dnes je 17.5.2024

Praktické informácie - Vestník verejného obstarávania
2022
PoUtStŠtPiSoNe
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28      
<január  marec>
HLAVIČKA FORMULÁRA
Evidenčné číslo (značka) oznámenia: 250-2022/134
Toto oznámenie upravuje: Smernica 2014/24/EÚ
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
NÁZOV A ADRESY
Národná agentúra pre sieťové a elektronické služby
Vnútroštátne identifikačné číslo: 42156424
Kollárova 8, 91702 Trnava

Slovensko
Kontaktná osoba: Národná agentúra pre sieťové a elektronické služby
Telefón: +421 232780751
Email: peter.siska@nases.gov.sk
SPOLOČNÉ VEREJNÉ OBSTARÁVANIE
KOMUNIKÁCIA
Súťažné dokumenty sú dostupné priamo a úplne bez obmedzení či poplatkov
Zadajte adresu (URL): http://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-zakaziek/detail/dokumenty/436356
Ďalšie informácie
Ďalšie informácie možno získať na: vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
ODDIEL II: PREDMET
ROZSAH VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA
Názov:
Referenčné číslo: 250-2022/134
Hlavný kód CPV
48000000-8
Druh zákazky
Stručný opis:
Predmetom zákaziek zadávaných v zriadenom dynamickom nákupnom systéme (DNS) bude obstarávanie programového vybavenia medzi ktoré patrí: softvérové balíky a informačné systémy, softvérový balík na zaistenie bezpečnosti, antivírusový softvérový balík, rôzne softvérové balíky a počítačové systémy, technická podpora, služby informačných technológií, služby týkajúce sa podpory systému, softvérové podporné služby, dodávky softvéru, počítačové podporné služby a dopravné služby (bez prepravy odpadu). Cieľom zriadenia DNS je flexibilné zadávanie zákaziek v súlade so zákonom o verejnom obstarávaní podľa reálnych potrieb verejného obstarávateľa, t.j. v čase a rozsahu, ktorý mu je známy.
Celková odhadovaná hodnota
Hodnota bez DPH: 12 515 057,00
bez DPH
Informácie o častiach
OPIS
Dodatočné kódy CPV
48730000-4

48761000-0

48900000-7

71356300-1

72222300-0

72250000-2

72261000-2

72268000-1

72610000-9

60000000-8

Miesto vykonania
Kód NUTS:
SK:
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
Slovenská republika, miesto bude upresnené v rámci konkrétnej výzvy na predkladanie ponúk k danej zákazke.
Opis obstarávania:
Predmetom zákaziek zadávaných v zriadenom dynamickom nákupnom systéme (DNS) bude obstarávanie programového vybavenia medzi ktoré patrí: softvérové balíky a informačné systémy, softvérový balík na zaistenie bezpečnosti, antivírusový softvérový balík, rôzne softvérové balíky a počítačové systémy, technická podpora, služby informačných technológií, služby týkajúce sa podpory systému, softvérové podporné služby, dodávky softvéru, počítačové podporné služby a dopravné služby (bez prepravy odpadu). Cieľom zriadenia DNS je flexibilné zadávanie zákaziek v súlade so zákonom o verejnom obstarávaní podľa reálnych potrieb verejného obstarávateľa, t.j. v čase a rozsahu, ktorý mu je známy.
Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Nižšie uvedené kritéria
Náklady/Cena: Cena
Odhadovaná hodnota
12 515 057,00:bez DPH:
Dĺžka trvania zákazky, rámcovej dohody alebo dynamického nákupného systému
Obdobie: v mesiacoch (od zadania zákazky)
24:
Informácie o obnovenom obstarávaní
Toto obstarávanie môže byť obnovené: Nie
Informácie o obmedzeniach počtu uchádzačov, ktorí budú vyzvaní na účasť
Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty: Nie
Informácie o opciách
Opcie: Nie
Informácie o elektronických katalógoch
INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Áno
Číslo projektu alebo referenčné číslo: Obstarávanie sa týka okrem projektov fin. zo štát. rozpočtu aj projektu/ov a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie. Presné informácie o forme financovania a či sa jedná o projekt z fondov EÚ (kód žiadosti NFP311070BXQ9, číslo projektu 311071R857, 311071X548) budú uvedené v zaslanej výzve na predkladanie ponúk.
Doplňujúce informácie:

ODDIEL III: PRÁVNE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
PODMIENKY ÚČASTI
Vhodnosť vykonávať profesionálnu činnosť vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do živnostenských alebo obchodných registrov
Zoznam a krátky opis podmienok: Uchádzač musí spĺňať podmienky účasti týkajúce sa osobného postavenia uvedené v § 32 ods. 1 Zákona č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov (ďalej len ZVO), a to: a) nebol on, ani jeho štatutárny orgán, ani člen štatutárneho orgánu, ani člen dozorného orgánu, ani prokurista právoplatne odsúdený za trestný čin korupcie, trestný čin poškodzovania finančných záujmov Európskych spoločenstiev, trestný čin legalizácie príjmu z trestnej činnosti, trestný čin založenia, zosnovania a podporovania zločineckej skupiny, trestný čin založenia, zosnovania alebo podporovania teroristickej skupiny, trestný čin terorizmu a niektorých foriem účasti na terorizme, trestný čin obchodovania s ľuďmi, trestný čin, ktorého skutková podstata súvisí s podnikaním alebo trestný čin machinácie pri verejnom obstarávaní a verejnej dražbe, b) nemá evidované nedoplatky na poistnom na sociálne poistenie a zdravotná poisťovňa neeviduje voči nemu pohľadávky po splatnosti podľa osobitných predpisov v Slovenskej republike alebo v štáte sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu, c) nemá evidované daňové nedoplatky voči daňovému úradu a colnému úradu podľa osobitných predpisov v Slovenskej republike alebo v štáte sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu, d) nebol na jeho majetok vyhlásený konkurz, nie je v reštrukturalizácii, nie je v likvidácii, ani nebolo proti nemu zastavené konkurzné konanie pre nedostatok majetku alebo zrušený konkurz pre nedostatok majetku, e) je oprávnený dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce alebo poskytovať službu, f) nemá uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní potvrdený konečným rozhodnutím v Slovenskej republike alebo v štáte sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu, g) nedopustil sa v predchádzajúcich troch rokoch od vyhlásenia alebo preukázateľného začatia verejného obstarávania závažného porušenia povinností v oblasti ochrany životného prostredia, sociálneho práva alebo pracovného práva podľa osobitných predpisov, za ktoré mu bola právoplatne uložená sankcia, ktoré dokáže verejný obstarávateľ a obstarávateľ preukázať, h) nedopustil sa v predchádzajúcich troch rokoch od vyhlásenia alebo preukázateľného začatia verejného obstarávania závažného porušenia profesijných povinností, ktoré dokáže verejný obstarávateľ a obstarávateľ preukázať. Uchádzač preukazuje splnenie podmienok účasti dokladmi podľa § 32 ods. 2 resp. 4 a 5 ZVO. Verejný obstarávateľ nie je oprávnený použiť údaje z informačných systémov verejnej správy. Preto uchádzač predkladá požadované doklady. Z dôvodu obmedzeného počtu znakov podrobne rozpísané podmienky účasti osobného postavenia a doklady na ich preukázanie podľa § 32 ZVO viď v časti A2 - Podmienky účasti uchádzačov v súťažných podkladoch. Skupina dodávateľov preukazuje splnenie podmienok účasti vo verejnom obstarávaní týkajúcich sa osobného postavenia za každého člena skupiny osobitne. Oprávnenie dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce alebo poskytovať službu preukazuje člen skupiny len vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, ktorú má zabezpečiť. Hospodársky subjekt vo verejnom obstarávaní môže preukázať splnenie podmienok účasti osobného postavenia (podľa § 32 ods. 1 písm. a) až f) a ods. 2, 4 a 5 ZVO) zápisom do zoznamu hospodárskych subjektov. Verejný obstarávateľ uzná rovnocenný zápis alebo potvrdenie o zápise vydané príslušným orgánom iného členského štátu, ktorým uchádzač preukazuje splnenie podmienok účasti vo verejnom obstarávaní. Verejný obstarávateľ musí prijať aj iný rovnocenný doklad predložený uchádzačom. Hospodársky subjekt môže predbežne nahradiť doklady určené verejným obstarávateľom na preukázanie splnenia podmienok účasti jednotným európskym dokumentom (JED) podľa § 39 ZVO. Bližšie informácie k JED a manuál k vyplneniu viď v súťažných podkladoch a v §39 ZVO a na https://www.uvo.gov.sk/jednotny-europsky-dokument-pre-verejne-obstaravanie-602.html.
Ekonomické a finančné postavenie
Zoznam a krátky opis kritérií výberu: Nevyžaduje sa
Technická a odborná spôsobilosť
Zoznam a krátky opis kritérií výberu: Nevyžaduje sa
Informácie o vyhradených zákazkách
PODMIENKY TÝKAJÚCE SA ZÁKAZKY
Podmienky vykonania zákazky:
Viď súťažné podklady, podmienky plnenia každej zákazky budú uvedené vo výzvach na predkladanie ponúk, ktoré budú zasielané všetkým záujemcom zaradeným do DNS.
Informácie o pracovníkoch zodpovedných za vykonanie zákazky
ODDIEL IV: POSTUP
DRUH POSTUPU
Druh postupu
Informácie o rámcovej dohode alebo dynamickom nákupnom systéme
Informácie o elektronickej aukcii
Dodatočné informácie o elektronickej aukcii: El. aukcia bude realizovaná cez IS EVO v rámci zriadeného DNS, informácie o el. aukcii budú uvedené v podkladoch vo výzve na predkladanie ponúk.
Informácia o dohode o vládnom obstarávaní (GPA)
Na toto obstarávanie sa vzťahuje dohoda o vládnom obstarávaní: Nie
ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
Predchádzajúce uverejnenie týkajúce sa tohto obstarávacieho konania
Číslo oznámenia v Ú. v. EÚ:
Lehota na predkladanie ponúk alebo žiadostí o účasť
Dátum a čas: 2022-03-17T14:00:00
Jazyk (jazyky), v ktorom (ktorých) možno predkladať ponuky alebo žiadosti o účasť
Minimálna lehota, počas ktorej sú ponuky uchádzačov viazané
Trvanie ponuky v mesiacoch (od uplynutia lehoty na predkladanie ponúk)
Trvanie v mesiacoch: 8
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
INFORMÁCIE O OPAKOVANÍ OBSTARÁVANIA
INFORMÁCIE O ELEKTRONICKOM RIADENÍ PRÁCE
DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE:
1) Verejný obstarávateľ použije na zadanie konkrétnych zákaziek výzvy na predkladanie ponúk v rámci vytvoreného DNS (dynamického nákupného systému) § 58 - § 61 zákona o verejnom obstarávaní č. 343/2015 Z.z. Výzvu bude zasielať všetkým zaradeným záujemcom. 2)Verejný obstarávateľ bude požadovať vytvorenie určitej právnej formy, odvolávka 50) viď zákon § 37 ods. 2 ZVO, ak ponuka skupiny dodávateľov bola prijatá lebo vytvorenie určitej právnej formy je potrebné z dôvodu riadneho plnenia zmluvy. 3) Dorozumievanie medzi verejným obstarávateľom a záujemcami/uchádzačmi sa uskutočňuje v tomto verejnom obstarávaní prostredníctvom IS EVO. Viac o IS EVO viď na https://www.uvo.gov.sk/viac-o-is-evo-5f6.html. Príručky pre IS EVO sú na https://www.uvo.gov.sk/viac-o-is-evo/prirucky-5f7.html Uchádzač musí byť evidovaný v informačnom systéme ÚVO ako užívateľ za Hospodársky subjekt (Návod: odkaz https://www.uvo.gov.sk/private/hospodarske-subjekty/add). Pri registrácii nového HS je potrebné brať do úvahy čas potrebný na dokončenie validácie HS (doručenie validačného kódu) a registráciu vykonať v dostatočnom časovom predstihu pred zámerom predloženia žiadosti o účasť. Všetky ďalšie pokyny na komunikáciu sú podrobne rozpísané v príručke pre IS EVO ako aj video návody https://www.uvo.gov.sk/viac-o-is-evo/videonavody-5f9.html. 4) Dynamický nákupný systém bude zriadený na obdobie 24 mesiacov odo dňa zriadenia DNS. Záujemca môže predkladať žiadosti o účasť v DNS aj po uplynutí lehoty na predkladanie žiadostí o účasť v tomto oznámení IV.2.2), a to počas doby trvania DNS avšak treba počítať s min. lehotami na vyhodnotenie žiadosti v súlade so ZVO. 5) Záujemca pri preukázaní splnenia podmienok účasti môže dočasne nahradiť tieto doklady predložením jednotného európskeho dokumentu podľa § 39 zákona o verejnom obstarávaní ale verejný obstarávateľ ho následne vyzve na preukázanie splnenia podmienok účasti požadovanými dokladmi. Uvedený doklad je možné predložiť ako podpísaný naskenovaný doklad v pdf. formáte. Záujemca môže využiť predloženie aj elektronickej verzie formulára JED. Elektronická verzia Jednotného európskeho dokumentu je dostupná na stránke: https://www.uvo.gov.sk/jednotny-europsky-dokument-pre-verejne-obstaravanie-602.html. 6) Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo hlavné miesto dodania alebo plnenia spresniť na konkrétne miesto v SR v konkrétnej výzve v rámci zriadeného DNS. 7) Verejný obstarávateľ (VO) si vyhradzuje právo uplatniť sociálne aspekty ako aj environmentálne aspekty v jednotlivých výzvach na predklad. ponúk. VO si vyhradzuje právo doplniť/meniť zmluvné podmienky v rámci konkrétnej výzvy na predkladanie ponúk v nevyhnutnom rozsahu v závislosti od druhu tovaru ako aj v závislosti na použitý systém financovania zákazky. 8) Súťažné podklady a ostatná dokumentácia k predmetnému verejnému obstarávaniu bude uverejnená v príslušnej zákazke v profile verejného obstarávateľa umiestnenom na webovej adrese http://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-zakaziek/detail/dokumenty/436356, čím verejný obstarávateľ umožňuje neobmedzený a priamy prístup k podkladom. 9) Verejný obstarávateľ bude pri komunikácii v celom procese obstarávania, t.j. pred aj po zaradení do DNS a pred aj po lehote na predkladanie ponúk viažucej sa ku konkrétnej zákazke postupovať v zmysle § 20 ZVO prostredníctvom komunikačného rozhrania systému IS EVO. 10) Plynutie zákonných lehôt pri elektronickej komunikácií je viazané na deň odoslania správy, ktorý je aj dňom jej doručenia. Pod pojmom doručenie rozumieme moment, kedy bola správa záujemcovi/uchádzačovi doručená prostredníctvom systému IS EVO, nie kedy ju záujemca/uchádzač prečítal. 11)Zábezpeka na viazanosť ponúk sa nepožaduje. 12)Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo zrušiť vyhlásený postup VO/ výzvu na predkladanie ponúk ak RO/SO po kontrole verejného obstarávania zistil závažné nedostatky a odporučil súťaž zrušiť, respektíve navrhne finančnú opravu, ktorá nebude akceptovateľná pre verejného obstarávateľa.
POSTUPY PRESKÚMANIA
Orgán zodpovedný za preskúmanie
Úrad pre verejné obstarávanie
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98, 82005 Bratislava

Slovensko
Kontaktná osoba: Úrad pre verejné obstarávanie
Telefón: +421 250264176 Fax: +421 250264219 Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.uvo.gov.sk
Postup preskúmania
Presné informácie o termínoch na postup preskúmania: Presné informácie o termínoch na postup preskúmania: Žiadosť o nápravu: - proti podmienkam uvedeným v oznámení o vyhlásení ver. obstarávania musí byť doručená do desiatich dní odo dňa uverejnenia oznámenia v európskom vestníku. - proti podmienkam uvedeným v dokumentoch podľa § 164 ZVO odseku 1 písm. b) v postupe zadávania nadlimitnej zákazky musí byť doručená najneskôr štyri pracovné dni pred uplynutím lehoty na predkladanie ponúk za predpokladu, že tieto dokumenty neboli poskytnuté neskôr než 15 dní pred uplynutím lehoty na predkladanie ponúk ; ak boli poskytnuté neskôr, musí byť žiadosť o nápravu proti podmienkam v nich uvedeným doručená najneskôr do desiatich dní odo dňa poskytnutia týchto dokumentov. Ďalšie podrobné informácie sú uvedené v § 164 ZVO - Žiadosť o nápravu. Podávanie námietok podrobne viď § 170 ZVO - Námietky
Útvar, od ktorého možno získať informácie o postupe preskúmania
Úrad pre verejné obstarávanie
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98, 82005 Bratislava

Slovensko
Kontaktná osoba: Úrad pre verejné obstarávanie
Telefón: +421 250264176 Fax: +421 250264219 Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.uvo.gov.sk
DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA:
2022-02-11T00:00:00


Podcasty pre zákazníkov tohto portálu

Plán obnovy očami Lívie Vašákovej

Plán obnovy je v ostatnom období jednou z veľmi diskutovaných tém. Ako ho možno podnikateľmi reálne využívať? Čo znamená pre orgány verejnej...

Verejné obstarávanie v roku 2024

Oblasť verejného obstarávania si vyžaduje osobitnú pozornosť. Od 31.3.2024 nastávajú ďalšie zmeny v problematike verejného obstarávania. Aké...

Webináre formou otázok a odpovedí pre zákazníkov tohto portálu

Zmeny v zákone o verejnom obstarávaní

Lektor: JUDr. Marek Šmid, LLB.

Dátum: 14.6.2024

Čas konania: 11:00 - 12:00

Na tento webinár sa môžete zaregistrovať tu

Prihláste sa v prípade, že ste predplatiteľ portálu formou vyplnenia registračného formuláru.

Registrácia je záväzná!

Zoznam webinárov otázok a odpovedí a registračný formulár nájdete TU.

PRAKTICKÉ INFORMÁCIE
Najbližšia daňová povinnosť
27.5.2024 - Daň z pridanej hodnoty

Ďalšie povinnosti pre tento deň...
Kurzy mien 16.5.2024
1 EUR1,09 USD (+0,01)
1 EUR0,86 GBP (+0,01)
1 EUR4,26 PLN (-0)
1 EUR24,71 CZK (-0,05)
Ďalšie meny
Sadzby NBS
Platné od 20.9.2023
Jednodňové refinančné operácie 4,75 %
Hlavné refinančné operácie 4,50 %
Jednodňové sterilizačné operácie 4,00 %
viac
Cestovné náhrady

Stravné v SR od 1.10.2023

Opatrenie č. 368/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín

7,80 €

12 - 18 hodín

11,60 €

nad 18 hodín

17,40 €

Stravné v SR od 1.6.2023

Opatrenie č. 171/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín 7,30 €
12 - 18 hodín 10,90 €
nad 18 hodín 16,40 €

 

ostatné
EDITOVATEĽNÉ TLAČIVÁ
VESTNÍKY MINISTERSTIEV
PREDPOVEĎ POČASIA