dnes je 4.5.2024

Praktické informácie - Vestník verejného obstarávania
október 2022
PoUtStŠtPiSoNe
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31      
<september  november>
HLAVIČKA FORMULÁRA
Evidenčné číslo (značka) oznámenia: 03/2022
Výber typu výzvy
Výzva na predkladanie ponúk pre zákazky s nízkou hodnotou
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
NÁZOV A ADRESY
Bratislavská integrovaná doprava, a.s.
Vnútroštátne identifikačné číslo: 35949473
Jankolova 6, Array, 85104 Bratislava - mestská časť Petržalka

Slovensko
Kontaktná osoba: Bratislavská integrovaná doprava, a.s.
Telefón: +421 948493432
Email: orvan@bid.sk
Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://https://www.bid.sk/
KOMUNIKÁCIA
Súťažné dokumenty sú dostupné priamo a úplne bez obmedzení či poplatkov
Zadajte adresu (URL): http://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-zakaziek/detail/dokumenty/450418
Ďalšie informácie možno získať na adrese
vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
ODDIEL II: PREDMET ZÁKAZKY
ROZSAH OBSTARÁVANIA
Názov
Referenčné číslo:
Hlavný kód CPV
72316000-3
Druh zákazky
Stručný opis
Predmetom zákazky je vytvorenie diela - Štúdie o možnej výmene údajov medzi spoločnosťou Bratislavská integrovaná doprava, a.s., spoločnosťou Verkehrsverbund Ost-Region (VOR) Gesellschaft m.b.H. a Trnavským samosprávnym krajom v rámci projektu Clean Mobility. Predpokladaná hodnota zákazky bude určená týmto prieskumom (určenie predpokladanej hodnoty zákazky a určenie úspešného uchádzača bude realizované jedným prieskumom trhu), pričom prieskum trhu je nástrojom na určenie predpokladanej hodnoty zákazky v zmysle § 6 ods. 1 ZVO. Podrobný opis predmetu zákazky spolu s technickou špecifikáciou štúdie je súčasťou súťažných podkladov.
Celková predpokladaná hodnota
Hodnota bez DPH: 0,00
bez DPH
OPIS
ODDIEL III: OSOBNÉ POSTAVENIE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
PODMIENKY ÚČASTI
Osobné postavenie vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do živnostenských alebo obchodných registrov
Zoznam a krátky opis podmienok: Uchádzač musí mať v predmete podnikania zapísaného v Obchodnom registri SR, alebo v Živnostenskom registri SR uvedené činnosti v súlade s opisom predmetu zákazky, t. j. uchádzač musí byť oprávnený poskytnúť verejnému obstarávateľovi služby v súlade s opisom predmetu zákazky. Uchádzač, ktorý nie je vedený v Obchodnom registri SR, alebo v Živnostenskom registri je povinný iným spôsobom preukázať, že je oprávnený poskytnúť verejnému obstarávateľovi služby v súlade s opisom predmetu zákazky, napr. predložením dokumentu, na základe ktorého bol príslušný uchádzač zriadený, resp. vykonáva svoju činnosť a z ktorého vyplýva, že predmetom jeho činnosti môžu byť tiež služby v súlade s opisom predmetu zákazky.
Ekonomické a finančné postavenie
Technická a odborná spôsobilosť
Zoznam a krátky opis podmienok: Uchádzač musí preukázať skúsenosť s aspoň tromi projektmi v oblasti dopravného plánovania (napr. plán dopravnej obslužnosti, plán udržateľnej mobility a pod.) alebo spracovania dát v doprave v období posledných 3 rokov pred dňom zverejnenia tejto výzvy vo vestníku verejného obstarávania. Jeden z projektov podľa predchádzajúcej vety musí byť projektom, ktorého predmetom bolo územie, resp. časť územia mimo územia Slovenskej republiky. Uvedenú skúsenosť preukáže zoznamom poskytnutých služieb za predchádzajúce tri roky od vyhlásenia verejného obstarávania s uvedením cien, lehôt dodania a odberateľov; dokladom je referencia od príslušného odberateľa.
Informácie o vyhradených zákazkách
PODMIENKY TÝKAJÚCE SA ZÁKAZKY
Podmienky vykonania zákazky
Informácie o pracovníkoch zodpovedných za vykonanie zákazky
ODDIEL IV: POSTUP
Informácie o elektronickej aukcii
ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
Lehota na predkladanie ponúk
Dátum a čas: 2022-10-26T10:00:00
Jazyk (jazyky), v ktorom (ktorých) možno predkladať ponuky alebo žiadosti o účasť
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA
2022-10-14T00:00:00


Podcasty pre zákazníkov tohto portálu

Plán obnovy očami Lívie Vašákovej

Plán obnovy je v ostatnom období jednou z veľmi diskutovaných tém. Ako ho možno podnikateľmi reálne využívať? Čo znamená pre orgány verejnej...

Verejné obstarávanie v roku 2024

Oblasť verejného obstarávania si vyžaduje osobitnú pozornosť. Od 31.3.2024 nastávajú ďalšie zmeny v problematike verejného obstarávania. Aké...

Webináre formou otázok a odpovedí pre zákazníkov tohto portálu

Zmeny v zákone o verejnom obstarávaní

Lektor: JUDr. Marek Šmid, LLB.

Dátum: 14.6.2024

Čas konania: 11:00 - 12:00

Na tento webinár sa môžete zaregistrovať tu

Prihláste sa v prípade, že ste predplatiteľ portálu formou vyplnenia registračného formuláru.

Registrácia je záväzná!

Zoznam webinárov otázok a odpovedí a registračný formulár nájdete TU.

PRAKTICKÉ INFORMÁCIE
Najbližšia daňová povinnosť
15.5.2024 - Daň z príjmu právnickej osoby

Ďalšie povinnosti pre tento deň...
Kurzy mien 3.5.2024
1 EUR1,07 USD (+0,01)
1 EUR0,86 GBP (+0,01)
1 EUR4,33 PLN (+0,01)
1 EUR25,03 CZK (-0,06)
Ďalšie meny
Sadzby NBS
Platné od 20.9.2023
Jednodňové refinančné operácie 4,75 %
Hlavné refinančné operácie 4,50 %
Jednodňové sterilizačné operácie 4,00 %
viac
Cestovné náhrady

Stravné v SR od 1.10.2023

Opatrenie č. 368/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín

7,80 €

12 - 18 hodín

11,60 €

nad 18 hodín

17,40 €

Stravné v SR od 1.6.2023

Opatrenie č. 171/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín 7,30 €
12 - 18 hodín 10,90 €
nad 18 hodín 16,40 €

 

ostatné
EDITOVATEĽNÉ TLAČIVÁ
VESTNÍKY MINISTERSTIEV
PREDPOVEĎ POČASIA