dnes je 19.5.2024

Praktické informácie - Vestník verejného obstarávania
2022
PoUtStŠtPiSoNe
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031   
<február  apríl>
HLAVIČKA FORMULÁRA
Evidenčné číslo (značka) oznámenia: 436564
Toto oznámenie upravuje: Smernica 2014/24/EÚ
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
NÁZOV A ADRESY
Trenčianska univerzita Alexandra Dubčeka v Trenčíne
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31118259
Študentská 2, 91150 Trenčín

Slovensko
Kontaktná osoba: Trenčianska univerzita Alexandra Dubčeka v Trenčíne
Telefón: +421 910813539
Email: sp@tatratender.sk
Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.tnuni.sk
SPOLOČNÉ VEREJNÉ OBSTARÁVANIE
KOMUNIKÁCIA
Súťažné dokumenty sú dostupné priamo a úplne bez obmedzení či poplatkov
Zadajte adresu (URL): http://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-zakaziek/detail/dokumenty/436564
Ďalšie informácie
Ďalšie informácie možno získať na: iné (vyplňte prílohu A.I)
ODDIEL II: PREDMET
ROZSAH VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA
Názov:
Referenčné číslo: 436564
Hlavný kód CPV
43800000-1
Druh zákazky
Stručný opis:
Predmetom zákazky je dodanie tovaru - Technologické vybavenie Kreatívneho centra TnUAD a poskytnutie s tým súvisiacich služieb (ďalej len "predmet zákazky"). Predmet zákazky je rozdelený na osem samostatných častí. Podrobné vymedzenie predmetu zákazky tvorí Časť B. Opis predmetu zákazky týchto súťažných podkladov.
Celková odhadovaná hodnota
Hodnota bez DPH: 2 756 358,20
bez DPH
Informácie o častiach
Zadajte, koľkokrát sa použije časť II.2: 8
OPIS
Názov
Kovoobrabacie stroje a meracie zariadenia
Časť č.: 1
Dodatočné kódy CPV
38636110-6

42612000-9

42621100-6

42630000-1

43800000-1

Miesto vykonania
Kód NUTS:
SK022:
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
Kreatívne centrum Trenčianskej univerzity Alexandra Dubčeka v Trenčíne, Ku kyselke 469, 911 06 Trenčín
Opis obstarávania:
Predmetom časti I. zákazky sú nasledovné položky: CNC frézovačka - 1 ks CNC sústruh - 1 ks Multilicencia - Dielenský dialógový programovací software pre CNC - 1 ks CNC zariadenie na precízne a výkonné frézovanie, brúsenia a gravírovanie - Router - 1 ks CNC zariadenie na rezanie kovov na báze vláknového lasera1 ks 3D kontaktný merací stroj - 1 ks Digitálny výškomer - 1 ks Dielenské meradlá a kalibre - 1 ks Podrobný opis tejto časti predmetu zákazky a minimálne požiadavky na funkčné a výkonnostné parametre sú uvedené v Prílohe č. B.1 Podrobná špecifikácia predmetu zákazky súťažných podkladov.
Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Nižšie uvedené kritéria
Náklady/Cena: Cena
Odhadovaná hodnota
1 272 928,55:bez DPH:
Dĺžka trvania zákazky, rámcovej dohody alebo dynamického nákupného systému
Obdobie: v mesiacoch (od zadania zákazky)
10:
Informácie o obnovenom obstarávaní
Toto obstarávanie môže byť obnovené: Nie
Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty: Nie
Informácie o opciách
Opcie: Nie
Informácie o elektronických katalógoch
INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Áno
Číslo projektu alebo referenčné číslo: 302031AFF2
Doplňujúce informácie:
Predmet zákazky má byť z 95 % miery financovaný z nenávratného finančného príspevku poskytnutého verejnému obstarávateľovi Ministerstvom investícií, regionálneho rozvoja a informatizácie Slovenskej republiky v zastúpení Ministerstvom kultúry Slovenskej republiky pre projekt "Kreatívne centrum Trenčianskej univerzity A. Dubčeka pre stimuláciu potenciálu v kultúrnom a kreatívnom priemysle" (ITMS2014 kód: 302031AFF2) v rámci operačného programu Integrovaný regionálny operačný program. Zvyšná časť bude financovaná z vlastných prostriedkov verejného obstarávateľa.

Názov
Laserové zariadenia, Skenery 3D systémy a SW
Časť č.: 2
Dodatočné kódy CPV
33115200-1

38540000-2

42962500-2

42991200-1

48321000-4

Miesto vykonania
Kód NUTS:
SK022:
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
Kreatívne centrum Trenčianskej univerzity Alexandra Dubčeka v Trenčíne, Ku kyselke 469, 911 06 Trenčín
Opis obstarávania:
Predmetom časti II. zákazky sú nasledovné položky: CNC gravírovacie zariadenie na báze CO2 lasera - 1 ks CNC zariadenie na farebné gravírovanie na báze vláknového lasera - 1 ks 3D tlačiareň kovových modelov s testovacou jednotkou na testovanie pevnosti materiálov - 1 ks 3D tlačiareň FDM malá tlačiareň - 1 ks 3D tlačiareň s možnosťou vkladania vlákien - 1 ks 3D skener - 1 ks Software - set CAD/CAM/CAE - multilicencia - 1 ks Podrobný opis tejto časti predmetu zákazky a minimálne požiadavky na funkčné a výkonnostné parametre sú uvedené v Prílohe č. B.1 Podrobná špecifikácia predmetu zákazky súťažných podkladov.
Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Nižšie uvedené kritéria
Náklady/Cena: Cena
Odhadovaná hodnota
752 135,16:bez DPH:
Dĺžka trvania zákazky, rámcovej dohody alebo dynamického nákupného systému
Obdobie: v mesiacoch (od zadania zákazky)
10:
Informácie o obnovenom obstarávaní
Toto obstarávanie môže byť obnovené: Nie
Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty: Nie
Informácie o opciách
Opcie: Nie
Informácie o elektronických katalógoch
INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Áno
Číslo projektu alebo referenčné číslo: 302031AFF2
Doplňujúce informácie:
Predmet zákazky má byť z 95 % miery financovaný z nenávratného finančného príspevku poskytnutého verejnému obstarávateľovi Ministerstvom investícií, regionálneho rozvoja a informatizácie Slovenskej republiky v zastúpení Ministerstvom kultúry Slovenskej republiky pre projekt "Kreatívne centrum Trenčianskej univerzity A. Dubčeka pre stimuláciu potenciálu v kultúrnom a kreatívnom priemysle" (ITMS2014 kód: 302031AFF2) v rámci operačného programu Integrovaný regionálny operačný program. Zvyšná časť bude financovaná z vlastných prostriedkov verejného obstarávateľa.

Názov
Dielenské zariadenia a vybavenie
Časť č.: 3
Dodatočné kódy CPV
42123000-7

42415110-2

42630000-1

42633000-2

43830000-0

Miesto vykonania
Kód NUTS:
SK022:
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
Kreatívne centrum Trenčianskej univerzity Alexandra Dubčeka v Trenčíne, Ku kyselke 469, 911 06 Trenčín
Opis obstarávania:
Predmetom časti III. zákazky sú nasledovné položky: Kompresorová stanica vrátane inštalácie - 2 ks Elektrický zdvíhací vozík - 1 ks Pieskovacie zariadenie - 1 ks Umývacie zariadenie - 1 ks Ohýbačka rúrok - 1 ks Ohýbačka plechu - 1 ks Zariadenie na strihanie plechu - 1 ks Dielenský vozík s náradím - 8 ks Pásová píla na delenie kovových materiálov - 1 ks Podrobný opis tejto časti predmetu zákazky a minimálne požiadavky na funkčné a výkonnostné parametre sú uvedené v Prílohe č. B.1 Podrobná špecifikácia predmetu zákazky súťažných podkladov.
Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Nižšie uvedené kritéria
Náklady/Cena: Cena
Odhadovaná hodnota
91 064,18:bez DPH:
Dĺžka trvania zákazky, rámcovej dohody alebo dynamického nákupného systému
Obdobie: v mesiacoch (od zadania zákazky)
7:
Informácie o obnovenom obstarávaní
Toto obstarávanie môže byť obnovené: Nie
Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty: Nie
Informácie o opciách
Opcie: Nie
Informácie o elektronických katalógoch
INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Áno
Číslo projektu alebo referenčné číslo: 302031AFF2
Doplňujúce informácie:
Predmet zákazky má byť z 95 % miery financovaný z nenávratného finančného príspevku poskytnutého verejnému obstarávateľovi Ministerstvom investícií, regionálneho rozvoja a informatizácie Slovenskej republiky v zastúpení Ministerstvom kultúry Slovenskej republiky pre projekt "Kreatívne centrum Trenčianskej univerzity A. Dubčeka pre stimuláciu potenciálu v kultúrnom a kreatívnom priemysle" (ITMS2014 kód: 302031AFF2) v rámci operačného programu Integrovaný regionálny operačný program. Zvyšná časť bude financovaná z vlastných prostriedkov verejného obstarávateľa.

Názov
Rôzne špeciálne strojové zariadenia na zváranie kovov a plastov, roboty
Časť č.: 4
Dodatočné kódy CPV
42662000-4

42664100-9

42990000-2

42994200-2

42997300-4

Miesto vykonania
Kód NUTS:
SK022:
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
Kreatívne centrum Trenčianskej univerzity Alexandra Dubčeka v Trenčíne, Ku kyselke 469, 911 06 Trenčín
Opis obstarávania:
Predmetom časti IV. predmetu zákazky sú nasledovné položky: Zariadenie na zváranie rôznych druhov ocelí s využitím CO2 - 1 ks Zváracie zariadenie využívajúce jednosmerný zvárací prúd - 1 ks Zariadenie na zváranie neštandardných materiálov a na precízne a malé zvary použitím volfrámovej netaviacej elektródy - TIG zváranie - 1 ks Kolaboratívny robot - 1 ks Súbor ručných zariadení pre úpravu, spracovanie, opracovanie a zváranie plastov - 1 ks Zváračka fólií - 1 ks Podrobný opis tejto časti predmetu zákazky a minimálne požiadavky na funkčné a výkonnostné parametre sú uvedené v Prílohe č. B.1 Podrobná špecifikácia predmetu zákazky súťažných podkladov.
Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Nižšie uvedené kritéria
Náklady/Cena: Cena
Odhadovaná hodnota
75 279,06:bez DPH:
Dĺžka trvania zákazky, rámcovej dohody alebo dynamického nákupného systému
Obdobie: v mesiacoch (od zadania zákazky)
7:
Informácie o obnovenom obstarávaní
Toto obstarávanie môže byť obnovené: Nie
Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty: Nie
Informácie o opciách
Opcie: Nie
Informácie o elektronických katalógoch
INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Áno
Číslo projektu alebo referenčné číslo: 302031AFF2
Doplňujúce informácie:
Predmet zákazky má byť z 95 % miery financovaný z nenávratného finančného príspevku poskytnutého verejnému obstarávateľovi Ministerstvom investícií, regionálneho rozvoja a informatizácie Slovenskej republiky v zastúpení Ministerstvom kultúry Slovenskej republiky pre projekt "Kreatívne centrum Trenčianskej univerzity A. Dubčeka pre stimuláciu potenciálu v kultúrnom a kreatívnom priemysle" (ITMS2014 kód: 302031AFF2) v rámci operačného programu Integrovaný regionálny operačný program. Zvyšná časť bude financovaná z vlastných prostriedkov verejného obstarávateľa.

Názov
Dielenské drevo a kovo obrábacie zariadenia a nástroje a kalibrácia
Časť č.: 5
Dodatočné kódy CPV
31600000-2

42623000-9

42637000-0

42642100-9

43800000-1

43830000-0

44511000-5

Miesto vykonania
Kód NUTS:
SK022:
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
Kreatívne centrum Trenčianskej univerzity Alexandra Dubčeka v Trenčíne, Ku kyselke 469, 911 06 Trenčín
Opis obstarávania:
Predmetom časti V. zákazky sú nasledovné položky: Ručné náradie na finalizáciu výrobkov vrátane dreva - 1 ks Píla pre drevárskych umelcov - 1 ks Drevársky ponk - 2 ks Sada technických zariadení na vysávanie pre drevársku dieľňu - 1 ks 5 osé CNC obrábacie centrum na drevo s príslušenstvom - 1 ks Formátovacia píla - 1 ks Širokopásová kalibračná brúska - 1 ks Podtlaková odsávacia jednotka - 1 ks Vibračná brúska - 1 ks Excentrická brúska - 1 ks Hoblík - 1 ks Vrchná fréza - 1 ks Kotoučová píla - 1 ks Pokosová píla s posuvnou hlavou - 1 ks Stojan pre pokosovú pílu - 1 ks Kefová brúska - 1 ks Kombinovaná brúska na drevo - 1 ks Stolárska frézka - 1 ks Radiálna válcová brúska - 1 ks Stĺpová vŕtačka - 1 ks Sada profilových stopkových fréz - 2 ks Sada stopkových fréz - rádiusové, 4 ÷ 8 mm - 1 ks Sada-stopkovych-frez-3-12-mm - 1 ks Sada stolárských svorkiek - 1 ks Merač vlhkosti dreva - 1 ks Stolárska motorová píla - typ 1 - 1 ks Príslušenstvo k mot. píle - 3 ks Hobľovačka - 1 ks Malá pásová píla - 1 ks Lis na lepenie dreva - 1 ks Priamočiara píla - 1 ks Brúska na ostrenie - typ 1 - 1 ks Brúska na stolárske nástroje - 2 ks Stolárska sekera - 3 ks Vŕtačka - 2 ks Sada rezbárskych dlát - 2 ks Ochrana sluchu - sluchátka - 5 ks Mikrobrúska - 4 ks Pásová brúska - 3 ks Pásový pilník - 1 ks Kartáčová brúska + príslušenstvo - 1 ks Uhlová pokosová píla - 1 ks Set dielenských zverákov - 1 ks Vysokotlakový vodný čistič - 1 ks Hrotová vypalovačka - 3 ks Priama brúska - typ č. 1 - 2 ks Priama brúska - typ č. 2 - 3 ks Rezbárska upínka - 6 ks Podrobný opis tejto časti predmetu zákazky a minimálne požiadavky na funkčné a výkonnostné parametre sú uvedené v Prílohe č. B.1 Podrobná špecifikácia predmetu zákazky súťažných podkladov.
Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Nižšie uvedené kritéria
Náklady/Cena: Cena
Odhadovaná hodnota
300 598,16:bez DPH:
Dĺžka trvania zákazky, rámcovej dohody alebo dynamického nákupného systému
Obdobie: v mesiacoch (od zadania zákazky)
7:
Informácie o obnovenom obstarávaní
Toto obstarávanie môže byť obnovené: Nie
Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty: Nie
Informácie o opciách
Opcie: Nie
Informácie o elektronických katalógoch
INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Áno
Číslo projektu alebo referenčné číslo: 302031AFF2
Doplňujúce informácie:
Predmet zákazky má byť z 95 % miery financovaný z nenávratného finančného príspevku poskytnutého verejnému obstarávateľovi Ministerstvom investícií, regionálneho rozvoja a informatizácie Slovenskej republiky v zastúpení Ministerstvom kultúry Slovenskej republiky pre projekt "Kreatívne centrum Trenčianskej univerzity A. Dubčeka pre stimuláciu potenciálu v kultúrnom a kreatívnom priemysle" (ITMS2014 kód: 302031AFF2) v rámci operačného programu Integrovaný regionálny operačný program. Zvyšná časť bude financovaná z vlastných prostriedkov verejného obstarávateľa.

Názov
Rôzne špeciálne zariadenia a Strojové zariadenia a ručné nástroje na obrábanie plastov
Časť č.: 6
Dodatočné kódy CPV
42642000-8

42990000-2

37810000-9

44511000-5

Miesto vykonania
Kód NUTS:
SK022:
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
Kreatívne centrum Trenčianskej univerzity Alexandra Dubčeka v Trenčíne, Ku kyselke 469, 911 06 Trenčín
Opis obstarávania:
Predmetom časti VI. predmetu zákazky sú nasledovné položky: Drôtová rezačka polystyrénu1 ks Hrnčiarsky kruh a pec1 ks Ultrazvuk pre reštaurátorov1 ks Ultrazvuková čistička kovov1 ks Ohýbačka plastových rovinatých dielcov 1 ks Kombinovaný vákuový list s nahrievacou pecou 1 ks Podrobný opis tejto časti predmetu zákazky a minimálne požiadavky na funkčné a výkonnostné parametre sú uvedené v Prílohe č. B.1 Podrobná špecifikácia predmetu zákazky súťažných podkladov.
Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Nižšie uvedené kritéria
Náklady/Cena: Cena
Odhadovaná hodnota
91 906,51:bez DPH:
Dĺžka trvania zákazky, rámcovej dohody alebo dynamického nákupného systému
Obdobie: v mesiacoch (od zadania zákazky)
7:
Informácie o obnovenom obstarávaní
Toto obstarávanie môže byť obnovené: Nie
Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty: Nie
Informácie o opciách
Opcie: Nie
Informácie o elektronických katalógoch
INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Áno
Číslo projektu alebo referenčné číslo: 302031AFF2
Doplňujúce informácie:
Predmet zákazky má byť z 95 % miery financovaný z nenávratného finančného príspevku poskytnutého verejnému obstarávateľovi Ministerstvom investícií, regionálneho rozvoja a informatizácie Slovenskej republiky v zastúpení Ministerstvom kultúry Slovenskej republiky pre projekt "Kreatívne centrum Trenčianskej univerzity A. Dubčeka pre stimuláciu potenciálu v kultúrnom a kreatívnom priemysle" (ITMS2014 kód: 302031AFF2) v rámci operačného programu Integrovaný regionálny operačný program. Zvyšná časť bude financovaná z vlastných prostriedkov verejného obstarávateľa.

Názov
Užívateľské IKT
Časť č.: 7
Dodatočné kódy CPV
30213100-6

30213000-5

30232130-4

38652120-7

30236000-2

Miesto vykonania
Kód NUTS:
SK022:
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
Kreatívne centrum Trenčianskej univerzity Alexandra Dubčeka v Trenčíne, Ku kyselke 469, 911 06 Trenčín
Opis obstarávania:
Predmetom časti VII. predmetu zákazky sú nasledovné položky: Prezentačný dataprojektor1 ks Projekčné plátno1 ks Vizualizér1 ks Audio / video set ozvučovací set1 ks Prezentačný interaktívny display dotykový1 ks Prezentačný notebook1 ks Prezentačný tablet2 ks PC grafická stanica4 ks Multifunkčné zariadenie veľkokapacitné4 ks All in one PC16 ks Veľkoformátová atramentová tlačiareň - Ploter A01 ks Veľkokapacitné multifunkčné zariadenie A3, farba1 ks Informačný Led panel2 ks Viazačka dokumentov1 ks Skartovačka1 ks Pracovný notebook6 ks Dátové úložisko1 ks Disky do dátového úložiska4 ks Dokovacia stanica k pracovnému notebooku6 ks LCD monitor6 ks Smart foto mobil3 ks Podrobný opis tejto časti predmetu zákazky a minimálne požiadavky na funkčné a výkonnostné parametre sú uvedené v Prílohe č. B.1 Podrobná špecifikácia predmetu zákazky súťažných podkladov.
Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Nižšie uvedené kritéria
Náklady/Cena: Cena
Odhadovaná hodnota
71 909,91:bez DPH:
Dĺžka trvania zákazky, rámcovej dohody alebo dynamického nákupného systému
Obdobie: v mesiacoch (od zadania zákazky)
4:
Informácie o obnovenom obstarávaní
Toto obstarávanie môže byť obnovené: Nie
Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty: Nie
Informácie o opciách
Opcie: Nie
Informácie o elektronických katalógoch
INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Áno
Číslo projektu alebo referenčné číslo: 302031AFF2
Doplňujúce informácie:
Predmet zákazky má byť z 95 % miery financovaný z nenávratného finančného príspevku poskytnutého verejnému obstarávateľovi Ministerstvom investícií, regionálneho rozvoja a informatizácie Slovenskej republiky v zastúpení Ministerstvom kultúry Slovenskej republiky pre projekt "Kreatívne centrum Trenčianskej univerzity A. Dubčeka pre stimuláciu potenciálu v kultúrnom a kreatívnom priemysle" (ITMS2014 kód: 302031AFF2) v rámci operačného programu Integrovaný regionálny operačný program. Zvyšná časť bude financovaná z vlastných prostriedkov verejného obstarávateľa.

Názov
Aktívna a pasívna sieťová infraštruktúra, dochádzkový a kamerový systém
Časť č.: 8
Dodatočné kódy CPV
32420000-3

32422000-7

35123100-3

35125300-2

Miesto vykonania
Kód NUTS:
SK022:
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
Kreatívne centrum Trenčianskej univerzity Alexandra Dubčeka v Trenčíne, Ku kyselke 469, 911 06 Trenčín
Opis obstarávania:
Predmetom časti VIII. predmetu zákazky sú nasledovné položky: WIFI pokrytie priestorov KC TnUAD1 set Pasívna časť siete 1 balík Kamerový systém pre monitorovanie priestorov Kreatívneho centra 1 set Prístupový systém pre priestory Kreatívneho centra1 set Podrobný opis tejto časti predmetu zákazky a minimálne požiadavky na funkčné a výkonnostné parametre sú uvedené v Prílohe č. B.1 Podrobná špecifikácia predmetu zákazky súťažných podkladov.
Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Nižšie uvedené kritéria
Náklady/Cena: Cena
Odhadovaná hodnota
100 536,67:bez DPH:
Dĺžka trvania zákazky, rámcovej dohody alebo dynamického nákupného systému
Obdobie: v mesiacoch (od zadania zákazky)
4:
Informácie o obnovenom obstarávaní
Toto obstarávanie môže byť obnovené: Nie
Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty: Nie
Informácie o opciách
Opcie: Nie
Informácie o elektronických katalógoch
INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Áno
Číslo projektu alebo referenčné číslo: 302031AFF2
Doplňujúce informácie:
Predmet zákazky má byť z 95 % miery financovaný z nenávratného finančného príspevku poskytnutého verejnému obstarávateľovi Ministerstvom investícií, regionálneho rozvoja a informatizácie Slovenskej republiky v zastúpení Ministerstvom kultúry Slovenskej republiky pre projekt "Kreatívne centrum Trenčianskej univerzity A. Dubčeka pre stimuláciu potenciálu v kultúrnom a kreatívnom priemysle" (ITMS2014 kód: 302031AFF2) v rámci operačného programu Integrovaný regionálny operačný program. Zvyšná časť bude financovaná z vlastných prostriedkov verejného obstarávateľa.

ODDIEL III: PRÁVNE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
PODMIENKY ÚČASTI
Vhodnosť vykonávať profesionálnu činnosť vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do živnostenských alebo obchodných registrov
Zoznam a krátky opis podmienok: 1. Tejto verejnej súťaže sa môže zúčastniť len ten, kto spĺňa podmienky účasti týkajúce sa osobného postavenia vymedzené v ustanovení § 32 ods. 1 ZVO. 2. Spôsob preukázania splnenia podmienok podľa § 32 ods. 1 ZVO: 2.1 Uchádzač preukáže splnenie podmienok účasti osobného postavenia svojím zápisom v Zozname hospodárskych subjektov, ktorý vedie Úrad pre verejné obstarávanie (ďalej len "ZHS") v súlade s § 152 ZVO. 2.2 Uchádzač, ktorý nie je zapísaný v ZHS podľa § 152 ZVO preukáže splnenie podmienok účasti osobného postavenia dokladmi v súlade s § 32 ods. 2 ZVO. 3. Ak uchádzač alebo záujemca má sídlo, miesto podnikania alebo obvyklý pobyt mimo územia Slovenskej republiky a štát jeho sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu nevydáva niektoré z dokladov uvedených v bode 2.2 vyššie alebo nevydáva ani rovnocenné doklady, možno ich nahradiť čestným vyhlásením podľa predpisov platných v štáte jeho sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu. 4. Ak právo štátu uchádzača alebo záujemcu so sídlom, miestom podnikania alebo obvyklým pobytom mimo územia Slovenskej republiky neupravuje inštitút čestného vyhlásenia, môže ho nahradiť vyhlásením urobeným pred súdom, správnym orgánom, notárom, inou odbornou inštitúciou alebo obchodnou inštitúciou podľa predpisov platných v štáte sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu uchádzača alebo záujemcu. 5. Verejný obstarávateľ nie je oprávnený použiť údaje z informačných systémov verejnej správy podľa osobitného predpisu, a teda uchádzač (ak nie je zapísaný v ZHS alebo ak doklady dočasne nenahrádza predložením JED) predloží za účelom preukázania splnenia podmienok účasti osobného postavenia verejnému obstarávateľovi v ponuke všetky doklady podľa § 32 ods. 2 ZVO. 6. Podrobnosti k podmienkam účasti osobného postavenia a ich preukazovaniu sú uvedené v § 32 ZVO. 7. Doklady na preukázanie splnenia podmienok účasti osobného postavenia môžu byť predbežne nahradené jednotným európskym dokumentom v súlade s bodom 3 Časti D. Podmienky účasti súťažných podkladov.
Ekonomické a finančné postavenie
Technická a odborná spôsobilosť
Zoznam a krátky opis kritérií výberu: Nevyžaduje sa.
Informácie o vyhradených zákazkách
PODMIENKY TÝKAJÚCE SA ZÁKAZKY
Podmienky vykonania zákazky:
Informácie o pracovníkoch zodpovedných za vykonanie zákazky
ODDIEL IV: POSTUP
DRUH POSTUPU
Druh postupu
Informácie o rámcovej dohode alebo dynamickom nákupnom systéme
Informácie o elektronickej aukcii
Informácia o dohode o vládnom obstarávaní (GPA)
Na toto obstarávanie sa vzťahuje dohoda o vládnom obstarávaní: Áno
ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
Predchádzajúce uverejnenie týkajúce sa tohto obstarávacieho konania
Číslo oznámenia v Ú. v. EÚ:
Lehota na predkladanie ponúk alebo žiadostí o účasť
Dátum a čas: 2022-04-12T10:00:00
Jazyk (jazyky), v ktorom (ktorých) možno predkladať ponuky alebo žiadosti o účasť
Minimálna lehota, počas ktorej sú ponuky uchádzačov viazané
Ponuka musí byť platná do
Ponuka musí platiť do: 2022-12-31T00:00:00
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
INFORMÁCIE O OPAKOVANÍ OBSTARÁVANIA
INFORMÁCIE O ELEKTRONICKOM RIADENÍ PRÁCE
DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE:
1. Verejný obstarávateľ bude pri komunikácii s uchádzačmi, resp. záujemcami, postupovať v zmysle § 20 ZVO prostredníctvom komunikačného rozhrania systému JOSEPHINE, tento spôsob komunikácie sa týka akejkoľvek komunikácie a podaní medzi verejným obstarávateľom a uchádzačmi, resp. záujemcami, počas celého procesu verejného obstarávania. Komunikácia bude prebiehať v slovenskom jazyku. Ďalšie informácie týkajúce sa spôsobu komunikácie sú uvedené v súťažných podkladoch. 2. Požiadavky ustanovujúce spôsob predloženia ponúk a ich obsah sú uvedené v Časti A. Pokyny pre uchádzačov súťažných podkladov. 3. Verejný obstarávateľ vyžaduje na zabezpečenie ponuky zloženie zábezpeky - pre Časť I. predmetu zákazky vo výške 30 000 EUR (slovom: tridsaťtisíc euro), - pre Časť II. predmetu zákazky vo výške 15 000 EUR (slovom: pätnásťtisíc euro), - pre Časť III. predmetu zákazky vo výške 3 000 EUR (slovom: tritisíc euro), - pre Časť IV. predmetu zákazky vo výške 2 000 EUR (slovom: dvetisíc euro), - pre Časť V. predmetu zákazky vo výške 14 000 EUR (slovom: štrnásťtisíc euro), - pre Časť VI. predmetu zákazky vo výške 3 000 EUR (slovom: tritisíc euro), - pre Časť VII. predmetu zákazky vo výške 2 000 EUR (slovom: dvetisíc euro), - pre Časť VIII. predmetu zákazky vo výške 4 000 EUR (slovom: štyritisíc euro). Podrobnosti pre zloženie zábezpeky sú uvedené v Časti A. Pokyny pre uchádzačov súťažných podkladov. 4. Verejný obstarávateľ v zmysle § 40 ods. 6 písm. g) ZVO vylúči uchádzača alebo záujemcu, ak na základe dôveryhodných informácií má dôvodné podozrenie, že uchádzač alebo záujemca uzavrel v danom verejnom obstarávaní s iným hospodárskym subjektom dohodu narúšajúcu hospodársku súťaž. 5. Verejný obstarávateľ neuzavrie zmluvu s uchádzačom, ktorý má povinnosť zapisovať sa do registra partnerov verejného sektora a nie je zapísaný v registri partnerov verejného sektora, alebo ktorého subdodávatelia alebo subdodávatelia podľa osobitného predpisu, ktorí majú povinnosť zapisovať sa do registra partnerov verejného sektora a nie sú zapísaní v registri partnerov verejného sektora. Verejný obstarávateľ je pred podpisom zmluvy povinný skúmať aj tú skutočnosť, či je splnená povinnosť overenia konečného užívateľa výhod podľa § 11 ods. 2 písm. d) Zákona č. 315/2016 Z. z. 6. Predmetné verejné obstarávanie nie je vzhľadom na podmienky účasti, technické špecifikácie, kritériá na vyhodnotenie ponúk alebo podmienky plnenia zmluvy zeleným obstarávaním ani obstarávaním inovácií, a nie je ani zamerané na sociálne aspekty.
POSTUPY PRESKÚMANIA
Orgán zodpovedný za preskúmanie
Úrad pre verejné obstarávanie
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98, 82005 Bratislava

Slovensko
Kontaktná osoba: Úrad pre verejné obstarávanie
Telefón: +421 250264176 Fax: +421 250264219 Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.uvo.gov.sk
Postup preskúmania
Útvar, od ktorého možno získať informácie o postupe preskúmania
Úrad pre verejné obstarávanie
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98, 82005 Bratislava

Slovensko
Kontaktná osoba: Úrad pre verejné obstarávanie
Telefón: +421 250264176 Fax: +421 250264219 Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.uvo.gov.sk
DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA:
2022-03-11T00:00:00


Podcasty pre zákazníkov tohto portálu

Plán obnovy očami Lívie Vašákovej

Plán obnovy je v ostatnom období jednou z veľmi diskutovaných tém. Ako ho možno podnikateľmi reálne využívať? Čo znamená pre orgány verejnej...

Verejné obstarávanie v roku 2024

Oblasť verejného obstarávania si vyžaduje osobitnú pozornosť. Od 31.3.2024 nastávajú ďalšie zmeny v problematike verejného obstarávania. Aké...

Webináre formou otázok a odpovedí pre zákazníkov tohto portálu

Zmeny v zákone o verejnom obstarávaní

Lektor: JUDr. Marek Šmid, LLB.

Dátum: 14.6.2024

Čas konania: 11:00 - 12:00

Na tento webinár sa môžete zaregistrovať tu

Prihláste sa v prípade, že ste predplatiteľ portálu formou vyplnenia registračného formuláru.

Registrácia je záväzná!

Zoznam webinárov otázok a odpovedí a registračný formulár nájdete TU.

PRAKTICKÉ INFORMÁCIE
Najbližšia daňová povinnosť
27.5.2024 - Daň z pridanej hodnoty

Ďalšie povinnosti pre tento deň...
Kurzy mien 17.5.2024
1 EUR1,08 USD (-0)
1 EUR0,86 GBP (-0)
1 EUR4,27 PLN (+0,01)
1 EUR24,72 CZK (+0,02)
Ďalšie meny
Sadzby NBS
Platné od 20.9.2023
Jednodňové refinančné operácie 4,75 %
Hlavné refinančné operácie 4,50 %
Jednodňové sterilizačné operácie 4,00 %
viac
Cestovné náhrady

Stravné v SR od 1.10.2023

Opatrenie č. 368/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín

7,80 €

12 - 18 hodín

11,60 €

nad 18 hodín

17,40 €

Stravné v SR od 1.6.2023

Opatrenie č. 171/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín 7,30 €
12 - 18 hodín 10,90 €
nad 18 hodín 16,40 €

 

ostatné
EDITOVATEĽNÉ TLAČIVÁ
VESTNÍKY MINISTERSTIEV
PREDPOVEĎ POČASIA