dnes je 4.5.2024

Praktické informácie - Vestník verejného obstarávania
október 2022
PoUtStŠtPiSoNe
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31      
<september  november>
HLAVIČKA FORMULÁRA
Evidenčné číslo (značka) oznámenia: FUR000061
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ/OBSTARÁVATEĽ
NÁZOV A ADRESY
Obec Malý Horeš
Vnútroštátne identifikačné číslo: 00331724
Družstevná 233/33, 07652 Malý Horeš

Slovensko
Kontaktná osoba: Obec Malý Horeš
Telefón: +421 907349797
Email: csabafurik@gmail.com
Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.malyhores.ocu.sk
ODDIEL II: PREDMET
ROZSAH OBSTARÁVANIA
Názov
Referenčné číslo: FUR000061
Hlavný kód CPV
45212300-9
Druh zmluvy
OPIS
Názov
Rozvoj turistickej infraštruktúry areálu historických vínnych pivníc v Malom Horeši
Časť č.:
Dodatočné kódy CPV

Miesto vykonania
Hlavné miesto dodania alebo plnenia: Katastrálne územie Malý Horeš.
Opis verejného obstarávania v čase uzatvorenia zmluvy
Predmetom zákazky: je vytvorenie funkčných priestorov v areáloch vínnych pivníc obcí Hercegkút a Malý Horeš. Účelom stavby je kvalitatívne zhodnotenie existujúceho areálu: -výstavba šatní a hygienických zariadení pre účinkujúcich a hygienických zariadení pre návštevníkov -rekonštrukcia pôvodného altánku na existujúcej kruhovej betónovej platni severne od amfiteátra na kopci pod lesom -napojenie rekonštruovaných objektov na inžinierske siete vodovod, žumpy, elektrina -splnenie požiadaviek z hľadiska požiarnej bezpečnosti stavieb (požiarna nádrž), hygieny atď. -rekonštrukcia cestičiek v areáli vínnych pivníc -napojenie cestičiek na cestu III. triedy. Rozsah prác je definovaný projektovou dokumentáciou.
Dĺžka trvania zákazky alebo rámcovej dohody
v dňoch (od zadania zákazky)
Trvanie v dňoch: 300
Informácie o fondoch Európskej únie
Číslo projektu alebo referenčné číslo: Programu spolupráce Interreg V-A Slovenská republika-Maďarsko
ODDIEL V: PRIDELENIE ZÁKAZKY
Zákazka č.: -
Časť č.:
Názov: Rozvoj turistickej infraštruktúry areálu historických vínnych pivníc v Malom Horeši
PRIDELENIE ZÁKAZKY
Dátum uzatvorenia zmluvy
2021-10-05T00:00:00
Informácie o ponukách
Zákazka bola pridelená skupine hospodárskych subjektov: Nie
Ďalší dodávatelia
Informácie o hodnote zákazky/časti (bez DPH)
Celková hodnota obstarávania: 377 452,02
bez DPH
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
POSTUPY PRESKÚMANIA
Orgán zodpovedný za preskúmanie
Úrad pre verejné obstarávanie
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98, 82005 Bratislava

Slovensko
Kontaktná osoba: Úrad pre verejné obstarávanie
Telefón: +421 250264176 Fax: +421 250264219 Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.uvo.gov.sk
Postup preskúmania
Útvar, od ktorého možno získať informácie o postupe preskúmania
Úrad pre verejné obstarávanie
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98, 82005 Bratislava

Slovensko
Kontaktná osoba: Úrad pre verejné obstarávanie
Telefón: +421 250264176 Fax: +421 250264219 Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.uvo.gov.sk
DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA
2022-10-14T00:00:00
ODDIEL VII: ÚPRAVY V ZAKÁZKE
OPIS VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA PO ÚPRAVÁCH
Hlavný kód CPV
45212300-9
Dodatočné kódy CPV
45212320-5

45233160-8

Miesto vykonania
Hlavné miesto dodania alebo plnenia: Katastrálne územie Malý Horeš
Opis obstarávania
Predmetom zákazky: je vytvorenie funkčných priestorov v areáloch vínnych pivníc obcí Hercegkút a Malý Horeš. Účelom stavby je kvalitatívne zhodnotenie existujúceho areálu: -výstavba šatní a hygienických zariadení pre účinkujúcich a hygienických zariadení pre návštevníkov -rekonštrukcia pôvodného altánku na existujúcej kruhovej betónovej platni severne od amfiteátra na kopci pod lesom -napojenie rekonštruovaných objektov na inžinierske siete vodovod, žumpy, elektrina -splnenie požiadaviek z hľadiska požiarnej bezpečnosti stavieb (požiarna nádrž), hygieny atď. -rekonštrukcia cestičiek v areáli vínnych pivníc -napojenie cestičiek na cestu III. triedy. Rozsah prác je definovaný projektovou dokumentáciou.
Dĺžka trvania zákazky alebo rámcovej dohody
Obdobie: v dňoch (od zadania zákazky)
Trvanie v dňoch: 300
Informácie o hodnote zákazky/časti (bez DPH)
Celková hodnota zákazky/časti: 377 452,02
bez DPH
Zákazka bola pridelená skupine hospodárskych subjektov: Nie
Ďalší dodávatelia
INFORMÁCIE O ÚPRAVÁCH
Opis úprav
Funkčná výmena tovaru.
Zvýšenie ceny
Hodnota bez DPH: 377 483,53
bez DPH
Celková hodnota zákazky po úprave: 377 452,02
bez DPH


Podcasty pre zákazníkov tohto portálu

Plán obnovy očami Lívie Vašákovej

Plán obnovy je v ostatnom období jednou z veľmi diskutovaných tém. Ako ho možno podnikateľmi reálne využívať? Čo znamená pre orgány verejnej...

Verejné obstarávanie v roku 2024

Oblasť verejného obstarávania si vyžaduje osobitnú pozornosť. Od 31.3.2024 nastávajú ďalšie zmeny v problematike verejného obstarávania. Aké...

Webináre formou otázok a odpovedí pre zákazníkov tohto portálu

Zmeny v zákone o verejnom obstarávaní

Lektor: JUDr. Marek Šmid, LLB.

Dátum: 14.6.2024

Čas konania: 11:00 - 12:00

Na tento webinár sa môžete zaregistrovať tu

Prihláste sa v prípade, že ste predplatiteľ portálu formou vyplnenia registračného formuláru.

Registrácia je záväzná!

Zoznam webinárov otázok a odpovedí a registračný formulár nájdete TU.

PRAKTICKÉ INFORMÁCIE
Najbližšia daňová povinnosť
15.5.2024 - Daň z príjmu právnickej osoby

Ďalšie povinnosti pre tento deň...
Kurzy mien 3.5.2024
1 EUR1,07 USD (+0,01)
1 EUR0,86 GBP (+0,01)
1 EUR4,33 PLN (+0,01)
1 EUR25,03 CZK (-0,06)
Ďalšie meny
Sadzby NBS
Platné od 20.9.2023
Jednodňové refinančné operácie 4,75 %
Hlavné refinančné operácie 4,50 %
Jednodňové sterilizačné operácie 4,00 %
viac
Cestovné náhrady

Stravné v SR od 1.10.2023

Opatrenie č. 368/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín

7,80 €

12 - 18 hodín

11,60 €

nad 18 hodín

17,40 €

Stravné v SR od 1.6.2023

Opatrenie č. 171/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín 7,30 €
12 - 18 hodín 10,90 €
nad 18 hodín 16,40 €

 

ostatné
EDITOVATEĽNÉ TLAČIVÁ
VESTNÍKY MINISTERSTIEV
PREDPOVEĎ POČASIA