dnes je 26.4.2024

Praktické informácie - Vestník verejného obstarávania
2022
PoUtStŠtPiSoNe
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
27282930   
<máj  júl>
HLAVIČKA FORMULÁRA
Evidenčné číslo (značka) oznámenia: MK/A/2022/16586
Výber typu výzvy
Výzva na predkladanie ponúk - Bežný postup pre podlimitné zákazky
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
NÁZOV A ADRESY
Mesto Košice
Vnútroštátne identifikačné číslo: 00691135
Trieda SNP 48/A, 04011 Košice-Západ

Slovensko
Kontaktná osoba: Mesto Košice
Telefón: +421 556419236
Email: katarina.chovanova@kosice.sk
Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.kosice.sk
KOMUNIKÁCIA
Súťažné dokumenty sú dostupné priamo a úplne bez obmedzení či poplatkov
Zadajte adresu (URL): http://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-zakaziek/detail/dokumenty/441752
Ďalšie informácie možno získať na adrese
vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
ODDIEL II: PREDMET ZÁKAZKY
ROZSAH OBSTARÁVANIA
Názov
Referenčné číslo: MK/A/2022/16586
Hlavný kód CPV
45214100-1
Druh zákazky
Stručný opis
Predmetom stavebných prác je rozšírenie kapacít materskej školy na Oštepovej ulici v Košiciach a zníženie energetickej náročnosti jestvujúcich pavilónov. Podrobná špecifikácia je uvedená v projektovej dokumentácii pre stavebné povolenie a realizáciu stavby a vo výkaze výmer ktoré tvoria prílohu súťažných podkladov.
Celková predpokladaná hodnota
Hodnota bez DPH: 1 386 725,29
bez DPH
OPIS
ODDIEL III: OSOBNÉ POSTAVENIE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
PODMIENKY ÚČASTI
Osobné postavenie vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do živnostenských alebo obchodných registrov
Zoznam a krátky opis podmienok: a)Podmienka podľa § 32 ods. 1 písm. e) zákona - uchádzač musí preukázať, že je oprávnený uskutočňovať požadované stavebné práce. -Doklad podľa § 32 ods. 2 písm. e) zákona - uchádzač preukáže doloženým dokladom o oprávnení uskutočňovať stavebné práce. b)Podmienka podľa § 32 ods. 1 písm. f) zákona - uchádzač musí preukázať, že nemá uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní potvrdený konečným rozhodnutím v Slovenskej republike alebo v štáte sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu. -Doklad podľa § 32 ods. 2 písm. f) zákona - uchádzač preukáže predložením čestného vyhlásenia na danú podmienku účasti. Podrobnejšie informácie k podmienkam účasti týkajúcim sa osobného postavenia sú uvedené v súťažných podkladoch.
Ekonomické a finančné postavenie
Zoznam a krátky opis podmienok: Podmienky účasti týkajúce sa ekonomického a finančného postavenia nie sú požadované.
Technická a odborná spôsobilosť
Zoznam a krátky opis podmienok: a)Podmienka účasti - Uchádzač musí preukázať, že za požadované obdobie uskutočnil stavebné práce rovnakého alebo podobného charakteru ako je predmet zákazky, pričom realizoval min. 1 zákazku v hodnote min. 800 000,- ? bez DPH. Pod stavebnými prácami rovnakého alebo podobného charakteru sa rozumejú stavebné práce na rekonštrukcii, obnove, oprave resp. výstavbe budov podobného rozsahu a technickej zložitosti ako je predmet zákazky (podľa vyhlášky 323/2010 z.z. Štatistického úradu SR, ktorou sa vydáva Štatistická klasifikácia stavieb, podľa Prílohy k vyhláške č. 323/2010 Z.z.: Typ 1 - Budovy): -Doklad podľa § 34 ods. 1 písm. b) zákona - Uchádzač predloží: Zoznam stavebných prác uskutočnených za predchádzajúcich päť rokov od vyhlásenia verejného obstarávania s uvedením cien, miest a lehôt uskutočnenia stavebných prác. Zoznam musí byť doplnený potvrdením o uspokojivom vykonaní stavebných prác a zhodnotení uskutočnených stavebných prác podľa obchodných podmienok, ak odberateľom: 1. bol verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa tohto zákona, dokladom je referencia; ak nebola vyhotovená podľa §12 zákona, dokladom môže byť aj vyhlásenie uchádzača alebo záujemcu o ich uskutočnení, doplnené dokladom, preukazujúcim ich uskutočnenie 2. bola iná osoba ako verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa tohto zákona, dôkaz o plnení potvrdí odberateľ; ak také potvrdenie uchádzač alebo záujemca nemá k dispozícii, vyhlásením uchádzača alebo záujemcu o ich uskutočnení, doplneným dokladom, preukazujúcim ich uskutočnenie alebo zmluvný vzťah, na základe ktorého boli uskutočnené. Zoznam má byť potvrdený uchádzačom, jeho štatutárnym orgánom alebo členom štatutárneho orgánu alebo osobou oprávnenou konať za uchádzača. Podrobnejšie k uvádzaniu informácií v zozname a v referencii sú uvedené v súťažných podkladoch. b)Podmienka účasti - Uchádzač musí preukázať, že pri plnení predmetu zákazky dokáže zabezpečiť kvalitu a bezpečnosti pri práci. -Doklady podľa § 34 ods. 1 písm. d) a v nadväznosti na § 35 zákona uchádzač preukáže platným certifikátom systému manažérstva kvality definovaným normou ISO 9001 a platným certifikátom systému manažérstva bezpečnosti a ochrany zdravia pri práci definovaný normou ISO 45001. Verejný obstarávateľ príjme aj iné dôkazy o rovnocenných opatreniach na zabezpečenie kvality predložené záujemcom, ktorými preukáže, že ním navrhované opatrenia na zabezpečenie kvality sú v súlade s požadovanými normami zabezpečenia kvality a bezpečnosti pri práci (napr. nezávislý audit) c)Podmienka účasti - Uchádzač musí preukázať schopnosť zabezpečiť environmentálne riadenie pri realizácii predmetu zákazky -Doklady podľa § 34 ods. 1 písm. h) a v nadväznosti na § 36 zákona uchádzač preukáže platným certifikátom systému environmentálneho manažérstva definovaného normou ISO 14001. Verejný obstarávateľ uzná aj ekvivalent a rovnocenný certifikát vydaný orgánmi z iných členských štátov, resp. prijme aj iné dôkazy predložené uchádzačom o zabezpečení systému environmentálneho manažérstva, avšak musia byť rovnocenné opatreniam na zabezpečenie environmentálneho manažérstva podľa požiadaviek na vystavenie príslušného certifikátu v predmete zákazky (stavebné práce). Uchádzač môže na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti využiť technické a odborné kapacity inej osoby, bez ohľadu na ich právny vzťah v zmysle § 34 ods. 3 zákona.
Informácie o vyhradených zákazkách
PODMIENKY TÝKAJÚCE SA ZÁKAZKY
Podmienky vykonania zákazky
Úspešný uchádzač: - najneskôr do desiatich (10) dní odo dňa nadobudnutia účinnosti Zmluvy predloží Dozoru Objednávateľa grafický Harmonogram prác, - je do tridsiatich (30) dní odo dňa nadobudnutia účinnosti Zmluvy povinný v prospech Objednávateľa pre účely krytia nárokov Objednávateľa voči Zhotoviteľovi podľa Zmluvy zriadiť bankovú záruku, -je povinný do desiatich (10) dní odo dňa nadobudnutia účinnosti Zmluvy, najneskôr však do dňa prevzatia Staveniska, až do vydania Protokolu o úplnom vyhotovení Diela zriadiť a udržiavať v platnosti poistnú zmluvu na poistenie zodpovednosti za škodu pri výkone podnikateľskej činnosti na poistnú sumu minimálne 40 % zo Zmluvnej ceny na jednu poistnú udalosť. Podmienky vykonania zákazky sú uvedené v návrhu zmluvy o dielo, v súťažných podkladoch a jej prílohách.
Informácie o pracovníkoch zodpovedných za vykonanie zákazky
ODDIEL IV: POSTUP
Informácie o elektronickej aukcii
ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
Lehota na predkladanie ponúk
Dátum a čas: 2022-07-15T10:00:00
Jazyk (jazyky), v ktorom (ktorých) možno predkladať ponuky alebo žiadosti o účasť
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
- Verejný obstarávateľ vyžaduje zebezpečenie viazanosti ponuky zábezpekou vo výške 40 000 EUR. Podrobnosti o podmienkach zloženia zábezpeky sú uvedené v súťažných podkladoch. - Vzhľadom na podmienky účasti, technické špecifikácie, kritériá na vyhodnotenie ponúk alebo podmienky plnenia zmluvy, predmetné verejné obstarávanie nie je zeleným verejným obstarávaním, obstarávaním inovácií ani obstarávaním zameraným na sociálne aspekty.
DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA
2022-06-15T00:00:00


Podcasty pre zákazníkov tohto portálu

Plán obnovy očami Lívie Vašákovej

Plán obnovy je v ostatnom období jednou z veľmi diskutovaných tém. Ako ho možno podnikateľmi reálne využívať? Čo znamená pre orgány verejnej...

Verejné obstarávanie v roku 2024

Oblasť verejného obstarávania si vyžaduje osobitnú pozornosť. Od 31.3.2024 nastávajú ďalšie zmeny v problematike verejného obstarávania. Aké...

Webináre formou otázok a odpovedí pre zákazníkov tohto portálu

Posledné novely zákona o verejnom obstarávaní

Lektor: Mgr. Ľubomír Kubička

Dátum: 29.4.2024

Čas konania: 14:00 - 15:00

Na tento webinár sa môžete zaregistrovať tu

Zmeny v zákone o verejnom obstarávaní

Lektor: JUDr. Marek Šmid, LLB.

Dátum: 14.6.2024

Čas konania: 11:00 - 12:00

Na tento webinár sa môžete zaregistrovať tu

Prihláste sa v prípade, že ste predplatiteľ portálu formou vyplnenia registračného formuláru.

Registrácia je záväzná!

Zoznam webinárov otázok a odpovedí a registračný formulár nájdete TU.

PRAKTICKÉ INFORMÁCIE
Najbližšia daňová povinnosť
30.4.2024 - Odvody

Ďalšie povinnosti pre tento deň...
Kurzy mien 25.4.2024
1 EUR1,07 USD (+0,01)
1 EUR0,86 GBP (-0)
1 EUR4,32 PLN (-0)
1 EUR25,15 CZK (-0,08)
Ďalšie meny
Sadzby NBS
Platné od 20.9.2023
Jednodňové refinančné operácie 4,75 %
Hlavné refinančné operácie 4,50 %
Jednodňové sterilizačné operácie 4,00 %
viac
Cestovné náhrady

Stravné v SR od 1.10.2023

Opatrenie č. 368/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín

7,80 €

12 - 18 hodín

11,60 €

nad 18 hodín

17,40 €

Stravné v SR od 1.6.2023

Opatrenie č. 171/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín 7,30 €
12 - 18 hodín 10,90 €
nad 18 hodín 16,40 €

 

ostatné
EDITOVATEĽNÉ TLAČIVÁ
VESTNÍKY MINISTERSTIEV
PREDPOVEĎ POČASIA