dnes je 3.5.2024

Praktické informácie - Vestník verejného obstarávania
október 2022
PoUtStŠtPiSoNe
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31      
<september  november>
HLAVIČKA FORMULÁRA
Evidenčné číslo (značka) oznámenia: 4/2022/1200/B
Toto oznámenie upravuje: Smernica 2014/24/EÚ
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
NÁZOV A ADRESY
Slovenská správa ciest
Vnútroštátne identifikačné číslo: 00003328
Miletičova 19, 82619 Bratislava-Ružinov

Slovensko
Kontaktná osoba: Slovenská správa ciest
Telefón: +421 250255487
Email: peter.benkovic@ssc.sk
Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.ssc.sk
SPOLOČNÉ VEREJNÉ OBSTARÁVANIE
KOMUNIKÁCIA
Súťažné dokumenty sú dostupné priamo a úplne bez obmedzení či poplatkov
Zadajte adresu (URL): http://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-zakaziek/detail/dokumenty/447954
Ďalšie informácie
Ďalšie informácie možno získať na: vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
ODDIEL II: PREDMET
ROZSAH VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA
Názov:
Referenčné číslo: VO-816/2022
Hlavný kód CPV
72261000-2
Druh zákazky
Stručný opis:
Predmetom zákazky je poskytovanie služieb softvérovej podpory pre produkty produktovej rady ESID System Family, ktoré sú vlastnené verejným obstarávateľom a využívané v rámci jeho interných procesov. Poskytovanie služieb softvérovej podpory je obstarávané na obdobie 48 mesiacov, a to vrátane súvisiacich služieb podpory. Predmet zákazky je podrobne vymedzený v časti B.1 Opis predmetu zákazky súťažných podkladov.
Celková odhadovaná hodnota
Hodnota bez DPH: 818 213,00
bez DPH
Informácie o častiach
OPIS
Dodatočné kódy CPV
72250000-2

Miesto vykonania
Kód NUTS:
SK010:
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
Slovenská správa ciest, Miletičova 19, 826 19 Bratislava
Opis obstarávania:
Predmetom zákazky je poskytovanie služieb softvérovej podpory pre produkty produktovej rady ESID a v súčasnosti vlastnených verejným obstarávateľom v období 48 mesiacov ako aj súvisiacich služieb podpory. 1.Poskytovanie služieb softvérovej podpory Poskytovanie služieb softvérovej podpory pozostáva z poskytovania (i) softvérových aktualizácií (Software Updates) a (ii) produktovej podpory (Product Support), a to pre licencie z produktovej rady ESID, konkrétne ESID System GIS CC v celkovom počte 54 ks licencií, ESID System GIS NL v celkovom počte 8 ks licencií a jednu (1) licenciu ESID System Locator, ktoré sú prepojené na licencie produktov HEXAGON Geospatial (ďalej len prepojené licencie alebo prepojené produkty). Uvedené licencie sú využívané na nasledovné činnosti: -komplexná podpora pri správe pozemkov a objektov, -sledovanie transakcií s nehnuteľnosťami výkup, odpredaj, zlučovanie, -evidencia geometrických plánov, evidencia dokumentácie k nehnuteľnosti (zmluvy, ťarchy, obmedzenia, zámery...), - centrálny register zmlúv, -podpora vyvlastnenia, -podpora práce s urbármi, -riešenie vysporiadania zosnulých, neidentifikovaných vlastníkov atď., -notifikačné centrum pre komplexné sledovanie dátumov a termínov vyplývajúcich zo zmlúv, -kompletné sledovanie histórie pri nehnuteľnostiach a zmluvách, -kataster nehnuteľností Slovenskej republiky aliasy (duplicitné názvy v katastri nehnuteľností), sledovanie, históriaporovnania, -zrýchlená tvorba zmlúv nehnuteľného majetku, -integrácia GIS v podnikovom riešení na ostatné systémy, -integrácia WMS a WFS do systému, -integrácia a digitalizácia neštandardných geometrických plánov, -prepojenie a aktualizácia údajov REGOB, -spracovaná kompletná problematika daní z nehnuteľností, - evidencia znaleckých posudkov, - cenová mapa. 2.Poskytovanie súvisiacich služieb pokročilej podpory zákazníka Predmetom poskytovania súvisiacich služieb pokročilej podpory zákazníka je poskytovanie služieb, ktoré súvisia s poskytovaním produktovej podpory. Ide o služby spojené s inštaláciou softvérových aktualizácií, ako aj s poskytovaním produktovej podpory ako sú napríklad účasti technika na mieste inštalácie, organizácia seminárov o pripravovanom obsahu zmien softvéru, resp. iných služieb súvisiacich s predmetnými produktmi ESID podľa osobitných požiadaviek verejného obstarávateľa. Zoznam požadovaných súvisiacich služieb produktovej podpory: 1.Semináre/školenia: realizovať semináre u verejného obstarávateľa alebo u uchádzača. 2.Pokročilá podpora pri riešení problémov z prevádzky - úpravy dát, asistencia používateľa a podobne: poskytovaťpomoc pri problémoch s konkrétnymi príznakmi, ktoré sa objavia pri práci so službami a u ktorých sa dá primerane očakávať, že ich spôsobili softvérové produkty ESID alebo prepojené produkty. 3.Asistenčná IT podpora: zabezpečiť poradenstvo a konzultácie ohľadne problémov, ktoré nepokrýva štandardnáproduktová podpora pri riešení problémov a rovnako v súvislosti s otázkami návrhov, vývoja a zavedenia riešení. 4.Pokročilé informačné služby pre správu KN dát: poskytovať verejnému obstarávateľovi najaktuálnejšie informácie otechnológiách na spracovanie KN dát, ktoré sú získavané od ÚGKK SR s cieľom optimalizovať využívanie týchto dát v rámci ESID produktov. 5.Softvérové konfigurácie produktu: zmena nastavení softvéru podľa aktuálnych požiadaviek verejného obstarávateľa,ktoré vyplývajú z prevádzkových činností úpravy obsahu formulárov, nastavenie číselníkov na základe zmien legislatívy, úprava GUI s ohľadom na optimalizáciu procesov podporovaných zo strany ESID a podobné činnosti. Služby neobsahujú vývoj softvéru. Podrobné vymedzenie predmetu zákazky je uvedené v časti B.1 Opis predmetu zákazky a v časti B.3 Obchodné podmienky plnenia predmetu zákazky súťažných podkladov.
Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Nižšie uvedené kritéria
Náklady/Cena: Cena
Odhadovaná hodnota
818 213,00:bez DPH:
Dĺžka trvania zákazky, rámcovej dohody alebo dynamického nákupného systému
Obdobie: v mesiacoch (od zadania zákazky)
48:
Informácie o obnovenom obstarávaní
Toto obstarávanie môže byť obnovené: Nie
Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty: Nie
Informácie o opciách
Opcie: Nie
Informácie o elektronických katalógoch
INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Nie
Doplňujúce informácie:

ODDIEL III: PRÁVNE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
PODMIENKY ÚČASTI
Vhodnosť vykonávať profesionálnu činnosť vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do živnostenských alebo obchodných registrov
Zoznam a krátky opis podmienok: 1.Verejného obstarávania sa môže zúčastniť len ten, kto spĺňa podmienky účasti týkajúce sa osobného postavenia podľa § 32 ods. 1 ZVO, ktorých splnenie preukazuje podľa § 32 ods. 2 ZVO v spojení s § 152 ZVO. 2.Ak uchádzač alebo záujemca má sídlo, miesto podnikania alebo obvyklý pobyt mimo územia Slovenskej republiky a štát jeho sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu nevydáva niektoré z dokladov uvedených v § 32 ods. 2 ZVO alebo nevydáva ani rovnocenné doklady, možno ich nahradiť čestným vyhlásením podľa predpisov platných v štáte jeho sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu. 3.Ak právo štátu uchádzača alebo záujemcu so sídlom, miestom podnikania alebo obvyklým pobytom mimo územia Slovenskej republiky neupravuje inštitút čestného vyhlásenia, môže ho nahradiť vyhlásením urobeným pred súdom, správnym orgánom, notárom, inou odbornou inštitúciou alebo obchodnou inštitúciou podľa predpisov platných v štáte sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu uchádzača alebo záujemcu. 4.Skupina dodávateľov preukazuje splnenie podmienok účasti týkajúcich sa osobného postavenia za každého člena skupiny osobitne. Oprávnenie dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce alebo poskytovať službu preukazuje člen skupiny len vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, ktorú má zabezpečiť. 5.Uchádzač preukáže osobné postavenie za každú inú osobu podľa § 33 ods. 2 ZVO a podľa § 34 ods. 3 ZVO a za každého subdodávateľa, ktorého uvedie vo svojej ponuke. 6.Verejný obstarávateľ nie je oprávnený použiť údaje z informačných systémov verejnej správy podľa zákona č. 177/2018 Z. z. o niektorých opatreniach na znižovanie administratívnej záťaže využívaním informačných systémov verejnej správy a o zmene a doplnení niektorých zákonov (zákon proti byrokracii). 7.Hospodársky subjekt môže predbežne nahradiť doklady na preukázanie splnenia podmienok účasti Jednotným európskym dokumentom podľa § 39 ZVO. Uchádzač vyplní časti I. až III. JED-u a môže vyplniť len oddiel : GLOBÁLNY ÚDAJ PRE VŠETKY PODMIENKY ÚČASTI časti IV. JED-u bez toho, aby musel vyplniť iné oddiely časti IV. JED-u.
Ekonomické a finančné postavenie
Zoznam a krátky opis kritérií výberu: Neuplatňuje sa
Minimálna požadovaná úroveň štandardov: Neuplatňuje sa
Technická a odborná spôsobilosť
Zoznam a krátky opis kritérií výberu: Uchádzač v ponuke predloží nasledovné dokumenty, ktorými preukazuje technickú spôsobilosť alebo odbornú spôsobilosť: 1.Podľa § 34 ods. 1 písm. a) ZVO: Zoznam poskytnutých služieb rovnakého alebo obdobného charakteru ako je predmet zákazky (t. j. poskytovanie služieb softvérovej podpory desktopovým a serverovým produktom, ich softvérovej podpory) uskutočnených za predchádzajúce tri (3) roky od vyhlásenia verejného obstarávania (ďalej len rozhodné obdobie) s uvedením cien, miest a lehôt poskytnutých služieb, kde dokladom je referencia, ak odberateľom bol verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa ZVO. V požadovanom zozname poskytnutých služieb uchádzač uvedie názov/obchodné meno zmluvného partnera, adresu jeho sídla/miesta podnikania, názov poskytnutia služieb, jeho stručný opis, cenu a údaje na kontaktnú osobu zmluvného partnera (odberateľa), ktorému službu poskytol. V prípade poskytnutých služieb, ktorých začiatok alebo koniec nespadá do rozhodného obdobia, bude uchádzačovi započítaná pre splnenie podmienky podľa prvého odseku bodu 1. len výška nákladov realizovaných prác spadajúcich do rozhodného obdobia. V prípade dokladov, ktoré sú vyjadrené v inej mene ako Euro, je potrebné na prepočítanie tejto meny na euro použiť kurz Európskej centrálnej banky (ECB), resp. kurz Národnej banky Slovenska, ak ECB nestanovuje daný kurz, aktuálny v posledný deň príslušného kalendárneho roku, v ktorom došlo ku skutočnosti, rozhodujúcej pre preukázanie splnenia predmetnej podmienky účasti, t. j. v ktorom sa referencia realizovala. Doklady, ktorými uchádzač preukazuje splnenie podmienok účasti, ktoré sú vyjadrené v inej mene ako Euro, uchádzač predloží v pôvodnej mene a v mene Euro, s uvedením hodnoty kurzu, na základe ktorého došlo k ním vykonanému prepočtu. 2.Podľa § 34 ods. 1 písm. g) ZVO: Údaje o vzdelaní a odbornej praxi alebo o odbornej kvalifikácii riadiacich zamestnancov, ak nie sú kritériom na vyhodnotenie ponúk. Uchádzač uvedie zoznam kľúčových expertov v Prílohe č. 1 k časti A.3 Podmienky účasti uchádzačov v súťažných podkladov v zložení: a)Projektový manažér pre riadenie poskytovania služieb produktovej podpory b)Konzultant pre servisnú podporu c)Expert v oblasti pozemkového práva d)Softvérový GIS analytik e)Špecialista na vývoj GIS aplikácií f)GIS databázový špecialista 3.Ak uchádzač preukazuje technickú spôsobilosť alebo odbornú spôsobilosť v zmysle § 34 ods. 3 ZVO, preukazuje túto skutočnosť písomnou zmluvou, uzavretou s osobou, ktorej technickými a odbornými kapacitami mieni preukázať svoju technickú spôsobilosť, z ktorej musí vyplývať záväzok osoby, že poskytne svoje kapacity počas celého trvania zmluvného vzťahu a zároveň musí spĺňať všetky ostatné požiadavky uvedené v ustanovení § 34 ods. 3 ZVO. 4.Skupina dodávateľov preukazuje splnenie podmienok účasti týkajúcich sa technickej spôsobilosti a odbornej spôsobilosti spoločne. 5.Hospodársky subjekt môže predbežne nahradiť doklady na preukázanie splnenia podmienok účasti Jednotným európskym dokumentom podľa § 39 ZVO. Uchádzač vyplní časti I. až III. JED-u a môže vyplniť len oddiel : GLOBÁLNY ÚDAJ PRE VŠETKY PODMIENKY ÚČASTI časti IV JED-u bez toho, aby musel vyplniť iné oddiely časti IV JED-u.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov: Technická spôsobilosť alebo odborná spôsobilosť, bod 1: Uchádzač predloží zoznam poskytovaných služieb rovnakého alebo obdobného charakteru, ako je predmet zákazky, t. j. poskytovanie služieb softvérovej podpory desktopovým a serverovým produktom, ich softvérovej podpory za rozhodné obdobie v celkovo objeme v min. hodnote 500 000,00 ? bez DPH, z toho aspoň 1 zákazku v min. hodnote 150 000,00 ? bez DPH. Technická a odborná spôsobilosť, bod 2. Uchádzač predloží zoznam osôb zodpovedných za poskytovanie služby kľúčových expertov. V zozname uvedie min. 1 osobu za každého požadovaného experta, pričom predkladaná osoba môže vystupovať len v 1 pozícií kľúčového experta. Uchádzač vyššie uvedeným spôsobom preukáže splnenie nasledujúcich minimálnych požiadaviek na kľúčových expertov: Uchádzač preukáže spôsobilosť osôb zodpovedných za poskytovanie služby: 2.1 Kľúčový expert č. 1: Projektový manažér pre riadenie poskytovania služieb produktovej podpory -min.1 osoba zodpovedná za riadenie poskytovania služieb produktovej podpory v oblasti geografických informačných systémoch (ďalej len GIS) a technológií, -min. 5 rokov odbornej praxe v oblasti riadenia dodávky projektov a poskytovania služieb podpory v oblasti IT, -min. 5 praktických skúseností z realizácie projektov poskytovania služieb produktovej podpory GIS vrátane legislatívnej aktualizácie. 2.2 Kľúčový expert č. 2: Konzultant pre servisnú podporu -min. 1 osoba zodpovedná za riešenie incidentov v oblasti servisnej, technickej podpory a projektovania v GIS a technológií, -min. 5 rokov odbor. praxe v oblasti riešenia servisnej a technickej podpory pre produkty v oblasti GIS a technológií, -min. 5 praktických skúseností z poskytovania softvérovej podpory a údržby GIS vrátane legislatívnej aktualizácie. 2.3 Kľúčový expert č. 3: Expert v oblasti pozemkového práva -min. 1 osoba zaoberajúca sa analýzou právnych požiadaviek na úpravy softvéru, -min. 5 rokov praxe v oblasti pozemkového a stavebného práva, -min. 2 praktické skúsenosti z projektov, na ktorých expert poskytoval odborné poradenské služby v oblasti úpravy softvéru a vytvárania jeho nových verzií s dôrazom na zmeny v oblasti pozemkového a stavebného práva. 2.4 Kľúčový expert č. 4: Softvérový GIS analytik -min. 1 osoba zaoberajúca problematikou softvérových GIS analýz, -min. 5 rokov praxe v oblasti podpory, údržby a rozvoja IT riešení z oblasti GIS a technológií v súlade s vyhláškou č. 352/2011 Z. z., ktorou sa vykonávajú niektoré ustanovenia zákona č. 3/2010 Z. z. o národnej infraštruktúre pre priestorové informácie v znení neskorších predpisov a smernicou 2007/2/ES prijatá 14. marca 2007, predstavuje právny rámec pre vytvorenie a prevádzkovanie infraštruktúry priestorových informácií v Európe za účelom formulovania, implementácie, monitorovania a vyhodnocovania politík spoločenstva na všetkých úrovniach a poskytovania verejných informácií v oblasti priestorových dát, -min. 5 rokov prax s analýzou, návrhom a riadením implementácie riešení pre napr. podnikové GIS systémy. 2.5 Kľúčový expert č. 5: Špecialista na vývoj GIS aplikácií -min. 1 osoba zodpovedná za podporu, údržbu a rozvoj IT riešení z GIS, -min. 5 rokov skúsenosti s vývojom rozšírení pre produkt GIS, -min. 3 roky skúsenosti s konfiguráciou a vývojom mobilných a webových riešení pre GIS, -certifikát Hexagon Geospatial alebo jeho ekvivalent vydaný medzinárodne uznávanou akreditačnou a certifikačnou autoritou potvrdzujúcou absolvovanie vývojárskeho školenia na produkty Hexagon Geospatial. 2.6 Kľúčový expert č. 6: GIS databázový špecialista -min. 1 osoba zodpovedná za tvorbu a správu databázy GIS, -min. 5 rokov skúsenosti s návrhom a implementáciou viac užívateľskej geodatabázy, -min. 5 rokov skúsenosti s prácou ako GIS databázový administrátor s MS SQL technológiou. Kompletné znenie podmienok účasti týkajúcich sa technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti je z kapacitných dôvodov uvedené v časti A.3 Podmienky účasti súťažných podkladov
Informácie o vyhradených zákazkách
PODMIENKY TÝKAJÚCE SA ZÁKAZKY
Podmienky vykonania zákazky:
Informácie o pracovníkoch zodpovedných za vykonanie zákazky
ODDIEL IV: POSTUP
DRUH POSTUPU
Druh postupu
Informácie o rámcovej dohode alebo dynamickom nákupnom systéme
Informácie o elektronickej aukcii
Informácia o dohode o vládnom obstarávaní (GPA)
Na toto obstarávanie sa vzťahuje dohoda o vládnom obstarávaní: Áno
ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
Predchádzajúce uverejnenie týkajúce sa tohto obstarávacieho konania
Číslo oznámenia v Ú. v. EÚ:
Lehota na predkladanie ponúk alebo žiadostí o účasť
Dátum a čas: 2022-11-16T09:00:00
Jazyk (jazyky), v ktorom (ktorých) možno predkladať ponuky alebo žiadosti o účasť
Minimálna lehota, počas ktorej sú ponuky uchádzačov viazané
Ponuka musí byť platná do
Ponuka musí platiť do: 2023-05-31T00:00:00
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
INFORMÁCIE O OPAKOVANÍ OBSTARÁVANIA
INFORMÁCIE O ELEKTRONICKOM RIADENÍ PRÁCE
DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE:
1.Verejný obstarávateľ zadávanie zákazky realizuje prostredníctvom elektronického prostriedku verejného obstarávania ver. 18.0 Úradu pre verejné obstarávanie (ďalej len "IS EVO"). Postup záujemcu/uchádzača je upravený v príručkách alebo videonávodoch pre záujemcu/uchádzača, ktoré sú zverejnené na stránke portálu IS EVO v položke menu Príručky alebo Videonávody (https://www.uvo.gov.sk/viac-o-is-evo-5f6.html). Komunikácia medzi verejným obstarávateľom a záujemcami alebo uchádzačmi sa bude uskutočňovať prostredníctvom systému IS EVO. Verejný obstarávateľ pri komunikácií elektronicky prostredníctvom systému IS EVO uvádza, že moment odoslania dokumentu sa považuje za moment jeho doručenia adresátovi. Ďalšie informácie týkajúce sa komunikácie sú uvedené v súťažných podkladoch. 2.Verejný obstarávateľ v súlade s § 66 ods. 7 písm. b) zákona o verejnom obstarávaní rozhodol, že vyhodnotenie splnenia podmienok účasti a vyhodnotenie ponúk z hľadiska splnenia požiadaviek na predmet zákazky sa uskutoční po vyhodnotení ponúk na základe kritérií na vyhodnotenie ponúk, a to u uchádzača, ktorý sa po vyhodnotení ponúk na základe kritérií na vyhodnotenie ponúk umiestnil na prvom mieste v poradí. 3.Záujemca môže doklady na preukázanie splnenia podmienok účasti určené verejným obstarávateľom v ods. III.1) predbežne nahradiť jednotným európskym dokumentom (ďalej len "JED"). Podrobnosti o možnosti predbežne nahradiť doklady JED-om sú uvedené v súťažných podkladoch. 4.Nakoľko verejnému obstarávateľovi nie je umožnený prístup k údajom z IS verejnej správy podľa §1 ods.3 zákona č.177/2018 Z.z. o niektorých opatreniach na zníženie administratívnej záťaže využívaním IS verejnej správy, uchádzač je povinný predložiť všetky doklady na preukázanie splnenia podmienok účasti osobného postavenia. 5.Verejný obstarávateľ má za to, že predložením ponuky uchádzač zodpovedá za zabezpečenie aj súhlasov všetkých ostatných dotknutých osôb so spracovaním osobných údajov uvedených v predloženej ponuke podľa zákona č.18/2018 Z.z. o ochrane osobných údajov a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov a GDPR. 6.Predmetné verejné obstarávanie nie je zelené verejné obstarávanie, ani obstarávanie inovácií, ani obstarávanie zamerané na sociálne aspekty.
POSTUPY PRESKÚMANIA
Orgán zodpovedný za preskúmanie
Úrad pre verejné obstarávanie
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98, 82005 Bratislava

Slovensko
Kontaktná osoba: Úrad pre verejné obstarávanie
Telefón: +421 250264176 Fax: +421 250264219 Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.uvo.gov.sk
Postup preskúmania
Útvar, od ktorého možno získať informácie o postupe preskúmania
Úrad pre verejné obstarávanie
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98, 82005 Bratislava

Slovensko
Kontaktná osoba: Úrad pre verejné obstarávanie
Telefón: +421 250264176 Fax: +421 250264219 Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.uvo.gov.sk
DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA:
2022-10-13T00:00:00


Podcasty pre zákazníkov tohto portálu

Plán obnovy očami Lívie Vašákovej

Plán obnovy je v ostatnom období jednou z veľmi diskutovaných tém. Ako ho možno podnikateľmi reálne využívať? Čo znamená pre orgány verejnej...

Verejné obstarávanie v roku 2024

Oblasť verejného obstarávania si vyžaduje osobitnú pozornosť. Od 31.3.2024 nastávajú ďalšie zmeny v problematike verejného obstarávania. Aké...

Webináre formou otázok a odpovedí pre zákazníkov tohto portálu

Zmeny v zákone o verejnom obstarávaní

Lektor: JUDr. Marek Šmid, LLB.

Dátum: 14.6.2024

Čas konania: 11:00 - 12:00

Na tento webinár sa môžete zaregistrovať tu

Prihláste sa v prípade, že ste predplatiteľ portálu formou vyplnenia registračného formuláru.

Registrácia je záväzná!

Zoznam webinárov otázok a odpovedí a registračný formulár nájdete TU.

PRAKTICKÉ INFORMÁCIE
Najbližšia daňová povinnosť
15.5.2024 - Daň z príjmu právnickej osoby

Ďalšie povinnosti pre tento deň...
Kurzy mien 2.5.2024
1 EUR1,07 USD (-0)
1 EUR0,86 GBP (+0,01)
1 EUR4,33 PLN (+0,01)
1 EUR25,09 CZK (-0,05)
Ďalšie meny
Sadzby NBS
Platné od 20.9.2023
Jednodňové refinančné operácie 4,75 %
Hlavné refinančné operácie 4,50 %
Jednodňové sterilizačné operácie 4,00 %
viac
Cestovné náhrady

Stravné v SR od 1.10.2023

Opatrenie č. 368/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín

7,80 €

12 - 18 hodín

11,60 €

nad 18 hodín

17,40 €

Stravné v SR od 1.6.2023

Opatrenie č. 171/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín 7,30 €
12 - 18 hodín 10,90 €
nad 18 hodín 16,40 €

 

ostatné
EDITOVATEĽNÉ TLAČIVÁ
VESTNÍKY MINISTERSTIEV
PREDPOVEĎ POČASIA