dnes je 3.5.2024

Praktické informácie - Vestník verejného obstarávania
2022
PoUtStŠtPiSoNe
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031     
<apríl  jún>
HLAVIČKA FORMULÁRA
Evidenčné číslo (značka) oznámenia: OMaVS/2021/objekty č.2/časť č. 1_dodatok č. 1
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ/OBSTARÁVATEĽ
NÁZOV A ADRESY
Správa štátnych hmotných rezerv Slovenskej republiky
Vnútroštátne identifikačné číslo: 30844363
Pražská 29, 81263 Bratislava - mestská časť Staré Mesto

Slovensko
Kontaktná osoba: Správa štátnych hmotných rezerv Slovenskej republiky
Telefón: +421 257278257 Fax: +421 252496310
Email: marek.siranko@reserves.gov.sk
ODDIEL II: PREDMET
ROZSAH OBSTARÁVANIA
Názov
Referenčné číslo: OMaVS/2021/objekty č.2
Hlavný kód CPV
45000000-7
Druh zmluvy
OPIS
Názov
Rekonštrukcia objektu na parcele číslo 2020/13 (k.ú Hronsek)
Časť č.: 1
Dodatočné kódy CPV
45410000-4

45262300-4

45310000-3

Miesto vykonania
Hlavné miesto dodania alebo plnenia: kat. územie Hronsek
Opis verejného obstarávania v čase uzatvorenia zmluvy
Predmetom zákazky sú práce a dodávky hlavnej stavebnej výroby, ktoré budú pozostávať z: - zvislých a kompletných konštrukcií, - úpravy povrchov, podláh a osadenia, - ostatných konštrukcií a prác búrania, - presunu hmôt HSV Práce a dodávky pridruženej stavebnej výroby, ktoré budú pozostávať z: - zdravotechniky zriaďovacie predmety, - konštrukcií stolárskych, - náterov, - konštrukcií doplnkových kovových, - podláh povlakových, - malieb, - zasklievania, Práce a dodávky montáži, ktoré budú pozostávať z: - elektromontáži.
Dĺžka trvania zákazky alebo rámcovej dohody
v dňoch (od zadania zákazky)
Trvanie v dňoch: 45
Informácie o fondoch Európskej únie
ODDIEL V: PRIDELENIE ZÁKAZKY
Zákazka č.: Rekonštrukcia objektu na parcele číslo 2020/13 (k.ú Hronsek)
Časť č.: 1
Názov: Rekonštrukcia objektu na parcele číslo 2020/13 (k.ú Hronsek)
PRIDELENIE ZÁKAZKY
Dátum uzatvorenia zmluvy
2022-02-17T00:00:00
Informácie o ponukách
Zákazka bola pridelená skupine hospodárskych subjektov: Nie
Ďalší dodávatelia
Informácie o hodnote zákazky/časti (bez DPH)
Celková hodnota obstarávania: 58 087,48
bez DPH
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
lehota výstavby: do 45 pracovných dní odo dňa prevzatia staveniska.
POSTUPY PRESKÚMANIA
Orgán zodpovedný za preskúmanie
Úrad pre verejné obstarávanie
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98, 82005 Bratislava

Slovensko
Kontaktná osoba: Úrad pre verejné obstarávanie
Telefón: +421 250264176 Fax: +421 250264219 Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.uvo.gov.sk
Postup preskúmania
Útvar, od ktorého možno získať informácie o postupe preskúmania
Úrad pre verejné obstarávanie
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98, 82005 Bratislava

Slovensko
Kontaktná osoba: Úrad pre verejné obstarávanie
Telefón: +421 250264176 Fax: +421 250264219 Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.uvo.gov.sk
DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA
2022-05-17T00:00:00
ODDIEL VII: ÚPRAVY V ZAKÁZKE
OPIS VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA PO ÚPRAVÁCH
Hlavný kód CPV
45210000-2
Dodatočné kódy CPV
45410000-4

45262300-4

45310000-3

Miesto vykonania
Hlavné miesto dodania alebo plnenia: kat. územie Hronsek
Opis obstarávania
Predmetom zákazky sú práce a dodávky hlavnej stavebnej výroby, ktoré budú pozostávať z: - zvislých a kompletných konštrukcií, - úpravy povrchov, podláh a osadenia, - ostatných konštrukcií a prác búrania, - presunu hmôt HSV Práce a dodávky pridruženej stavebnej výroby, ktoré budú pozostávať z: - zdravotechniky zriaďovacie predmety, - konštrukcií stolárskych, - náterov, - konštrukcií doplnkových kovových, - podláh povlakových, - malieb, - zasklievania, Práce a dodávky montáži, ktoré budú pozostávať z: - elektromontáži.
Dĺžka trvania zákazky alebo rámcovej dohody
Obdobie: v dňoch (od zadania zákazky)
Trvanie v dňoch: 45
Informácie o hodnote zákazky/časti (bez DPH)
Celková hodnota zákazky/časti: 58 087,48
bez DPH
Zákazka bola pridelená skupine hospodárskych subjektov: Nie
Ďalší dodávatelia
INFORMÁCIE O ÚPRAVÁCH
Opis úprav
- poníženie výmeny počtu okien z 9 ks na 8 ks - doplnenie vonkajších a vnútorných parapet - osadenie dreveného prekladu a domurovanie stĺpikov na osadenie s nutnosťou omietnutia - upustenie od realizácie výmeny presklených tabúľ v počte 9 ks.
Zvýšenie ceny
Hodnota bez DPH: 58 087,48
bez DPH
Celková hodnota zákazky po úprave: 56 844,57
bez DPH


Podcasty pre zákazníkov tohto portálu

Plán obnovy očami Lívie Vašákovej

Plán obnovy je v ostatnom období jednou z veľmi diskutovaných tém. Ako ho možno podnikateľmi reálne využívať? Čo znamená pre orgány verejnej...

Verejné obstarávanie v roku 2024

Oblasť verejného obstarávania si vyžaduje osobitnú pozornosť. Od 31.3.2024 nastávajú ďalšie zmeny v problematike verejného obstarávania. Aké...

Webináre formou otázok a odpovedí pre zákazníkov tohto portálu

Zmeny v zákone o verejnom obstarávaní

Lektor: JUDr. Marek Šmid, LLB.

Dátum: 14.6.2024

Čas konania: 11:00 - 12:00

Na tento webinár sa môžete zaregistrovať tu

Prihláste sa v prípade, že ste predplatiteľ portálu formou vyplnenia registračného formuláru.

Registrácia je záväzná!

Zoznam webinárov otázok a odpovedí a registračný formulár nájdete TU.

PRAKTICKÉ INFORMÁCIE
Najbližšia daňová povinnosť
15.5.2024 - Daň z príjmu právnickej osoby

Ďalšie povinnosti pre tento deň...
Kurzy mien 2.5.2024
1 EUR1,07 USD (-0)
1 EUR0,86 GBP (+0,01)
1 EUR4,33 PLN (+0,01)
1 EUR25,09 CZK (-0,05)
Ďalšie meny
Sadzby NBS
Platné od 20.9.2023
Jednodňové refinančné operácie 4,75 %
Hlavné refinančné operácie 4,50 %
Jednodňové sterilizačné operácie 4,00 %
viac
Cestovné náhrady

Stravné v SR od 1.10.2023

Opatrenie č. 368/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín

7,80 €

12 - 18 hodín

11,60 €

nad 18 hodín

17,40 €

Stravné v SR od 1.6.2023

Opatrenie č. 171/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín 7,30 €
12 - 18 hodín 10,90 €
nad 18 hodín 16,40 €

 

ostatné
EDITOVATEĽNÉ TLAČIVÁ
VESTNÍKY MINISTERSTIEV
PREDPOVEĎ POČASIA