dnes je 12.5.2024

Praktické informácie - Vestník verejného obstarávania
2022
PoUtStŠtPiSoNe
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
<jún  august>
HLAVIČKA FORMULÁRA
Evidenčné číslo (značka) oznámenia: 2022/10774
Toto oznámenie upravuje: Smernica 2014/25/EÚ
ODDIEL I: OBSTARÁVATEĽ
NÁZOV A ADRESY
Slovenské elektrárne, a.s.
Vnútroštátne identifikačné číslo: 35829052
Mlynské nivy 47, 82109 Bratislava

Slovensko
Kontaktná osoba: Slovenské elektrárne, a.s.
Telefón: +421 910673336
Email: lenka.lorencovicova@seas.sk
Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.seas.sk/
SPOLOČNÉ VEREJNÉ OBSTARÁVANIE
KOMUNIKÁCIA
Prístup k súťažným dokumentom: Súťažné dokumenty sú dostupné priamo a úplne bez obmedzení či poplatkov
Zadajte adresu (URL): http://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-zakaziek/detail/dokumenty/444507
Ďalšie informácie
Ďalšie informácie možno získať na adrese: vyššie uvedenej adrese
Ponuky alebo žiadosti o účasť sa musia predložiť
HLAVNÁ ČINNOSŤ
Elektrická energia
ODDIEL II: PREDMET
ROZSAH OBSTARÁVANIA
Názov
Referenčné číslo: 2022/10774
Hlavný kód CPV
66516000-0
Druh zákazky
Stručný opis
Poistenie zodpovednosti prevádzkovateľa jadrového zariadenia za jadrovú škodu (ďalej ako poistenie jadrovej zodpovednosti) pre: -Mochovce, 1. a 2. blok (ďalej ako EMO1&2), -Jaslovské Bohunice, 2 bloky závodu V2 (ďalej ako EBO), -Mochovce, 3. a 4. blok aktuálne vo výstavbe (ďalej ako MO3&4) s nasledovným rozsahom poistného krytia: pre EBO a EMO1&2 Zákonné poistenie zodpovednosti prevádzkovateľa jadrového zariadenia za jadrovú škodu v dôsledku jadrovej udalosti v jeho jadrovom zariadení, v zmysle zákona č. 54/2015 Z.z. o občianskoprávnej zodpovednosti za jadrovú škodu a o jej finančnom krytí a služby spojené s likvidáciou škôd, v zákonnom limite 300 000 000 EUR pre každé jadrové zariadenie. pre MO3&4 Zákonné poistenie zodpovednosti prevádzkovateľa jadrového zariadenia za jadrovú škodu v dôsledku jadrovej udalosti v jeho jadrovom zariadení, v zmysle zákona č. 54/2015 Z.z. o občianskoprávnej zodpovednosti za jadrovú škodu a o jej finančnom krytí a služby spojené s likvidáciou škôd, poskytované pre nasledujúce etapy: -Etapa 1 obdobie od momentu začatia vykládky čerstvého jadrového paliva do úložiska čerstvého jadrového paliva v MO3&4 do momentu zavezenia prvého palivového článku do reaktora 3. bloku; -Etapa 2 obdobie začínajúce zavezením prvého palivového článku do reaktora 3. bloku v zmysle zákona č. 541/2004 Z.z. o mierovom využívaní jadrovej energie; -Etapa 3 - obdobie začínajúce zavezením prvého palivového článku do reaktora 4. bloku v zmysle zákona č. 541/2004 Z.z. o mierovom využívaní jadrovej energie; a v nasledovných zákonných limitoch: -pre Etapu 1 185 000 000 EUR, čo predstavuje zákonný limit pre jadrové zariadenie v rozsahu úložiska jadrového materiálu v zmysle zákona č. 54/2015; -pre Etapu 2 300 000 000 EUR, čo predstavuje zákonný limit pre 3. blok ako samostatné jadrové zariadenie (so zahrnutím rizika úložiska jadrového materiálu) v zmysle zákona č. 54/2015; -pre Etapu 3 300 000 000 EUR čo predstavuje zákonný limit pre 3. a 4. blok ako jedno jadrové zariadenie (so zahrnutím rizika úložiska jadrového materiálu) v zmysle zákona č. 54/2015.
Celková odhadovaná hodnota
Hodnota bez DPH: 9 087 131,88
bez DPH
Informácie o častiach
OPIS
Dodatočné kódy CPV
66519400-5

Miesto vykonania
SK:
Opis obstarávania
Poistenie zodpovednosti prevádzkovateľa jadrového zariadenia za jadrovú škodu (ďalej ako poistenie jadrovej zodpovednosti) pre: -Mochovce, 1. a 2. blok (ďalej ako EMO1&2), -Jaslovské Bohunice, 2 bloky závodu V2 (ďalej ako EBO), -Mochovce, 3. a 4. blok aktuálne vo výstavbe (ďalej ako MO3&4) s nasledovným rozsahom poistného krytia: pre EBO a EMO1&2 Zákonné poistenie zodpovednosti prevádzkovateľa jadrového zariadenia za jadrovú škodu v dôsledku jadrovej udalosti v jeho jadrovom zariadení, v zmysle zákona č. 54/2015 Z.z. o občianskoprávnej zodpovednosti za jadrovú škodu a o jej finančnom krytí a služby spojené s likvidáciou škôd, v zákonnom limite 300 000 000 EUR pre každé jadrové zariadenie. pre MO3&4 Zákonné poistenie zodpovednosti prevádzkovateľa jadrového zariadenia za jadrovú škodu v dôsledku jadrovej udalosti v jeho jadrovom zariadení, v zmysle zákona č. 54/2015 Z.z. o občianskoprávnej zodpovednosti za jadrovú škodu a o jej finančnom krytí a služby spojené s likvidáciou škôd, poskytované pre nasledujúce etapy: -Etapa 1 obdobie od momentu začatia vykládky čerstvého jadrového paliva do úložiska čerstvého jadrového paliva v MO3&4 do momentu zavezenia prvého palivového článku do reaktora 3. bloku; -Etapa 2 obdobie začínajúce zavezením prvého palivového článku do reaktora 3. bloku v zmysle zákona č. 541/2004 Z.z. o mierovom využívaní jadrovej energie; -Etapa 3 - obdobie začínajúce zavezením prvého palivového článku do reaktora 4. bloku v zmysle zákona č. 541/2004 Z.z. o mierovom využívaní jadrovej energie; a v nasledovných zákonných limitoch: -pre Etapu 1 185 000 000 EUR, čo predstavuje zákonný limit pre jadrové zariadenie v rozsahu úložiska jadrového materiálu v zmysle zákona č. 54/2015; -pre Etapu 2 300 000 000 EUR, čo predstavuje zákonný limit pre 3. blok ako samostatné jadrové zariadenie (so zahrnutím rizika úložiska jadrového materiálu) v zmysle zákona č. 54/2015; -pre Etapu 3 300 000 000 EUR čo predstavuje zákonný limit pre 3. a 4. blok ako jedno jadrové zariadenie (so zahrnutím rizika úložiska jadrového materiálu) v zmysle zákona č. 54/2015.
Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Nižšie uvedené kritéria
Náklady/Cena: Cena
Odhadovaná hodnota
Dĺžka trvania zákazky, rámcovej dohody alebo dynamického nákupného systému
48:
Informácie o variantoch
Informácie o opciách
Informácie o elektronických katalógoch
Informácie o fondoch EÚ
Doplňujúce informácie
Zmluva sa uzatvára na dobu neurčitú. Poistným obdobím v zmysle poistnej zmluvy je 1 (jeden) rok, ktoré sa začína 1. januára a končí 31. decembra (ďalej len poistné obdobie). Poistné obdobie je dohodnuté s automatickým obnovením, pokiaľ nie je poistná zmluva ukončená výpoveďou. Počiatočné poistné obdobie začína 1. januára 2023

ODDIEL III: PRÁVNE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
PODMIENKY ÚČASTI
Vhodnosť vykonávať profesionálnu činnosť vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do živnostenských alebo obchodných registrov
Zoznam a krátky opis podmienok: Tohto verejného obstarávania sa môže zúčastniť len ten, kto spĺňa podmienky účasti týkajúce sa osobného postavenia vymedzené v ustanovení § 32 ods. 1 písm. e) a f) ZoVO. Uchádzač musí spĺňať nasledovné podmienky účasti týkajúce sa osobného postavenia a preukázať ich splnenie predložením nižšie uvedených dokladov (môžu byť nahradené aj jednotným európskym dokumentom): 1. je oprávnený dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce, alebo poskytovať službu, ktorá zodpovedá predmetu zákazky - §32 ods.1 písm. e) , - doklad o oprávnení dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce alebo poskytovať službu: živnostenské oprávnenie alebo výpis zo živnostenského registra (napríklad podnikateľ - fyzická osoba, podnikateľ - príspevková organizácia), výpis z obchodného registra (napríklad podnikateľ - právnická osoba, podnikateľ - fyzická osoba zapísaná v obchodnom registri), iné než živnostenské oprávnenie, vydané podľa osobitných predpisov 2. nemá uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní potvrdený konečným rozhodnutím v Slovenskej republike a v štáte sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu - §32 ods.1 písm. f) - doklad: čestné vyhlásenie Uchádzač zapísaný v zozname hospodárskych subjektov podľa § 152 ZoVO môže preukázať splnenie podmienok účasti osobného postavenia podľa § 32 ods. 1 písm. a) až f) zápisom do zoznamu hospodárskych subjektov alebo predložením potvrdenia o zápise do zoznamu hospodárskych subjektov vydaného príslušným orgánom iného členského štátu, pričom ak zápis uchádzača v zozname hospodárskych subjektov neobsahuje všetky doklady potrebné na preukázanie splnenia podmienok účasti v súlade s ustanovením § 32 ods. 2 ZoVO platného v čase vyhlásenia tohto verejného obstarávania, predloží tieto doklady v ponuke. Uchádzač, ktorý nie je zapísaný v zozname hospodárskych subjektov podľa § 152 ZoVO, preukáže splnenie podmienok účasti osobného postavenia dokladmi v súlade s § 32 ods. 2 ZoVO. Ak uchádzač má sídlo, miesto podnikania alebo obvyklý pobyt mimo územia Slovenskej republiky a štát jeho sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu nevydáva niektoré z dokladov uvedených v § 32 ods. 2 ZoVO, alebo nevydáva ani rovnocenné doklady, môže ich nahradiť čestným vyhlásením podľa predpisov platných v štáte jeho sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu. Ak právo štátu uchádzača so sídlom, miestom podnikania alebo obvyklým pobytom mimo územia Slovenskej republiky neupravuje inštitút čestného vyhlásenia, možno ho nahradiť vyhlásením urobeným pred súdom, správnym orgánom, notárom, inou odbornou inštitúciou alebo obchodnou inštitúciou podľa predpisov platných v štáte sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu uchádzača. Uchádzač, ktorého tvorí skupina dodávateľov, preukazuje splnenie podmienok účasti, týkajúcich sa osobného postavenia, za každého člena skupiny osobitne. Obstarávateľ nie je oprávnený použiť údaje z informačných systémov verejnej správy podľa osobitného predpisu, a teda uchádzača (ak nie je zapísaný v ZHS, alebo ak doklady dočasne nenahrádza predložením JED) predloží za účelom preukázania splnenia podmienok účasti osobného postavenia obstarávateľovi v ponuke všetky doklady podľa bodu 2 tejto časti súťažných podkladov. Obstarávateľ nevyžaduje ani predloženie dokladu alebo dokladov, ktoré má k dispozícii z iného verejného obstarávania a ktoré sú aktuálne a platné. Záujemca alebo uchádzač na účely identifikácie dokladu podľa prvej vety uvedie v žiadosti o účasť alebo v ponuke identifikáciu verejného obstarávania v ktorom predložil doklad podľa prvej vety spolu s presnou identifikáciou časti ponuky alebo žiadosti o účasť v ktorej sa tento doklad nachádza.
Ekonomické a finančné postavenie
Zoznam a krátky opis kritérií výberu: Nevyžaduje sa
Technická a odborná spôsobilosť
Objektívne pravidlá a kritériá účasti
Zoznam a stručný opis pravidiel a kritérií: Splnenie podmienok účasti možno preukázať jednotným európskym dokumentom podľa § 39 zákona o verejnom obstarávaní č. 343/2015 Z. z. a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov (ďalej len ZoVO), pričom doklady preukazujúce splnenie podmienok účasti predkladá obstarávateľovi uchádzač, ktorý sa umiestni na prvom mieste v poradí v čase a spôsobom určeným obstarávateľom v súlade s § 55 ods. 1 ZoVO. Ostatné ustanovenia sú uvedené v časti A.2 Súťažných podkladov.
Informácie o vyhradených zákazkách
Požadované zábezpeky a záruky
Nie
Hlavné podmienky financovania a spôsoby platieb a/alebo odkaz na príslušné ustanovenia, ktorými sa tieto podmienky a spôsoby riadia
Z vlastných zdrojov obstarávateľa
Právna forma, ktorú má vytvoriť skupina hospodárskych subjektov, ktorej sa zadá zákazka
Skupina dodávateľov vytvorená na dodanie/realizáciu predmetu zákazky, ktorej ponuka bude prijatá obstarávateľom, musí vytvoriť do termínu stanoveného na uzavretie zmluvy spoločnú právnu formu, napr. Zmluvu o združení podľa § 829 a nasl. zákona č. 40/1964 Zb. Občiansky zákonník v znení neskorších predpisov. Tento záväzok členovia skupiny potvrdia v ponuke Čestným vyhlásením o vytvorení skupiny. Čestné vyhlásenie musí byť podpísané všetkými členmi skupiny.
PODMIENKY TÝKAJÚCE SA ZÁKAZKY
Podmienky vykonania zákazky
Informácie o pracovníkoch zodpovedných za vykonanie zákazky
ODDIEL IV: POSTUP
OPIS
Druh postupu
Verejná súťaž
Informácie o rámcovej dohode alebo dynamickom nákupnom systéme
Informácie o elektronickej aukcii
Informácie o dohode o vládnom obstarávaní (GPA)
ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
Predchádzajúce uverejnenie týkajúce sa tohto obstarávacieho konania
Číslo oznámenia v Ú. v. EÚ:
Lehota na predkladanie ponúk alebo žiadostí o účasť
Dátum a čas: 2022-08-12T12:00:00
Jazyk (jazyky), v ktorom (ktorých) možno predkladať ponuky alebo žiadosti o účasť
Minimálna lehota, počas ktorej sú ponuky uchádzačov viazané
Trvanie ponuky v mesiacoch (od uplynutia lehoty na predkladanie ponúk): 7
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
INFORMÁCIE O OPAKOVANÍ OBSTARÁVANIA
INFORMÁCIE O ELEKTRONICKOM RIADENÍ PRÁCE
DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
Obstarávateľ určil ako osobitnú podmienku plnenia zmluvy skutočnosť, že úspešný uchádzač (a ani žiaden jeho subdodávateľ podľa bodu 27.5 Súťažných podkladov nie je sankcionovanou osobou a uzavretie a/alebo plnenie zmluvy s ním by nevyvolalo porušenie príslušného Aplikovateľného sankčného programu (ako je tento pojem vysvetlený Súťažných podkladoch), ktorý sa na tohto uchádzača prípadne vzťahuje. Doklad, že uchádzač je oprávnený poskytovať poisťovacie služby (nie však služby finančného sprostredkovania v sektore poistenia a zaistenia) podľa právnych predpisov Európskej únie alebo potvrdenie o registrácii u regulátora v členskom štáte EÚ. Ak má uchádzač miesto podnikania v poisťovníctve mimo územia Slovenskej republiky, je povinný predložiť aj potvrdenie o oznámení o pôsobení na území Slovenskej republiky
POSTUPY PRESKÚMANIA
Orgán zodpovedný za preskúmanie
Úrad pre verejné obstarávanie
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98, 82005 Bratislava

Slovensko
Kontaktná osoba: Úrad pre verejné obstarávanie
Telefón: +421 250264176 Fax: +421 250264219 Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.uvo.gov.sk
Postup preskúmania
Útvar, od ktorého možno získať informácie o postupe preskúmania
Úrad pre verejné obstarávanie
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98, 82005 Bratislava

Slovensko
Kontaktná osoba: Úrad pre verejné obstarávanie
Telefón: +421 250264176 Fax: +421 250264219 Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.uvo.gov.sk
DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA
2022-07-13T00:00:00


Podcasty pre zákazníkov tohto portálu

Plán obnovy očami Lívie Vašákovej

Plán obnovy je v ostatnom období jednou z veľmi diskutovaných tém. Ako ho možno podnikateľmi reálne využívať? Čo znamená pre orgány verejnej...

Verejné obstarávanie v roku 2024

Oblasť verejného obstarávania si vyžaduje osobitnú pozornosť. Od 31.3.2024 nastávajú ďalšie zmeny v problematike verejného obstarávania. Aké...

Webináre formou otázok a odpovedí pre zákazníkov tohto portálu

Zmeny v zákone o verejnom obstarávaní

Lektor: JUDr. Marek Šmid, LLB.

Dátum: 14.6.2024

Čas konania: 11:00 - 12:00

Na tento webinár sa môžete zaregistrovať tu

Prihláste sa v prípade, že ste predplatiteľ portálu formou vyplnenia registračného formuláru.

Registrácia je záväzná!

Zoznam webinárov otázok a odpovedí a registračný formulár nájdete TU.

PRAKTICKÉ INFORMÁCIE
Najbližšia daňová povinnosť
15.5.2024 - Daň z príjmu právnickej osoby

Ďalšie povinnosti pre tento deň...
Kurzy mien 10.5.2024
1 EUR1,08 USD (+0,01)
1 EUR0,86 GBP (+0,01)
1 EUR4,3 PLN (+0,01)
1 EUR24,94 CZK (+0,01)
Ďalšie meny
Sadzby NBS
Platné od 20.9.2023
Jednodňové refinančné operácie 4,75 %
Hlavné refinančné operácie 4,50 %
Jednodňové sterilizačné operácie 4,00 %
viac
Cestovné náhrady

Stravné v SR od 1.10.2023

Opatrenie č. 368/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín

7,80 €

12 - 18 hodín

11,60 €

nad 18 hodín

17,40 €

Stravné v SR od 1.6.2023

Opatrenie č. 171/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín 7,30 €
12 - 18 hodín 10,90 €
nad 18 hodín 16,40 €

 

ostatné
EDITOVATEĽNÉ TLAČIVÁ
VESTNÍKY MINISTERSTIEV
PREDPOVEĎ POČASIA