dnes je 3.5.2024

Praktické informácie - Vestník verejného obstarávania
2023
PoUtStŠtPiSoNe
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
2627282930  
<máj  júl>
HLAVIČKA FORMULÁRA
Evidenčné číslo (značka) oznámenia: 2023/UDVA/IS/vys.
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
NÁZOV A ADRESY
Úrad pre dohľad nad výkonom auditu
Vnútroštátne identifikačné číslo: 42129079
Slovanská 1, 81107 Bratislava - mestská časť Staré Mesto

Slovensko
Kontaktná osoba: Úrad pre dohľad nad výkonom auditu
Telefón: +421 911545482
Email: hodosiova@enteris.sk
Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://udva.sk
SPOLOČNÉ VEREJNÉ OBSTARÁVANIE
DRUH VEREJNÉHO OBSTARÁVATEĹA
Organizácia riadená verejným právom
HLAVNÁ ČINNOSŤ
Hospodárstvo a finančné záležitosti
ODDIEL II: PREDMET
ROZSAH OBSTARÁVANIA
Názov
Referenčné číslo: 2023/UDVA/IS
Hlavný kód CPV
72000000-5
Druh zákazky
Stručný opis
Predmetom zákazky je: a) zhotovenie diela, pozostávajúceho z technického návrhu, zhotovenia, dodania, konfigurácie a inštalácie informačného systému, ktoré zabezpečí kompletnú správu agendy úradu pre dohľad na výkonom auditu v zmysle platnej legislatívy a ďalšie služby s ňou spojené (ďalej len informačný systém alebo systém). Ak je potrebné na riadne prevádzkovanie informačného systému aj hardvérové vybavenie, ktorým verejný obstarávateľ nedisponuje, je predmetom zákazky aj dodávka takéhoto HW vybavenia. b) poskytovanie služieb podpory prevádzky, údržby a rozvoja dodaného riešenia v období 24 mesiacov od dodania zákazky (ďalej len Servisné služby).
Informácie o častiach
OPIS
Názov
Dodatočné kódy CPV

Miesto vykonania
SK010:
Hlavné miesto dodania alebo plnenia: Bratislava, sídlo verejného obstarávateľa
Opis obstarávania
Predmetom zákazky je: a) zhotovenie diela, pozostávajúceho z technického návrhu, zhotovenia, dodania, konfigurácie a inštalácie informačného systému, ktoré zabezpečí kompletnú správu agendy úradu pre dohľad na výkonom auditu v zmysle platnej legislatívy a ďalšie služby s ňou spojené (ďalej len informačný systém alebo systém). Informačný systém bude webová aplikácia, ktorá bude slúžiť predovšetkým na výmenu informácii medzi úradom, štatutárnymi audítormi a audítorskými spoločnosťami. Súčasťou diela bude aj zavedenie informačného systému do produkčnej prevádzky a poskytnutie kompletnej dokumentácie, a to prevádzkovej, bezpečnostnej, administrátorskej a používateľskej, ako aj okomentovaných zdrojových kódov dodaného informačného systému. Súčasťou diela bude taktiež migrácia údajov z aktuálneho systému. Používateľské testovanie diela zabezpečí objednávateľ diela v spolupráci s odbornou verejnosťou. Ak je potrebné na riadne prevádzkovanie informačného systému aj hardvérové vybavenie, ktorým verejný obstarávateľ nedisponuje, je predmetom zákazky aj dodávka takéhoto HW vybavenia. b) poskytovanie služieb podpory prevádzky, údržby a rozvoja dodaného riešenia v období 24 mesiacov od dodania zákazky (ďalej len Servisné služby).
Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Nižšie uvedené kritéria
Náklady/Cena: Cena
Informácie o fondoch EÚ
Doplňujúce informácie

ODDIEL IV: POSTUP
OPIS
Druh postupu
Výzva na predkladanie ponúk
Informácie o rámcovej dohode alebo dynamickom nákupnom systéme
Informácie o elektronickej aukcii
ODDIEL V: ZADANIE ZÁKAZKY
PRIDELENIE ZÁKAZKY
Dátum uzatvorenia zmluvy
2023-05-25T00:00:00
Informácie o ponukách
Počet prijatých ponúk: 5
Počet ponúk doručených od malých a stredných podnikov: 5
Počet ponúk doručených od uchádzačov z iných členských štátov EÚ: 1
Počet ponúk doručených od uchádzačov zo štátov, ktoré nie sú členmi EÚ: 0
Počet ponúk prijatých elektronicky: 5
Informácie o hodnote zákazky/časti (bez DPH)
Pôvodne odhadovaná celková hodnota zákazky/časti: 206 770,00
bez DPH
Hodnota (ktorá sa brala do úvahy): 166 666,00
bez DPH

ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA
2023-05-31T00:00:00


Podcasty pre zákazníkov tohto portálu

Plán obnovy očami Lívie Vašákovej

Plán obnovy je v ostatnom období jednou z veľmi diskutovaných tém. Ako ho možno podnikateľmi reálne využívať? Čo znamená pre orgány verejnej...

Verejné obstarávanie v roku 2024

Oblasť verejného obstarávania si vyžaduje osobitnú pozornosť. Od 31.3.2024 nastávajú ďalšie zmeny v problematike verejného obstarávania. Aké...

Webináre formou otázok a odpovedí pre zákazníkov tohto portálu

Zmeny v zákone o verejnom obstarávaní

Lektor: JUDr. Marek Šmid, LLB.

Dátum: 14.6.2024

Čas konania: 11:00 - 12:00

Na tento webinár sa môžete zaregistrovať tu

Prihláste sa v prípade, že ste predplatiteľ portálu formou vyplnenia registračného formuláru.

Registrácia je záväzná!

Zoznam webinárov otázok a odpovedí a registračný formulár nájdete TU.

PRAKTICKÉ INFORMÁCIE
Najbližšia daňová povinnosť
15.5.2024 - Daň z príjmu právnickej osoby

Ďalšie povinnosti pre tento deň...
Kurzy mien 2.5.2024
1 EUR1,07 USD (-0)
1 EUR0,86 GBP (+0,01)
1 EUR4,33 PLN (+0,01)
1 EUR25,09 CZK (-0,05)
Ďalšie meny
Sadzby NBS
Platné od 20.9.2023
Jednodňové refinančné operácie 4,75 %
Hlavné refinančné operácie 4,50 %
Jednodňové sterilizačné operácie 4,00 %
viac
Cestovné náhrady

Stravné v SR od 1.10.2023

Opatrenie č. 368/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín

7,80 €

12 - 18 hodín

11,60 €

nad 18 hodín

17,40 €

Stravné v SR od 1.6.2023

Opatrenie č. 171/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín 7,30 €
12 - 18 hodín 10,90 €
nad 18 hodín 16,40 €

 

ostatné
EDITOVATEĽNÉ TLAČIVÁ
VESTNÍKY MINISTERSTIEV
PREDPOVEĎ POČASIA