie 4,50 %
Jednodňové sterilizačné operácie 4,00 %
viac
Cestovné náhrady

Stravné v SR od 1.10.2023

Opatrenie č. 368/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín

7,80 €

12 - 18 hodín

11,60 €

nad 18 hodín

17,40 €

Stravné v SR od 1.6.2023

Opatrenie č. 171/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín 7,30 €
12 - 18 hodín 10,90 €
nad 18 hodín 16,40 €

 

ostatné
EDITOVATEĽNÉ TLAČIVÁ
VESTNÍKY MINISTERSTIEV
PREDPOVEĎ POČASIA