dnes je 3.5.2024

Praktické informácie - Vestník verejného obstarávania
október 2022
PoUtStŠtPiSoNe
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31      
<september  november>
HLAVIČKA FORMULÁRA
Evidenčné číslo (značka) oznámenia: 1/BD/2022
Výber typu výzvy
Výzva na predkladanie ponúk pre zákazky s nízkou hodnotou
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
NÁZOV A ADRESY
Bábkové divadlo Žilina
Vnútroštátne identifikačné číslo: 36145211
Kuzmányho 6, 01001 Žilina

Slovensko
Kontaktná osoba: Bábkové divadlo Žilina
Telefón: +421 910354766
Email: bdza@vuczilina.sk
KOMUNIKÁCIA
Súťažné dokumenty sú dostupné priamo a úplne bez obmedzení či poplatkov
Zadajte adresu (URL): http://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-zakaziek/detail/dokumenty/450502
Ďalšie informácie možno získať na adrese
vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
ODDIEL II: PREDMET ZÁKAZKY
ROZSAH OBSTARÁVANIA
Názov
Referenčné číslo:
Hlavný kód CPV
45421100-5
Druh zákazky
Stručný opis
Predmetom projektu sú stavebné úpravy vstupu do administratívnej budovy Dielní na ul. Pri Rajčianke 43, Žilina, pozostávajúce: z výmeny okien, parapetov, dverí a vyspravenia ostenia a nadpražia okien, dverí.
Celková predpokladaná hodnota
Hodnota bez DPH: 58 134,23
bez DPH
OPIS
ODDIEL III: OSOBNÉ POSTAVENIE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
PODMIENKY ÚČASTI
Osobné postavenie vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do živnostenských alebo obchodných registrov
Zoznam a krátky opis podmienok: Na účely § 117 ods. 7 písm. c) zákona verejný obstarávateľ požaduje splnenie podmienok účasti osobného postavenia podľa § 32 ods. 1 písm. e) a f) ZVO: 1.1)Podmienka účasti osobného postavenia v zmysle § 32 ods. 1 písm. e) ZVO Záujemca alebo uchádzač je oprávnený dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce alebo poskytovať službu. Záujemca alebo uchádzač preukazuje splnenie podmienky doloženým dokladom o oprávnení dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce alebo poskytovať službu, ktoré zodpovedajú predmetu zákazky. Uchádzač však nie je povinný predkladať požadovaný doklad. Verejný obstarávateľ je oprávnený použiť údaje z informačných systémov verejnej správy podľa osobitného predpisu týkajúce sa zápisu v obchodnom alebo živnostenskom registri SR. 1.2)Podmienka účasti osobného postavenia v zmysle § 32 ods. 1 písm. f) ZVO Záujemca ani uchádzač nemá uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní potvrdený konečným rozhodnutím v Slovenskej republike a v štáte sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu. Záujemca alebo uchádzač preukazuje splnenie podmienky čestným vyhlásením a overuje sa prostredníctvom Registra osôb so zákazom - https://www.uvo.gov.sk/register-osob-so-zakazom490.htm . Vyjadrenie k čestnému vyhláseniu je uvedené aj v prílohe A, výzvy na predloženie ponuky. Týmto nie sú dotknuté práva uchádzača preukázať podmienky účasti prostredníctvom zápisu v Zozname hospodárskych subjektov podľa § 152 zákona o verejnom obstarávaní alebo v inom ekvivalentnom zozname platnom v Európskej únii, ak tento zápis preukazuje požadovanú skutočnosť. Skupina dodávateľov preukazuje splnenie podmienok účasti týkajúcich sa osobného postavenia za každého člena skupiny osobitne. Splnenie podmienky účasti podľa § 32 ods. 1 písm. e) zákona o verejnom obstarávaní preukazuje člen skupiny len vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, ktorú má zabezpečiť. Uchádzač v elektronickej ponuke predkladá doklad preukazujúci splnenie podmienky účasti osobného postavenia podľa § 32 ods. 1 písm. f) ZVO vo forme skenu originálu alebo úradne osvedčenej kópie, ak nie je stanovené inak.
Ekonomické a finančné postavenie
Zoznam a krátky opis podmienok: Verejný obstarávateľ neuplatňuje požiadavku na podmienku účasti ekonomického a finančného postavenia.
Technická a odborná spôsobilosť
Zoznam a krátky opis podmienok: 3.1) Podmienka účasti Technickej alebo odbornej spôsobilosti uchádzača v zmysle § 34 ods. 1 písm. b) zákona: zoznam stavebných prác uskutočnených za predchádzajúcich päť rokov od vyhlásenia verejného obstarávania s uvedením cien, miest a lehôt uskutočnenia stavebných prác; zoznam musí byť doplnený potvrdením o uspokojivom vykonaní stavebných prác a zhodnotení uskutočnených stavebných prác podľa obchodných podmienok, ak odberateľom 1. bol verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa tohto zákona, dokladom je referencia; ak referencia nebola vyhotovená podľa § 12, dokladom môže byť aj vyhlásenie uchádzača alebo záujemcu o ich uskutočnení, doplnené dokladom, preukazujúcim ich uskutočnenie 2.bola iná osoba ako verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa tohto zákona, dôkaz o plnení potvrdí odberateľ; ak také potvrdenie uchádzač alebo záujemca nemá k dispozícii, vyhlásením uchádzača alebo záujemcu o ich uskutočnení, doplneným dokladom, preukazujúcim ich uskutočnenie alebo zmluvný vzťah, na základe ktorého boli uskutočnené, 3.2) Podmienka účasti Technickej alebo odbornej spôsobilosti uchádzača v zmysle § 34 ods. 1 písm. g) zákona . Uchádzač preukáže splnenie podmienky účasti podľa § 34 ods. 1 písm. g) zákona o verejnom obstarávaní údajmi o vzdelaní a odbornej praxi alebo o odbornej kvalifikácií riadiacich zamestnancov, osobitne osôb zodpovedných za plnenie zmluvy. Verejný obstarávateľ požaduje, aby riadiaci pracovník, ktorý sa bude osobne podieľať na plnení zmluvy, spĺňal nižšie uvedené minimálne odborné požiadavky. Splnenie požiadaviek na predmetnú podmienku účasti preukáže uchádzač predložením požadovaných dokumentov. Uchádzač preukáže odbornú kvalifikáciu u pozície stavbyvedúceho. Ak uchádzač využije na preukázanie splnenia podmienok účasti finančného a ekonomického postavenia a technickej alebo odbornej spôsobilosti finančné zdroje, resp. technické a odborné kapacity inej osoby, bez ohľadu na ich právny vzťah, musí uchádzač prijímateľovi v ponuke preukázať, že pri plnení zákazky bude skutočne používať zdroje, resp. kapacity osoby, ktorú využije na preukázanie splnenia predmetných podmienok účasti. Skutočnosť podľa predchádzajúcej vety preukazuje uchádzač písomným čestným vyhlásením (prísľubom) takejto inej osoby, že v prípade potreby bude uchádzačovi k dispozícií na plnenie predmetu zákazky počas celého trvania zmluvného vzťahu alebo písomnou zmluvou uzavretou medzi uchádzačom a osobou, ktorej zdrojmi alebo kapacitami mieni uchádzač preukázať svoje finančné a ekonomické postavenie alebo technickú alebo odbornú spôsobilosť. Osoba, ktorej kapacity majú byť použité na preukázanie splnenia podmienok účasti technickej alebo odbornej spôsobilosti, musí preukázať splnenie podmienok účasti týkajúcich sa osobného postavenia podľa § 32 ods. 1 písm. e) ZVO vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, na ktorú boli kapacity uchádzačovi poskytnuté. Zároveň osoba, ktorej kapacity majú byť použité na preukázanie splnenia podmienok účasti finančného a ekonomického postavenia alebo technickej alebo odbornej spôsobilosti, musí preukázať splnenie podmienky účasti týkajúcej sa osobného postavenia podľa § 32 ods. 1 písm. f) ZVO a nesmie u tejto osoby existovať dôvod na vylúčenie podľa § 40 ods. 6 písm. f) ZVO (konflikt záujmov nemožno odstrániť inými účinnými opatreniami). Uchádzač môže predbežne nahradiť doklady určené na preukázanie splnenia podmienok účasti jednotným európskym dokumentom podľa § 39 ZVO alebo čestným vyhlásením, v ktorom vyhlási, že spĺňa všetky podmienky účasti určené prijímateľom a poskytne prijímateľovi na požiadanie doklady, ktoré čestným vyhlásením nahradil. Uchádzač môže v čestnom vyhlásení uviesť aj informácie o dokladoch, ktoré sú priamo a bezodplatne prístupné v elektronických databázach, vrátane informácií potrebných na prístup do týchto databáz, a informácie o dokladoch, ktoré verejnému obstarávateľovi predložil v inom verejnom obstarávaní a sú naďalej platné.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov: k bodu 3.1) Minimálna požadovaná úroveň: Splnenie uvedenej podmienky účasti uchádzač preukáže dokladmi o uskutočnení zákazky rovnakého alebo podobného charakteru stavebných prác ako je predmet zákazky vo finančnom objeme ako je predpokladaná hodnota zákazky vyjadrená v EUR bez DPH. Stavebné práce rovnakého alebo podobného charakteru ako je predmet zákazky sú práce realizované na výstavbe alebo rekonštrukcii pozemných stavieb, ktorých súčasťou bola aj výmena okien alebo dodanie a osadenie okien v novostavbe. Verejný obstarávateľ pri vyhodnotení splnenia podmienky účasti podľa § 34 ods. 1 písm. b) zákona o verejnom obstarávaní zohľadní u uchádzača referencie uchádzača uvedené v evidencii referencií podľa § 12 zákona o verejnom obstarávaní, ak takéto referencie ku dňu predloženia ponuky existujú. a uchádzač ich v ponuke identifikoval. V prípade dokladov, ktoré sú vyjadrené v inej mene ako EUR, je potrebné prepočítanie tejto meny na EUR a to prepočítacím koeficientom určeným ECB ku dňu zverejnenia oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania . Doklady, ktorými uchádzač preukazuje splnenie podmienok účasti, ktoré sú vyjadrené v inej mene ako EUR, uchádzač predloží v pôvodnej mene a v mene EUR. k bodu 3.2) Minimálna požadovaná úroveň štandardov: Uchádzač je povinný preukázať, že osoba zodpovedná za riadenie stavebných prác (tzv. kľúčový odborník) má potrebné vzdelanie a odbornú prax na vykonanie stavebných prác, ktoré sú predmetom tohto prieskumu trhu. Za kľúčového odborníka sa na účely tohto verejného obstarávania považuje Osoba v pozícií Stavbyvedúceho s odborným zameraním na pozemné stavby. Splnenie požadovaných predpokladov uchádzač preukáže predložením: 1) Prehlásenia z ktorého bude zrejmý pracovnoprávny vzťah k uchádzačovi, t.j či bude poskytovať služby stavbyvedúceho v pozícií zamestnanca uchádzača, na základe pracovnoprávneho vzťahu , alebo ako iná osoba, 2) dokladu o odbornej spôsobilosti (potvrdenie o rozsahu odbornej spôsobilosti) stavbyvedúceho na vybrané činnosti podľa zákona č. 50/1976 Zb. o územnom plánovaní a stavebnom poriadku (stavebný zákon) v znení neskorších predpisov alebo ekvivalentným dokladom preukazujúcim predmetné skutočnosti, vydávaným v inom štáte. UPOZORNENIE: Uchádzač môže na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti využiť technické a odborné kapacity inej osoby v súlade s § 34 ods. 3 zákona. Ak ponuku predkladá skupina dodávateľov, preukazuje splnenie podmienok účasti technická alebo odborná spôsobilosť, spoločne. Uchádzač v ponuke vkladá doklady preukazujúce splnenie podmienok účasti technickej alebo odbornej spôsobilosti elektronicky do systému EVO v pdf naskenovanej forme originálov alebo úradne osvedčených kópií, ak nie je stanovené inak.
Informácie o vyhradených zákazkách
PODMIENKY TÝKAJÚCE SA ZÁKAZKY
Podmienky vykonania zákazky
Doba výstavby 2 mesiace od písomného odovzdania staveniska. Verejný obstarávateľ požaduje čerpanie rozpočtu diela v rozsahu min. hodnoty 40.000,- EUR s DPH v roku 2022, v náväznosti na schválený rozpočet .
Informácie o pracovníkoch zodpovedných za vykonanie zákazky
ODDIEL IV: POSTUP
Informácie o elektronickej aukcii
ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
Lehota na predkladanie ponúk
Dátum a čas: 2022-11-03T10:00:00
Jazyk (jazyky), v ktorom (ktorých) možno predkladať ponuky alebo žiadosti o účasť
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
1.Predmetné verejné obstarávanie nie je zeleným verejným obstarávaním, ani obstarávaním inovácií, ani obstarávaním zameraným na sociálne aspekty. 2.Opis predmetu zákazky je uvedený v súťažných podkladoch - Príloha E - výzva na predloženie ponuky, vo výkaze výmer - Príloha B a v návrhu ZOD - Príloha C. 3.Postup zadávania zákazky sa realizuje systémom elektronického verejného obstarávania prostredníctvom informačného systému EVO na www.uvo.gov.sk. Podmienkou pre úspešnú komunikáciu v systéme EVO a pre úspešné predkladanie ponúk je, aby mal záujemca/uchádzač príslušné technické a odborné predpoklady technické vybavenie a odborné ovládanie systému EVO. Potrebné technické vybavenie a požiadavky na používanie systému EVO sú zadefinované a zverejnené v aktuálnych príručkách na https://www.uvo.gov.sk/viac-o-is-evo/prirucky-5f7.html a vo videonávodoch na https://www.uvo.gov.sk/viac-o-is-evo/videonavody-5f9.html . Podmienkou komunikácie v systéme EVO je, aby záujemca/uchádzač bol evidovaný v informačnom systému ÚVO ako užívateľ za hospodársky subjekt. V prípade, že hospodársky subjekt nie je v informačnom systéme ÚVO (ďalej len IS ÚVO) evidovaný, vytvorí si účet v IS ÚVO. Komunikácia medzi verejným obstarávateľom a záujemcami/uchádzačmi sa riadi ustanoveniami § 20 zákona o VO. Upozorňujeme všetkých používateľov IS EVO, aby všetky otázky týkajúce sa používania IS EVO posielali na adresu eplatforma@vlada.gov.sk alebo kontaktovali pracovníkov telefonicky na čísle +421 2 209 25 100. Informačný systém Elektronického verejného obstarávania (EVO), prostredníctvom ktorého sa uskutočňuje elektronická komunikácia a výmena informácií vo verejnom obstarávaní, prechádza k 31.03.2022 do správy Úradu vlády Slovenskej republiky. Webová stránka: http://www.eplatforma.gov.sk 4.Verejný obstarávateľ upozorňuje záujemcov, že neposkytuje súťažné podklady v listinnej podobe na základe písomnej alebo emailovej žiadosti záujemcu. 5. Systém IS EVO je dostupný na adrese: https://www.uvo.gov.sk/portal-systemu-IS EVO-5f5.html. V prípade, že pred vytvorením príslušného podania - ponuky, používateľ nie je prihlásený do IS UVO, je potrebné sa prihlásiť. Pre podanie ponuky je potrebné, aby prihlásený používateľ bol už registrovaný pre hospodársky subjekt, za ktorý chce podať príslušnú žiadosť. Zaregistrovanie sa v IS EVO ako si vytvoriť účet a ako ho priradiť a validovať je možné nájsť na : https://www.uvo.gov.sk/viac-o-is-evo-5f6.html Prístup k súťažným podkladom na: http://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-zakaziek/detail/dokumenty/450502 6.Obhliadka miesta plnenia zákazky nie je povinná. V prípade záujmu zo strany záujemcov sa obhliadka miesta uskutočnenia predmetu zákazky uskutoční dňa 31.10.2022 na adrese: administratívna budova Dielní na ul. Pri Rajčianke 43, Žilina. Účasť na obhliadke je záujemca povinný, dohodnúť najneskôr do 27.10.2022 do 14:00 hod. so zástupcom verejného obstarávateľa Mgr. Tomáš Jančúch 0948770042 v pracovnej dobe 08:00 - 14:00 hod..
DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA
2022-10-18T00:00:00


Podcasty pre zákazníkov tohto portálu

Plán obnovy očami Lívie Vašákovej

Plán obnovy je v ostatnom období jednou z veľmi diskutovaných tém. Ako ho možno podnikateľmi reálne využívať? Čo znamená pre orgány verejnej...

Verejné obstarávanie v roku 2024

Oblasť verejného obstarávania si vyžaduje osobitnú pozornosť. Od 31.3.2024 nastávajú ďalšie zmeny v problematike verejného obstarávania. Aké...

Webináre formou otázok a odpovedí pre zákazníkov tohto portálu

Zmeny v zákone o verejnom obstarávaní

Lektor: JUDr. Marek Šmid, LLB.

Dátum: 14.6.2024

Čas konania: 11:00 - 12:00

Na tento webinár sa môžete zaregistrovať tu

Prihláste sa v prípade, že ste predplatiteľ portálu formou vyplnenia registračného formuláru.

Registrácia je záväzná!

Zoznam webinárov otázok a odpovedí a registračný formulár nájdete TU.

PRAKTICKÉ INFORMÁCIE
Najbližšia daňová povinnosť
15.5.2024 - Daň z príjmu právnickej osoby

Ďalšie povinnosti pre tento deň...
Kurzy mien 2.5.2024
1 EUR1,07 USD (-0)
1 EUR0,86 GBP (+0,01)
1 EUR4,33 PLN (+0,01)
1 EUR25,09 CZK (-0,05)
Ďalšie meny
Sadzby NBS
Platné od 20.9.2023
Jednodňové refinančné operácie 4,75 %
Hlavné refinančné operácie 4,50 %
Jednodňové sterilizačné operácie 4,00 %
viac
Cestovné náhrady

Stravné v SR od 1.10.2023

Opatrenie č. 368/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín

7,80 €

12 - 18 hodín

11,60 €

nad 18 hodín

17,40 €

Stravné v SR od 1.6.2023

Opatrenie č. 171/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín 7,30 €
12 - 18 hodín 10,90 €
nad 18 hodín 16,40 €

 

ostatné
EDITOVATEĽNÉ TLAČIVÁ
VESTNÍKY MINISTERSTIEV
PREDPOVEĎ POČASIA