dnes je 19.5.2024

Praktické informácie - Vestník verejného obstarávania
2022
PoUtStŠtPiSoNe
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031     
<apríl  jún>
HLAVIČKA FORMULÁRA
Evidenčné číslo (značka) oznámenia: 1/2022/VO/MMB/po
Výber typu výzvy
Výzva na predkladanie ponúk - Bežný postup pre podlimitné zákazky
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
NÁZOV A ADRESY
Múzeum mesta Bratislavy
Vnútroštátne identifikačné číslo: 00179744
Radničná 1, 81518 Bratislava - mestská časť Staré Mesto

Slovensko
Kontaktná osoba: Múzeum mesta Bratislavy
Telefón: +421 905826576 Fax: +421 254434631
Email: polonyi@orangemail.sk
Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.muzeum.bratislava.sk
KOMUNIKÁCIA
Súťažné dokumenty sú dostupné priamo a úplne bez obmedzení či poplatkov
Zadajte adresu (URL): http://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-zakaziek/detail/dokumenty/440020
Ďalšie informácie možno získať na adrese
vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
ODDIEL II: PREDMET ZÁKAZKY
ROZSAH OBSTARÁVANIA
Názov
Referenčné číslo: 1/2022/VO/MMB/po
Hlavný kód CPV
45212354-2
Druh zákazky
Stručný opis
Predmetom zákazky je realizácia údržbových sanačných prác na odkrytých architektúrach telesách a korunách hradných murív vybraných častí hradu v areáli NKP hrad Devín - slovanské hradisko (ďalej aj ako stavebné práce). Práce budú realizované podľa platnej projektovej dokumentácie statického zabezpečenia na 15 lokalitách v rámci areálu hradu. Práce budú realizované na exponovaných miestach kombináciou práce z lešenia a horolezeckých prác.
Celková predpokladaná hodnota
Hodnota bez DPH: 305 525,98
bez DPH
OPIS
ODDIEL III: OSOBNÉ POSTAVENIE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
PODMIENKY ÚČASTI
Osobné postavenie vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do živnostenských alebo obchodných registrov
Zoznam a krátky opis podmienok: Splnenie podmienok účasti týkajúcich sa osobného postavenia podľa § 32 ods. 1 písm. e) a f) a ich preukázanie podľa § 32 ods. 2 písm. e) a f) zákona č. 343/2015 Z.z. v znení neskorších predpisov (ďalej len zákon) formou predloženia dokladov (čestné vyhlásenie o neexistencii zákazu účasti vo verejnom obstarávaní), formou zápisu do zoznamu hospodárskych subjektov podľa § 152 a nasledujúcich zákona alebo čestným vyhlásením podľa § 114 ods. 1 zákona. Doklad, ktorý sa podľa odseku 2 písm. e) z dôvodu použitia údajov z informačných systémov verejnej správy nepredkladá, je oprávnenie na podnikanie. Verejný obstarávateľ si overí ich splnenie uchádzačom alebo záujemcom na portáli www.oversi.gov.sk, alebo cez verejne dostupné informácie uvedené v Obchodnom registri SR alebo v Živnostenskom registri SR.. Ak uchádzač alebo záujemca má sídlo, miesto podnikania alebo obvyklý pobyt mimo územia Slovenskej republiky a štát jeho sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu nevydáva niektoré z dokladov uvedených v § 32 odseku 2 alebo nevydáva ani rovnocenné doklady, možno ich nahradiť čestným vyhlásením podľa predpisov platných v štáte jeho sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu. Ak právo štátu uchádzača alebo záujemcu so sídlom, miestom podnikania alebo obvyklým pobytom mimo územia Slovenskej republiky neupravuje inštitút čestného vyhlásenia, môže ho nahradiť vyhlásením urobeným pred súdom, správnym orgánom, notárom, inou odbornou inštitúciou alebo obchodnou inštitúciou podľa predpisov platných v štáte sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu uchádzača alebo záujemcu. Skupina dodávateľov preukazuje splnenie podmienok účasti vo verejnom obstarávaní za každého člena skupiny samostatne.
Ekonomické a finančné postavenie
Zoznam a krátky opis podmienok: nevyžaduje sa
Technická a odborná spôsobilosť
Zoznam a krátky opis podmienok: 1. Podľa § 34 ods. 1 písm. b) zákona zoznamom stavebných prác zmluvne uskutočnených za predchádzajúcich desať rokov od vyhlásenia verejného obstarávania s uvedením cien, miest a lehôt uskutočnenia stavebných prác. Zoznam musí byť doplnený potvrdením o uspokojivom vykonaní stavebných prác a zhodnotení podľa obchodných podmienok, ak odberateľom 1.bol verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa tohto zákona, dokladom je referencia, 2.bola iná osoba ako verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa tohto zákona, dôkaz o plnení potvrdí odberateľ; ak také potvrdenie uchádzač alebo záujemca nemá k dispozícii, vyhlásením uchádzača alebo záujemcu o ich uskutočnení, doplneným dokladom, preukazujúcim ich uskutočnenie alebo zmluvný vzťah, na základe ktorého boli uskutočnené. Ak uchádzač má potvrdenie o uspokojivom vykonaní stavebných prác v mene inej ako EUR, súčasťou potvrdenia musí byť aj prepočet inej meny na EUR. Prepočet inej meny na EUR vykoná uchádzač výmenným kurzom ECB platným ku dňu zverejnenia tejto výzvy vo Vestníku verejného obstarávania ÚVO. 2. Podľa § 34 ods. 1 písm. g) údajmi o vzdelaní a odbornej praxi a odbornej kvalifikácii osôb určených na plnenie zmluvy. Skupina dodávateľov preukazuje splnenie podmienok účasti vo verejnom obstarávaní týkajúcich sa technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti spoločne. Uchádzač môže nahradiť doklady týkajúce sa technickej alebo odbornej spôsobilosti čestným vyhlásením podľa § 114 ods. 1 zákona.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov: K bodu 1.: Uchádzač musí požadovaným zoznamom zmluvne uskutočnených stavebných prác a kvalifikovanými referenciami preukázať, že vo vyššie uvedenom období realizoval: stavebné práce s rovnakým alebo obdobným predmetom realizácie údržbové, sanačné práce na hradných murivách/telesách/iných NKP zastúpených kamennými murivami. Požadujú sa minimálne 2 referencie, pričom minimálne 1 vo výške 50 000 ? bez DPH. Zoznam musí obsahovať aj informáciu o tom, či je uvedená zákazka realizovaná pre verejného obstarávateľa alebo obstarávateľa, alebo pre súkromný sektor, aby verejný obstarávateľ vedel dohľadať referencie v Evidencii referencií, vedenej Úradom pre verejné obstarávanie. V prípade, ak zákazka bola realizovaná pre súkromný sektor, prílohou zoznamu musí byť potvrdenie o uspokojivom vykonaní stavebných prác. V zozname musí byť uvedená kontaktná osoba odberateľa pre overenie poskytnutej informácie o realizácii zákazky. Zoznam musí obsahovať minimálne tieto údaje: -názov historického objektu -miesto dodania -obdobie realizácie -objednávateľ -celková cena realizácie -zodpovedná osoba riadiaca práce pre zhotoviteľa - kontaktná osoba odberateľa pre overenie poskytnutej informácie o realizácii zákazky K bodu 2.: Údaje o vzdelaní a odbornej praxi a odbornej kvalifikácii osôb určených na plnenie zmluvy budú uvedené v zozname týchto osôb, v ktorom verejný obstarávateľ požaduje uviesť nasledovné údaje: - meno, priezvisko, pracovné zaradenie, najvyššie dosiahnuté vzdelanie, odbornú prax v požadovanej odbornej spôsobilosti v trvaní min. 5 rokov. Verejný obstarávateľ požaduje v zozname uviesť a preukázať odbornú spôsobilosť: - min. 1 osoby v pozícii stavbyvedúci s odborným zameraným na pozemné stavby, alebo - min. 1 osoby s odbornou spôsobilosťou na výkon reštaurátorskej činnosti so špecializáciou S6 - min. 1 osoby s preukazom na prácu vo výške vykonávanú pomocou špeciálnej horolezeckej a speleologickej techniky v zmysle § 16 ods. 1 písm. a) zákona č. 124/2006 Z. z. o bezpečnosti a ochrane zdravia pri práci Zoznam musí byť doložený: - autorizačným osvedčením o vykonaní skúšky odbornej spôsobilosti na SKSI podľa zákona č. 138/1992 Zb. o autorizovaných architektoch a autorizovaných stavebných inžinieroch a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov, s rozsahom oprávnenia na výkon činnosti stavbyvedúci v odbore pozemné stavby, pričom pri tejto alternatíve sa vyžaduje odborná prax priame riadenie stavby rekonštrukcie / sanácie minimálne 1 hradu / hradného kamenného muriva vo výške investície minimálne 50 000 ?. - autorizačným osvedčením o vykonaní skúšky odbornej spôsobilosti na Komore reštaurátorov podľa zákona č. 200/1994 Zb. o Komore reštaurátorov a o výkone reštaurátorskej činnosti jej členov, so špecializáciou S6 alebo rovnocennými dokladmi vydanými v Európskej únii. - Preukazom na prácu vo výške vykonávanú pomocou špeciálnej horolezeckej a speleologickej techniky v zmysle § 16 ods. 1 písm. a) zákona č. 124/2006 Z. z. o bezpečnosti a ochrane zdravia pri práci všetkých zamestnancov, ktorí budú realizovať predmetné práce. Všetky v zozname uvedené osoby predložia v rámci ponuky svoje osvedčenia a životopisy. V prípade uchádzača so sídlom v krajine sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu mimo územia Slovenskej republiky verejný obstarávateľ bude akceptovať ekvivalentný doklad o odbornej spôsobilosti na vykonávanie požadovanej činnosti, vydaný príslušným orgánom v krajine sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu mimo územia Slovenskej republiky uchádzača
Informácie o vyhradených zákazkách
PODMIENKY TÝKAJÚCE SA ZÁKAZKY
Podmienky vykonania zákazky
Podmienky vykonania zákazky sú uvedené v návrhu ZoD a PD, ktorý je súčasťou súťažných podkladov
Informácie o pracovníkoch zodpovedných za vykonanie zákazky
ODDIEL IV: POSTUP
Informácie o elektronickej aukcii
ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
Lehota na predkladanie ponúk
Dátum a čas: 2022-06-06T10:00:00
Jazyk (jazyky), v ktorom (ktorých) možno predkladať ponuky alebo žiadosti o účasť
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
Lehota trvania zmluvy uvedená v bode 2.7 výzvy je orientačná, termín dokončenia prác je presne stanovený do 30.11.2022. Súťažné podklady sú dostupné na profile verejného obstarávateľa http://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-zakaziek/detail/dokumenty/440020 a v eprofile na stránke www.ezakazky.sk https://www.ezakazky.sk/polonyi/index.cfm?module=customer&page=ShowProfile&ItemID=85722755&. Predmetné verejné obstarávanie bude realizované bežným postupom podlimitnej zákazky na stavebné práce. Komunikácia a výmena informácií vo verejnom obstarávaní sa uskutočňuje písomne v slovenskom jazyku prostredníctvom elektronických prostriedkov v zmysle § 20 zákona č. 343/2015 Z.z. o verejnom obstarávaní v znení neskorších predpisov. Komunikácia vrátane doručovania pre účely tohto verejného obstarávania sa bude uskutočňovať spôsobom určeným funkcionalitou elektronického nástroja ezakazky.sk na portáli www.ezakazky.sk, https://www.ezakazky.sk/polonyi/index.cfm?module=Item&page=Item&ItemID=85722755&. Súťažné podklady budú každému zaregistrovanému záujemcovi k dispozícii na komunikačnom elektronickom portáli www.ezakazky.sk bez obmedzenia od okamihu registrácie v príslušnej zákazke. Spôsob registrácie: a) hospodársky subjekt zadá do internetového vyhľadávača elektronickú adresu https://www.ezakazky.sk/polonyi/index.cfm?module=Item&page=Item&ItemID=85722755&, b) klikne na názov zákazky, c) klikne na Žiadosť o účasť/o súťažné podklady, d) prihlási sa do systému nasledovným spôsobom: - ak ešte záujemca nemá zriadené konto v elektronickom nástroji eZakazky a má záujem prihlásiť sa do zákazky, zadá do internetového prehliadača webovú adresu elektronického nástroja, klikne na názov zákazky, potom klikne na tlačidlo Prihlásiť sa do zákazky. Na nasledujúcej stránke vyplní IČO v časti Registrácia nového dodávateľa, klikne na tlačidlo Registrovať a vyplní zostávajúce údaje podľa pokynov uvedených pri registrácii v elektronickom nástroji na webovej adrese elektronického nástroja. Po registrácii mu bude na ním uvedenú e-mailovú adresu doručené prístupové údaje, ktorými sa prihlási do elektronického nástroja.; - ak už záujemca má v elektronickom nástroji zriadené konto, záujemca zadá do internetového vyhľadávača webovú adresu elektronického nástroja, klikne na názov zákazky, potom klikne na tlačidlo Prihlásiť sa do zákazky a prihlási sa do elektronického nástroja. V prípade, ak prihlasovacie heslo zabudol, klikne na tlačidlo Zabudli ste heslo?. Po kliknutí sa zobrazí formulár, kde je potrebné zadať prihlasovací e-mail a po kliknutí na tlačidlo Odoslať elektronický nástroj vygeneruje nové heslo a odošle ho na zadaný e-mail, ktorým sa záujemca prihlási do elektronického nástroja. Ďalšie podrobnosti ohľadne elektronickej komunikácie sú uvedené v súťažných podkladoch. Verejný obstarávateľ nevyžaduje zábezpeku. Predmetné verejné obstarávanie nie je zelené verejné obstarávanie, ani obstarávanie inovácií, ani zamerané na sociálne aspekty.
DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA
2022-05-12T00:00:00


Podcasty pre zákazníkov tohto portálu

Plán obnovy očami Lívie Vašákovej

Plán obnovy je v ostatnom období jednou z veľmi diskutovaných tém. Ako ho možno podnikateľmi reálne využívať? Čo znamená pre orgány verejnej...

Verejné obstarávanie v roku 2024

Oblasť verejného obstarávania si vyžaduje osobitnú pozornosť. Od 31.3.2024 nastávajú ďalšie zmeny v problematike verejného obstarávania. Aké...

Webináre formou otázok a odpovedí pre zákazníkov tohto portálu

Zmeny v zákone o verejnom obstarávaní

Lektor: JUDr. Marek Šmid, LLB.

Dátum: 14.6.2024

Čas konania: 11:00 - 12:00

Na tento webinár sa môžete zaregistrovať tu

Prihláste sa v prípade, že ste predplatiteľ portálu formou vyplnenia registračného formuláru.

Registrácia je záväzná!

Zoznam webinárov otázok a odpovedí a registračný formulár nájdete TU.

PRAKTICKÉ INFORMÁCIE
Najbližšia daňová povinnosť
27.5.2024 - Daň z pridanej hodnoty

Ďalšie povinnosti pre tento deň...
Kurzy mien 17.5.2024
1 EUR1,08 USD (-0)
1 EUR0,86 GBP (-0)
1 EUR4,27 PLN (+0,01)
1 EUR24,72 CZK (+0,02)
Ďalšie meny
Sadzby NBS
Platné od 20.9.2023
Jednodňové refinančné operácie 4,75 %
Hlavné refinančné operácie 4,50 %
Jednodňové sterilizačné operácie 4,00 %
viac
Cestovné náhrady

Stravné v SR od 1.10.2023

Opatrenie č. 368/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín

7,80 €

12 - 18 hodín

11,60 €

nad 18 hodín

17,40 €

Stravné v SR od 1.6.2023

Opatrenie č. 171/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín 7,30 €
12 - 18 hodín 10,90 €
nad 18 hodín 16,40 €

 

ostatné
EDITOVATEĽNÉ TLAČIVÁ
VESTNÍKY MINISTERSTIEV
PREDPOVEĎ POČASIA