dnes je 11.5.2024

Praktické informácie - Vestník verejného obstarávania
2022
PoUtStŠtPiSoNe
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
<jún  august>
HLAVIČKA FORMULÁRA
Evidenčné číslo (značka) oznámenia: 2
Výber typu výzvy
Výzva na predkladanie ponúk pre zákazky s nízkou hodnotou
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
NÁZOV A ADRESY
Stredná odborná škola dopravná, Zelená 2, Martin-Priekopa
Vnútroštátne identifikačné číslo: 17055211
Zelená 2, 03608 Martin

Slovensko
Kontaktná osoba: Stredná odborná škola dopravná, Zelená 2, Martin-Priekopa
Telefón: +421 434282538
Email: jedalen@sosd.sk
KOMUNIKÁCIA
Súťažné dokumenty sú dostupné priamo a úplne bez obmedzení či poplatkov
Zadajte adresu (URL): http://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-zakaziek/detail/dokumenty/444614
Ďalšie informácie možno získať na adrese
vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
ODDIEL II: PREDMET ZÁKAZKY
ROZSAH OBSTARÁVANIA
Názov
Referenčné číslo: 117-2022
Hlavný kód CPV
15810000-9
Druh zákazky
Stručný opis
Predmetom zákazky je dodávka pekárenských a cukrárenských výrobkov.
Celková predpokladaná hodnota
Hodnota bez DPH: 25 030,00
bez DPH
OPIS
ODDIEL III: OSOBNÉ POSTAVENIE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
PODMIENKY ÚČASTI
Osobné postavenie vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do živnostenských alebo obchodných registrov
Zoznam a krátky opis podmienok: Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na splnenie podmienok účasti týkajúce sa osobného postavenia: a)uchádzač musí spĺňať podmienku účasti týkajúcu sa osobného postavenia podľa § 32 ods. 1 písm. e) zákona musí byť oprávnený dodávať tovar, ktorý zodpovedá predmetu zákazky. Uchádzač nemusí predkladať v ponuke doklad o oprávnení dodávať tovar, ktorý zodpovedá predmetu zákazky v súlade s prvou vetou a túto skutočnosť si overí verejný obstarávateľ sám v príslušnom registri, v ktorom je uchádzač zapísaný, b) verejný obstarávateľ nesmie uzavrieť zmluvu s uchádzačom, ktorý nespĺňa podmienky účasti podľa § 32 ods. 1 písm. e) a f) alebo ak u neho existuje dôvod na vylúčenie podľa § 40 ods. 6 písm. f), c) platné osvedčenie Regionálnej veterinárnej a potravinovej správy SR o hygienickej spôsobilosti dopravného prostriedku na prepravu potravín a surovín v zmysle potravinového kódexu SR alebo platnej legislatívy, d) kópiu platného certifikátu bezpečnosti potravín, alebo značky kvality SK.
Ekonomické a finančné postavenie
Minimálna požadovaná úroveň štandardov: Pekárenské a cukrárenské výrobky musia byť voľne uložené do prepravného obalu, čerstvé a nesmú byť podrobené žiadnemu procesu predĺženia trvanlivosti.
Technická a odborná spôsobilosť
Informácie o vyhradených zákazkách
PODMIENKY TÝKAJÚCE SA ZÁKAZKY
Podmienky vykonania zákazky
Informácie o pracovníkoch zodpovedných za vykonanie zákazky
ODDIEL IV: POSTUP
V prípade rámcovej dohody ? odôvodnenie trvania presahujúce 4 roky:
Informácie o elektronickej aukcii
ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
Lehota na predkladanie ponúk
Dátum a čas: 2022-07-29T10:00:00
Jazyk (jazyky), v ktorom (ktorých) možno predkladať ponuky alebo žiadosti o účasť
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
Obstarávateľ požaduje od dodávateľa akceptovať podmienky priebežného dodávania tovaru počas 12 mesiacov alebo do naplnenia finančného limitu podľa potrieb zariadenia. Bude sa jednať o pekárenský tovar, čerstvé pečivo a cukrárenské výrobky podľa aktuálnej potreby školskej kuchyne. Jednotlivé dodávky nebudú limitované množstvom odberu ani cenou za tovar v jednej dodávke. Objednaný tovar sa vyžaduje dodávať v pracovných dňoch, /výnimočne aj soboty/ podľa požiadaviek prevádzky v následných lehotách dodania a predpokladaných termínoch. Objednávanie bude prebiehať telefonicky deň vopred do 10:00 hod. , v piatok sa bude objednávať na pondelok. Predpokladaný termín dovozu -čerstvého pečiva bude 5x týždenne a to v dňoch : pondelok, utorok, streda, štvrtok, piatok od 5,00 hod. do 5,30 hod. Prepravné obaly musia byť v súlade s potravinovým kódexom SR a zákona č. 152/1995 Z.z. o potravinách v znení neskorších predpisov označené v štátnom jazyku, uvedené údaje obchodný názov , obchodné meno a adresa výrobcu, baliarne alebo dovozcu, dátum balenia, krajina pôvodu, údaj o množstve tovaru, dátum spotreby, spôsob skladovania. Objednávateľ je oprávnený reklamovať vady akosti tovaru u dodávateľa najneskôr do 1 hod. po dodaní tovaru. Reklamovaný tovar dodávateľ vymení v dodatočnej lehote dohodnutej s objednávateľom. Náklady na dopravu súvisiacu s reklamovaním tovaru znáša dodávateľ v plnom rozsahu. Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky objednávateľa sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok , a to je dôvod na odstúpenie od zmluvy. Obstarávateľ nebude akceptovať žiadne navýšenie cien z dôvodu nedostatočného preštudovania podmienok uvedených vo výzve. Uchádzač ocení všetky položky uvedené v predmete zákazky. V prípade, že neocení všetky položky nebude jeho ponuka akceptovaná a nebude ďalej hodnotená. V zmysle výsledného poradia bude s úspešným uchádzačom uzatvorená rámcová dohoda , v ktorej sa uchádzač zaviaže dodávať tovar v zmysle platných legislatívnych noriem / zákona č. 152/1995 Z.z. o potravinách v znení neskorších predpisov Potravinového kódexu SR a noriem EHK. Úspešný uchádzač je povinný k rámcovej dohode priložiť prílohu , ktorá bude obsahovať zoznam jednotlivých položiek v presnej špecifikácií / podľa § 11-13 Z č. 250/2007 Zb. názov, gramáž a cena s DPH./ Ak úspešný uchádzač zo závažných dôvodov rámcovú dohodu na predmet obstarávania neuzatvorí , alebo nedodrží podmienky vyhláseného obstarávania , obstarávateľ si vyhradzuje právo uzatvoriť zmluvný vzťah s uchádzačom , ktorý sa umiestnil vo vyhodnotení ponúk za uchádzačom / resp. s druhým v poradí/.
DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA
2022-07-15T00:00:00


Podcasty pre zákazníkov tohto portálu

Plán obnovy očami Lívie Vašákovej

Plán obnovy je v ostatnom období jednou z veľmi diskutovaných tém. Ako ho možno podnikateľmi reálne využívať? Čo znamená pre orgány verejnej...

Verejné obstarávanie v roku 2024

Oblasť verejného obstarávania si vyžaduje osobitnú pozornosť. Od 31.3.2024 nastávajú ďalšie zmeny v problematike verejného obstarávania. Aké...

Webináre formou otázok a odpovedí pre zákazníkov tohto portálu

Zmeny v zákone o verejnom obstarávaní

Lektor: JUDr. Marek Šmid, LLB.

Dátum: 14.6.2024

Čas konania: 11:00 - 12:00

Na tento webinár sa môžete zaregistrovať tu

Prihláste sa v prípade, že ste predplatiteľ portálu formou vyplnenia registračného formuláru.

Registrácia je záväzná!

Zoznam webinárov otázok a odpovedí a registračný formulár nájdete TU.

PRAKTICKÉ INFORMÁCIE
Najbližšia daňová povinnosť
15.5.2024 - Daň z príjmu právnickej osoby

Ďalšie povinnosti pre tento deň...
Kurzy mien 10.5.2024
1 EUR1,08 USD (+0,01)
1 EUR0,86 GBP (+0,01)
1 EUR4,3 PLN (+0,01)
1 EUR24,94 CZK (+0,01)
Ďalšie meny
Sadzby NBS
Platné od 20.9.2023
Jednodňové refinančné operácie 4,75 %
Hlavné refinančné operácie 4,50 %
Jednodňové sterilizačné operácie 4,00 %
viac
Cestovné náhrady

Stravné v SR od 1.10.2023

Opatrenie č. 368/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín

7,80 €

12 - 18 hodín

11,60 €

nad 18 hodín

17,40 €

Stravné v SR od 1.6.2023

Opatrenie č. 171/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín 7,30 €
12 - 18 hodín 10,90 €
nad 18 hodín 16,40 €

 

ostatné
EDITOVATEĽNÉ TLAČIVÁ
VESTNÍKY MINISTERSTIEV
PREDPOVEĎ POČASIA