dnes je 3.5.2024

Praktické informácie - Vestník verejného obstarávania
2022
PoUtStŠtPiSoNe
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031     
<apríl  jún>
HLAVIČKA FORMULÁRA
Evidenčné číslo (značka) oznámenia: OA_KE-2021-10-PZ-Elektro-výsledok
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
NÁZOV A ADRESY
Obchodná akadémia, Watsonova 61, Košice
Vnútroštátne identifikačné číslo: 00162141
Watsonova 61 Array, 04001 Košice - mestská časť Sever

Slovensko
Kontaktná osoba: Obchodná akadémia, Watsonova 61, Košice
Telefón: +421 905490863
Email: marbuvo1@gmail.com
Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.oake.sk
SPOLOČNÉ VEREJNÉ OBSTARÁVANIE
DRUH VEREJNÉHO OBSTARÁVATEĹA
Organizácia riadená verejným právom
HLAVNÁ ČINNOSŤ
Vzdelávanie
ODDIEL II: PREDMET
ROZSAH OBSTARÁVANIA
Názov
Referenčné číslo: OA_KE-2021-10-PZ-Elektro
Hlavný kód CPV
45311000-0
Druh zákazky
Stručný opis
Predmetom zákazky je rekonštrukcia svetelnej, zásuvkovej inštalácie a trás pre počítačovú sieť a realizácia hlasovej signalizácie požiaru (HSP) pre stavbu "Obchodná akadémia Watsonova 61, Košice, budova učební a budova vedenia školy", určeným v rozsahu zodpovedajúcemu predloženej Projektovej dokumentácie pre stavbu Obchodná akadémia Watsonova 61, Košice, budova učební a budova vedenia školy" a jej sprievodnej projektovej dokumentácie v rozsahu: -Správa a Súhrnná a technická správa - rekonštrukcia svetelnej, zásuvkovej inštalácie a trás pre počítačovú sieť -Technická správa - hlasovej signalizácie požiaru (HSP) všetko uvedené v súťažných podkladoch v Prílohy č. 3 Projektová dokumentácia stavby a sprievodná projektová dokumentácia.
Informácie o častiach
OPIS
Názov
Rekonštrukcia elektroinštalácie
Dodatočné kódy CPV

Miesto vykonania
SK042:
Hlavné miesto dodania alebo plnenia: Predmet zákazky sa bude realizovať v objekte sídla verejného obstarávateľa na adrese Watsonova 61, Košice
Opis obstarávania
Projektová dokumentácia stavby - Rekonštrukcia elektroinštalácie a HSP- Rozhlas a sprievodná projektová dokumentácia je vyhotovená projektantom Ing. Vladimír Dufala. Technické riešenie je navrhnuté autorizovaným projektantom a overené stavebným úradom, čím je zabezpečený súlad s platnou legislatívou SR. Overenie dodržania stavebných prác a výkonov s podmienkami, špecifikáciou a požiadavkami uvedenými v projektovej dokumentácii a s výkazom výmer, vyhotoveným úspešným uchádzačom, bude vykonávané stavebným dozorom. Časový harmonogram výstavby - realizácie diela a jeho dodržiavanie, aktualizácia a možné zmeny časového harmonogramu, ak uvedené bude nevyhnutné a podmienky súvisiace s dodržiavaním odsúhlaseného Časového harmonogramu výstavby sú uvedené v príslušných podmienkach Zmluvy o dielo ktorá bude uzatvorená medzi zhotoviteľom (úspešným uchádzačom) stavebných prác a objednávateľom )verejným obstarávateľom). Predmet zákazky je opísaný jednoznačne a presne v poskytnutej Projektovej dokumentácií v rozpracovanosti pre realizáciu diela a tvorí dostatočný podklad pre vyhotovenie výkazu výmer v rozsahu zodpovedajúcom Projektovej dokumentácii stavby a jej sprievodnej projektovej dokumentácii, ktorá definuje rozsah a špecifikáciu predmetu zákazky. Poskytnutá Projektová dokumentácia stavby a sprievodná projektová dokumentácia (Príloha č. 3 súťažných podkladov) definuje a deklaruje predmet zákazky, jeho rozsah a špecifikáciu je kompletná a predmet zákazky v požadovanom rozsahu a podľa špecifikácie a technických požiadaviek uvedených v Prílohe č. 3 súťažných podkladov, je dostatočným podkladom pre uchádzača pre vyhotovenie výkazu výmer stavby a pre ocenenie vyhotoveného výkazu výmer pre celý predmet definovaný rozsahom a špecifikáciou uvedenou v Prílohe č. 3 súťažných podkladov, ktorý ako súčasť ponuky predloží uchádzač s ocenením všetkých ním uvedených položiek vyhotoveného výkazu výmer, ktorých realizácia je nevyhnutná pre uskutočnenie a realizáciu diela - predmetu zákazky, určeného v rozsahu uvedenom v Prílohe č. 3 súťažných podkladov, v Projektovej dokumentácii stavby a sprievodnej projektovej dokumentácií. Množstvo a rozsah predmetu zákazky pre všetky stavebné objekty, ktoré tvoria predmet zákazky ako celok, je presne uvedené a špecifikované v súťažných podkladoch v Prílohe č. 3 Projektová dokumentácia stavby a sprievodná projektová dokumentácia. Projektová dokumentácia stavby a sprievodná projektová dokumentácia (Príloha č. 3) presne určuje rozsah predmetu zákazky rozsah diela, a špecifikuje požiadavky na kvalitu a špecifikáciu predmetu zákazky. Podľa určeného rozsahu predmetu zákazky Príloha č. 3 súťažných podkladov - Projektová dokumentácia stavby a sprievodná projektová dokumentácia vyhotoví a v ponuke predloží uchádzač výkaz výmer stavby realizačný rozpočet, a jeho ocenením stanoví uchádzač cenu za uskutočnenie všetkých položiek ním vyhotoveného výkazu výmer realizačného rozpočtu, nevyhnutných na realizáciu diela stavby a cenu celkom za určený rozsah predmetu zákazky podľa Prílohy č. 3 súťažných podkladov.
Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Nižšie uvedené kritéria
Náklady/Cena: Cena
Informácie o fondoch EÚ
Doplňujúce informácie
Financovanie zákazky je uvedené v súťažných podkladoch a v návrhu Zmluvy o dielo.

ODDIEL IV: POSTUP
OPIS
Druh postupu
Výzva na predkladanie ponúk
Informácie o rámcovej dohode alebo dynamickom nákupnom systéme
Informácie o elektronickej aukcii
ODDIEL V: ZADANIE ZÁKAZKYRekonštrukcia elektroinštalácie:
Názov: Zmluva o dielo č. 3022EB
PRIDELENIE ZÁKAZKY
Dátum uzatvorenia zmluvy
2022-05-13T00:00:00
Informácie o ponukách
Počet prijatých ponúk: 2
Počet ponúk doručených od malých a stredných podnikov: 2
Počet ponúk doručených od uchádzačov z iných členských štátov EÚ: 0
Počet ponúk doručených od uchádzačov zo štátov, ktoré nie sú členmi EÚ: 0
Počet ponúk prijatých elektronicky: 2
Informácie o hodnote zákazky/časti (bez DPH)
Pôvodne odhadovaná celková hodnota zákazky/časti: 255 156,82
bez DPH
Hodnota (ktorá sa brala do úvahy): 249 999,99
bez DPH

ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
Predmetné ver. obstarávanie nie je zelené verejné obstarávanie, obstarávaním inovácií ani obstarávaním zameraným na soc. aspekty.
DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA
2022-05-18T00:00:00


Podcasty pre zákazníkov tohto portálu

Plán obnovy očami Lívie Vašákovej

Plán obnovy je v ostatnom období jednou z veľmi diskutovaných tém. Ako ho možno podnikateľmi reálne využívať? Čo znamená pre orgány verejnej...

Verejné obstarávanie v roku 2024

Oblasť verejného obstarávania si vyžaduje osobitnú pozornosť. Od 31.3.2024 nastávajú ďalšie zmeny v problematike verejného obstarávania. Aké...

Webináre formou otázok a odpovedí pre zákazníkov tohto portálu

Zmeny v zákone o verejnom obstarávaní

Lektor: JUDr. Marek Šmid, LLB.

Dátum: 14.6.2024

Čas konania: 11:00 - 12:00

Na tento webinár sa môžete zaregistrovať tu

Prihláste sa v prípade, že ste predplatiteľ portálu formou vyplnenia registračného formuláru.

Registrácia je záväzná!

Zoznam webinárov otázok a odpovedí a registračný formulár nájdete TU.

PRAKTICKÉ INFORMÁCIE
Najbližšia daňová povinnosť
15.5.2024 - Daň z príjmu právnickej osoby

Ďalšie povinnosti pre tento deň...
Kurzy mien 2.5.2024
1 EUR1,07 USD (-0)
1 EUR0,86 GBP (+0,01)
1 EUR4,33 PLN (+0,01)
1 EUR25,09 CZK (-0,05)
Ďalšie meny
Sadzby NBS
Platné od 20.9.2023
Jednodňové refinančné operácie 4,75 %
Hlavné refinančné operácie 4,50 %
Jednodňové sterilizačné operácie 4,00 %
viac
Cestovné náhrady

Stravné v SR od 1.10.2023

Opatrenie č. 368/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín

7,80 €

12 - 18 hodín

11,60 €

nad 18 hodín

17,40 €

Stravné v SR od 1.6.2023

Opatrenie č. 171/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín 7,30 €
12 - 18 hodín 10,90 €
nad 18 hodín 16,40 €

 

ostatné
EDITOVATEĽNÉ TLAČIVÁ
VESTNÍKY MINISTERSTIEV
PREDPOVEĎ POČASIA