dnes je 4.5.2024

Praktické informácie - Vestník verejného obstarávania
október 2022
PoUtStŠtPiSoNe
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31      
<september  november>
HLAVIČKA FORMULÁRA
Evidenčné číslo (značka) oznámenia: OPNAM/2022
Toto oznámenie upravuje: Smernica 2014/24/EÚ
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
NÁZOV A ADRESY
Žilinský samosprávny kraj
Vnútroštátne identifikačné číslo: 37808427
Komenského 48, 01109 Žilina

Slovensko
Kontaktná osoba: Žilinský samosprávny kraj
Telefón: +421 908195619
Email: breza2.juraj@gmail.com
Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.zask.sk
SPOLOČNÉ VEREJNÉ OBSTARÁVANIE
KOMUNIKÁCIA
Súťažné dokumenty sú dostupné priamo a úplne bez obmedzení či poplatkov
Zadajte adresu (URL): http://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-zakaziek/detail/dokumenty/445398
Ďalšie informácie
Ďalšie informácie možno získať na: vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
ODDIEL II: PREDMET
ROZSAH VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA
Názov:
Referenčné číslo: OPNAM/2022
Hlavný kód CPV
45215140-0
Druh zákazky
Stručný opis:
Predmetom I. etapy dobudovania rozostavanej budovy SO-01 časť A je vybudovanie oddelenia FBRL (Oddelenie fyziatrie, balneológie a liečebnej rehabilitácie) na 4. a 5. nadzemnom poschodí (NP) vrátane výťahu tak aby bolo umožnené nastupovať a vystupovať na všetkých poschodiach.
Celková odhadovaná hodnota
Hodnota bez DPH: 1 287 543,17
bez DPH
Informácie o častiach
OPIS
Dodatočné kódy CPV
45215140-0

Miesto vykonania
Kód NUTS:
SK031:
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
Námestovo
Opis obstarávania:
Vybudovanie oddelenia FBRL na 4.NP a 5.NP objektu (SO 01 pôvodného) : V rámci stavebných prác sa bude riešiť komplexná obnova interiéru 4.NP a 5.NP v zmysle PD., vrátane pridružených priestorov tak, aby po stavebných úpravách objekt spĺňal súčasné predpisy v oblasti bezpečnosti, prevádzky, hygieny, ako aj iné, ktoré sú kladené na stavby tohto charakteru (oddelenie FBRL);
Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Nižšie uvedené kritéria
Náklady/Cena: Cena
Odhadovaná hodnota
Dĺžka trvania zákazky, rámcovej dohody alebo dynamického nákupného systému
Obdobie: v mesiacoch (od zadania zákazky)
12:
Informácie o obnovenom obstarávaní
Toto obstarávanie môže byť obnovené: Nie
Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty: Nie
Informácie o opciách
Opcie: Nie
Informácie o elektronických katalógoch
INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Nie
Doplňujúce informácie:
Zábezpeka sa požaduje. V súlade s § 56 ods. 8 zákona o verejnom obstaávaní verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo pred písomným vyzvaním na uzavretie zmluvy uskutočniť s úspešným uchádzačom alebo uchádzačmi rokovania výhradne o znížení zmluvnej ceny.

ODDIEL III: PRÁVNE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
PODMIENKY ÚČASTI
Vhodnosť vykonávať profesionálnu činnosť vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do živnostenských alebo obchodných registrov
Zoznam a krátky opis podmienok: 1.1 Uchádzač, subdodávateľ a iná osoba, ktorej technické a odborné kapacity uchádzač využije na preukázanie plnenia podmienok technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti musí spĺňať podmienky účasti týkajúce sa osobného postavenia podľa § 32 ods. 1 zákona o verejnom obstarávaní a ich splnenie preukáže podľa ustanovenia § 32 ods. 2 zákona o verejnom obstarávaní formou predloženia dokladov alebo formou zápisu do zoznamu hospodárskych subjektov podľa § 152 zákona o verejnom obstarávaní, resp. formou jednotného európskeho dokumentu (JED) podľa § 39 zákona o verejnom obstarávaní. Hospodársky subjekt môže uviesť aj informácie o dokladoch, ktoré sú priamo a bezodplatne prístupné v elektronických databázach, vrátane informácií potrebných na prístup do týchto databáz, a informácie o dokladoch, ktoré verejnému obstarávateľovi predložil v inom verejnom obstarávaní a sú naďalej platné. 1.2 Verejný obstarávateľ na podmienky účasti podľa § 32 ods. 1 písm. a), b), c) a e) zákona o VO aplikuje ustanovenie § 32 ods. 3 zákona o VO, t.j. uchádzač nie je povinný predkladať doklady podľa § 32 ods. 2 písm. a), b), c) a e) zákona o VO z dôvodu, že Verejný obstarávateľ je oprávnený použiť údaje z informačných systémov verejnej správy. Ak uchádzač nepredloží doklady podľa § 32 ods. 2 písm. a), je povinný na účely preukázania podmienky účasti podľa § 32 ods. 1 písm. a) poskytnúť verejnému obstarávateľovi potrebné na vyžiadanie výpisu/ov z registra trestov, t.j uchádzač musí ako súčasť ponuky predložiť kompletne vyplnený a podpísaný formulár potrebný pre získanie predmetných dokladov v zmysle Prílohy H týchto súťažných podkladov. Doklady podľa § 32 ods. 2 písm. a), t.j. výpis/y z registra trestov nie je povinný predkladať uchádzač so sídlom v Slovenskej republike, ani jeho štatutárny orgán, ani člen štatutárneho orgánu, ani člen dozorného orgánu, ani prokurista. Výpis/y z registra trestov je však potrebné predložiť, ak štatutárnym orgánom alebo členom štatutárneho orgánu alebo členom dozorného orgánu alebo prokuristom uchádzača nie je občan Slovenskej republiky. Doklady podľa § 32 ods. 2 písm. b), t.j. potvrdenie zdravotnej poisťovne a Sociálnej poisťovne a doklady podľa § 32 ods. 2 písm. c), t.j. potvrdenie miestne príslušného daňového úradu a potvrdenie miestne príslušného colného úradu nie je povinný predkladať uchádzač so sídlom alebo miestom podnikania v Slovenskej republike. Zrušenie povinnosti predkladať doklad podľa § 32 ods. 2 písm. e) zákona o VO sa vzťahuje len na uchádzača so sídlom alebo miestom podnikania v Slovenskej republike, zapísaným v Registri právnických osôb, podnikateľov a orgánov verejnej moci. 1.3 Plnenie podmienky účasti podľa § 32 ods. 1 písm. e) uchádzač preukazuje doloženým dokladom o oprávnení uskutočňovať stavebné práce, zodpovedajúce predmetu zákazky. 1.4 Skupina dodávateľov preukazuje splnenie podmienok účasti týkajúcich sa osobného postavenia za každého člena skupiny osobitne. Splnenie podmienky účasti podľa § 32 ods. 1 písm. e) zákona o verejnom obstarávaní preukazuje člen skupiny len vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, ktorú má zabezpečiť. 1.5 Verejný obstarávateľ je oprávnený použiť údaje z informačných systémov verejnej správy podľa osobitného predpisu týkajúce sa zápisu v obchodnom alebo živnostenskom registri SR.
Ekonomické a finančné postavenie
Technická a odborná spôsobilosť
Zoznam a krátky opis kritérií výberu: Uchádzač musí spĺňať podmienky účasti podľa § 34 ods. 1 písm. b), f) a g) ZVO. 1. Na preukázanie splnenia podmienok účasti týkajúcich sa technickej alebo odbornej spôsobilosti uchádzač predloží: 1.1 zoznam stavebných prác rovnakého druhu ako predmet zákazky, uskutočnených uchádzačom za predchádzajúcich 5 rokov od vyhlásenia verejného obstarávania; zoznam musí byť doplnený potvrdením o uspokojivom vykonaní stavebných prác a zhodnotení uskutočnených stavebných prác podľa obchodných podmienok, ak odberateľom: a) bol verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa tohto zákona, dokladom je referencia; ak referencia nebola vyhotovená podľa § 12 ZVO dokladom môže byť aj vyhlásenie uchádzača alebo záujemcu o ich uskutočnení, doplnené dokladom, preukazujúcim ich uskutočnenie, b) bola iná osoba ako verejný obstarávateľ, dôkaz o plnení potvrdí odberateľ. Ak také potvrdenie uchádzač nemá k dispozícii, predloží vyhlásenie o ich uskutočnení, doplnené dokladom, preukazujúcim ich uskutočnenie alebo zmluvný vzťah, na základe ktorého boli uskutočnené. Verejný obstarávateľ pri vyhodnotení splnenia podmienky účasti podľa § 34 ods. 1 písm. b) zákona o verejnom obstarávaní zohľadní u uchádzača referencie uchádzača uvedené v evidencii referencií podľa § 12 zákona o verejnom obstarávaní, ak takéto referencie ku dňu predloženia ponuky existujú a uchádzač ich v ponuke identifikoval 1.2 údaje o technickej spôsobilosti uchádzača v zmysle zákona č. 124/2006 Z. z. o bezpečnosti a ochrane zdravia pri práci a o zmene a doplnení niektorých zákonov 1.3 údaje o vzdelaní a odbornej praxi alebo o odbornej kvalifikácií osôb určených na plnenie zmluvy alebo riadiacich zamestnancov. Verejný obstarávateľ požaduje preukázanie odbornej úrovne personálneho zabezpečenia plnenia predmetu zákazky prostredníctvom kľúčových expertov a to konkrétne: -odborný garant - stavbyvedúci s odborným zameraním pre pozemné stavby Splnenie požadovaných predpokladov uchádzač preukáže predložením dokladu o odbornej spôsobilosti stavbyvedúceho na vybrané činnosti podľa zákona č. 50/1976 Zb. o územnom plánovaní a stavebnom poriadku (stavebný zákon) v znení neskorších predpisov alebo ekvivalentným dokladom preukazujúcim predmetné skutočnosti, vydávaný v inom štáte. -odborný garant - revízny technik vyhradeného technického zariadenia zdvíhacieho Splnenie požadovaných predpokladov uchádzač preukáže predložením platného osvedčenie revízneho technika na vykonávanie činnosti: Oprava, rekonštrukcia a montáž vyhradeného technického zariadenia zdvíhacieho podľa zákona č. 124/2006 Z. z. o bezpečnosti a ochrane zdravia pri práci v znení neskorších predpisov a v zmysle vyhlášky Ministerstva práce, sociálnych vecí a rodiny Slovenskej republiky č. 508/2009 Z. z., ktorou sa ustanovujú podrobnosti na zaistenie bezpečnosti a ochrany zdravia pri práci s technickými zariadeniami tlakovými, zdvíhacími, elektrickými a plynovými a ktorou sa ustanovujú technické zariadenia, ktoré sa považujú za vyhradené technické zariadenia, v znení neskorších predpisov, alebo ekvivalentným dokladom preukazujúcim predmetné skutočnosti, vydávaný v inom štáte.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov: 1. Uchádzač predloží zoznamu úspešne zrealizovaných referenčných zákaziek/prác rovnakého alebo podobného charakteru ako je predmet zákazky v súhrnnej hodnote min. 1 000 000,00 EUR s DPH za uvedené päťročné obdobie, pričom aspoň jedna zákazka bola v minimálnej hodnote 500 000 EUR s DPH. . Verejný obstarávateľ pri vyhodnotení splnenia podmienky účasti podľa § 34 ods. 1 písm. b) zákona o verejnom obstarávaní zohľadní u uchádzača referencie uchádzača uvedené v evidencii referencií podľa § 12 zákona o verejnom obstarávaní, ak takéto referencie ku dňu predloženia ponuky existujú. a uchádzač ich v ponuke identifikoval Za rovnaký alebo obdobný predmet zákazky bude Verejný obstarávateľ považovať stavby v zmysle klasifikácie stavieb Vyhlášky štatistického úradu SR č. 323/2010 Z.z.: typ 1, oddiel 11 Bytové budovy a typ 1, oddiel 12 Nebytové budovy, ak stavby zahŕňali aj vybudovanie/rekonštrukciu nemocničnej budovy alebo zdravotníckeho zariadenia/zariadenia na poskytovanie vodoliečby alebo rehabilitácie. 2 a) ak je uchádzačom právnická osoba, ktorá je zamestnávateľom alebo fyzická osoba, ktorá je zamestnávateľom, uchádzač predloží platné oprávnenie na činnosť podľa § 15 zákona č. 124/2006 vydané oprávnenou právnickou osobou v minimálnom rozsahu opráv vyhradeného technického zariadenia zdvíhacieho v rozsahu bodu A. písm. c) výťah a zdvíhacia plošina, ktorá je trvalou súčasťou budovy a objektu a to osobný a nákladný výťah s povolenou prepravou osôb podľa časti II., prílohy č. 1 vyhlášky č. 508/2009 alebo ekvivalentný doklad; b) ak je uchádzačom fyzická osoba, ktorá je podnikateľom a nie je zamestnávateľom, uchádzač predloží platný preukaz alebo platné osvedčenie podľa § 16 zákona č. 124/2006 vydaný oprávnenou právnickou osobou alebo fyzickou osobou alebo osobou oprávnenou na výchovu a vzdelávanie na vykonávanie činnosti v minimálnom rozsahu opráv vyhradeného technického zariadenia zdvíhacieho v rozsahu bodu A. písm. c) výťah a zdvíhacia plošina, ktorá je trvalou súčasťou budovy a objektu a to osobný a nákladný výťah s povolenou prepravou osôb podľa časti II., prílohy č. 1 vyhlášky č. 508/2009, alebo ekvivalentný doklad. 3 a) Najmenej jeden odborný garant - stavbyvedúci s odborným zameraním Pozemné stavby Musí mať skúsenosť s realizáciu stavieb rovnakého charakteru v pozícii stavbyvedúceho. Dokladovať referenciou stavbyvedúceho, referencia firmy (bez identifikácie stavbyvedúceho) je nepostačujúca. V zozname uskutočnených stavieb za obdobie posledných piatich rokov uviesť aspoň jednu stavbu v pozícii stavbyvedúceho, kde objem stavebných prác (s realizáciou elektroinštalácie, zdravotechnickej inštalácie, montážou vetrania, klimatizácie, kúrenia, montážou alebo rekonštrukciou výťahu) bol rovný alebo vyšší ako 500 000,00 EUR bez DPH. Pokiaľ nie je stavbyvedúci zamestnancom uchádzača, predloží uchádzač písomnú dohodu s osobou, ktorá bude činnosť stavbyvedúceho vykonávať z ktorej vyplýva, že bude uchádzačovi v prípade úspešnosti ponuky k dispozícii počas celej doby realizácie zákazky. b) Najmenej jeden odborný garant - revízny technik vyhradeného technického zariadenia zdvíhacieho. Dokladovať referenciou revízneho technika, referencia firmy je nepostačujúca. V zozname uskutočnených opráv, rekonštrukcií a montáží vyhradeného technického zariadenia zdvíhacieho za obdobie posledných piatich rokov uviesť aspoň jednu montáž výťahu, kde objem zákazky bol rovný alebo vyšší ako 60 000,00 EUR bez DPH. Pokiaľ nie je revízny technik zamestnancom uchádzača, predloží uchádzač písomnú dohodu s osobou, ktorá bude činnosť revízny technik vykonávať z ktorej vyplýva, že bude uchádzačovi v prípade úspešnosti ponuky k dispozícii počas celej doby realizácie zákazky Podrobnosti sú v súťažných podkladoch.
Informácie o vyhradených zákazkách
PODMIENKY TÝKAJÚCE SA ZÁKAZKY
Podmienky vykonania zákazky:
Úspešný uchádzač/úspešní uchádzači najneskôr k momentu odovzdania a prevzatia staveniska podľa Zmluvy o dielo predložia verejnému obstarávateľovi originál alebo overenú kópiu poistnej zmluvy na poistenie všeobecnej zodpovednosti za škodu spôsobenú pri výkone povolania/zodpovednosti za škodu podnikateľa na hodnotu minimálne vo výške ceny za Dielo uvedené v EUR s DPH ponuke uchádzača na jednu a všetky poistné udalosti, ktorá budú platná a účinná počas trvania Zmluvy o dielo s verejným obstarávateľom,
Informácie o pracovníkoch zodpovedných za vykonanie zákazky
ODDIEL IV: POSTUP
DRUH POSTUPU
Druh postupu
Informácie o rámcovej dohode alebo dynamickom nákupnom systéme
Informácie o elektronickej aukcii
Informácia o dohode o vládnom obstarávaní (GPA)
Na toto obstarávanie sa vzťahuje dohoda o vládnom obstarávaní: Nie
ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
Predchádzajúce uverejnenie týkajúce sa tohto obstarávacieho konania
Číslo oznámenia v Ú. v. EÚ:
Lehota na predkladanie ponúk alebo žiadostí o účasť
Dátum a čas: 2022-11-14T09:00:00
Jazyk (jazyky), v ktorom (ktorých) možno predkladať ponuky alebo žiadosti o účasť
Minimálna lehota, počas ktorej sú ponuky uchádzačov viazané
Trvanie ponuky v mesiacoch (od uplynutia lehoty na predkladanie ponúk)
Trvanie v mesiacoch: 6
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
INFORMÁCIE O OPAKOVANÍ OBSTARÁVANIA
INFORMÁCIE O ELEKTRONICKOM RIADENÍ PRÁCE
DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE:
1. Postup zadávania nadlimitnej zákazky je podľa zákona č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov s využitím pravidla uvedeného v § 66 ods. 7 písm. b) ZVO (tzv "superreverzná verejná súťaž") prostredníctvom systému elektronického verejného obstarávania (ďalej len EVO) bez uplatnenia e-aukcie. 2.V súlade s § 66 ods. 7 ZVO sa vyhodnotenie splnenia podmienok účasti a vyhodnotenie ponúk z hľadiska splnenia požiadaviek na predmet zákazky uskutoční po vyhodnotení ponúk na základe kritérií na vyhodnotenie ponúk. V súlade s § 55 ods. 1 ZVO po vyhodnotení ponúk na základe kritérií na vyhodnotenie ponúk sa vyhodnotí u uchádzača, ktorý sa umiestnil na prvom mieste v poradí splnenie podmienok účasti a požiadaviek na predmet zákazky. Ak dôjde k vylúčeniu uchádzača alebo jeho ponuky, vyhodnotí sa následne splnenie podmienok účasti a požiadaviek na predmet zákazky u ďalšieho uchádzača v poradí tak, aby uchádzač umiestnený na prvom mieste v novo zostavenom poradí spĺňal podmienky účasti a požiadavky na predmet zákazky. Podrobnosti sú v súťažných podkladoch. 3. Funkcionality elektronickej platformy sú zabezpečené s využitím elektronického trhoviska (ET) a informačného systému Elektronického verejného obstarávania (EVO). Spôsoby dorozumievania sa v systéme EVO a príslušné technické a odborné predpoklady pre prácu v systéme EVO sú zverejnené na portáli EVO. Súťažné podklady sú zverejnené v profile verejného obstarávateľa a budú tiež sprístupnené záujemcom v systéme EVO. Verejný obstarávateľ súťažné podklady v listinnej forme neposkytuje 4. Plynutie zákonných lehôt v prípade elektronickej komunikácie v EVO je odo dňa odoslania/doručenia správy. Pod pojmom doručenie sa myslí kedy bola správa doručená uchádzačovi do systému EVO a nie kedy si ju prečítal. 5. V prípade neštandardného správania sa systému EVO môžu záujemcovia/uchádzači kontaktovať eplatforma@vlada.gov.sk. 6. Podľa § 38 ods. 1 zákona o VO si verejný obstarávateľ uplatňuje podmienku účasti podľa § 40 ods. 6 písm. g) ZVO. Verejný obstarávateľ vylúči z verejného obstarávania uchádzača alebo záujemcu, ak na základe dôveryhodných informácií má dôvodné podozrenie, že uchádzač alebo záujemca uzavrel v danom verejnom obstarávaní s iným hospodárskym subjektom dohodu narúšajúcu hospodársku súťaž. 7. Verejný obstarávateľ a obstarávateľ nesmie uzavrieť zmluvu, koncesnú zmluvu alebo rámcovú dohodu s uchádzačom alebo uchádzačmi, ktorí majú povinnosť zapisovať sa do registra partnerov verejného sektora a nie sú zapísaní v registri partnerov verejného sektora alebo ktorých subdodávatelia alebo subdodávatelia podľa osobitného predpisu, ktorí majú povinnosť zapisovať sa do registra partnerov verejného sektora a nie sú zapísaní v registri partnerov verejného sektora. 8. Verejný obstarávateľ požaduje viazať ponuky zábezpekou vo výške 5 000,00 EUR. Podrobnosti o jej zložení a uvoľnení sú v súťažných podkladoch. 9. Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo pred písomným vyzvaním na uzavretie zmluvy uskutočniť s úspešným uchádzačom alebo uchádzačmi rokovania výhradne o znížení zmluvnej ceny. 10. Vzhľadom na podmienky účasti, technické špecifikácie, kritériá na vyhodnotenie ponúk alebo plnenia zmluvy nie je predmetné verejné obstarávanie zelené, obstarávanie inovácií ani zamerané na sociálne aspekty.
POSTUPY PRESKÚMANIA
Orgán zodpovedný za preskúmanie
Úrad pre verejné obstarávanie
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98, 82005 Bratislava

Slovensko
Kontaktná osoba: Úrad pre verejné obstarávanie
Telefón: +421 250264176 Fax: +421 250264219 Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.uvo.gov.sk
Postup preskúmania
Útvar, od ktorého možno získať informácie o postupe preskúmania
Úrad pre verejné obstarávanie
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98, 82005 Bratislava

Slovensko
Kontaktná osoba: Úrad pre verejné obstarávanie
Telefón: +421 250264176 Fax: +421 250264219 Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.uvo.gov.sk
DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA:
2022-10-12T00:00:00


Podcasty pre zákazníkov tohto portálu

Plán obnovy očami Lívie Vašákovej

Plán obnovy je v ostatnom období jednou z veľmi diskutovaných tém. Ako ho možno podnikateľmi reálne využívať? Čo znamená pre orgány verejnej...

Verejné obstarávanie v roku 2024

Oblasť verejného obstarávania si vyžaduje osobitnú pozornosť. Od 31.3.2024 nastávajú ďalšie zmeny v problematike verejného obstarávania. Aké...

Webináre formou otázok a odpovedí pre zákazníkov tohto portálu

Zmeny v zákone o verejnom obstarávaní

Lektor: JUDr. Marek Šmid, LLB.

Dátum: 14.6.2024

Čas konania: 11:00 - 12:00

Na tento webinár sa môžete zaregistrovať tu

Prihláste sa v prípade, že ste predplatiteľ portálu formou vyplnenia registračného formuláru.

Registrácia je záväzná!

Zoznam webinárov otázok a odpovedí a registračný formulár nájdete TU.

PRAKTICKÉ INFORMÁCIE
Najbližšia daňová povinnosť
15.5.2024 - Daň z príjmu právnickej osoby

Ďalšie povinnosti pre tento deň...
Kurzy mien 3.5.2024
1 EUR1,07 USD (+0,01)
1 EUR0,86 GBP (+0,01)
1 EUR4,33 PLN (+0,01)
1 EUR25,03 CZK (-0,06)
Ďalšie meny
Sadzby NBS
Platné od 20.9.2023
Jednodňové refinančné operácie 4,75 %
Hlavné refinančné operácie 4,50 %
Jednodňové sterilizačné operácie 4,00 %
viac
Cestovné náhrady

Stravné v SR od 1.10.2023

Opatrenie č. 368/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín

7,80 €

12 - 18 hodín

11,60 €

nad 18 hodín

17,40 €

Stravné v SR od 1.6.2023

Opatrenie č. 171/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín 7,30 €
12 - 18 hodín 10,90 €
nad 18 hodín 16,40 €

 

ostatné
EDITOVATEĽNÉ TLAČIVÁ
VESTNÍKY MINISTERSTIEV
PREDPOVEĎ POČASIA