dnes je 3.5.2024

Praktické informácie - Vestník verejného obstarávania
2022
PoUtStŠtPiSoNe
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031     
<apríl  jún>
HLAVIČKA FORMULÁRA
Evidenčné číslo (značka) oznámenia: 01
Toto oznámenie upravuje: Smernica 2014/24/EÚ
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ/OBSTARÁVATEĽ
NÁZOV A ADRESY
Sociálna poisťovňa, ústredie
Vnútroštátne identifikačné číslo: 30807484
29. augusta 8 a 10, 81363 Bratislava - mestská časť Staré Mesto

Slovensko
Kontaktná osoba: Sociálna poisťovňa, ústredie
Telefón: +421 2906171034
Email: peter.ivan@socpoist.sk
Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.socpoist.sk
ODDIEL II: PREDMET
ROZSAH OBSTARÁVANIA
Názov:
Referenčné číslo:
Hlavný kód CPV
72212422-3
Druh zákazky
OPIS
Názov
Národná aplikácia Sociálnej poisťovne (EESSI Elektronická výmena dát sociálneho zabezpečenia)
Časť č.: 1
Dodatočné kódy CPV
72261000-2

72243000-0

72611000-6

Miesto vykonania
Opis verejného obstarávania v čase uzatvorenia zmluvy:
Predmetom zákazky je aplikačná podpora pre výkon elektronickej výmeny dát sociálneho zabezpečenia(EESSI) pre koncových používateľov v príslušných inštitúciách, tzv. Národná aplikácia Sociálnej poisťovne(ďalej len NASP). EESSI sú povinné zaviesť štáty Európskeho hospodárskeho priestoru a Švajčiarskej konfederácie do 3.7.2019 na základe článku 4 odsek 2 nariadenia Európskeho parlamentu a Rady (ES) č.987/2009 zo 16.9.2009, ktorým sa stanovuje postup vykonávania nariadenia (ES) č. 883/2004 o koordinácii systémov sociálneho zabezpečenia. Táto povinnosť je zakotvená na dobu neurčitú. Každá zúčastnená príslušná inštitúcia sociálneho zabezpečenia rieši Národnú aplikáciu (ďalej len NA) vlastnými prostriedkami okrem ústredných orgánov štátnej správy spravujúce osobitné systémy sociálneho zabezpečenia pre osobitné kategórie osôb (napr. vojakov, policajtov,...), ktoré vzhľadom na nízky počet podaní plánujú využívať na prístup do EESSI NASP, keďže procesne sú postupy identické. RINA (Reference Implementation of NationalAplication) je vzorová NA vyvíjaná a podporovaná Európskou komisiou (EK), obsahuje všetky procesy EESSI(122) pre členské štáty (vrátane všetkých vymieňaných dokumentov), ktoré môžu bezplatne toto riešenie využiť ako celok alebo jeho ľubovoľnú časť v členskom štáte. NASP využije riadenie konaní a dokumentov v RINA vo svojej pôsobnosti podľa opisu predmetu zákazky, pričom webový portál v RINA sa nahradí vlastným riešením s integráciou na existujúce časti IS SP a referenčné registre t.j. register fyzických osôb (RFO),register právnických osôb (RPO) a register adries (RA). Vytvorí sa tak riešenie na mieru požiadavkám vecných útvarov Sociálnej poisťovne (SP) s čo možno najväčšou mierou automatizácie. NASP bude podporovať automatické vypĺňanie dokumentov, špecifický obeh dokumentov podľa požiadaviek vecných útvarov a automatické prideľovanie prípadov prichádzajúcich zo zahraničia (intelligent routing). Vznikne riešenie NASP pre výkon EESSI vecných útvarov SP v sektoroch dôchodkového poistenia a výberu poistného, poistenia v nezamestnanosti a vymáhania pohľadávok, ostatné útvary SP budú využívať pre svoje potreby aplikáciu RINA. Národná časť NASP je predmetom tejto zákazky, ktorá pozostáva z: (i) implementácie aplikačného programového vybavenia NASP, (ii) technickej podpory NASP a údržby prevádzky NASP po dobu 60 mesiacov a (iii) rozvoj NASP počas 60 mesiacov.
Dĺžka trvania zákazky, rámcovej dohody, dynamického nákupného systému alebo koncesie
v mesiacoch (od zadania zákazky)
Trvanie v mesiacoch: 67
Informácie o fondoch Európskej únie
Číslo projektu alebo referenčné číslo: Číslo grantovej zmluvy: INEA/CEF/ICT/A2017/1441446, číslo projektu: 2017-SK-IA-0052
ODDIEL IV: POSTUP
ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
Oznámenie o výsledku obstarávania týkajúce sa tejto zákazky
Číslo oznámenia v Ú. v. EÚ: 2019/S 070-165966
ODDIEL V: PRIDELENIE ZÁKAZKY/KONCESIE
Zákazka č.: 1
Časť č.:
Názov:
PRIDELENIE ZÁKAZKY/KONCESIE
Dátum uzatvorenia zmluvy/rozhodnutia o pridelení koncesie:
2019-04-03T00:00:00
Informácie o ponukách
Zákazka bola pridelená skupine hospodárskych subjektov: Nie
Informácie o hodnote zákazky/časti/koncesie (bez DPH)
Celková hodnota obstarávania: 882 500,00
bez DPH
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
POSTUPY PRESKÚMANIA
Orgán zodpovedný za preskúmanie
Úrad pre verejné obstarávanie
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98, 82005 Bratislava

Slovensko
Kontaktná osoba: Úrad pre verejné obstarávanie
Telefón: +421 250264176 Fax: +421 250264219 Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.uvo.gov.sk
Postup preskúmania
Útvar, od ktorého možno získať informácie o postupe preskúmania
Úrad pre verejné obstarávanie
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98, 82005 Bratislava

Slovensko
Kontaktná osoba: Úrad pre verejné obstarávanie
Telefón: +421 250264176 Fax: +421 250264219 Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.uvo.gov.sk
DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA:
2022-05-13T00:00:00
ODDIEL VII: ÚPRAVY V ZAKÁZKE/KONCESII
OPIS VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA PO ÚPRAVÁCH
Hlavný kód CPV:
72212422-3
Dodatočné kódy CPV

Miesto vykonania
Opis obstarávania:
viď. bod II.2.4)
Dĺžka trvania zákazky, rámcovej dohody, dynamického nákupného systému alebo koncesie
Obdobie: v mesiacoch (od zadania zákazky)
Trvanie v mesiacoch: 67
Informácie o hodnote zákazky/časti/koncesie (bez DPH)
Celková hodnota zákazky/časti/koncesie: 1 323 300,00
bez DPH
Zákazka/koncesia bola pridelená skupine hospodárskych subjektov: Nie
INFORMÁCIE O ÚPRAVÁCH
Opis úprav
navýšenie počtu človekodní na rozvoj systému z dôvodu prevádzkových a legislatívnych zmien
Zvýšenie ceny
Aktualizovaná celková hodnota zákazky pred zmenou: 882 500,00
bez DPH
Celková hodnota zákazky po úprave: 1 323 300,00
bez DPH


Podcasty pre zákazníkov tohto portálu

Plán obnovy očami Lívie Vašákovej

Plán obnovy je v ostatnom období jednou z veľmi diskutovaných tém. Ako ho možno podnikateľmi reálne využívať? Čo znamená pre orgány verejnej...

Verejné obstarávanie v roku 2024

Oblasť verejného obstarávania si vyžaduje osobitnú pozornosť. Od 31.3.2024 nastávajú ďalšie zmeny v problematike verejného obstarávania. Aké...

Webináre formou otázok a odpovedí pre zákazníkov tohto portálu

Zmeny v zákone o verejnom obstarávaní

Lektor: JUDr. Marek Šmid, LLB.

Dátum: 14.6.2024

Čas konania: 11:00 - 12:00

Na tento webinár sa môžete zaregistrovať tu

Prihláste sa v prípade, že ste predplatiteľ portálu formou vyplnenia registračného formuláru.

Registrácia je záväzná!

Zoznam webinárov otázok a odpovedí a registračný formulár nájdete TU.

PRAKTICKÉ INFORMÁCIE
Najbližšia daňová povinnosť
15.5.2024 - Daň z príjmu právnickej osoby

Ďalšie povinnosti pre tento deň...
Kurzy mien 2.5.2024
1 EUR1,07 USD (-0)
1 EUR0,86 GBP (+0,01)
1 EUR4,33 PLN (+0,01)
1 EUR25,09 CZK (-0,05)
Ďalšie meny
Sadzby NBS
Platné od 20.9.2023
Jednodňové refinančné operácie 4,75 %
Hlavné refinančné operácie 4,50 %
Jednodňové sterilizačné operácie 4,00 %
viac
Cestovné náhrady

Stravné v SR od 1.10.2023

Opatrenie č. 368/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín

7,80 €

12 - 18 hodín

11,60 €

nad 18 hodín

17,40 €

Stravné v SR od 1.6.2023

Opatrenie č. 171/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín 7,30 €
12 - 18 hodín 10,90 €
nad 18 hodín 16,40 €

 

ostatné
EDITOVATEĽNÉ TLAČIVÁ
VESTNÍKY MINISTERSTIEV
PREDPOVEĎ POČASIA