dnes je 2.5.2024

Praktické informácie - Vestník verejného obstarávania
december 2022
PoUtStŠtPiSoNe
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031 
<november  január>
HLAVIČKA FORMULÁRA
Evidenčné číslo (značka) oznámenia: VIII Spr 171/22/1000
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
NÁZOV A ADRESY
Generálna prokuratúra SR
Vnútroštátne identifikačné číslo: 00166481
Štúrova 2, 81285 Bratislava - mestská časť Staré Mesto

Slovensko
Kontaktná osoba: Generálna prokuratúra SR
Telefón: +421 220837315
Email: silvia.matejov@genpro.gov.sk
Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.genpro.gov.sk
SPOLOČNÉ VEREJNÉ OBSTARÁVANIE
DRUH VEREJNÉHO OBSTARÁVATEĹA
Ministerstvo alebo iný štátny orgán vrátane jeho regionálnych alebo miestnych útvarov
HLAVNÁ ČINNOSŤ
Verejný poriadok a bezpečnosť
ODDIEL II: PREDMET
ROZSAH OBSTARÁVANIA
Názov
Referenčné číslo: VIII Spr 171/22/1000
Hlavný kód CPV
90910000-9
Druh zákazky
Stručný opis
Zabezpečenie upratovacích a čistiacich služieb so zníženým vplyvom na životné prostredie (bežné upratovanie kancelárií, chodieb, sociálnych zariadení, schodísk a ostatných priestorov verejného obstarávateľa) s použitím vlastného technického a materiálového vybavenia vo vnútorných administratívnych, spoločných a sociálnych priestoroch budov Generálnej prokuratúry SR na ulici Štúrova 2, Špitálska 22 a Kvetná 13 v Bratislave.
Informácie o častiach
OPIS
Názov
Dodatočné kódy CPV

Miesto vykonania
SK01:
Opis obstarávania
Predmetom zákazky je zabezpečenie upratovacích a čistiacich služieb so zníženým vplyvom na životné prostredie (bežné upratovanie kancelárií, chodieb, sociálnych zariadení, schodísk a ostatných priestorov verejného obstarávateľa) s použitím vlastného technického a materiálového vybavenia vo vnútorných administratívnych, spoločných a sociálnych priestoroch budov Generálnej prokuratúry SR na ulici Štúrova 2, Špitálska 22 a Kvetná 13 v Bratislave. Tieto priestory zahŕňajú podlahy, dvere, kancelársky nábytok, výťahy, rámy, služby predstavujú utieranie prachu, umývanie sklenených plôch, vysypanie a vynášanie odpadkových košov do určených kontajnerov a pod., v priestoroch verejného obstarávateľa v budovách v Bratislave - na ul. Štúrova 2 - celá budova vo výmere 4 463,20 m, - na ul. Špitálska 22 3.NP, 4.NP a 5. NP vo výmere 1 653,30 m a - na ul. Kvetná 13 jedna miestnosť v suteréne, polovica 1.NP, polovica 2. NP a celé 3. NP vo výmere 1 445,50 m, v celkovej výmere 7 562,00 m, počas pracovných dní - v čase od 06:00 hod. do 07.00 hod. - 2. NP v budove na ul. Štúrova 2, - v čase od 15:00 hod. do 20:00 hod. v budove na ul. Štúrova 2, - v čase od 08:00 hod. do 11:30 hod. v budove na ul. Špitálska 22, - v čase od 12:30 hod. do 15:30 hod. v budove na ul. Kvetná 13. Podrobnejší opis predmetu zákazky je v prílohe č. 1 k výzve.
Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Nižšie uvedené kritéria
Náklady/Cena: Cena
Informácie o fondoch EÚ
Doplňujúce informácie

ODDIEL IV: POSTUP
OPIS
Druh postupu
Výzva na predkladanie ponúk
Informácie o rámcovej dohode alebo dynamickom nákupnom systéme
Informácie o elektronickej aukcii
ODDIEL V: ZADANIE ZÁKAZKY
Informácie o nepridelení zákazky
§ 57 ods. 2 - zmenili sa okolnosti, za ktorých sa vyhlásilo verejné obstarávanie

ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
V priebehu verejného obstarávania sa vyskytli dôvody hodné osobitného zreteľa, ktoré majú vplyv na výsledok verejného obstarávania. Dôvodnom zrušenia verejného obstarávania je administratívna chyba na strane verejného obstarávateľa v spracovanej tabuľke Informácia o výsledku a poradí, ktorá spôsobila nezrovnalosti v predložených cenových ponukách uchádzačov a má vplyv na výsledok verejného obstarávania. Verejný obstarávateľ pri opakovanom zadávaní zákazky na pôvodný predmet zákazky bude postupovať podľa § 117 zákona č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní. Zadávanie zákazky bude predmetom opätovného uverejnenia a zverejnenia výzvy na predloženie cenovej ponuky.
DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA
2022-12-14T00:00:00


Podcasty pre zákazníkov tohto portálu

Plán obnovy očami Lívie Vašákovej

Plán obnovy je v ostatnom období jednou z veľmi diskutovaných tém. Ako ho možno podnikateľmi reálne využívať? Čo znamená pre orgány verejnej...

Verejné obstarávanie v roku 2024

Oblasť verejného obstarávania si vyžaduje osobitnú pozornosť. Od 31.3.2024 nastávajú ďalšie zmeny v problematike verejného obstarávania. Aké...

Webináre formou otázok a odpovedí pre zákazníkov tohto portálu

Zmeny v zákone o verejnom obstarávaní

Lektor: JUDr. Marek Šmid, LLB.

Dátum: 14.6.2024

Čas konania: 11:00 - 12:00

Na tento webinár sa môžete zaregistrovať tu

Prihláste sa v prípade, že ste predplatiteľ portálu formou vyplnenia registračného formuláru.

Registrácia je záväzná!

Zoznam webinárov otázok a odpovedí a registračný formulár nájdete TU.

PRAKTICKÉ INFORMÁCIE
Najbližšia daňová povinnosť
15.5.2024 - Daň z príjmu právnickej osoby

Ďalšie povinnosti pre tento deň...
Kurzy mien 30.4.2024
1 EUR1,07 USD (-0)
1 EUR0,85 GBP (-0)
1 EUR4,32 PLN (-0)
1 EUR25,14 CZK (-0,03)
Ďalšie meny
Sadzby NBS
Platné od 20.9.2023
Jednodňové refinančné operácie 4,75 %
Hlavné refinančné operácie 4,50 %
Jednodňové sterilizačné operácie 4,00 %
viac
Cestovné náhrady

Stravné v SR od 1.10.2023

Opatrenie č. 368/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín

7,80 €

12 - 18 hodín

11,60 €

nad 18 hodín

17,40 €

Stravné v SR od 1.6.2023

Opatrenie č. 171/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín 7,30 €
12 - 18 hodín 10,90 €
nad 18 hodín 16,40 €

 

ostatné
EDITOVATEĽNÉ TLAČIVÁ
VESTNÍKY MINISTERSTIEV
PREDPOVEĎ POČASIA