dnes je 8.5.2024

Praktické informácie - Vestník verejného obstarávania
2022
PoUtStŠtPiSoNe
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31      
<december  február>
HLAVIČKA FORMULÁRA
Evidenčné číslo (značka) oznámenia: i/2022
Toto oznámenie upravuje: Smernica 2014/24/EÚ
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ/OBSTARÁVATEĽ
NÁZOV A ADRESY
Ministerstvo investícií, regionálneho rozvoja a informatizácie Slovenskej republiky
Vnútroštátne identifikačné číslo: 50349287
Štefánikova 15, 81105 Bratislava

Slovensko
Kontaktná osoba: Ministerstvo investícií, regionálneho rozvoja a informatizácie Slovenskej republiky
Telefón: +421 220928102 Fax: +421 0000000000
Email: branislav.hudec@mirri.gov.sk
Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://https://www.vicepremier.gov.sk/index.html
ODDIEL II: PREDMET
ROZSAH OBSTARÁVANIA
Názov:
Referenčné číslo: i/2022
Hlavný kód CPV
72250000-2
Druh zákazky
OPIS
Názov
Systémová a aplikačná podpora Informačného systému Centrálnej Správy Referenčných Údajov (IS CSRÚ)
Časť č.: nie
Dodatočné kódy CPV
72267000-4

Miesto vykonania
Hlavné miesto dodania alebo plnenia: Sídla zákazníkov (verejných obstarávateľov).
Opis verejného obstarávania v čase uzatvorenia zmluvy:
Predmetom zákazky je poskytovanie služieb systémovej a aplikačnej podpory informačného systému Centrálnej Správy Referenčných Údajov IS CSRÚ v zmysle Prílohy č.1 "Opis predmetu zákazky" súťažných podkladov.
Dĺžka trvania zákazky, rámcovej dohody, dynamického nákupného systému alebo koncesie
v mesiacoch (od zadania zákazky)
Trvanie v mesiacoch: 57
Informácie o fondoch Európskej únie
ODDIEL IV: POSTUP
ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
Oznámenie o výsledku obstarávania týkajúce sa tejto zákazky
Číslo oznámenia v Ú. v. EÚ: 2018/S 090-203903
ODDIEL V: PRIDELENIE ZÁKAZKY/KONCESIE
Zákazka č.: nie
Časť č.:
Názov:
PRIDELENIE ZÁKAZKY/KONCESIE
Dátum uzatvorenia zmluvy/rozhodnutia o pridelení koncesie:
2018-04-24T00:00:00
Informácie o ponukách
Zákazka bola pridelená skupine hospodárskych subjektov: Nie
Informácie o hodnote zákazky/časti/koncesie (bez DPH)
Celková hodnota obstarávania: 1 517 000,00
bez DPH
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
Toto oznámenie sa týka už ukončeného spoločného verejného obstarávania Ministerstva financií Slovenskej republiky a Ministerstva investícií, regionálneho rozvoja a informatizácie Slovenskej republiky (právny predchodca: Úrad podpredsedu vlády Slovenskej republiky pre investície a informatizáciu). Oznámenie sa zasiela z titulu splnenia oznamovacích povinností. Dokumentácia z daného verejného obstarávania je zverejnená na profile Ministerstva financií Slovenskej republiky: https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-zakaziek/detail/dokumenty/410367
POSTUPY PRESKÚMANIA
Orgán zodpovedný za preskúmanie
Úrad pre verejné obstarávanie
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98, 82005 Bratislava

Slovensko
Kontaktná osoba: Úrad pre verejné obstarávanie
Telefón: +421 250264176 Fax: +421 250264219 Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.uvo.gov.sk
Postup preskúmania
Útvar, od ktorého možno získať informácie o postupe preskúmania
Úrad pre verejné obstarávanie
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98, 82005 Bratislava

Slovensko
Kontaktná osoba: Úrad pre verejné obstarávanie
Telefón: +421 250264176 Fax: +421 250264219 Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.uvo.gov.sk
DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA:
2022-01-10T00:00:00
ODDIEL VII: ÚPRAVY V ZAKÁZKE/KONCESII
OPIS VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA PO ÚPRAVÁCH
Hlavný kód CPV:
72250000-2
Dodatočné kódy CPV
72267000-4

Miesto vykonania
Hlavné miesto dodania alebo plnenia: Sídla zákazníkov (verejných obstarávateľov).
Opis obstarávania:
Predmetom zákazky je poskytovanie služieb systémovej a aplikačnej podpory informačného systému Centrálnej Správy Referenčných Údajov IS CSRÚ v zmysle Prílohy č.1 "Opis predmetu zákazky" súťažných podkladov.
Dĺžka trvania zákazky, rámcovej dohody, dynamického nákupného systému alebo koncesie
Obdobie: v mesiacoch (od zadania zákazky)
Trvanie v mesiacoch: 57
Informácie o hodnote zákazky/časti/koncesie (bez DPH)
Celková hodnota zákazky/časti/koncesie: 1 517 000,00
bez DPH
Zákazka/koncesia bola pridelená skupine hospodárskych subjektov: Nie
INFORMÁCIE O ÚPRAVÁCH
Opis úprav
V záujme dôslednej realizácie zásady jedenkrát a dosť a na splnenie účelu Modulu procesnej integrácie a integrácie údajov časť Dátová integrácia (ďalej len MPIaIÚ), ktorý sa realizuje prostredníctvom IS CSRÚ, pristupuje Zákazník ako verejný obstarávateľ, v súlade s § 18 ods. 1 písm. b) zákona č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov (ďalej len zákon o VO), k uzatvoreniu tohto Dodatku č. 4, pretože jeho predmetom sú doplňujúce služby (realizácia integračných väzieb), ktoré sú nevyhnutné, a ktoré nie sú zahrnuté do Rámcovej dohody na poskytovanie služieb systémovej a aplikačnej podpory informačného systému Centrálnej Správy Referenčných Údajov (IS CSRÚ) zo dňa 24.4.2018, č. zmluvy 76/2018, v znení Dodatku č. 1 zo dňa 24.06.2019, č. dodatku 385/2019, a v znení Dodatku č. 2 zo dňa 11.09.2020, č. dodatku 791/2020 a v znení Dodatku č. 3 zo dňa 30.06.2021, č. dodatku 1061/2020 (ďalej len Rámcová dohoda), a poskytuje ich pôvodný dodávateľ Poskytovateľ, pričom jeho zmena nie je možná, pretože: a) by mohla ohroziť integritu a bezpečnosť IS CSRÚ a spôsobila by s určitosťou čiastočnú nedostupnosť jeho služieb (realizácia požiadaviek novým dodávateľom v požadovaných termínoch nie je možná), (technické dôvody), a b) technická realizácia požiadaviek vyplývajúcich z plnenia povinnosti aplikovania zásady jeden krát a dosť a používania referencovania podľa § 17 ods. 6, § 52 ods. 1 a § 54a zákona č. 305/2013 Z. z. o elektronickej podobe výkonu pôsobnosti orgánov verejnej moci a o zmene a doplnení niektorých zákonov (zákon o e-Governmente), zo strany orgánov verejnej moci, ktoré doteraz uvedené zákonné povinnosti neplnili a/alebo ich plnili iba čiastočne, a ktoré požadujú od Zákazníka vytvorenie nových integračných väzieb na strane IS CSRÚ (aby uvedené zákonné povinnosti mohli začať riadne plniť), a vyplývajúcich z prijatia zákona č. 310/2021 Z. z. zo dňa 24.07.2021, ktorým sa mení a dopĺňa zákon č. 177/2018 Z. z. o niektorých opatreniach na znižovanie administratívnej záťaže využívaním informačných systémov verejnej správy a o zmene a doplnení niektorých zákonov (zákon proti byrokracii) v znení zákona č. 221/2019 Z.z. a ktorým sa menia a dopĺňajú niektoré zákony (ďalej len Zákon proti byrokracii) (ďalej len zákon č. 310/2021 Z. z.), novým dodávateľom, by znamenala nielen podstatné zvýšenie nákladov, ale taktiež podstatné oddialenie zavedenia legislatívnych zmien a požadovaných integračných väzieb na IS CSRÚ do praxe (odovzdávanie systému a oboznamovanie sa/učenie sa zdrojového kódu novým dodávateľom), čo je v rozpore s uplatňovaním princípu hodnota za peniaze a cieľom prijatých legislatívnych zmien, z ktorých väčšina má byť účinná už 01.01.2022 a 01.04.2022, pričom nerealizácia požiadaviek by Zákazníkovi spôsobila významné ťažkosti a podstatnú duplicitu nákladov a zároveň by sa neznížili náklady ďalším orgánom verejnej moci a fyzickým a právnickým osobám, pretože prijaté opatrenia proti byrokracii by sa neuviedli do praxe v stanovenom termíne a rovnako by sa bezdôvodne oddialilo plnenie povinnosti aplikovať zásadu jeden krát a dosť a používať referencovanie pri orgánoch verejnej moci, ktoré tieto zákonné povinnosti doteraz dostatočne neplnia (ekonomické dôvody).
Zvýšenie ceny
Aktualizovaná celková hodnota zákazky pred zmenou: 2 938 642,67
bez DPH
Celková hodnota zákazky po úprave: 3 487 809,53
bez DPH


Podcasty pre zákazníkov tohto portálu

Plán obnovy očami Lívie Vašákovej

Plán obnovy je v ostatnom období jednou z veľmi diskutovaných tém. Ako ho možno podnikateľmi reálne využívať? Čo znamená pre orgány verejnej...

Verejné obstarávanie v roku 2024

Oblasť verejného obstarávania si vyžaduje osobitnú pozornosť. Od 31.3.2024 nastávajú ďalšie zmeny v problematike verejného obstarávania. Aké...

Webináre formou otázok a odpovedí pre zákazníkov tohto portálu

Zmeny v zákone o verejnom obstarávaní

Lektor: JUDr. Marek Šmid, LLB.

Dátum: 14.6.2024

Čas konania: 11:00 - 12:00

Na tento webinár sa môžete zaregistrovať tu

Prihláste sa v prípade, že ste predplatiteľ portálu formou vyplnenia registračného formuláru.

Registrácia je záväzná!

Zoznam webinárov otázok a odpovedí a registračný formulár nájdete TU.

PRAKTICKÉ INFORMÁCIE
Najbližšia daňová povinnosť
15.5.2024 - Daň z príjmu právnickej osoby

Ďalšie povinnosti pre tento deň...
Kurzy mien 7.5.2024
1 EUR1,08 USD (-0)
1 EUR0,86 GBP (+0,01)
1 EUR4,31 PLN (-0)
1 EUR25,01 CZK (+0,02)
Ďalšie meny
Sadzby NBS
Platné od 20.9.2023
Jednodňové refinančné operácie 4,75 %
Hlavné refinančné operácie 4,50 %
Jednodňové sterilizačné operácie 4,00 %
viac
Cestovné náhrady

Stravné v SR od 1.10.2023

Opatrenie č. 368/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín

7,80 €

12 - 18 hodín

11,60 €

nad 18 hodín

17,40 €

Stravné v SR od 1.6.2023

Opatrenie č. 171/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín 7,30 €
12 - 18 hodín 10,90 €
nad 18 hodín 16,40 €

 

ostatné
EDITOVATEĽNÉ TLAČIVÁ
VESTNÍKY MINISTERSTIEV
PREDPOVEĎ POČASIA