dnes je 9.5.2024

Praktické informácie - Vestník verejného obstarávania
2022
PoUtStŠtPiSoNe
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31      
<december  február>
HLAVIČKA FORMULÁRA
Evidenčné číslo (značka) oznámenia: 1/2022
Toto oznámenie upravuje: Smernica 2014/24/EÚ
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ/OBSTARÁVATEĽ
NÁZOV A ADRESY
Ministerstvo hospodárstva Slovenskej republiky
Vnútroštátne identifikačné číslo: 00686832
Mlynské nivy 44/a Array, 82715 Bratislava - mestská časť Ružinov

Slovensko
Kontaktná osoba: Ministerstvo hospodárstva Slovenskej republiky
Telefón: +421 248541111
Email: peter.stropko@mhsr.sk
Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.economy.gov.sk/
ODDIEL II: PREDMET
ROZSAH OBSTARÁVANIA
Názov:
Referenčné číslo: 2020/5/2012
Hlavný kód CPV
72000000-5
Druh zákazky
OPIS
Názov
Integrovaný informačný systém pre zabezpečenie poskytovania elektronických služieb MH SR
Časť č.: 1.
Dodatočné kódy CPV
72212100-0

72230000-6

72212422-3

75112100-5

72267000-4

30200000-1

48000000-8

Miesto vykonania
Hlavné miesto dodania alebo plnenia: Bratislava
Opis verejného obstarávania v čase uzatvorenia zmluvy:
Cieľom tohto predmetu zákazky bola elektronizácia služieb rezortu Ministerstva hospodárstva Slovenskej republiky (MH SR) s pozitívnym efektom na trvalú udržateľnosť a dosahovanie kontinuálnych úspor prostredníctvom vybudovania rezortného centra zdieľania služieb, ktorý má byť súčasne vzájomne prepojený s dostupnými základnými centrálnymi registrami verejnej správy a s dostupnými funkcionalitami Ústredného portálu verejnej správy a sprístupnenie hlavných špecifických skupín elektronických služieb MH SR širokej verejnosti za účelom zabezpečenia ich všeobecnej použiteľnosti a dostupnosti z akéhokoľvek zariadenia s internetovým prehrávačom a prístupom do internetovej siete. Dodávka požadovaného riešenia má pozostávať minimálne z aktivít súvisiacich s analýzou a dizajnom (návrhom) predmetného informačného systému (IS), vývojom jednotlivých komponentov riešenia, implementáciou, bezpečnosťou, testovaním, nasadením IS do rutinnej prevádzky, so vzájomným prepojením a integráciou riešenia, migráciou všetkých potrebných dát do nového riešenia, s prípadným dodaním a vybudovaním potrebného technického zázemia, školením a konzultáciami, ako aj z aktivít súvisiacich so záručnou a pozáručnou podporou.
Dĺžka trvania zákazky, rámcovej dohody, dynamického nákupného systému alebo koncesie
v mesiacoch (od zadania zákazky)
Trvanie v mesiacoch: 60
Informácie o fondoch Európskej únie
Číslo projektu alebo referenčné číslo: Operačný program Informatizácia spoločnosti. Národný projekt Elektronizácia služieb Ministerstva hospodárstva SR.
ODDIEL IV: POSTUP
ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
Oznámenie o výsledku obstarávania týkajúce sa tejto zákazky
Číslo oznámenia v Ú. v. EÚ: 2013/S 231-401455
ODDIEL V: PRIDELENIE ZÁKAZKY/KONCESIE
Zákazka č.: 1.
Časť č.:
Názov: Zmluva o dielo a poskytovaní služieb
PRIDELENIE ZÁKAZKY/KONCESIE
Dátum uzatvorenia zmluvy/rozhodnutia o pridelení koncesie:
2013-10-31T00:00:00
Informácie o ponukách
Zákazka bola pridelená skupine hospodárskych subjektov: Áno
Informácie o hodnote zákazky/časti/koncesie (bez DPH)
Celková hodnota obstarávania: 5 543 400,00
bez DPH
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
1. Výsledkom predmetného súťažného dialógu bolo uzatvorenie Zmluvy o dielo a poskytovaní služieb (ako je uvedené v oddiele V. tohto oznámenia) a tiež Zmluva o poskytovaní servisných služieb - Service level agreement (SLA) s úspešným uchádzačom. SLA č. 350/2013-2050-2020 bola uzatvorená dňa 31.10.2013 ako Príloha č. 5 Zmluvy o dielo a poskytovaní služieb a to na dobu 60 mesiacov odo dňa jej účinnosti (SLA nadobudla účinnosť dňom finálneho odovzdania a akceptácie diela v zmysle Zmluvy o dielo, t. j. dňa 03.03.2016). Cena za poskytovanie Služieb prevádzkovej podpory podľa Prílohy č. 6 bod 1. SLA a licenčný maintenance podľa Prílohy č. 6 bod 2. SLA na obdobie 60 mesiacov bola stanovená vo výške 5 543 400,- EUR bez DPH. 2. Predmetný Dodatok č. 2 ku ktorému sa vyhotovuje toto oznámenie o úprave sa uzatvára k Zmluve o poskytovaní servisných služieb - Service level agreement (SLA) bližšie popísanej v bode 1. 3. Dĺžka trvania zákazky uvedená v bode II.2.7) tohto oznámenia v trvaní 60 mesiacov prislúcha k predmetnej SLA, ku ktorej sa uzatvára Dodatok č. 2 a predlžuje lehota trvania z pôvodných 60 mesiacov na 93 mesiacov. 4. Informácia o hodnote zákazky uvedená v bode II.2.7) tohto oznámenia je hodnota prislúchajúca predmetnej SLA za služby prevádzkovej podpory a licenčný maintenance podľa Prílohy č. 6 bodov 1. a 2. SLA, ktorej sa týka navýšenie ceny podľa Dodatku č. 2 k SLA.
POSTUPY PRESKÚMANIA
Orgán zodpovedný za preskúmanie
Úrad pre verejné obstarávanie
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98, 82005 Bratislava

Slovensko
Kontaktná osoba: Úrad pre verejné obstarávanie
Telefón: +421 250264176 Fax: +421 250264219 Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.uvo.gov.sk
Postup preskúmania
Útvar, od ktorého možno získať informácie o postupe preskúmania
Úrad pre verejné obstarávanie
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98, 82005 Bratislava

Slovensko
Kontaktná osoba: Úrad pre verejné obstarávanie
Telefón: +421 250264176 Fax: +421 250264219 Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.uvo.gov.sk
DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA:
2022-01-13T00:00:00
ODDIEL VII: ÚPRAVY V ZAKÁZKE/KONCESII
OPIS VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA PO ÚPRAVÁCH
Hlavný kód CPV:
72267000-4
Dodatočné kódy CPV

Miesto vykonania
Hlavné miesto dodania alebo plnenia: Bratislava
Opis obstarávania:
Predmetom Dodatku č. 2 je: - predĺženie poskytovania služieb technickej podpory a predĺženie platnosti SLA na 93 mesiacov pri súčasnom zachovaní rozsahu SLA (t. j. bez zmeny rozsahu SLA). - získanie časovo neobmedzenej, nevýhradnej licencie k dodanému informačnému systému, cenou podľa nového článku 12 bodu 1.1 písmena c) Dodatku č. 2 splatenú, po dobu trvania majetkových práv autora a pre územie Slovenskej republiky obmedzenú licenciu na všetky spôsoby použitia najmä v súlade s § 19 ods. 4 z. č. 185/2015 Z. z. Autorského zákona na účel, pre ktorý bol IS objednávateľa vytvorený.
Dĺžka trvania zákazky, rámcovej dohody, dynamického nákupného systému alebo koncesie
Obdobie: v mesiacoch (od zadania zákazky)
Trvanie v mesiacoch: 93
Informácie o hodnote zákazky/časti/koncesie (bez DPH)
Celková hodnota zákazky/časti/koncesie: 7 298 750,00
bez DPH
Zákazka/koncesia bola pridelená skupine hospodárskych subjektov: Áno
INFORMÁCIE O ÚPRAVÁCH
Opis úprav
Predmetom Dodatku č. 2 je: - predĺženie poskytovania služieb technickej podpory a predĺženie platnosti SLA na 93 mesiacov pri súčasnom zachovaní rozsahu SLA (t. j. bez zmeny rozsahu SLA). - získanie časovo neobmedzenej, nevýhradnej licencie k dodanému informačnému systému, cenou podľa nového článku 12 bodu 1.1 písmena c) Dodatku č. 2 splatenú, po dobu trvania majetkových práv autora a pre územie Slovenskej republiky obmedzenú licenciu na všetky spôsoby použitia najmä v súlade s § 19 ods. 4 z. č. 185/2015 Z. z. Autorského zákona na účel, pre ktorý bol IS objednávateľa vytvorený.
Zvýšenie ceny
Aktualizovaná celková hodnota zákazky pred zmenou: 5 682 100,00
bez DPH
Celková hodnota zákazky po úprave: 7 298 750,00
bez DPH


Podcasty pre zákazníkov tohto portálu

Plán obnovy očami Lívie Vašákovej

Plán obnovy je v ostatnom období jednou z veľmi diskutovaných tém. Ako ho možno podnikateľmi reálne využívať? Čo znamená pre orgány verejnej...

Verejné obstarávanie v roku 2024

Oblasť verejného obstarávania si vyžaduje osobitnú pozornosť. Od 31.3.2024 nastávajú ďalšie zmeny v problematike verejného obstarávania. Aké...

Webináre formou otázok a odpovedí pre zákazníkov tohto portálu

Zmeny v zákone o verejnom obstarávaní

Lektor: JUDr. Marek Šmid, LLB.

Dátum: 14.6.2024

Čas konania: 11:00 - 12:00

Na tento webinár sa môžete zaregistrovať tu

Prihláste sa v prípade, že ste predplatiteľ portálu formou vyplnenia registračného formuláru.

Registrácia je záväzná!

Zoznam webinárov otázok a odpovedí a registračný formulár nájdete TU.

PRAKTICKÉ INFORMÁCIE
Najbližšia daňová povinnosť
15.5.2024 - Daň z príjmu právnickej osoby

Ďalšie povinnosti pre tento deň...
Kurzy mien 8.5.2024
1 EUR1,07 USD (-0)
1 EUR0,86 GBP (+0,01)
1 EUR4,31 PLN (-0)
1 EUR25,04 CZK (+0,03)
Ďalšie meny
Sadzby NBS
Platné od 20.9.2023
Jednodňové refinančné operácie 4,75 %
Hlavné refinančné operácie 4,50 %
Jednodňové sterilizačné operácie 4,00 %
viac
Cestovné náhrady

Stravné v SR od 1.10.2023

Opatrenie č. 368/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín

7,80 €

12 - 18 hodín

11,60 €

nad 18 hodín

17,40 €

Stravné v SR od 1.6.2023

Opatrenie č. 171/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín 7,30 €
12 - 18 hodín 10,90 €
nad 18 hodín 16,40 €

 

ostatné
EDITOVATEĽNÉ TLAČIVÁ
VESTNÍKY MINISTERSTIEV
PREDPOVEĎ POČASIA