dnes je 3.5.2024

Praktické informácie - Vestník verejného obstarávania
október 2022
PoUtStŠtPiSoNe
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31      
<september  november>
HLAVIČKA FORMULÁRA
Evidenčné číslo (značka) oznámenia: Kuch-S/3
Toto oznámenie upravuje: Smernica 2014/24/EÚ
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
NÁZOV A ADRESY
Obec Šenkvice
Vnútroštátne identifikačné číslo: 00305103
Nám. G.Kolinoviča 5, 90081 Šenkvice

Slovensko
Kontaktná osoba: Obec Šenkvice
Telefón: +421 918481174 Fax: +421 336496310
Email: kvantova@uphill.sk
SPOLOČNÉ VEREJNÉ OBSTARÁVANIE
ODDIEL II: PREDMET
ROZSAH OBSTARÁVANIA
Názov:
Referenčné číslo:
Hlavný kód CPV
39314000-6
Druh zákazky
Stručný opis:
Predmetom zákazky je dodávka tovaru pre kompletné vybavenie školskej kuchyne na Základnej škole, Vinohradnícka 62 v Šenkviciach. Súčasťou zákazky je aj poskytnutie komplexnej záruky na tovar a všetky jeho časti, dopravy na miesto dodania, vykládky, montáže a/alebo inštalácie na mieste dodania, vykonanie skúšok a uvedenie zariadení do prevádzkyschopného stavu a zaškolenia určených osôb týkajúce sa obsluhy dodaného tovaru v súlade s kúpnou zmluvou, ktorá tvorí Prílohu č. 1 súťažných podkladov. Presná špecifikácia predmetu zákazky je uvedená v Prílohe č. 5 Návrh na plnenie kritérií.
Informácie o častiach
OPIS
Dodatočné kódy CPV

Miesto vykonania
Kód NUTS:
SK010:
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
Základná škola, Vinohradnícka 62, Šenkvice
Opis obstarávania:
Predmetom zákazky je dodávka tovaru pre kompletné vybavenie školskej kuchyne na Základnej škole, Vinohradnícka 62 v Šenkviciach. Súčasťou zákazky je aj poskytnutie komplexnej záruky na tovar a všetky jeho časti, dopravy na miesto dodania, vykládky, montáže a/alebo inštalácie na mieste dodania, vykonanie skúšok a uvedenie zariadení do prevádzkyschopného stavu a zaškolenia určených osôb týkajúce sa obsluhy dodaného tovaru v súlade s kúpnou zmluvou, ktorá tvorí Prílohu č. 1 súťažných podkladov. Požadovaná záruka na tovar je stanovená v trvaní 24 (dvadsaťštyri) mesiacov odo dňa podpísania dodacieho protokolu, s výnimkou časti tovaru, ktorou sú konvektomaty a multifunkčná panvica, pri ktorých je záručná doba 60 (šesťdesiat) mesiacov odo dňa podpísania dodacieho protokolu. Presná špecifikácia predmetu zákazky, ktorú tvorí 141 kusov zariadenia a vybavenia školskej kuchyne, je uvedená v prílohe č. 5 Návrh na plnenie kritérií. V uvedenom dokumente sa nachádzajú tri hárky. Rozdelenie dokumentu do hárku Zariadenie a hárku Vybavenie je len formálnym rozdelením, nejedná sa o rozdelenie zákazky na časti. Uchádzač je povinný predložiť ponuku na celý predmet zákazky.
Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Náklady/Cena: Cena
Informácie o opciách
Opcie: Nie
INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Áno
Číslo projektu alebo referenčné číslo: Číslo zmluvy o NFP: IROP-Z-302071BGT5-74-73
Doplňujúce informácie
Verejný obstarávateľ informuje uchádzačov, že na Základnej škole v Šenkviciach prebieha aktuálne komplexná rekonštrukcia. V rámci projektových prác bola vypracovaná projektová dokumentácia kuchyne, ktorá podliehala schvaľovaniu v rámci stavebného povolenia. Z tohto dôvodu uchádzač nemôže zmeniť usporiadanie jednotlivých zariadení a vybavenia v priestoroch určeného k daným činnostiam (dispozičné usporiadanie zariadení a spotrebičov musí ostať zachované). Uchádzač musí rešpektovať umiestnenie napájania sietí (voda, odtok, elektrika), podľa schváleného projektu rekonštrukcie Základnej školy.

ODDIEL IV: POSTUP
OPIS
Druh postupu
Informácie o rámcovej dohode alebo dynamickom nákupnom systéme
Informácie o elektronickej aukcii
Informácia o dohode o vládnom obstarávaní (GPA)
Na toto obstarávanie sa vzťahuje dohoda o vládnom obstarávaní: Nie
ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
Predchádzajúce uverejnenie týkajúce sa tohto obstarávacieho konania
Číslo oznámenia v Ú. v. EÚ: 2022/S 153-436731
Informácie o ukončení výzvy na súťaž vo forme predbežného oznámenia
ODDIEL V: ZADANIE ZÁKAZKY1:Nákup zariadenia a vybavenia školskej kuchyne:
Zákazka/časť je pridelená: Nie
INFORMÁCIE O NEPRIDELENÍ ZÁKAZKY
Zmluva/časť nebola pridelená
Iné dôvody (ukončenie konania)

ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
Verejné obstarávanie je zrušené v súlade s § 57 ods. 2 zákona o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov (ďalej ZVO) z dôvodu: 1. predloženia len dvoch ponúk a zároveň, 2. z dôvodu, že sa v priebehu postupu verejného obstarávania vyskytli dôvody hodné osobitného zreteľa, pre ktoré nemožno od verejného obstarávateľa požadovať, aby vo verejnom obstarávaní pokračoval, najmä ak sa zistilo porušenie ZVO, ktoré má alebo by mohlo mať zásadný vplyv na výsledok verejného obstarávania. Týmto dôvodom je chyba v súťažných podkladoch, konkrétne nesprávne uvedený súčet príkonu elektriny v zariadeniach uvedený v bode 2.6 súťažných podkladov a v Prílohe č. 5 Návrh na plnenie kritérií, ktorý bol požadovaný v hodnote nižšej ako bol skutočný súčet príkonu elektriny požadovaných zariadení. Z tohto dôvodu ho nemohol splniť žiaden uchádzač. Ak by táto chyba v súťažných podkladoch nebola, do verejného obstarávania sa mohlo zapojiť viac uchádzačov, čo malo alebo mohlo mať vplyv na výsledok verejného obstarávania. Z tohto dôvodu nemožno danú chybu opraviť tým, že akceptujeme cenové ponuky uchádzačov, ktorý sa napriek tomu do súťaže prihlásili.
POSTUPY PRESKÚMAVANIA
Orgán zodpovedný za preskúmanie
Úrad pre verejné obstarávanie
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98, 82005 Bratislava

Slovensko
Kontaktná osoba: Úrad pre verejné obstarávanie
Telefón: +421 250264176 Fax: +421 250264219 Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.uvo.gov.sk
Postup preskúmania
Presné informácie o termínoch na podanie odvolania: V súlade s § 170 ods. 4 ZVO námietky musia byť doručené úradu a kontrolovanému najneskôr do 10 dní odo dňa vykonania úkonu kontrolovaného, ak námietky smerujú proti úkonu kontrolovaného.
Útvar, od ktorého možno získať informácie o postupe preskúmania
Úrad pre verejné obstarávanie
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98, 82005 Bratislava

Slovensko
Kontaktná osoba: Úrad pre verejné obstarávanie
Telefón: +421 250264176 Fax: +421 250264219 Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.uvo.gov.sk
DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA
2022-10-13T00:00:00


Podcasty pre zákazníkov tohto portálu

Plán obnovy očami Lívie Vašákovej

Plán obnovy je v ostatnom období jednou z veľmi diskutovaných tém. Ako ho možno podnikateľmi reálne využívať? Čo znamená pre orgány verejnej...

Verejné obstarávanie v roku 2024

Oblasť verejného obstarávania si vyžaduje osobitnú pozornosť. Od 31.3.2024 nastávajú ďalšie zmeny v problematike verejného obstarávania. Aké...

Webináre formou otázok a odpovedí pre zákazníkov tohto portálu

Zmeny v zákone o verejnom obstarávaní

Lektor: JUDr. Marek Šmid, LLB.

Dátum: 14.6.2024

Čas konania: 11:00 - 12:00

Na tento webinár sa môžete zaregistrovať tu

Prihláste sa v prípade, že ste predplatiteľ portálu formou vyplnenia registračného formuláru.

Registrácia je záväzná!

Zoznam webinárov otázok a odpovedí a registračný formulár nájdete TU.

PRAKTICKÉ INFORMÁCIE
Najbližšia daňová povinnosť
15.5.2024 - Daň z príjmu právnickej osoby

Ďalšie povinnosti pre tento deň...
Kurzy mien 2.5.2024
1 EUR1,07 USD (-0)
1 EUR0,86 GBP (+0,01)
1 EUR4,33 PLN (+0,01)
1 EUR25,09 CZK (-0,05)
Ďalšie meny
Sadzby NBS
Platné od 20.9.2023
Jednodňové refinančné operácie 4,75 %
Hlavné refinančné operácie 4,50 %
Jednodňové sterilizačné operácie 4,00 %
viac
Cestovné náhrady

Stravné v SR od 1.10.2023

Opatrenie č. 368/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín

7,80 €

12 - 18 hodín

11,60 €

nad 18 hodín

17,40 €

Stravné v SR od 1.6.2023

Opatrenie č. 171/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín 7,30 €
12 - 18 hodín 10,90 €
nad 18 hodín 16,40 €

 

ostatné
EDITOVATEĽNÉ TLAČIVÁ
VESTNÍKY MINISTERSTIEV
PREDPOVEĎ POČASIA