dnes je 11.5.2024

Praktické informácie - Vestník verejného obstarávania
2022
PoUtStŠtPiSoNe
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
<jún  august>
HLAVIČKA FORMULÁRA
Evidenčné číslo (značka) oznámenia: 35256 - MSS
Toto oznámenie upravuje: Smernica 2014/24/EÚ
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ/OBSTARÁVATEĽ
NÁZOV A ADRESY
Národný ústav tuberkulózy, pľúcnych chorôb a hrudníkovej chirurgie Vyšné Hágy
Vnútroštátne identifikačné číslo: 00227811
Vyšné Hágy 10, 05984 Vysoké Tatry

Slovensko
Kontaktná osoba: Národný ústav tuberkulózy, pľúcnych chorôb a hrudníkovej chirurgie Vyšné Hágy
Telefón: +421 948490081
Email: sp@tatratender.sk
ODDIEL II: PREDMET
ROZSAH OBSTARÁVANIA
Názov:
Referenčné číslo: NÚTPCHaHCH/NLZ-01/2019
Hlavný kód CPV
71314000-2
Druh zákazky
OPIS
Názov
Zvýšenie prevádzkovej efektívnosti energetického hospodárstva NÚTPCHaHCH, Vyšné Hágy
Časť č.: zákazka sa nedelí na časti
Dodatočné kódy CPV
71314200-4

45300000-0

51112000-0

51210000-7

Miesto vykonania
Hlavné miesto dodania alebo plnenia: Národný ústav tuberkulózy, pľúcnych chorôb a hrudníkovej chirurgie, Vyšné Hágy 1, 059 84 Vyšné Hágy, bližšie popísané v Prílohe č. B.1 Časti B. súťažných podkladov.
Opis verejného obstarávania v čase uzatvorenia zmluvy:
Verejný obstarávateľ je vlastníkom/správcom budov Národného ústavu tuberkulózy, pľúcnych chorôb a hrudníkovej chirurgie vo Vyšných Hágoch a technických zariadení, ako sú tieto bližšie opísané v príslušných Prílohách Časti B. súťažných podkladov. Predmetom tejto zákazky je súbor opatrení zameraných na zvýšenie prevádzkovej efektívnosti energetického hospodárstva tohto súboru budov a zvýšenie kvality prostredia a faktického stavu budov s cieľom maximalizovať využitie budúcich prevádzkových úspor pri financovaní investície. Objem potenciálnych úspor prevádzkových nákladov umožňuje využiť pre realizáciu potrebných opatrení financovanie treťou stranou (dodávateľom) prostredníctvom zmluvy o dielo s rozšírenými zárukami, pri ktorom bude investícia do rekonštrukcie splácaná z budúcich úspor prevádzkových nákladov. Hlavnou výhodou navrhovaného spôsobu riešenia je pre verejného obstarávateľa istota konečného výsledku rekonštrukcie v zmysle reálneho dosiahnutia úspor. Neoddeliteľnou súčasťou obchodných podmienok je totiž záruka dodávateľa za dosiahnutie úspor prevádzkových nákladov, čo v praxi znamená, že ak dodávateľ (t.j. úspešný uchádzač) nezabezpečí dosiahnutie úspor v dohodnutom objeme, je povinný tento výpadok kompenzovať či už zmluvnou pokutou, alebo znížením pravidelných platieb zo strany verejného obstarávateľa. Verejný obstarávateľ tak v konečnom dôsledku dostáva nielen zmodernizované zariadenia, ale zmodernizované zariadenia s dohodnutými požadovanými prevádzkovými výsledkami. Predmetom zákazky je návrh a realizácia opatrení na zvýšenie prevádzkovej efektívnosti energetického hospodárstva súboru budov Národného ústavu tuberkulózy, pľúcnych chorôb a hrudníkovej chirurgie vo Vyšných Hágoch a zlepšenie faktického stavu týchto budov. Základný rozsah plnenia zmluvy o dielo s rozšírenými zárukami je charakteristický tým, že poskytovateľ: a)analyzuje stav predmetných budov a energetických a iných zariadení (ďalej celkovo energetické hospodárstvo) a spotrebu energie v nich, b)navrhne technické prevedenie opatrení na zníženie prevádzkových nákladov (náklady na energie, osobné náklady, náklady na opravy a údržbu) týchto budov a energetického hospodárstva v nich a vyhotoví všetku potrebnú projektovú a technickú dokumentáciu potrebnú pre realizáciu opatrení, c)tieto opatrenia realizuje a po realizácii opatrení bude dohliadať na prevádzkovanie energetického hospodárstva a vyčísľuje dosiahnuté úspory, d)zaručí sa za úspory dosiahnuté po realizácii opatrení a zabezpečí financovanie celej realizácie predmetu zákazky na základe dosahovaných úspor. Podrobný opis predmetu zákazky je uvedený v súťažných podkladoch a návrhu zmluvy.
Dĺžka trvania zákazky, rámcovej dohody, dynamického nákupného systému alebo koncesie
v mesiacoch (od zadania zákazky)
Trvanie v mesiacoch: 138
Informácie o fondoch Európskej únie
ODDIEL IV: POSTUP
ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
Oznámenie o výsledku obstarávania týkajúce sa tejto zákazky
Číslo oznámenia v Ú. v. EÚ: 2020/S 251-631920
ODDIEL V: PRIDELENIE ZÁKAZKY/KONCESIE
Zákazka č.: 1
Časť č.:
Názov: Zvýšenie prevádzkovej efektívnosti energetického hospodárstva NÚTPCHaHCH, Vyšné Hágy
PRIDELENIE ZÁKAZKY/KONCESIE
Dátum uzatvorenia zmluvy/rozhodnutia o pridelení koncesie:
2020-12-14T00:00:00
Informácie o ponukách
Zákazka bola pridelená skupine hospodárskych subjektov: Nie
Informácie o hodnote zákazky/časti/koncesie (bez DPH)
Celková hodnota obstarávania: 2 156 267,92
bez DPH
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
Predmetné verejné obstarávanie nie je vzhľadom na podmienky účasti, technické špecifikácie, kritériá na vyhodnotenie ponúk alebo podmienky plnenia zmluvy zeleným obstarávaním ani obstarávaním inovácií a nie je ani zamerané na sociálne aspekty.
POSTUPY PRESKÚMANIA
Orgán zodpovedný za preskúmanie
Úrad pre verejné obstarávanie
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98, 82005 Bratislava

Slovensko
Kontaktná osoba: Úrad pre verejné obstarávanie
Telefón: +421 250264176 Fax: +421 250264219 Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.uvo.gov.sk
Postup preskúmania
Útvar, od ktorého možno získať informácie o postupe preskúmania
Úrad pre verejné obstarávanie
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98, 82005 Bratislava

Slovensko
Kontaktná osoba: Úrad pre verejné obstarávanie
Telefón: +421 250264176 Fax: +421 250264219 Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.uvo.gov.sk
DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA:
2022-07-13T00:00:00
ODDIEL VII: ÚPRAVY V ZAKÁZKE/KONCESII
OPIS VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA PO ÚPRAVÁCH
Hlavný kód CPV:
71314000-2
Dodatočné kódy CPV
71314200-4

45300000-0

51112000-0

51210000-7

Miesto vykonania
Hlavné miesto dodania alebo plnenia: Národný ústav tuberkulózy, pľúcnych chorôb a hrudníkovej chirurgie, Vyšné Hágy 1, 059 84 Vyšné Hágy, bližšie popísané v Prílohe č. B.1 Časti B. súťažných podkladov.
Opis obstarávania:
Verejný obstarávateľ je vlastníkom/správcom budov Národného ústavu tuberkulózy, pľúcnych chorôb a hrudníkovej chirurgie vo Vyšných Hágoch a technických zariadení, ako sú tieto bližšie opísané v príslušných Prílohách Časti B. súťažných podkladov. Predmetom tejto zákazky je súbor opatrení zameraných na zvýšenie prevádzkovej efektívnosti energetického hospodárstva tohto súboru budov a zvýšenie kvality prostredia a faktického stavu budov s cieľom maximalizovať využitie budúcich prevádzkových úspor pri financovaní investície. Objem potenciálnych úspor prevádzkových nákladov umožňuje využiť pre realizáciu potrebných opatrení financovanie treťou stranou (dodávateľom) prostredníctvom zmluvy o dielo s rozšírenými zárukami, pri ktorom bude investícia do rekonštrukcie splácaná z budúcich úspor prevádzkových nákladov. Hlavnou výhodou navrhovaného spôsobu riešenia je pre verejného obstarávateľa istota konečného výsledku rekonštrukcie v zmysle reálneho dosiahnutia úspor. Neoddeliteľnou súčasťou obchodných podmienok je totiž záruka dodávateľa za dosiahnutie úspor prevádzkových nákladov, čo v praxi znamená, že ak dodávateľ (t.j. úspešný uchádzač) nezabezpečí dosiahnutie úspor v dohodnutom objeme, je povinný tento výpadok kompenzovať či už zmluvnou pokutou, alebo znížením pravidelných platieb zo strany verejného obstarávateľa. Verejný obstarávateľ tak v konečnom dôsledku dostáva nielen zmodernizované zariadenia, ale zmodernizované zariadenia s dohodnutými požadovanými prevádzkovými výsledkami. Predmetom zákazky je návrh a realizácia opatrení na zvýšenie prevádzkovej efektívnosti energetického hospodárstva súboru budov Národného ústavu tuberkulózy, pľúcnych chorôb a hrudníkovej chirurgie vo Vyšných Hágoch a zlepšenie faktického stavu týchto budov. Základný rozsah plnenia zmluvy o dielo s rozšírenými zárukami je charakteristický tým, že poskytovateľ: a)analyzuje stav predmetných budov a energetických a iných zariadení (ďalej celkovo energetické hospodárstvo) a spotrebu energie v nich, b)navrhne technické prevedenie opatrení na zníženie prevádzkových nákladov (náklady na energie, osobné náklady, náklady na opravy a údržbu) týchto budov a energetického hospodárstva v nich a vyhotoví všetku potrebnú projektovú a technickú dokumentáciu potrebnú pre realizáciu opatrení, c)tieto opatrenia realizuje a po realizácii opatrení bude dohliadať na prevádzkovanie energetického hospodárstva a vyčísľuje dosiahnuté úspory, d)zaručí sa za úspory dosiahnuté po realizácii opatrení a zabezpečí financovanie celej realizácie predmetu zákazky na základe dosahovaných úspor. Podrobný opis predmetu zákazky je uvedený v súťažných podkladoch a návrhu zmluvy.
Dĺžka trvania zákazky, rámcovej dohody, dynamického nákupného systému alebo koncesie
Obdobie: v mesiacoch (od zadania zákazky)
Trvanie v mesiacoch: 141
Informácie o hodnote zákazky/časti/koncesie (bez DPH)
Celková hodnota zákazky/časti/koncesie: 2 156 267,92
bez DPH
Zákazka/koncesia bola pridelená skupine hospodárskych subjektov: Nie
INFORMÁCIE O ÚPRAVÁCH
Opis úprav
V Čl. 5 Obdobie realizácie opatrení (Etapa II), v bode 5.1 Zmluvy o dielo sa slovné spojenie najneskôr však do osemnástich (18) mesiacov odo dňa nadobudnutia účinnosti tejto Zmluvy mení a znie najneskôr však do dvadsaťjeden (21) mesiacov odo dňa nadobudnutia účinnosti tejto Zmluvy.
Zvýšenie ceny
Aktualizovaná celková hodnota zákazky pred zmenou: 2 156 267,92
bez DPH
Celková hodnota zákazky po úprave: 2 156 267,92
bez DPH


Podcasty pre zákazníkov tohto portálu

Plán obnovy očami Lívie Vašákovej

Plán obnovy je v ostatnom období jednou z veľmi diskutovaných tém. Ako ho možno podnikateľmi reálne využívať? Čo znamená pre orgány verejnej...

Verejné obstarávanie v roku 2024

Oblasť verejného obstarávania si vyžaduje osobitnú pozornosť. Od 31.3.2024 nastávajú ďalšie zmeny v problematike verejného obstarávania. Aké...

Webináre formou otázok a odpovedí pre zákazníkov tohto portálu

Zmeny v zákone o verejnom obstarávaní

Lektor: JUDr. Marek Šmid, LLB.

Dátum: 14.6.2024

Čas konania: 11:00 - 12:00

Na tento webinár sa môžete zaregistrovať tu

Prihláste sa v prípade, že ste predplatiteľ portálu formou vyplnenia registračného formuláru.

Registrácia je záväzná!

Zoznam webinárov otázok a odpovedí a registračný formulár nájdete TU.

PRAKTICKÉ INFORMÁCIE
Najbližšia daňová povinnosť
15.5.2024 - Daň z príjmu právnickej osoby

Ďalšie povinnosti pre tento deň...
Kurzy mien 10.5.2024
1 EUR1,08 USD (+0,01)
1 EUR0,86 GBP (+0,01)
1 EUR4,3 PLN (+0,01)
1 EUR24,94 CZK (+0,01)
Ďalšie meny
Sadzby NBS
Platné od 20.9.2023
Jednodňové refinančné operácie 4,75 %
Hlavné refinančné operácie 4,50 %
Jednodňové sterilizačné operácie 4,00 %
viac
Cestovné náhrady

Stravné v SR od 1.10.2023

Opatrenie č. 368/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín

7,80 €

12 - 18 hodín

11,60 €

nad 18 hodín

17,40 €

Stravné v SR od 1.6.2023

Opatrenie č. 171/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín 7,30 €
12 - 18 hodín 10,90 €
nad 18 hodín 16,40 €

 

ostatné
EDITOVATEĽNÉ TLAČIVÁ
VESTNÍKY MINISTERSTIEV
PREDPOVEĎ POČASIA