dnes je 27.4.2024

Praktické informácie - Vestník verejného obstarávania
december 2021
PoUtStŠtPiSoNe
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031  
<november  január>
HLAVIČKA FORMULÁRA
Evidenčné číslo (značka) oznámenia: ZNOTN1612021
Výber typu výzvy
Výzva na predkladanie ponúk pre podlimitné zákazky bez eTrhoviska
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
NÁZOV A ADRESY
Židovská náboženská obec v Trenčíne
Vnútroštátne identifikačné číslo: 42278961
Hviezdová 1, 91101 Trenčín

Slovensko
Kontaktná osoba: Židovská náboženská obec v Trenčíne
Telefón: +421 917476291
Email: luboskakas@agenturavo.sk
Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.kehilatrencin.sk
KOMUNIKÁCIA
Súťažné dokumenty sú dostupné priamo a úplne bez obmedzení či poplatkov
Zadajte adresu (URL): http://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-zakaziek/detail/dokumenty/436003
Ďalšie informácie možno získať na adrese
vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
ODDIEL II: PREDMET ZÁKAZKY
ROZSAH OBSTARÁVANIA
Názov
Referenčné číslo: ZNOTN1612021
Hlavný kód CPV
45212314-0
Druh zákazky
Stručný opis
Stručný opis predmetu zakazky je uvedeny v sutaznych podkladoch a ich prilohach zverejnenych v profile verejneho obstaravatela.
Celková predpokladaná hodnota
Hodnota bez DPH: 1 607 436,07
bez DPH
OPIS
ODDIEL III: OSOBNÉ POSTAVENIE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
PODMIENKY ÚČASTI
Osobné postavenie vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do živnostenských alebo obchodných registrov
Zoznam a krátky opis podmienok: 1.1Verejného obstarávania sa môže zúčastniť len ten, kto spĺňa tieto podmienky účasti tykajúce sa osobného postavenia podľa § 32 zákona: a) nebol on, ani jeho štatutárny orgán, ani člen štatutárneho orgánu, ani člen dozorného orgánu, ani prokurista právoplatne odsúdeny za trestny čin korupcie, trestny čin poškodzovania finančnych záujmov Európskych spoločenstiev, trestny čin legalizácie príjmu z trestnej činnosti, trestny čin založenia, zosnovania a podporovania zločineckej skupiny, trestny čin založenia, zosnovania alebo podporovania teroristickej skupiny, trestny čin terorizmu a niektorych foriem účasti na terorizme, trestny čin obchodovania s ľuďmi, trestny čin, ktorého skutková podstata súvisí s podnikaním alebo trestny čin machinácie pri verejnom obstarávaní a verejnej dražbe, b) nemá evidované nedoplatky na poistnom na sociálne poistenie a zdravotná poisťovňa neeviduje voči nemu pohľadávky po splatnosti podľa osobinych predpisov v Slovenskej republike, alebo v štáte sídla, miesta podnikania, alebo obvyklého pobytu,, c) nemá evidované daňové nedoplatky voči daňovému úradu a colnému úradu podľa osobitnych predpisov v Slovenskej republike alebo v štáte sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu, d) nebol na jeho majetok vyhláseny konkurz, nie je v reštrukturalizácii, nie je v likvidácii, ani nebolo proti nemu zastavené konkurzné konanie pre nedostatok majetku alebo zrušeny konkurz pre nedostatok majetku, e) je oprávneny dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce alebo poskytovať službu, f) nemá uloženy zákaz účasti vo verejnom obstarávaní potvrdeny konečnym rozhodnutím v Slovenskej republike alebo v štáte sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu, g) nedopustil sa v predchádzajúcich troch rokoch od vyhlásenia alebo preukázateľného začatia verejného obstarávania závažného porušenia povinností v oblasti ochrany životného prostredia, sociálneho práva alebo pracovného práva podľa osobitnych predpisov, za ktoré mu bola právoplatne uložená sankcia, ktoré dokáže verejny obstarávateľ a obstarávateľ preukázať, h) nedopustil sa v predchádzajúcich troch rokoch od vyhlásenia alebo preukázateľného začatia verejného obstarávania závažného porušenia profesijnych povinností, ktoré dokáže verejny obstarávateľ a obstarávateľ preukázať. 1.2 Uchádzač alebo záujemca preukazuje splnenie podmienok účasti podľa odseku 1.1 a) písm. a) doloženym vypisom z registra trestov nie starším ako tri mesiace, b) písm. b) doloženym potvrdením zdravotnej poisťovne a Sociálnej poisťovne nie starším ako tri mesiace, c) písm. c) doloženym potvrdením miestne príslušného daňového úradu nie starším ako tri mesiace, a miestne príslušného colného úradu nie starším ako tri mesiace d) písm. d) doloženym potvrdením príslušného súdu nie starším ako tri mesiace, e) písm. e) doloženym dokladom o oprávnení dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce alebo poskytovať službu, ktory zodpovedá predmetu zákazky, f) písm. f) doloženym čestnym vyhlásením. 1.3 Uchádzač alebo záujemca preukazuje splnenie podmienok účasti podľa odseku 1 v súlade s § 152 ZVO. Úrad vedie zoznam hospodárskych subjektov, ktorí preukázali splnenie podmienok účasti osobného postavenia podľa § 32 ods. 1 písm. a) až f) a ods. 2, 4 a 5 a ktorí o zapísanie do zoznamu hospodárskych subjektov požiadali. Hospodársky subjekt vo verejnom obstarávaní môže preukázať splnenie podmienok účasti osobného postavenia podľa prvej vety zápisom do zoznamu hospodárskych subjektov. 1.4Uchádzač alebo záujemca môže preukázať splnenie podmienok účasti aj formulárom JED podľa § 39 ZVO alebo čestným vyhlásením podľa § 114 ods.1 ZVO. DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE: Pre nedostatok miesta v tomto textovom poli doplňujjúce informácie sú uvedené v súťažných podkladoch (str. 23, 24 súťažných podkladov)
Ekonomické a finančné postavenie
Zoznam a krátky opis podmienok: Zoznam a krátky opis podmienok: podľa § 33 ods. 1 písm. a) vyjadrenie banky, alebo pobočky zahraničenj banky.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov: Minimálna požadovaná úroveň štandardov: uchádzač predloží originál, alebo úradne osvedčené kladné vyjadrenie banky alebo pobočky zahraničnej banky, nie staršie ako tri mesiace ku dňu predkladania ponúk, v ktorom musí byť uvedené, že uchádzač nie je v nepovolenom debete a je schopný plniť svoje finančné záväzky. V prípade splácania úveru dodržuje voči banke splátkovy kalendár. DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE: Uchádzač môže na preukázanie finančného a ekonomického postavenia využiť finančné zdroje inej osoby, bezohľadu na ich právny vzťah. V takomto prípade musí uchádzač obstarávateľovi preukázať, že pri plnenízmluvy bude skutočne používať zdroje osoby, ktorej postavenie využíva na preukázanie finančného a ekonomického postavenia. Skutočnosť podľa druhej vety preukazuje uchádzač písomnou zmluvou uzavretou s osobou, ktorej zdrojmi mieni preukázať svoje finančné a ekonomické postavenie. Z písomnej zmluvy musí vyplývať záväzok osoby, že poskytne plnenie počas celého trvania zmluvného vzťahu. Osoba, ktorej zdroje majú byť použité na preukázanie finančného a ekonomického postavenia, musí preukázať splnenie podmienok účasti týkajúce sa osobného postavenia okrem § 32 ods. 1 písm. e) a nesmú u nej existovať dôvody na vylúčenie podľa § 40 ods. 6 písm. a) až h) a ods. 7 ZVO. Ak uchádzač nedokáže z objektívnych dôvodov poskytnúť na preukázanie finančného a ekonomického postavenia dokument určený obstarávateľom, môže finančné a ekonomické postavenie preukázať predložením iného dokumentu, ktorý verejný považuje za vhodný.
Technická a odborná spôsobilosť
Zoznam a krátky opis podmienok: Zoznam a krátky opis podmienok: § 34 ods. 1 písm. b) zoznamom stavebnych prác uskutočnených za predchádzajúcich päť rokov od vyhlásenia verejného obstarávania s uvedením cien, miest a lehôt uskutočnenia stavebných prác; zoznam musí byť doplnený potvrdením o uspokojivom vykonaní stavebnych prác a zhodnotení uskutočnených stavebných prác podľa obchodných podmienok, ak odberateľom 1.bol verejný obstarávateľ podľa tohto ZVO, dokladom je referencia, 2.bola iná osoba ako verejný obstarávateľ podľa tohto ZVO, dôkaz o plnení potvrdí odberateľ; ak také potvrdenie uchádzač nemá k dispozícii, vyhlásením uchádzača o ich uskutočnení, doplneným dokladom, preukazujúcim ich uskutočnenie alebo zmluvný vzťah, na základe ktorého boli uskutočnené, § 34 ods. 1 písm. g) ak ide o stavebné práce alebo služby, údajmi o vzdelaní a odbornej praxi alebo o odbornej kvalifikácii osôb určených na plnenie zmluvy alebo koncesnej zmluvy alebo riadiacich zamestnancov, ak nie sú kritériom na vyhodnotenie ponúk.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov: §34 ods. 1 písm. b) požaduje sa predložiť zoznam uskutočnených stavebných prác za predchádzajúcich päť rokov odo dňa vyhlásenia verejného obstarávania, v zozname bude v každej stavebnej zákazke uvedená cena bez DPH , miesto a lehota uskutočnenia stavebných prác. Zoznam bude originál podpísaný uchádzačom. Ďalej sa požaduje predložiť originál, alebo úradne osvedčenú kópiu referenčného listu rovnakého, alebo podobného charakteru ako je predmet zákazky v hodnote min. 500 000 eur bez DPH alebo ekvivalent hodnoty v inej mene, alebo viac referenčných listov v súčtovej hodnote 500 000 eur bez DPH alebo ekvivalent hodnoty v inej mene v pomere stavebné práce min. 300 000 eur bez DPH alebo ekvivalent hodnoty v inej mene a reštaurátorské práce min. 200 000 eru bez DPH alebo ekvivalent hodnoty v inej mene, alebo zvlášť referenčný list (stavebné práce) rovnakého, alebo podobného charakteru ako je predmet zákazky v hodnote min. 300 000 eur bez DPH alebo ekvivalent hodnoty v inej mene, alebo viac referenčných listov v súčtovej hodnote 300 000 eur bez DPH alebo ekvivalent hodnoty v inej mene na stavebné práce a zvlášť referenčný list (reštaurátorské práce) rovnakého, alebo podobného charakteru ako je predmet zákazky (reštaurátorské práce) v hodnote min. 200 000 eur bez DPH alebo ekvivalent hodnoty v inej mene, alebo viac referenčných listov v súčtovej hodnote 200 000 eur bez DPH alebo ekvivalent hodnoty v inej mene na reštaurátorské práce. Iné meny ako EUR sa prepočítajú na EUR podľa kurzu NBS (prípadne kurzu ECB Európskej centrálnej banky) aktuálneho v deň zverejnenia výzvy na predkladanie ponúk. Uchádzač je zároveň povinný v ponuke zdokumentovať prepočítavací postup pri každom doklade, v ktorom sa prepočet meny vykonal. Referenčný list bude obsahovať krátky opis stavebných prác, cenu v eur bez DPH , miesto a lehotu uskutočnenia stavebných prác a potvrdenie objednávateľa o uspokojivom vykonaní stavebných prác podľa obchodných podmienok. Ďalej bude v referenčnom liste uvedený kontakt a kontaktná osoba u ktorej si komisia môže preveriť údaje uvedené v referenčnom liste. Za stavebné a reštaurátoské práce rovnakého alebo podobného charakteru ako je predmet zákazky bude obstarávateľ považovať uskutočnenie stavebných a reštaurátorských prác, napr. obnovy, rekonštrukcie, reštaurovanie národných kulturných pamiatok alebo iných pamiatok a pod.. V prípade ak je referencia zverejnená v registri referencii vedenom Úradom pre verejné obstarávanie, postačuje uviesť odkaz na zverejnenú referenciu, kde si ju verejný obstarávateľ preverí. V prípade nedostatočného opisu predmetu zákazky uchádzač referenciu/referencie predloží v ponuke. § 34 ods. 1 písm. g) uchádzač predloží: Pre nedostatok miesta v tomto textovom poli minimálna požadovaná úroveň štandardov ako aj všeobecné informácie sú uvedené v súťažných podkladoch (str. 25, 26, 27 súťažných podkladov)
Informácie o vyhradených zákazkách
PODMIENKY TÝKAJÚCE SA ZÁKAZKY
Podmienky vykonania zákazky
Informácie o pracovníkoch zodpovedných za vykonanie zákazky
ODDIEL IV: POSTUP
Informácie o elektronickej aukcii
ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
Lehota na predkladanie ponúk
Dátum a čas: 2022-01-07T11:00:00
Minimálna lehota, počas ktorej sú ponuky uchádzačov viazané
Ponuka musí byť platná do
Ponuka musí platiť do: 2022-12-30T00:00:00
Podmienky na otváranie ponúk
Dátum a čas: 2022-01-07T12:00:00
Miesto: VOLUMA s.r.o., Mária Šuleková, Chorvátska 187, 900 81 Šenkvice, kanc. na prízemí.
Informácie o oprávnených osobách a otváraní ponúk: Sprístupnenie ponúk je verejné s možnosťou účasti ucházačov. Štatutárny orgán štatutárny zástupca uchádzača sa preukáže preukazom totožnosti a dokladom preukazujúcim .............. Pre nedostatok miesta v tomto textovom poli informácie o oprávnených osobách a otváraní ponúk sú uvedené v súťažných podkladoch (str. 9 súťažných podkladov)
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
INFORMÁCIE O ELEKTRONICKOM RIADENÍ PRÁCE
DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
Verejný obstarávateľ realizuje verejné obstarávanie prostredníctvom IS EVO. Verejný obstarávateľ v tejto zákazke dodržiava nasledujúci aspekt : Úspešný uchádzač sa zaväzuje, ze pocas doby realizacie stavebnych prac zamestna podla zakona c. 311/2001 Z.z. v znení neskorších predpisov (Zakonnik prace) minimalne tri osoby splnajuce kumulativne nasledovne predpoklady: a) majú trvalý pobyt na území Trenčianskeho kraja b) prevádzkujú remeselnú živnosť v oblasti obnovy pamiatok Pri hladani vhodnych uchadzacov o zamestnanie splnajucich kumulativne predpoklady podla pism. a) a b) vyssie poskytne Objednávateľ Zhotovitelovi potrebnu sucinnost spocivajucu v predlozeni zoznamu osob, ktore tieto predpoklady splnaju. Splnenie predpokladov uchadzacmi o zamestnanie podla pism. a) a b) vyššie sa preukáže občianskym preukazom a výučným, prípadne živnostenským listom. Ak úspešný uchádzač nevyberie zo zoznamu osob predloženého Objednávateľom vhodného uchádzača o zamestnanie, je úspešný uchádzač oprávneny zamestnať iné osoby spĺňajúce kumulatívne predpoklady podla pism. a) a b) vyssie. Úspešný uchádzač sa zaväzuje, ze splní povinnosť zamestnat minimalne tri osoby spĺňajúce predpoklady podla pism. a) a b) vyššie, a to predložením dokumentov preukazujúcich jej splnenie (napr. objednávka, pracovná zmluva, dohoda o vykonaní práce a podobne). Objednávateľ (v zmluve o NFP uvedený ako Prijímateľ) je povinný(čo vyplýva zo zmluvy o NFP) následne predložiť tieto dokumenty Poskytovatelovi finančných prostriedkov (NFP) vrátane súhlasov uchádzacov o zamestnanie so spracovaním osobných údajov. Zmluvná povinnosť vyplývajúca zo zmluvy o NFP Objednávateľa týkajúca sa zamestnania minimálne troch osob spĺňajúcich kumulativne predpoklady uvedené v pism. a) a b) vyššie bude považovanáza splnenú, ak dôjde k zamestnaniu týchto osôb počas doby realizácie stavebných prác. Verejný obstarávateľ nie je oprávnený použiť údaje z informačných systémov verejnej správy, to znamená, že uchádzač je povinný predložiť na preukázanie jednotlivých verejným obstarávateľom požadovaných podmienok účasti týkajúcich sa osobného postavenia doklady/potvrdenia definované v § 32 ods. 2 zákona o verejnom obstarávaní. Uchádzač nepredkladá v ponuke doklad na preukázanie splnenia podmienky účasti podľa § 32 ods. 1 písm. e) ZVO, resp. Potvrdenie o zapísaní do zoznamu hospodárskych subjektov. Obstarávateľ si tieto doklady preverí vo verejne dostupných databázach. Podmienky a pravidlá zákazky neuvedené v tomto oznámení a v súťažných podkladoch sa riadia platným zákonom o verejnom obstarávaní. Pre nedostatok povolených znakov v tomto poli sú informácie k tomuto odseku podrobne uvedené v súťažných podkladoch (str. 27 súťažných podkladov). Verejný obstarávateľ požaduje zábezpeku vo výške 15 000.- EUR Podrobné informácie k zábezpeke sú uvedené v súťažných podkladoch (str. 30,31 súťažných podkladov). Pravidlá neuvedené v oznámeni a v súťažných podkladoch sa riadia platným zákonom o verejnom obstarávani.
DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA
2021-12-16T00:00:00


Podcasty pre zákazníkov tohto portálu

Plán obnovy očami Lívie Vašákovej

Plán obnovy je v ostatnom období jednou z veľmi diskutovaných tém. Ako ho možno podnikateľmi reálne využívať? Čo znamená pre orgány verejnej...

Verejné obstarávanie v roku 2024

Oblasť verejného obstarávania si vyžaduje osobitnú pozornosť. Od 31.3.2024 nastávajú ďalšie zmeny v problematike verejného obstarávania. Aké...

Webináre formou otázok a odpovedí pre zákazníkov tohto portálu

Posledné novely zákona o verejnom obstarávaní

Lektor: Mgr. Ľubomír Kubička

Dátum: 29.4.2024

Čas konania: 14:00 - 15:00

Na tento webinár sa môžete zaregistrovať tu

Zmeny v zákone o verejnom obstarávaní

Lektor: JUDr. Marek Šmid, LLB.

Dátum: 14.6.2024

Čas konania: 11:00 - 12:00

Na tento webinár sa môžete zaregistrovať tu

Prihláste sa v prípade, že ste predplatiteľ portálu formou vyplnenia registračného formuláru.

Registrácia je záväzná!

Zoznam webinárov otázok a odpovedí a registračný formulár nájdete TU.

PRAKTICKÉ INFORMÁCIE
Najbližšia daňová povinnosť
30.4.2024 - Odvody

Ďalšie povinnosti pre tento deň...
Kurzy mien 26.4.2024
1 EUR1,07 USD (-0)
1 EUR0,86 GBP (-0)
1 EUR4,32 PLN (+0,01)
1 EUR25,16 CZK (+0,02)
Ďalšie meny
Sadzby NBS
Platné od 20.9.2023
Jednodňové refinančné operácie 4,75 %
Hlavné refinančné operácie 4,50 %
Jednodňové sterilizačné operácie 4,00 %
viac
Cestovné náhrady

Stravné v SR od 1.10.2023

Opatrenie č. 368/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín

7,80 €

12 - 18 hodín

11,60 €

nad 18 hodín

17,40 €

Stravné v SR od 1.6.2023

Opatrenie č. 171/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín 7,30 €
12 - 18 hodín 10,90 €
nad 18 hodín 16,40 €

 

ostatné
EDITOVATEĽNÉ TLAČIVÁ
VESTNÍKY MINISTERSTIEV
PREDPOVEĎ POČASIA