dnes je 9.5.2024

Praktické informácie - Vestník verejného obstarávania
2022
PoUtStŠtPiSoNe
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31      
<december  február>
HLAVIČKA FORMULÁRA
Evidenčné číslo (značka) oznámenia: 11650/2020-020
Toto oznámenie upravuje: Smernica 2014/24/EÚ
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
NÁZOV A ADRESY
Banskobystrický samosprávny kraj
Vnútroštátne identifikačné číslo: 37828100
Nám. SNP 23, 97401 Banská Bystrica

Slovensko
Kontaktná osoba: Banskobystrický samosprávny kraj
Telefón: +421 949014595
Email: jana.vasickova@bbsk.sk
SPOLOČNÉ VEREJNÉ OBSTARÁVANIE
ODDIEL II: PREDMET
ROZSAH OBSTARÁVANIA
Názov:
Referenčné číslo: 11650/2020-020
Hlavný kód CPV
39130000-2
Druh zákazky
Stručný opis:
Predmetom zákazky je dodanie kancelárskeho nábytku kancelárskych stolov, stoličiek, zásuvkových kontajnerov, korkových a magnetických tabúľ, flipchartov, stojanových vešiakov a konferenčných stoličiek pre Multifunkčné centrá mládeže v rámci projektu Overenie modelu centier práce s mládežou v BBSK (Operačný program Ľudské zdroje, kód: OPĽZ-NP-2021/8.1.1/RO-08). Podrobná špecifikácia predmetnej Výzvy, jej presný rozsah ako aj ostatné doplňujúce informácie boli uvedené v predmetnej výzve č. 18 v rámci zriadeného DNS, ktorá bola zároveň zaslaná spolu so všetkými prílohami kvalifikovaným záujemcom prostredníctvom systému JOSEPHINE. SP spolu s prílohami sú voľne dostupné na URL adrese, konkrétne: https://josephine.proebiz.com/sk/tender/15951/summary
Informácie o častiach
OPIS
Dodatočné kódy CPV
39120000-9

Miesto vykonania
Kód NUTS:
SK:
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
Objekty verejného obstarávateľa na území BBSK (podrobný rozpis uvedený v prílohe č. 4 súťažných podkladov Technická špecifikácia a miesto dodania)
Opis obstarávania:
Predmetom zákazky je dodanie kancelárskeho nábytku kancelárskych stolov, stoličiek, zásuvkových kontajnerov, korkových a magnetických tabúľ, flipchartov, stojanových vešiakov a konferenčných stoličiek pre Multifunkčné centrá mládeže v rámci projektu Overenie modelu centier práce s mládežou v BBSK (Operačný program Ľudské zdroje, kód: OPĽZ-NP-2021/8.1.1/RO-08). Podrobná špecifikácia predmetnej Výzvy, jej presný rozsah ako aj ostatné doplňujúce informácie boli uvedené v predmetnej výzve č. 18 v rámci zriadeného DNS, ktorá bola zároveň zaslaná spolu so všetkými prílohami kvalifikovaným záujemcom prostredníctvom systému JOSEPHINE. SP spolu s prílohami sú voľne dostupné na URL adrese, konkrétne: https://josephine.proebiz.com/sk/tender/15951/summary
Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Náklady/Cena: Cena
Informácie o opciách
Opcie: Nie
INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Áno
Číslo projektu alebo referenčné číslo: Operačný program Ľudské zdroje, kód: OPĽZ-NP-2021/8.1.1/RO-08
Doplňujúce informácie

ODDIEL IV: POSTUP
OPIS
Druh postupu
Informácie o rámcovej dohode alebo dynamickom nákupnom systéme
Informácie o elektronickej aukcii
Informácia o dohode o vládnom obstarávaní (GPA)
Na toto obstarávanie sa vzťahuje dohoda o vládnom obstarávaní: Áno
ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
Predchádzajúce uverejnenie týkajúce sa tohto obstarávacieho konania
Číslo oznámenia v Ú. v. EÚ: 2020/S 067-158990
Informácie o ukončení výzvy na súťaž vo forme predbežného oznámenia
ODDIEL V: ZADANIE ZÁKAZKY18:Dodanie nábytku pre Multifunkčné centrá mládeže Výzva č. 18:
Zákazka/časť je pridelená: Áno
ZADANIE ZÁKAZKY
Dátum uzatvorenia zmluvy
2021-12-20T00:00:00
Informácie o ponukách
Počet prijatých ponúk: 6
(MSP ? ako sa uvádza v odporúčaní Komisie 2003/361/ES): 6
Počet ponúk doručených od uchádzačov z iných členských štátov EÚ:
Počet ponúk doručených od uchádzačov zo štátov, ktoré nie sú členmi EÚ:
Počet ponúk prijatých elektronicky: 6
Zákazka bola pridelená skupine hospodárskych subjektov: Nie
Informácie o hodnote zákazky/časti (bez DPH)
Chcete uviesť pôvodnú predpokladanú celkovú hodnotu zákazky/časti: Áno
Hodnota (ktorá sa brala do úvahy): 14 611,00
bez DPH
Informácie o subdodávkach

ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
Podrobná špecifikácia predmetnej Výzvy, jej presný rozsah ako aj ostatné doplňujúce informácie boli uvedené v predmetnej výzve č. 18 v rámci zriadeného DNS, ktorá bola zároveň zaslaná spolu so všetkými prílohami kvalifikovaným záujemcom prostredníctvom systému JOSEPHINE. Toto oznámenie o výsledku verejného obstarávania je oznámením k zákazkám zadávaným v rámci DNS prevádzkovaného centrálnou obstarávacou organizáciou Banskobystrický samosprávny kraj (COO BBSK). Dokumenty k zriadenému DNS: https://josephine.proebiz.com/sk/tender/7064/summary Dokumenty k zákazke, ktoré sú predmetom tohto oznámenia: https://josephine.proebiz.com/sk/tender/15951/summary Vzhľadom na podmienky účasti, technické špecifikácie, kritéria na vyhodnotenie ponúk alebo podmienky plnenia zmluvy sa nejedná o zelené verejné obstarávanie, obstarávanie inovácií ani o obstarávanie zamerané na sociálne aspekty.
POSTUPY PRESKÚMAVANIA
Orgán zodpovedný za preskúmanie
Úrad pre verejné obstarávanie
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98, 82005 Bratislava

Slovensko
Kontaktná osoba: Úrad pre verejné obstarávanie
Telefón: +421 250264176 Fax: +421 250264219 Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.uvo.gov.sk
Postup preskúmania
Útvar, od ktorého možno získať informácie o postupe preskúmania
Úrad pre verejné obstarávanie
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98, 82005 Bratislava

Slovensko
Kontaktná osoba: Úrad pre verejné obstarávanie
Telefón: +421 250264176 Fax: +421 250264219 Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.uvo.gov.sk
DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA
2022-01-13T00:00:00


Podcasty pre zákazníkov tohto portálu

Plán obnovy očami Lívie Vašákovej

Plán obnovy je v ostatnom období jednou z veľmi diskutovaných tém. Ako ho možno podnikateľmi reálne využívať? Čo znamená pre orgány verejnej...

Verejné obstarávanie v roku 2024

Oblasť verejného obstarávania si vyžaduje osobitnú pozornosť. Od 31.3.2024 nastávajú ďalšie zmeny v problematike verejného obstarávania. Aké...

Webináre formou otázok a odpovedí pre zákazníkov tohto portálu

Zmeny v zákone o verejnom obstarávaní

Lektor: JUDr. Marek Šmid, LLB.

Dátum: 14.6.2024

Čas konania: 11:00 - 12:00

Na tento webinár sa môžete zaregistrovať tu

Prihláste sa v prípade, že ste predplatiteľ portálu formou vyplnenia registračného formuláru.

Registrácia je záväzná!

Zoznam webinárov otázok a odpovedí a registračný formulár nájdete TU.

PRAKTICKÉ INFORMÁCIE
Najbližšia daňová povinnosť
15.5.2024 - Daň z príjmu právnickej osoby

Ďalšie povinnosti pre tento deň...
Kurzy mien 8.5.2024
1 EUR1,07 USD (-0)
1 EUR0,86 GBP (+0,01)
1 EUR4,31 PLN (-0)
1 EUR25,04 CZK (+0,03)
Ďalšie meny
Sadzby NBS
Platné od 20.9.2023
Jednodňové refinančné operácie 4,75 %
Hlavné refinančné operácie 4,50 %
Jednodňové sterilizačné operácie 4,00 %
viac
Cestovné náhrady

Stravné v SR od 1.10.2023

Opatrenie č. 368/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín

7,80 €

12 - 18 hodín

11,60 €

nad 18 hodín

17,40 €

Stravné v SR od 1.6.2023

Opatrenie č. 171/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín 7,30 €
12 - 18 hodín 10,90 €
nad 18 hodín 16,40 €

 

ostatné
EDITOVATEĽNÉ TLAČIVÁ
VESTNÍKY MINISTERSTIEV
PREDPOVEĎ POČASIA