dnes je 3.5.2024

Praktické informácie - Vestník verejného obstarávania
2022
PoUtStŠtPiSoNe
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031     
<apríl  jún>
HLAVIČKA FORMULÁRA
Evidenčné číslo (značka) oznámenia: 1931/2022/OIaMM/46388
Výber typu výzvy
Výzva na predkladanie ponúk pre zákazky s nízkou hodnotou
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
NÁZOV A ADRESY
Mesto Piešťany
Vnútroštátne identifikačné číslo: 00612031
Námestie SNP 3, 92145 Piešťany

Slovensko
Kontaktná osoba: Mesto Piešťany
Telefón: +421 337765356
Email: ingrid.lickova@piestany.sk
KOMUNIKÁCIA
Súťažné dokumenty sú dostupné priamo a úplne bez obmedzení či poplatkov
Zadajte adresu (URL): http://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-zakaziek/detail/dokumenty/440379
Ďalšie informácie možno získať na adrese
vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
ODDIEL II: PREDMET ZÁKAZKY
ROZSAH OBSTARÁVANIA
Názov
Referenčné číslo: 1931/2022/OIaMM/46388
Hlavný kód CPV
45214210-5
Druh zákazky
Stručný opis
Predmetom zákazky sú stavebné práce na rekonštrukcii okien a dverí v objekte Základnej školy F. E. Scherera v Piešťanoch, pavilón A 1. etapa v zmysle projektovej dokumentácie vypracovanej spoločnosťou STATIKREAL s.r.o., Winterova 1751/8, 921 01 Piešťany s dátumom spracovania 12/2021 projektant stavby Ing. Milan Ondrejka a zodpovedný projektant Ing. Tibor Psalman, autorizovaný stavebný inžinier evidenčné číslo oprávnenia 0273 s rozsahom oprávnenia: statika stavieb - statika a dynamika stavieb a pozemné stavby - budovy.
Celková predpokladaná hodnota
Hodnota bez DPH: 219 422,42
bez DPH
OPIS
ODDIEL III: OSOBNÉ POSTAVENIE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
PODMIENKY ÚČASTI
Osobné postavenie vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do živnostenských alebo obchodných registrov
Zoznam a krátky opis podmienok: - podľa § 32 ods. 1 písm. e) zákona o verejnom obstarávaní uchádzač je oprávnený dodávať tovar, uskutočňovať stavené práce alebo poskytovať službu uchádzač preukazuje splnenie tejto podmienky účasti predložením dokladu o oprávnení dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce alebo poskytovať službu, ktorý zodpovedá predmetu zákazky. V zmysle zákona č. 177/2018 Z. z. o niektorých opatreniach na znižovanie administratívnej záťaže využívaním informačných systémov verejnej správy a o zmene a doplnení niektorých zákonov (zákon proti byrokracii), od 1. septembra 2018, ak je uchádzačom hospodársky subjekt - právnická osoba alebo fyzická osoba so sídlom, miestom podnikania v Slovenskej republike, nie je povinný predkladať výpis z obchodného registra; výpis zo živnostenského registra, resp. iný doklad o oprávnení dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce alebo poskytovať službu, ktorý zodpovedá predmetu zákazky, ak je zapísaný v Registri právnických osôb/ V prípade, ak je hospodársky subjekt (uchádzač) zapísaný v zozname hospodárskych subjektov podľa zákona o verejnom obstarávaní a ktorému Úrad pre verejné obstarávanie (ďalej len Úrad") vydal výpis zo zoznamu podnikateľov vo forme elektronického odpisu, nie je povinný v procesoch verejného obstarávania predkladať doklady na preukázanie splnenia podmienok účasti týkajúcich sa osobného postavenia podľa § 32 ods. 2 zákona o verejnom obstarávaní. Poskytne verejnému obstarávateľovi informáciu o tom, že mu Úrad vydal Výpis zo zoznamu hospodárskych subjektov/podnikateľov s uvedením registračného čísla, dátumu vyhotovenia a platnosti Výpisu. - podľa § 32 ods. 1 písm. f) zákona o verejnom obstarávaní uchádzač nemá uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní potvrdený konečným rozhodnutím v Slovenskej republike alebo v štáte sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu uchádzač preukazuje splnenie tejto podmienky účasti predložením Čestného vyhlásenia (môže použiť vzor Čestného vyhlásenia, ktorý je súčasťou súťažných podkladov ako príloha č. 6)
Ekonomické a finančné postavenie
Technická a odborná spôsobilosť
Zoznam a krátky opis podmienok: - podľa § 34 ods. 1 písm. b) zákona o verejnom obstarávaní - Verejný obstarávateľ požaduje predložiť zoznam stavebných prác uskutočnených za predchádzajúcich päť rokov od vyhlásenia verejného obstarávania s uvedením cien, miest a lehôt uskutočnenia stavebných prác; zoznam musí byť doplnený potvrdením o uspokojivom vykonaní stavebných prác a zhodnotení uskutočnených stavebných prác podľa obchodných podmienok, ak odberateľom 1.bol verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa zákona o verejnom obstarávaní, dokladom je referencia; ak referencia nebola vyhotovená podľa § 12 zákona o verejnom obstarávaní, dokladom môže byť aj vyhlásenie uchádzača alebo záujemcu o ich uskutočnení, doplnené dokladom, preukazujúcim ich uskutočnenie, 2. bola iná osoba ako verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa zákona o verejnom obstarávaní, dôkaz o plnení potvrdí odberateľ; ak také potvrdenie uchádzač alebo záujemca nemá k dispozícii, vyhlásením uchádzača alebo záujemcu o ich uskutočnení, doplneným dokladom, preukazujúcim ich uskutočnenie alebo zmluvný vzťah, na základe ktorého boli uskutočnené. - podľa § 34 ods. 1 písm. g) zákona o verejnom obstarávaní - Verejný obstarávateľ vyžaduje predložiť údaje o vzdelaní a odbornej praxi alebo o odbornej kvalifikácií osôb určených na plnenie zmluvy alebo riadiacich zamestnancov.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov: - k § 34 ods. 1 písm. b) zákona o verejnom obstarávaní: V predloženom zozname musia byť zákazky rovnakého alebo obdobného charakteru ako predmet tejto zákazky v súhrnnej výške minimálne 100.000,00 EUR vrátane DPH, ktoré uchádzač za predchádzajúcich päť rokov od vyhlásenia verejného obstarávania realizoval. - k § 34 ods. 1 písm. g) zákona o verejnom obstarávaní: Odbornú spôsobilosť na výkon činnosti stavbyvedúceho, uchádzač preukáže: - osvedčením o odbornej spôsobilosti osoby určenej na plnenie zmluvy podľa zákona č. 138/1992 Zb. o autorizovaných architektoch a autorizovaných stavebných inžinieroch s odborným zameraním vyžadovaným pre predmet zákazky alebo iný ekvivalentný doklad preukazujúci túto skutočnosť, a to predložením kópie osvedčenia; - vyhlásením odborne spôsobilej osoby na výkon funkcie stavbyvedúceho, že bude uchádzačovi k dispozícii na plnenie zmluvy týkajúcej sa predmetu zákazky; - profesijným životopisom stavbyvedúceho 1. V prípade, ak uchádzač preukazuje splnenie tejto podmienky verejného obstarávateľa vlastnými kapacitami predloží aj čestné vyhlásenie, že odborný garant na výkon činnosti stavbyvedúceho je v zamestnaneckom pomere uchádzača alebo predloží kópiu zmluvy o vykonaní práce alebo kópiu dohody o vykonaní práce a pod.. 2. V prípade, ak uchádzač preukazuje splnenie tejto podmienky verejného obstarávateľa prostredníctvom inej osoby, ktorej technickými a odbornými kapacitami mieni uchádzač disponovať, predloží písomnú zmluvu s touto osobou, z tejto zmluvy musí vyplývať záväzok osoby, že poskytne svoje kapacity uchádzačovi počas celého trvania zmluvného vzťahu.
Informácie o vyhradených zákazkách
PODMIENKY TÝKAJÚCE SA ZÁKAZKY
Podmienky vykonania zákazky
Podmienky vykonania zákazky sú definované v súťažných podkladoch.
Informácie o pracovníkoch zodpovedných za vykonanie zákazky
ODDIEL IV: POSTUP
Informácie o elektronickej aukcii
Dodatočné informácie o elektronickej aukcii: Podrobné informácie o elektronickej aukcii sú uvedené v súťažných podkladoch v bode 14.
ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
Lehota na predkladanie ponúk
Dátum a čas: 2022-05-31T12:00:00
Jazyk (jazyky), v ktorom (ktorých) možno predkladať ponuky alebo žiadosti o účasť
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
1./ Verejný obstarávateľ bude pri komunikácii s uchádzačmi, resp. záujemcami postupovať v zmysle § 20 ZVO prostredníctvom komunikačného rozhrania systému IS EVO. 2./ Uchádzači svoje ponuky predkladajú prostredníctvom systému IS EVO https://www.uvo.gov.sk/vyhladavaniezakaziek/detail/440379. Uchádzač si zákazku sprístupní po prihlásení do privátnej zóny. 3./ Pravidlá pre doručovanie - zásielka sa považuje za doručenú v okamihu jej odoslania v systéme IS EVO a to v súlade s funkcionalitou systému. 4./ Vysvetlenie informácií uvedených vo Výzve na predkladanie ponúk, v súťažných podkladoch alebo v inej sprievodnej dokumentácii verejný obstarávateľ bezodkladne oznámi všetkým záujemcom, najneskôr však tri pracovné dni pred uplynutím lehoty na predkladanie ponúk za predpokladu, že o vysvetlenie záujemca požiada dostatočne vopred prostredníctvom IS EVO. 5./ Požiadavky verejného obstarávateľa na predmet zákazky a náležitosti ponuky sú uvedené v súťažných podkladoch. 6./ Otváranie ponúk je neverejné vzhľadom na to, že verejný obstarávateľ použije na vyhodnocovanie ponúk elektronickú aukciu. 7./ Lehota na dodanie alebo dokončenie predmetu zákazky: 7.1/ Termín začatia realizácie: dňom odovzdania staveniska na základe výzvy objednávateľa 7.2/ Termín ukončenia realizácie: do 60 kalendárnych dní odo dňa odovzdania a prevzatia staveniska na základe výzvy 7.3/ Verejný obstarávateľ predpokladá realizáciu v priebehu mesiacov júl, august, september 2022 (Realizácia predmetu zákazky je závislá od ukončenia procesu verejného obstarávania. Zhotoviteľ/úspešný uchádzač musí akceptovať skutočnosť, že predpokladaný termín začiatku realizácie zákazky sa môže posunúť alebo skrátiť.) 9./ Lehota viazanosti ponúk: do 30. 09. 2022
DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA
2022-05-17T00:00:00


Podcasty pre zákazníkov tohto portálu

Plán obnovy očami Lívie Vašákovej

Plán obnovy je v ostatnom období jednou z veľmi diskutovaných tém. Ako ho možno podnikateľmi reálne využívať? Čo znamená pre orgány verejnej...

Verejné obstarávanie v roku 2024

Oblasť verejného obstarávania si vyžaduje osobitnú pozornosť. Od 31.3.2024 nastávajú ďalšie zmeny v problematike verejného obstarávania. Aké...

Webináre formou otázok a odpovedí pre zákazníkov tohto portálu

Zmeny v zákone o verejnom obstarávaní

Lektor: JUDr. Marek Šmid, LLB.

Dátum: 14.6.2024

Čas konania: 11:00 - 12:00

Na tento webinár sa môžete zaregistrovať tu

Prihláste sa v prípade, že ste predplatiteľ portálu formou vyplnenia registračného formuláru.

Registrácia je záväzná!

Zoznam webinárov otázok a odpovedí a registračný formulár nájdete TU.

PRAKTICKÉ INFORMÁCIE
Najbližšia daňová povinnosť
15.5.2024 - Daň z príjmu právnickej osoby

Ďalšie povinnosti pre tento deň...
Kurzy mien 2.5.2024
1 EUR1,07 USD (-0)
1 EUR0,86 GBP (+0,01)
1 EUR4,33 PLN (+0,01)
1 EUR25,09 CZK (-0,05)
Ďalšie meny
Sadzby NBS
Platné od 20.9.2023
Jednodňové refinančné operácie 4,75 %
Hlavné refinančné operácie 4,50 %
Jednodňové sterilizačné operácie 4,00 %
viac
Cestovné náhrady

Stravné v SR od 1.10.2023

Opatrenie č. 368/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín

7,80 €

12 - 18 hodín

11,60 €

nad 18 hodín

17,40 €

Stravné v SR od 1.6.2023

Opatrenie č. 171/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín 7,30 €
12 - 18 hodín 10,90 €
nad 18 hodín 16,40 €

 

ostatné
EDITOVATEĽNÉ TLAČIVÁ
VESTNÍKY MINISTERSTIEV
PREDPOVEĎ POČASIA