dnes je 29.4.2024

Praktické informácie - Vestník verejného obstarávania
december 2022
PoUtStŠtPiSoNe
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031 
<november  január>
HLAVIČKA FORMULÁRA
Evidenčné číslo (značka) oznámenia: SMART_II_Senica_2022
Toto oznámenie upravuje: Smernica 2014/24/EÚ
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
NÁZOV A ADRESY
Mesto Senica
Vnútroštátne identifikačné číslo: 00309974
Štefánikova 1408/56, 90525 Senica

Slovensko
Kontaktná osoba: Mesto Senica
Telefón: +421 917381833
Email: zuzana.lenicka@cepartners.sk
Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.senica.sk
SPOLOČNÉ VEREJNÉ OBSTARÁVANIE
ODDIEL II: PREDMET
ROZSAH OBSTARÁVANIA
Názov:
Referenčné číslo: SMART_II_Senica_2022
Hlavný kód CPV
48000000-8
Druh zákazky
Stručný opis:
Súčasťou projektu SMART plán mesta Senica je implementácia smart prvkov na meranie intenzity dopravy, smart prvkov pre statickú dopravu a pre bezpečnosť. Podrobné vymedzenie predmetu zákazky tvorí Časť B. Opis predmetu zákazky, minimálna technická špecifikácia tovarov/zariadení ( samostatné príloha súťažných podkladov pre každú časť predmetu zákazky) a Štúdia realizovateľnosti ( samostatná príloha súťažných podkladov). Zo Štúdie realizovateľnosti sú pre tento predmet zákazky relevantné časti Meranie intenzity dopravy v rámci časti Dynamická doprava, Statická doprava a Bezpečnosť.
Informácie o častiach
Zadajte, koľkokrát sa použije časť II.2: 3
OPIS
Názov
Dynamická doprava
Časť č.: 1
Dodatočné kódy CPV
45310000-3

Miesto vykonania
Kód NUTS:
SK021:
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
Mesto Senica
Opis obstarávania:
Na kľúčových križovatkách v meste dochádza z dôvodu vysokej intenzity dopravy ku dopravným zápcham a kolónam, častým kolíziám a iným dopravným incidentom. Prechody pre chodcov, ktoré sú bezprostredne za týmito križovatkami, spomaľujú prejazdnosť križovatky a spôsobujú ďalšie zápchy. Nárast dopravy v meste znamená vyššie nároky na dopravnú infraštruktúru a zvýšenú záťaž pre občanov ako aj životné prostredie. Pre kvalifikované rozhodovanie a plánovanie v oblasti dopravy chýbajú presné a aktuálne údaje o intenzite a druhu dopravy na kľúčových dopravných uzloch v meste. Predmet zákazky je: Implementácia smart prvkov na inteligentné riadenie kritickej križovatky Permanentný monitoring intenzity dopravy kamerovým systémom Inštalácia smart prvkov zvyšujúcich bezpečnosť chodcov na 12 prechodov pre chodcov Systém merania rýchlosti informačnými radarmi a fotoradarmi Predmetom zákazky je dodanie a montáž HW, SW, s tým spojená montáž/inštalácia riešenia, testovanie a nasadenie do ostrej prevádzky. Podrobná špecifikácia je uvedená v súťažných podkladoch.
Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Lehota dodania ( bez testovacej prevádzky):40:
Náklady/Cena: Cena
Cena
Relatívna váha: 60
Informácie o opciách
Opcie: Nie
INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Áno
Číslo projektu alebo referenčné číslo: OPII_2020_7_11_DOP-1
Doplňujúce informácie

Názov
Statická doprava
Časť č.: 2
Dodatočné kódy CPV
45310000-3

Miesto vykonania
Kód NUTS:
SK021:
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
Mesto Senica
Opis obstarávania:
V rámci zlepšenia bezpečnosti chodcov má byť 12 prechodov pre chodcov vybavených bezpečnostnými prvkami. Prechody majú byť vybavené detektormi pohybu a osvetlením. Osvetlenie prechodu pre chodcov v nočných hodinách a inštalácia výstražných svetelných bezpečnostných prvkov na prechode pre chodcov, má za úlohu včas informovať vodiča o nebezpečenstve stretu jeho vozidla z chodcom prítomným na prechode pre chodcov a zvýšiť celkovú pozornosť vodiča na existujúci prechod pre chodcov. V nočných hodinách má byť prechod pre chodcov osvetlený a výstražné svetelné zariadenie z použitím LED technológie má byť v pohotovostnom režime non stop ale má byť pasívne. Pri detekcii chodca pred vstupom na prechod pre chodcov sa má výstražné zariadenie aktivovať a upozorniť vodiča na prítomnosť chodca. Výstražné zariadenia majú byť konštruované a inštalované tak, aby boli dostatočne viditeľné na bezpečnú vzdialenosť pre včasnú reakciu vodiča. Po bezpečnom prechode chodca sa má výstražné zariadenie vypnúť a byť pasívne. Pri napájaní na sieť verejného osvetlenia počas dňa sa majú využívať zálohové zdroje. Predmetom zákazky je dodanie a montáž HW, SW, s tým spojená montáž/inštalácia riešenia, testovanie a nasadenie do ostrej prevádzky. Podrobná špecifikácia je uvedená v súťažných podkladoch.
Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Lehota dodania ( bez testovacej prevádzky):40:
Náklady/Cena: Cena
Cena
Relatívna váha: 60
Informácie o opciách
Opcie: Nie
INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Áno
Číslo projektu alebo referenčné číslo: OPII_2020_7_11_DOP-1
Doplňujúce informácie

Názov
Bezpečnosť
Časť č.: 3
Dodatočné kódy CPV
45310000-3

Miesto vykonania
Kód NUTS:
SK021:
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
Mesto Senica
Opis obstarávania:
Na meranie rýchlosti vozidiel majú byť implementované 2 typy statických radarov: radar na informačné meranie rýchlosti (Informačný radar). Zariadenia má merať rýchlosť motorových vozidiel a na informačnej tabuli zobrazovať nameranú rýchlosť od 10 do 199 km/h. Pri prekročení povolenej rýchlosti majú číslice blikať a rozsvietiť sa varovný nápis "SPOMAĽ". LED číslice majú svietiť s vysokou intenzitou a byť čitateľné z diaľky 150 až 200m. Zariadenie má mať automatickú reguláciu intenzity svietivosti s výhodou nerušenia vodiča v noci a úspornejšej spotreby zariadenia. Na meranie rýchlosti má byť použitý dopplerový radar s presnosťou 1km/h. radar spojený s vyhotovením fotografie vozidla prekračujúceho maximálnu povolenú rýchlosť (Fotoradar). Merač rýchlostí vozidiel sleduje doppler radarom prichádzajúce vozidlá pri čom meria ich rýchlosť. V prípade prekročenia nastavenej maximálnej povolenej rýchlosti v úseku kde je zariadenie inštalované, kamera umiestnená pri merači rýchlostí má načítať EČV inkriminovaného vozidla, pri čom má vyhotoviť aj fotku vozidla. Fotku s načítanou EČV a záznamom o rýchlosti vozidla, má merač rýchlostí zaslať na server, kde bude možné fotografiu spracovať a uložiť pre potreby správcu systému. Predmetom zákazky je dodanie a montáž HW, SW, s tým spojená montáž/inštalácia riešenia, testovanie a nasadenie do ostrej prevádzky. Podrobná špecifikácia je uvedená v súťažných podkladoch.
Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Lehota dodania ( bez testovacej prevádzky):40:
Náklady/Cena: Cena
Cena
Relatívna váha: 60
Informácie o opciách
Opcie: Nie
INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Áno
Číslo projektu alebo referenčné číslo: OPII_2020_7_11_DOP-1
Doplňujúce informácie

ODDIEL IV: POSTUP
OPIS
Druh postupu
Informácie o rámcovej dohode alebo dynamickom nákupnom systéme
Informácie o elektronickej aukcii
Informácia o dohode o vládnom obstarávaní (GPA)
Na toto obstarávanie sa vzťahuje dohoda o vládnom obstarávaní: Áno
ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
Predchádzajúce uverejnenie týkajúce sa tohto obstarávacieho konania
Číslo oznámenia v Ú. v. EÚ: 2022/S 126-357807
Informácie o ukončení výzvy na súťaž vo forme predbežného oznámenia
ODDIEL V: ZADANIE ZÁKAZKY1:Dynamická doprava:
Zákazka/časť je pridelená: Áno
ZADANIE ZÁKAZKY
Dátum uzatvorenia zmluvy
2022-10-28T00:00:00
Informácie o ponukách
Počet prijatých ponúk: 3
(MSP ? ako sa uvádza v odporúčaní Komisie 2003/361/ES):
Počet ponúk doručených od uchádzačov z iných členských štátov EÚ:
Počet ponúk doručených od uchádzačov zo štátov, ktoré nie sú členmi EÚ:
Počet ponúk prijatých elektronicky:
Zákazka bola pridelená skupine hospodárskych subjektov: Nie
Informácie o hodnote zákazky/časti (bez DPH)
Chcete uviesť pôvodnú predpokladanú celkovú hodnotu zákazky/časti: Nie
Hodnota (ktorá sa brala do úvahy): 65 590,00
bez DPH
Informácie o subdodávkach

2:Statická doprava:
Zákazka/časť je pridelená: Áno
ZADANIE ZÁKAZKY
Dátum uzatvorenia zmluvy
2022-10-28T00:00:00
Informácie o ponukách
Počet prijatých ponúk: 2
(MSP ? ako sa uvádza v odporúčaní Komisie 2003/361/ES):
Počet ponúk doručených od uchádzačov z iných členských štátov EÚ:
Počet ponúk doručených od uchádzačov zo štátov, ktoré nie sú členmi EÚ:
Počet ponúk prijatých elektronicky:
Zákazka bola pridelená skupine hospodárskych subjektov: Nie
Informácie o hodnote zákazky/časti (bez DPH)
Chcete uviesť pôvodnú predpokladanú celkovú hodnotu zákazky/časti: Nie
Hodnota (ktorá sa brala do úvahy): 88 871,00
bez DPH
Informácie o subdodávkach

3:Bezpečnosť:
Zákazka/časť je pridelená: Áno
ZADANIE ZÁKAZKY
Dátum uzatvorenia zmluvy
2022-11-21T00:00:00
Informácie o ponukách
Počet prijatých ponúk: 4
(MSP ? ako sa uvádza v odporúčaní Komisie 2003/361/ES):
Počet ponúk doručených od uchádzačov z iných členských štátov EÚ:
Počet ponúk doručených od uchádzačov zo štátov, ktoré nie sú členmi EÚ:
Počet ponúk prijatých elektronicky:
Zákazka bola pridelená skupine hospodárskych subjektov: Nie
Informácie o hodnote zákazky/časti (bez DPH)
Chcete uviesť pôvodnú predpokladanú celkovú hodnotu zákazky/časti: Nie
Hodnota (ktorá sa brala do úvahy): 230 553,93
bez DPH
Informácie o subdodávkach

ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
POSTUPY PRESKÚMAVANIA
Orgán zodpovedný za preskúmanie
Úrad pre verejné obstarávanie
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98, 82005 Bratislava

Slovensko
Kontaktná osoba: Úrad pre verejné obstarávanie
Telefón: +421 250264176 Fax: +421 250264219 Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.uvo.gov.sk
Postup preskúmania
Útvar, od ktorého možno získať informácie o postupe preskúmania
Úrad pre verejné obstarávanie
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98, 82005 Bratislava

Slovensko
Kontaktná osoba: Úrad pre verejné obstarávanie
Telefón: +421 250264176 Fax: +421 250264219 Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.uvo.gov.sk
DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA
2022-12-09T00:00:00


Podcasty pre zákazníkov tohto portálu

Plán obnovy očami Lívie Vašákovej

Plán obnovy je v ostatnom období jednou z veľmi diskutovaných tém. Ako ho možno podnikateľmi reálne využívať? Čo znamená pre orgány verejnej...

Verejné obstarávanie v roku 2024

Oblasť verejného obstarávania si vyžaduje osobitnú pozornosť. Od 31.3.2024 nastávajú ďalšie zmeny v problematike verejného obstarávania. Aké...

Webináre formou otázok a odpovedí pre zákazníkov tohto portálu

Zmeny v zákone o verejnom obstarávaní

Lektor: JUDr. Marek Šmid, LLB.

Dátum: 14.6.2024

Čas konania: 11:00 - 12:00

Na tento webinár sa môžete zaregistrovať tu

Prihláste sa v prípade, že ste predplatiteľ portálu formou vyplnenia registračného formuláru.

Registrácia je záväzná!

Zoznam webinárov otázok a odpovedí a registračný formulár nájdete TU.

PRAKTICKÉ INFORMÁCIE
Najbližšia daňová povinnosť
30.4.2024 - Odvody

Ďalšie povinnosti pre tento deň...
Kurzy mien 26.4.2024
1 EUR1,07 USD (-0)
1 EUR0,86 GBP (-0)
1 EUR4,32 PLN (+0,01)
1 EUR25,16 CZK (+0,02)
Ďalšie meny
Sadzby NBS
Platné od 20.9.2023
Jednodňové refinančné operácie 4,75 %
Hlavné refinančné operácie 4,50 %
Jednodňové sterilizačné operácie 4,00 %
viac
Cestovné náhrady

Stravné v SR od 1.10.2023

Opatrenie č. 368/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín

7,80 €

12 - 18 hodín

11,60 €

nad 18 hodín

17,40 €

Stravné v SR od 1.6.2023

Opatrenie č. 171/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín 7,30 €
12 - 18 hodín 10,90 €
nad 18 hodín 16,40 €

 

ostatné
EDITOVATEĽNÉ TLAČIVÁ
VESTNÍKY MINISTERSTIEV
PREDPOVEĎ POČASIA