dnes je 11.5.2024

Praktické informácie - Vestník verejného obstarávania
2022
PoUtStŠtPiSoNe
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
<jún  august>
HLAVIČKA FORMULÁRA
Evidenčné číslo (značka) oznámenia: 41656/2022-2040
Toto oznámenie upravuje: Smernica 2014/24/EÚ
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
NÁZOV A ADRESY
Ministerstvo hospodárstva Slovenskej republiky
Vnútroštátne identifikačné číslo: 00686832
Mlynské nivy 44/a Array, 82715 Bratislava - mestská časť Ružinov

Slovensko
Kontaktná osoba: Ministerstvo hospodárstva Slovenskej republiky
Telefón: +421 248541111
Email: nina.kovarovicova@mhsr.sk
Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.economy.gov.sk/
SPOLOČNÉ VEREJNÉ OBSTARÁVANIE
KOMUNIKÁCIA
Súťažné dokumenty sú dostupné priamo a úplne bez obmedzení či poplatkov
Zadajte adresu (URL): http://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-zakaziek/detail/dokumenty/444341
Ďalšie informácie
Ďalšie informácie možno získať na: vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
ODDIEL II: PREDMET
ROZSAH VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA
Názov:
Referenčné číslo:
Hlavný kód CPV
30200000-1
Druh zákazky
Stručný opis:
Predmetom zákaziek zadávaných v zriadenom DNS bude nákup a dodanie tovaru ako napr. serverov, úložísk, sieťových zariadení, osobných počítačov, ďalších hardvérových komponentov, príslušenstva a zabezpečenie technickej podpory. Podrobná špecifikácia predmetu zákazky, jeho presný rozsah ako aj ostatné doplňujúce informácie budú uvedené v jednotlivých výzvach v rámci zriadeného DNS. Súvisiace služby, ktoré sú požadované v rámci dodania predmetu zákazky, budú najmä: dodanie (doprava) a vyloženie/vynesenie tovaru na miesto dodania, inštalácia, resp. montáž jednotlivých častí dodávky a ich uvedenie do prevádzky, ak to verejný obstarávateľ bude požadovať v podrobnej špecifikácii, odskúšanie a zaškolenie zamestnancov verejného obstarávateľa s obsluhou a údržbou predmetu zákazky, ak to verejný obstarávateľ bude požadovať v podrobnej špecifikácii. Pre vybrané druhy tovarov bude na základe požiadavky, konkrétne uvedenej v jednotlivých výzvach, požadovaná záruka v trvaní minimálne 36 mesiacov. Súčasne s dodaním predmetu zákazky sa vyžaduje dodať aj príslušnú dokumentáciu, ktorá sa na tovar vzťahuje, t. j. technická dokumentácia od výrobcu, návod na použitie/manuál pre obsluhu v slovenskom alebo českom jazyku, záučné listy alebo iné doklady podľa druhu tovaru.
Celková odhadovaná hodnota
Hodnota bez DPH: 500 000,00
bez DPH
Informácie o častiach
OPIS
Dodatočné kódy CPV
30213000-5

30213100-6

48820000-2

32580000-2

32420000-3

32422000-7

30231300-0

60000000-8

Miesto vykonania
Kód NUTS:
SK:
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
Ministerstvo hospodárstva Slovenskej republiky, Mlynské nivy 44/a, Bratislava
Opis obstarávania:
Predmetom zákaziek zadávaných v zriadenom DNS bude nákup a dodanie tovaru ako napr. serverov, úložísk, sieťových zariadení, osobných počítačov, ďalších hardvérových komponentov, príslušenstva a zabezpečenie technickej podpory. Podrobná špecifikácia predmetu zákazky, jeho presný rozsah ako aj ostatné doplňujúce informácie budú uvedené v jednotlivých výzvach v rámci zriadeného DNS. Súvisiace služby, ktoré sú požadované v rámci dodania predmetu zákazky, budú najmä: dodanie (doprava) a vyloženie/vynesenie tovaru na miesto dodania, inštalácia, resp. montáž jednotlivých častí dodávky a ich uvedenie do prevádzky, ak to verejný obstarávateľ bude požadovať v podrobnej špecifikácii, odskúšanie a zaškolenie zamestnancov verejného obstarávateľa s obsluhou a údržbou predmetu zákazky, ak to verejný obstarávateľ bude požadovať v podrobnej špecifikácii. Pre vybrané druhy tovarov bude na základe požiadavky, konkrétne uvedenej v jednotlivých výzvach, požadovaná záruka v trvaní minimálne 36 mesiacov. Súčasne s dodaním predmetu zákazky sa vyžaduje dodať aj príslušnú dokumentáciu, ktorá sa na tovar vzťahuje, t. j. technická dokumentácia od výrobcu, návod na použitie/manuál pre obsluhu v slovenskom alebo českom jazyku, záučné listy alebo iné doklady podľa druhu tovaru.
Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Nižšie uvedené kritéria
Náklady/Cena: Cena
Odhadovaná hodnota
500 000,00:bez DPH:
Dĺžka trvania zákazky, rámcovej dohody alebo dynamického nákupného systému
Obdobie: v mesiacoch (od zadania zákazky)
24:
Informácie o obnovenom obstarávaní
Toto obstarávanie môže byť obnovené: Nie
Informácie o obmedzeniach počtu uchádzačov, ktorí budú vyzvaní na účasť
Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty: Nie
Informácie o opciách
Opcie: Nie
Informácie o elektronických katalógoch
INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Nie
Doplňujúce informácie:

ODDIEL III: PRÁVNE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
PODMIENKY ÚČASTI
Vhodnosť vykonávať profesionálnu činnosť vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do živnostenských alebo obchodných registrov
Zoznam a krátky opis podmienok: Uchádzač musí spĺňať podmienky účasti týkajúce sa osobného postavenia podľa § 32 ods. 1 zákona a preukázať ich splnenie dokladmi podľa § 32 ods. 2, resp. ods. 4 a ods. 5 zákona alebo podľa § 152 ods. 1 zákona, v zmysle ktorého hospodársky subjekt vo verejnom obstarávaní môže preukázať splnenie podmienok účasti osobného postavenia zápisom do zoznamu hospodárskych subjektov. Uchádzač nie je povinný predkladať doklady podľa § 32 ods. 2 zákona, ak verejný obstarávateľ je oprávnený použiť údaje z informačných systémov verejnej správy podľa osobitného predpisu (zákon č. 177/2018 Z. z. o niektorých opatreniach na znižovanie administratívnej záťaže využívaním informačných systémov verejnej správy a o zmene a doplnení niektorých zákonov (zákon proti byrokracii)). Na základe uvedeného, uchádzač so sídlom/miestom podnikania v Slovenskej republike, ktorého údaje sú vedené v informačných systémoch verejnej správy Slovenskej republiky, nie je povinný v zmysle § 32 ods. 3 zákona predkladať verejnému obstarávateľovi doklady podľa § 32 ods.1 písm. a), b), c), d) (okrem údajov o likvidácii) a e) zákona. V prípade podmienky účasti podľa § 32 ods. 2 písm. e) zákona, vyššie uvedené pravidlo platí pre hospodárske subjekty (uchádzačov) taxatívne vymenované v § 2 ods. 2 zákona č. 272/2015 Z. z. o registri právnických osôb, podnikateľov a orgánov verejnej moci a o zmene a doplnení niektorých zákonov. Ak uchádzač nepredloží doklad podľa § 32 ods. 2 písm. a) zákona, je povinný na účely preukázania podmienky účasti podľa § 32 ods. 1 písm. a) zákona jeho štatutárneho orgánu, člena štatutárneho orgánu, člena dozorného orgánu, prokuristu poskytnúť verejnému obstarávateľovi všetky údaje potrebné na vyžiadanie výpisu z registra trestov (v zmysle § 10 ods. 4 zákona č. 330/2007 Z. z. o registri trestov a o zmene a doplnení niektorých zákonov). V rámci podmienky účasti v zmysle § 32 ods. 1 písm. d) zákona verejný obstarávateľ upozorňuje, že obsahom potvrdenia z informačného systému (OverSi) nie sú informácie o likvidácii verejný obstarávateľ preto požaduje predloženie potvrdenia príslušného súdu, nie staršie ako tri mesiace o skutočnosti, že hospodársky subjekt nie je v likvidácii. Uchádzač môže v zmysle § 39 zákona nahradiť doklady Jednotným európskym dokumentom, v takomto prípade súčasťou jeho ponuky bude vyplnený Jednotný elektronický dokument.
Ekonomické a finančné postavenie
Technická a odborná spôsobilosť
Informácie o vyhradených zákazkách
PODMIENKY TÝKAJÚCE SA ZÁKAZKY
Podmienky vykonania zákazky:
Všetky podmienky vykonania zákaziek budú uvedené v jednotlivých výzvach na predkladanie ponúk.
Informácie o pracovníkoch zodpovedných za vykonanie zákazky
ODDIEL IV: POSTUP
DRUH POSTUPU
Druh postupu
Informácie o rámcovej dohode alebo dynamickom nákupnom systéme
Informácie o elektronickej aukcii
Informácia o dohode o vládnom obstarávaní (GPA)
Na toto obstarávanie sa vzťahuje dohoda o vládnom obstarávaní: Áno
ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
Predchádzajúce uverejnenie týkajúce sa tohto obstarávacieho konania
Číslo oznámenia v Ú. v. EÚ:
Lehota na predkladanie ponúk alebo žiadostí o účasť
Dátum a čas: 2022-08-15T09:00:00
Jazyk (jazyky), v ktorom (ktorých) možno predkladať ponuky alebo žiadosti o účasť
Minimálna lehota, počas ktorej sú ponuky uchádzačov viazané
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
INFORMÁCIE O OPAKOVANÍ OBSTARÁVANIA
INFORMÁCIE O ELEKTRONICKOM RIADENÍ PRÁCE
DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE:
1. Dynamický nákupný systém (ďalej ako aj "DNS") je elektronický proces určený na obstarávanie IKT zariadení, bežne dostupných na trhu, je zriadený Ministerstvom hospodárstva Slovenskej republiky a je vytvorený, prevádzkovaný a dostupný na webovom sídle systému Eranet. Ktokoľvek sa doň môže kvalifikovať, ak spĺňa podmienky účasti, stanovené v tomto oznámení o vyhlásení verejného obstarávania, pričom žiadosť o účasť môže podať kedykoľvek počas 24-mesačného trvania tohto DNS. Po vyhodnotení podmienok účasti mu budú automaticky zasielané všetky ďalšie výzvy na predkladanie ponúk. 2. Podrobné pravidlá a podmienky komunikácie a výmeny informácií v DNS v rámci systému Eranet sú uvedené na internetovej stránke systému Eranet, ako i v súťažných podkladoch verejného obstarávateľa k tomuto verejnému obstarávaniu. 3. Uchádzači za do tohto DNS zaregistrujú tak, že na stránke systému ERANET požiadajú o účasť v tomto DNS a doplnia dokumenty, preukazujúce splnenie podmienok účasti, príp. pripoja vyplnený Jednotný európsky dokument (JED). Na tomto mieste záujemcov upozorňujeme, že výzvy môžu byť zasielané iba záujemcom, ktorí spĺňajú podmienky účasti, a preto verejný obstarávateľ obratom vyzve každého, kto podmienky účasti predbežne splnil prostredníctvom JED, aby preukázal splnenie týchto podmienok účasti dokumentami, ktoré nahradil. 4. Na tomto mieste verejný obstarávateľ uvádza, že DNS nerozdeľuje do kategórií a každý zakvalifikovaný hospodársky subjekt sa môže zúčastniť každej výzvy na predkladanie ponúk. 5.Predmetné verejné obstarávanie v jednotlivých výzvach môže byť: a) zelené verejné obstarávanie, b) obstarávanie inovácií, c) obstarávanie zamerané na sociálne aspekty.
POSTUPY PRESKÚMANIA
Orgán zodpovedný za preskúmanie
Úrad pre verejné obstarávanie
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98, 82005 Bratislava

Slovensko
Kontaktná osoba: Úrad pre verejné obstarávanie
Telefón: +421 250264176 Fax: +421 250264219 Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.uvo.gov.sk
Postup preskúmania
Presné informácie o termínoch na postup preskúmania: Presné informácie o termínoch na postup preskúmania: v súlade so zákonom o verejnom obstarávaní.
Útvar, od ktorého možno získať informácie o postupe preskúmania
Úrad pre verejné obstarávanie
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98, 82005 Bratislava

Slovensko
Kontaktná osoba: Úrad pre verejné obstarávanie
Telefón: +421 250264176 Fax: +421 250264219 Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.uvo.gov.sk
DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA:
2022-07-13T00:00:00


Podcasty pre zákazníkov tohto portálu

Plán obnovy očami Lívie Vašákovej

Plán obnovy je v ostatnom období jednou z veľmi diskutovaných tém. Ako ho možno podnikateľmi reálne využívať? Čo znamená pre orgány verejnej...

Verejné obstarávanie v roku 2024

Oblasť verejného obstarávania si vyžaduje osobitnú pozornosť. Od 31.3.2024 nastávajú ďalšie zmeny v problematike verejného obstarávania. Aké...

Webináre formou otázok a odpovedí pre zákazníkov tohto portálu

Zmeny v zákone o verejnom obstarávaní

Lektor: JUDr. Marek Šmid, LLB.

Dátum: 14.6.2024

Čas konania: 11:00 - 12:00

Na tento webinár sa môžete zaregistrovať tu

Prihláste sa v prípade, že ste predplatiteľ portálu formou vyplnenia registračného formuláru.

Registrácia je záväzná!

Zoznam webinárov otázok a odpovedí a registračný formulár nájdete TU.

PRAKTICKÉ INFORMÁCIE
Najbližšia daňová povinnosť
15.5.2024 - Daň z príjmu právnickej osoby

Ďalšie povinnosti pre tento deň...
Kurzy mien 10.5.2024
1 EUR1,08 USD (+0,01)
1 EUR0,86 GBP (+0,01)
1 EUR4,3 PLN (+0,01)
1 EUR24,94 CZK (+0,01)
Ďalšie meny
Sadzby NBS
Platné od 20.9.2023
Jednodňové refinančné operácie 4,75 %
Hlavné refinančné operácie 4,50 %
Jednodňové sterilizačné operácie 4,00 %
viac
Cestovné náhrady

Stravné v SR od 1.10.2023

Opatrenie č. 368/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín

7,80 €

12 - 18 hodín

11,60 €

nad 18 hodín

17,40 €

Stravné v SR od 1.6.2023

Opatrenie č. 171/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín 7,30 €
12 - 18 hodín 10,90 €
nad 18 hodín 16,40 €

 

ostatné
EDITOVATEĽNÉ TLAČIVÁ
VESTNÍKY MINISTERSTIEV
PREDPOVEĎ POČASIA