dnes je 3.5.2024

Praktické informácie - Vestník verejného obstarávania
október 2022
PoUtStŠtPiSoNe
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31      
<september  november>
HLAVIČKA FORMULÁRA
Evidenčné číslo (značka) oznámenia: Dojc dodatok 1
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ/OBSTARÁVATEĽ
NÁZOV A ADRESY
Obec Dojč
Vnútroštátne identifikačné číslo: 00309508
Dojč 125, 90602 Dojč

Slovensko
Kontaktná osoba: Obec Dojč
Telefón: +421 346536122 Fax: +421 346536133
Email: oudojc@stonline.sk
Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.dojc.sk
ODDIEL II: PREDMET
ROZSAH OBSTARÁVANIA
Názov
Referenčné číslo:
Hlavný kód CPV
31620000-8
Druh zmluvy
OPIS
Názov
Časť č.:
Dodatočné kódy CPV

Miesto vykonania
Opis verejného obstarávania v čase uzatvorenia zmluvy
Predmetom zákazky je dodanie, inštalácia, oživenie a zaškolenie k dodávke tovarov ktorých výsledkom bude vybudovanie komplexného uceleného varovného a vyrozumievacieho systému, s meraním ovzdušia a zrážok. Systém bude slúžiť na varovanie a vyrozumenie pripravenosti obyvateľov na zvládanie mimoriadnych udalosti ovplyvnených zmenou klímy. Požadovaná záruka na jednotlivé komponenty je 5 rokov. Dodávaný systém musí byť kompatibilný / pripojiteľný s existujúcim systémom SEHIS. Položky technického vybavenia: 1. Elektronická siréna 1200, RDS na CO MV 2. Riadiaca ústredňa sirény RT1 3. Rozhlas. Bezdrôtový koncový bod, hlásič (29 ks) 4. Vysielací pult 5. Rozhlasová ústredňa s anténou 6. Ovládacia jednotka varovného systému 7. Modul GSM/GPRS 8. Modul: ovládanie cez telefón 9. Modul: vyrozumenie na telefón a SMS 10. Modul: prepojenie s meteostanicou 11. Meteostanica - teplota, vlhkosť 12. Anemometer - rýchlosť a smer vetra 13. Zrážkomer 14. Aplikačný softvér 15. PC pre archiváciu a zber dát
Dĺžka trvania zákazky alebo rámcovej dohody
v mesiacoch (od zadania zákazky)
Trvanie v mesiacoch: 12
Informácie o fondoch Európskej únie
Číslo projektu alebo referenčné číslo: NFP310031T624
ODDIEL V: PRIDELENIE ZÁKAZKY
Zákazka č.: 1.
Časť č.:
Názov: Budovanie systémov vyhodnocovania rizík a včasného varovania v obci Dojč
PRIDELENIE ZÁKAZKY
Dátum uzatvorenia zmluvy
2022-03-07T00:00:00
Informácie o ponukách
Zákazka bola pridelená skupine hospodárskych subjektov: Nie
Ďalší dodávatelia
Informácie o hodnote zákazky/časti (bez DPH)
Celková hodnota obstarávania: 108 310,00
bez DPH
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
POSTUPY PRESKÚMANIA
Orgán zodpovedný za preskúmanie
Úrad pre verejné obstarávanie
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98, 82005 Bratislava

Slovensko
Kontaktná osoba: Úrad pre verejné obstarávanie
Telefón: +421 250264176 Fax: +421 250264219 Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.uvo.gov.sk
Postup preskúmania
Útvar, od ktorého možno získať informácie o postupe preskúmania
Úrad pre verejné obstarávanie
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98, 82005 Bratislava

Slovensko
Kontaktná osoba: Úrad pre verejné obstarávanie
Telefón: +421 250264176 Fax: +421 250264219 Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.uvo.gov.sk
DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA
2022-10-17T00:00:00
ODDIEL VII: ÚPRAVY V ZAKÁZKE
OPIS VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA PO ÚPRAVÁCH
Hlavný kód CPV
31620000-8
Dodatočné kódy CPV
32570000-9

32580000-2

32200000-5

32260000-3

32344270-9

48510000-6

32581000-9

Miesto vykonania
Opis obstarávania
Predmetom zákazky je dodanie, inštalácia, oživenie a zaškolenie k dodávke tovarov ktorých výsledkom bude vybudovanie komplexného uceleného varovného a vyrozumievacieho systému, s meraním ovzdušia a zrážok. Systém bude slúžiť na varovanie a vyrozumenie pripravenosti obyvateľov na zvládanie mimoriadnych udalosti ovplyvnených zmenou klímy. Požadovaná záruka na jednotlivé komponenty je 5 rokov. Dodávaný systém musí byť kompatibilný / pripojiteľný s existujúcim systémom SEHIS. Položky technického vybavenia: 1. Elektronická siréna 1200, RDS na CO MV 2. Riadiaca ústredňa sirény RT1 3. Rozhlas. Bezdrôtový koncový bod, hlásič (29 ks) 4. Vysielací pult 5. Rozhlasová ústredňa s anténou 6. Ovládacia jednotka varovného systému 7. Modul GSM/GPRS 8. Modul: ovládanie cez telefón 9. Modul: vyrozumenie na telefón a SMS 10. Modul: prepojenie s meteostanicou 11. Meteostanica - teplota, vlhkosť 12. Anemometer - rýchlosť a smer vetra 13. Zrážkomer 14. Aplikačný softvér 15. PC pre archiváciu a zber dát
Dĺžka trvania zákazky alebo rámcovej dohody
Obdobie: v mesiacoch (od zadania zákazky)
Trvanie v mesiacoch: 12
Informácie o hodnote zákazky/časti (bez DPH)
Celková hodnota zákazky/časti: 108 310,00
bez DPH
Zákazka bola pridelená skupine hospodárskych subjektov: Nie
Ďalší dodávatelia
INFORMÁCIE O ÚPRAVÁCH
Opis úprav
Doplnenie identifikačných údajov dodávateľa do záhlavia zmluvy (č. bankového účtu)
Zvýšenie ceny
Hodnota bez DPH: 108 310,00
bez DPH
Celková hodnota zákazky po úprave: 108 310,00
bez DPH


Podcasty pre zákazníkov tohto portálu

Plán obnovy očami Lívie Vašákovej

Plán obnovy je v ostatnom období jednou z veľmi diskutovaných tém. Ako ho možno podnikateľmi reálne využívať? Čo znamená pre orgány verejnej...

Verejné obstarávanie v roku 2024

Oblasť verejného obstarávania si vyžaduje osobitnú pozornosť. Od 31.3.2024 nastávajú ďalšie zmeny v problematike verejného obstarávania. Aké...

Webináre formou otázok a odpovedí pre zákazníkov tohto portálu

Zmeny v zákone o verejnom obstarávaní

Lektor: JUDr. Marek Šmid, LLB.

Dátum: 14.6.2024

Čas konania: 11:00 - 12:00

Na tento webinár sa môžete zaregistrovať tu

Prihláste sa v prípade, že ste predplatiteľ portálu formou vyplnenia registračného formuláru.

Registrácia je záväzná!

Zoznam webinárov otázok a odpovedí a registračný formulár nájdete TU.

PRAKTICKÉ INFORMÁCIE
Najbližšia daňová povinnosť
15.5.2024 - Daň z príjmu právnickej osoby

Ďalšie povinnosti pre tento deň...
Kurzy mien 2.5.2024
1 EUR1,07 USD (-0)
1 EUR0,86 GBP (+0,01)
1 EUR4,33 PLN (+0,01)
1 EUR25,09 CZK (-0,05)
Ďalšie meny
Sadzby NBS
Platné od 20.9.2023
Jednodňové refinančné operácie 4,75 %
Hlavné refinančné operácie 4,50 %
Jednodňové sterilizačné operácie 4,00 %
viac
Cestovné náhrady

Stravné v SR od 1.10.2023

Opatrenie č. 368/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín

7,80 €

12 - 18 hodín

11,60 €

nad 18 hodín

17,40 €

Stravné v SR od 1.6.2023

Opatrenie č. 171/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín 7,30 €
12 - 18 hodín 10,90 €
nad 18 hodín 16,40 €

 

ostatné
EDITOVATEĽNÉ TLAČIVÁ
VESTNÍKY MINISTERSTIEV
PREDPOVEĎ POČASIA