dnes je 17.5.2024

Praktické informácie - Vestník verejného obstarávania
2022
PoUtStŠtPiSoNe
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28      
<január  marec>
HLAVIČKA FORMULÁRA
Evidenčné číslo (značka) oznámenia: EVO/40
Výber typu výzvy
Výzva na predkladanie ponúk pre podlimitné zákazky bez eTrhoviska
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
NÁZOV A ADRESY
Bratislavský samosprávny kraj
Vnútroštátne identifikačné číslo: 36063606
Sabinovská 16, 82005 Bratislava - mestská časť Ružinov

Slovensko
Kontaktná osoba: Bratislavský samosprávny kraj
Telefón: +421 248264139
Email: matej.melo@region-bsk.sk
KOMUNIKÁCIA
Súťažné dokumenty sú dostupné priamo a úplne bez obmedzení či poplatkov
Zadajte adresu (URL): http://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-zakaziek/detail/dokumenty/436827
Ďalšie informácie možno získať na adrese
vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
ODDIEL II: PREDMET ZÁKAZKY
ROZSAH OBSTARÁVANIA
Názov
Referenčné číslo: EVO/40
Hlavný kód CPV
72000000-5
Druh zákazky
Stručný opis
Predmetom zákazky je balík GIS licencií, zabezpečujúci chod, aktualizáciu a údržbu geografického informačného systému Bratislavského samosprávneho kraja, ktorý je využívaný v projekte MOSQUITO BIOREGULATION Biologická regulácia komárov v slovensko-rakúskom prihraničnom území.
Celková predpokladaná hodnota
Hodnota bez DPH: 129 998,00
bez DPH
OPIS
ODDIEL III: OSOBNÉ POSTAVENIE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
PODMIENKY ÚČASTI
Osobné postavenie vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do živnostenských alebo obchodných registrov
Zoznam a krátky opis podmienok: Vyžaduje sa splnenie podmienok uvedených v § 32 ods. 1 písm. e) a f) zákona č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov (ďalej len "zákon o VO" alebo "zákon"). Požaduje sa predloženie skeny originálov alebo úradne overených kópií dokladov preukazujúcich splnenie podmienok účasti osobného postavenia, ktoré sa preukazujú podľa § 32 ods. 2 písm. e) a f), resp. ods. 4 a ods. 5 zákona o VO. Doklady preukazujúce splnenie podmienok účasti podľa § 32 ods. 1 písm. e) a f) zákona o VO je možné nahradiť podľa § 152 zákona o VO potvrdením o zapísaní do zoznamu hospodárskych subjektov. Hospodársky subjekt môže predbežne nahradiť doklady na preukázanie splnenia podmienok účasti: 1. Jednotným európskym dokumentom podľa § 39 zákona; 2. Čestným vyhlásením podľa § 114 ods. 1 zákona, v ktorom vyhlási, že spĺňa všetky podmienky účasti určené verejným obstarávateľom a poskytne verejnému obstarávateľovi na požiadanie doklady, ktoré čestným vyhlásením nahradil. V prípade uchádzača, ktorého tvorí skupina dodávateľov zúčastnená vo verejnom obstarávaní, sa požaduje preukázanie splnenia podmienok účasti týkajúcich sa osobného postavenia za každého člena skupiny osobitne. Splnenie predmetných podmienok účasti podľa § 32 ods. 1 písm. e) zákona o VO preukazuje člen skupiny len vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, ktorú má zabezpečiť. Z dôvodu použitia údajov z informačných systémov verejnej správy podľa § 32 ods. 3 zákona a informačných systémov Úradu pre verejné obstarávanie, uchádzač (so sídlom v SR) nie je povinný predkladať doklady v zmysle § 32 ods. 2 písm. e) a f) zákona o VO.
Ekonomické a finančné postavenie
Zoznam a krátky opis podmienok: Nepožaduje sa
Technická a odborná spôsobilosť
Zoznam a krátky opis podmienok: 1.) Požadovaný doklad podľa: § 34 ods. 1 písm. a) ZVO - zoznamom dodávok tovaru alebo poskytnutých služieb za predchádzajúce tri roky od vyhlásenia verejného obstarávania s uvedením cien, lehôt dodania a odberateľov; dokladom je referencia, ak odberateľom bol verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa tohto zákona 2.)Požadovaný doklad podľa: § 34 ods. 1 písm. g) ZVO - ak ide o stavebné práce alebo služby, údajmi o vzdelaní a odbornej praxi alebo o odbornej kvalifikácií osôb určených na plnenie zmluvy alebo koncesnej zmluvy alebo riadiacich zamestnancov, ak nie sú kritériom na vyhodnotenie ponúk
Minimálna požadovaná úroveň štandardov: AD1) Uchádzač vo svojej ponuke predloží zoznam dodávok tovaru alebo služieb rovnakého alebo podobného charakteru ako je predmet zákazky, t. j. prístup k desktopovým a serverovým produktom, ich softvérová podpora a reaktivácia, poskytovanie súvisiacich odborných služieb. Uvedený zoznam dodávok tovaru alebo poskytnutých služieb uchádzač vo svojej ponuke predloží za predchádzajúce tri roky od vyhlásenia verejného obstarávania, ktorých finančný objem bol spolu za sledované obdobie v minimálnej výške 100.000,00 EUR bez DPH. Verejný obstarávateľ zohľadni referencie uchádzačov alebo záujemcov uvedené v evidencii referencií podľa § 12 ZVO ak takéto referencie existujú. AD2) Verejný obstarávateľ požaduje splnenie minimálnych požiadaviek osôb určených na plnenie zmluvy alebo riadiacich zamestnancov, ktorými uchádzač preukáže technickú spôsobilosť alebo odbornú spôsobilosť podľa ustanovenia § 34 ods. 1 písm. g) zákona o verejnom obstarávaní predložením: - certifikátov, dokladov o odbornej spôsobilosti, - profesijných životopisov z ktorých bude vyplývať preukázanie praktických skúseností zamestnancov uchádzača, zodpovedných za poskytnutie služieb. Profesijný životopis musí obsahovať: titul, meno a priezvisko; údaje o priebehu vzdelania, absolvované školenia; história zamestnania (zamestnávateľ, trvanie, pozícia); praktické skúsenosti (názov, sídlo odberateľa, názov a popis referencie, pozícia, rozsah činností, obdobie realizácie - mesiacov a rok od do, meno, telefón kontaktnej osoby odberateľa, kvôli overeniu informácie); podpis zamestnanca. Expert č. 1 - Konzultant pre správu a implementáciu licencií - 1 osoba zodpovedná za správu a implementáciu licencií v oblasti projektovania v geografických informačných systémoch a technológií. 1.Minimálne tri roky odbornej praxe v oblasti správy a implementácie licencií v oblasti geografických informačných systémov a technológií, postaveného na licenciách ArcGIS Server a ArcGIS Desktop alebo ekvivalent. 2.Minimálne tri praktické skúseností z podpory a údržby geografických informačných systémov vrátane legislatívnej aktualizácie preukáže v zozname minimálnych praktických skúseností. 3.Certifikát - Enterprise System Design alebo ekvivalent daného certifikátu vydaný medzinárodne uznávanou akreditačnou a certifikačnou autoritou Expert č. 2 - Konzultant pre servisnú podporu - 1 osoba zodpovedná za riešenie incidentov v oblasti servisnej, technickej podpory v geografických informačných systémoch a technológií. 1.Minimálne tri roky odbornej praxe v oblasti riešenia servisnej a technickej podpory v oblasti geografických informačných systémov a technológií, postaveného na licenciách ArcGIS Server a ArcGIS Desktop alebo ekvivalent. 2.Minimálne tri praktické skúseností z podpory a údržby geografických informačných systémov vrátane legislatívnej aktualizácie preukáže v zozname minimálnych praktických skúseností 3.Certifikát - Enterprise Administration alebo ekvivalent daného certifikátu vydaný medzinárodne uznávanou akreditačnou a certifikačnou autoritou Uchádzač nie je povinný preukázať splnenie požiadaviek na expertov č. 1- 2 dvomi rôznymi osobami, t. j. jednou osobou môže preukázať splnenie minimálnych požiadaviek na viacerých expertov. Uchádzač alebo záujemca môže na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti využiť technické a odborné kapacity inej osoby v súlade s § 34 ods. 3 zákona o verejnom obstarávaní.
Informácie o vyhradených zákazkách
PODMIENKY TÝKAJÚCE SA ZÁKAZKY
Podmienky vykonania zákazky
uvedené v obchodných podmienkach uskutočnenia predmetu zákazky
Informácie o pracovníkoch zodpovedných za vykonanie zákazky
ODDIEL IV: POSTUP
Informácie o elektronickej aukcii
ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
Lehota na predkladanie ponúk
Dátum a čas: 2022-03-01T10:00:00
Minimálna lehota, počas ktorej sú ponuky uchádzačov viazané
Ponuka musí byť platná do
Ponuka musí platiť do: 2022-11-30T00:00:00
Podmienky na otváranie ponúk
Dátum a čas: 2022-03-01T11:00:00
Miesto: Úrad Bratislavského samosprávneho kraja, Sabinovská 16, 820 05 Bratislava
Informácie o oprávnených osobách a otváraní ponúk: uvedené v bode 22 súťažných podkladoch
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
INFORMÁCIE O ELEKTRONICKOM RIADENÍ PRÁCE
DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
1. Zábezpeka sa nevyžaduje. 2.Verejný obstarávateľ nastavil v súvislosti s "on-line" sprístupnením ponúk štruktúrované kritéria, uchádzač ich musí v systéme EVO ver. 18.0 pri predkladaní ponuky vyplniť. 3.Hospodársky subjekt môže predbežne nahradiť doklady určené verejným obstarávateľom na preukázanie splnenia podmienok účasti jednotným európskym dokumentom podľa § 39 zákona o VO alebo čestným vyhlásením podľa § 114 ods. 1 zákona o VO, v ktorom vyhlási, že spĺňa všetky podmienky účasti určené verejným obstarávateľom a poskytne verejnému obstarávateľovi na požiadanie doklady, ktoré čestným vyhlásením nahradil. Verejný obstarávateľ uvádza, že obmedzuje informácie požadované na podmienky účasti (týkajúce sa časti IV: Podmienky účasti oddiel A až D jednotného európskeho dokumentu) na jednu otázku, s odpoveďou áno alebo nie (Globálny údaj pre všetky podmienky účasti), t.j. či hospodárske subjekty spĺňajú všetky požadované podmienky účasti, týkajúce sa ekonomického a finančného postavenia a technickej alebo odbornej spôsobilosti. 4. Úspešný uchádzač, jeho subdodávatelia a osoby, ktoré majú povinnosť podľa § 2 zákona č. 315/2016 Z. z. o registri partnerov verejného sektora a o zmene a doplnení niektorých zákonov, musia byť zapísaní v registri partnerov verejného sektora. 5. Verejný obstarávateľ pri zadávaní zákazky stanovuje elektronickú komunikáciu, ktorá sa realizuje prostredníctvom systému elektronického verejného obstarávania - systém EVO ver. 18.0. 6.Verejný obstarávateľ uplatňuje podmienku podľa § 40 ods. 6 písm. g) zákona o VO. 7.Vzhľadom na podmienky účasti, technické špecifikácie, kritériá na vyhodnotenie ponúk a podmienky plnenia zmluvy, predmetné verejné obstarávanie nie je zeleným verejným obstarávaním, nie je obstarávaním inovácií a nie je zamerané na sociálne aspekty.
DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA
2022-02-15T00:00:00


Podcasty pre zákazníkov tohto portálu

Plán obnovy očami Lívie Vašákovej

Plán obnovy je v ostatnom období jednou z veľmi diskutovaných tém. Ako ho možno podnikateľmi reálne využívať? Čo znamená pre orgány verejnej...

Verejné obstarávanie v roku 2024

Oblasť verejného obstarávania si vyžaduje osobitnú pozornosť. Od 31.3.2024 nastávajú ďalšie zmeny v problematike verejného obstarávania. Aké...

Webináre formou otázok a odpovedí pre zákazníkov tohto portálu

Zmeny v zákone o verejnom obstarávaní

Lektor: JUDr. Marek Šmid, LLB.

Dátum: 14.6.2024

Čas konania: 11:00 - 12:00

Na tento webinár sa môžete zaregistrovať tu

Prihláste sa v prípade, že ste predplatiteľ portálu formou vyplnenia registračného formuláru.

Registrácia je záväzná!

Zoznam webinárov otázok a odpovedí a registračný formulár nájdete TU.

PRAKTICKÉ INFORMÁCIE
Najbližšia daňová povinnosť
27.5.2024 - Daň z pridanej hodnoty

Ďalšie povinnosti pre tento deň...
Kurzy mien 16.5.2024
1 EUR1,09 USD (+0,01)
1 EUR0,86 GBP (+0,01)
1 EUR4,26 PLN (-0)
1 EUR24,71 CZK (-0,05)
Ďalšie meny
Sadzby NBS
Platné od 20.9.2023
Jednodňové refinančné operácie 4,75 %
Hlavné refinančné operácie 4,50 %
Jednodňové sterilizačné operácie 4,00 %
viac
Cestovné náhrady

Stravné v SR od 1.10.2023

Opatrenie č. 368/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín

7,80 €

12 - 18 hodín

11,60 €

nad 18 hodín

17,40 €

Stravné v SR od 1.6.2023

Opatrenie č. 171/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín 7,30 €
12 - 18 hodín 10,90 €
nad 18 hodín 16,40 €

 

ostatné
EDITOVATEĽNÉ TLAČIVÁ
VESTNÍKY MINISTERSTIEV
PREDPOVEĎ POČASIA