dnes je 6.5.2024

Praktické informácie - Vestník verejného obstarávania
december 2021
PoUtStŠtPiSoNe
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031  
<november  január>
HLAVIČKA FORMULÁRA
Evidenčné číslo (značka) oznámenia: 01
Toto oznámenie upravuje: Smernica 2014/24/EÚ
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
NÁZOV A ADRESY
Sociálna poisťovňa, ústredie
Vnútroštátne identifikačné číslo: 30807484
29. augusta 8 a 10, 81363 Bratislava - mestská časť Staré Mesto

Slovensko
Kontaktná osoba: Sociálna poisťovňa, ústredie
Telefón: +421 2906171034
Email: peter.ivan@socpoist.sk
Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.socpoist.sk
SPOLOČNÉ VEREJNÉ OBSTARÁVANIE
ODDIEL II: PREDMET
ROZSAH OBSTARÁVANIA
Názov:
Referenčné číslo:
Hlavný kód CPV
72000000-5
Druh zákazky
Stručný opis:
Predmetom zákazky je (i) vytvorenie diela - nového informačného systému s názvom Manažment údajov Sociálnej poisťovne (ďalej len "IS MÚSP") v rámci poskytnutia služieb pre hlavné aktivity národného projektu Efektívny manažment údajov Sociálnej poisťovne a (ii) poskytovanie služieb podpory prevádzky a rozvoja IS MÚSP na obdobie 60 mesiacov odo dňa finálnej akceptácie diela IS MÚSP. IS MÚSP plne pokryje požiadavky, ktoré boli v minulosti identifikované pre Centrálny register subjektov sociálneho poistenia a navyše umožní Sociálnej poisťovni efektívnym spôsobom splniť požiadavky legislatívy tým, že: pre všetky agendy Sociálnej poisťovne zabezpečí jednotný prístup k údajom ostatných orgánov verejnej moci (ďalej len "OVM") tak, aby tieto údaje nemuseli byť dodatočne požadované od fyzických a právnických osôb - realizácia princípu "jeden krát a dosť" pre agendy Sociálnej poisťovne, zabezpečí jednotný spôsob poskytovania údajov Sociálnej poisťovne pre ostatné OVM v súlade so zákonom č. 461/2003 Z. z. o sociálnom poistení v znení neskorších predpisov a zákonom č. 305/2013 Z. z. o elektronickej podobe výkonu pôsobnosti orgánov verejnej moci a o zmene a doplnení niektorých zákonov (zákon o e-Governmente) v znení neskorších predpisov - podpora realizácie princípu "jeden krát a dosť" pre ostatné OVM. IS MÚSP ďalej pokryje požiadavku zlepšiť dostupnosť, kvalitu a bezpečnosť tých údajov Sociálnej poisťovne, ktoré sú používané vo viacerých systémoch Sociálnej poisťovne takým spôsobom, že ku každému údaju z tejto kategórie bude priradený správca, ktorý bude garantovať aktuálnosť a správnosť údaja a tento údaj bude dostupný z jedného miesta pre všetkých konzumentov. Po vytvorení IS MÚSP je predmetom zákazky poskytovanie služieb podpory prevádzky a rozvoja IS MÚSP na obdobie 60 mesiacov odo dňa finálnej akceptácie diela - IS MÚSP. Podrobné vymedzenie predmetu zákazky tvorí časť B.1 Opis predmetu zákazky a časť B.2 Obchodné podmienky plnenia predmetu zákazky súťažných podkladov na predmet zákazky, ktoré sú uverejnené v profile verejného obstarávateľa na portáli www.uvo.gov.sk a v informačnom systéme EVO vedenom a sprístupňovanom Úradom pre verejné obstarávanie dostupnom cez webové sídlo www.uvo.gov.sk (ďalej len "IS EVO") a ku ktorým verejný obstarávateľ poskytuje bezodplatne neobmedzený, úplný a priamy prístup odo dňa uverejnenia oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania v Dodatku k úradnému vestníku Európskej únie alebo vo Vestníku verejného obstarávania podľa toho, ktorá skutočnosť nastala skôr.
Informácie o častiach
OPIS
Dodatočné kódy CPV
72212422-3

72240000-9

72265000-0

72268000-1

72322000-8

72310000-1

72250000-2

72267000-4


72267100-0

79421000-1

Miesto vykonania
Kód NUTS:
SK01:
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
Sociálna poisťovňa, ústredie, Ul. 29. augusta 8 a 10, 813 63 Bratislava-mestská časť Staré Mesto.
Opis obstarávania:
1. Predmet zákazky pozostáva z dvoch samostatne rozpočtovaných položiek: i. vytvorenie diela - nového IS MÚSP v rámci poskytnutia služieb pre hlavné aktivity národného projektu Efektívny manažment údajov Sociálnej poisťovne - financovanie z Operačného programu Integrovaná infraštruktúra (ďalej len "OPII"), Prioritná os č. 7: Informačná spoločnosť (ďalej len "PO7") a ii. poskytovanie služieb podpory prevádzky a rozvoja IS MÚSP na obdobie 60 mesiacov odo dňa finálnej akceptácie 2. Predmet zákazky pozostáva z poskytovania nasledovných služieb: i. vytvorenie diela - nového IS MÚSP v rozsahu poskytnutia služieb podľa časti B.1 a B.2 súťažných podkladov maximálne do 21 mesiacov od nadobudnutia účinnosti zmluvy o dielo, ii. poskytovane služieb podpory prevádzky IS MÚSP počas obdobia 60 mesiacov odo dňa nadobudnutia účinnosti SLA zmluvy v rozsahu podľa časti B.1 a B.2 súťažných podkladov, iii. poskytovane služieb rozvoja IS MÚSP v maximálnom rozsahu 1 300 človekodní počas obdobia 60 mesiacov odo dňa nadobudnutia účinnosti SLA zmluvy v rozsahu podľa časti B.1 a B.2 súťažných podkladov. Podrobné vymedzenie predmetu zákazky, povahy a množstva služieb a ostatných požiadaviek je uvedené v súťažných podkladoch, ktoré sú uverejnené v profile verejného obstarávateľa na portáli www.uvo.gov.sk a v IS EVO a ku ktorým verejný obstarávateľ poskytuje bezodplatne neobmedzený, úplný a priamy prístup odo dňa uverejnenia oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania v Dodatku k úradnému vestníku Európskej únie alebo vo Vestníku verejného obstarávania podľa toho, ktorá skutočnosť nastala skôr.
Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Náklady/Cena: Cena
Informácie o opciách
Opcie: Nie
INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Áno
Číslo projektu alebo referenčné číslo: Kód ITMS: NFP311070P508
Doplňujúce informácie
Informácie o programe EÚ a o projekte: Operačný program: "Operačný program Integrovaná infraštruktúra 2014 - 2020" Prioritná os: "Prioritná os č. 7: Informačná spoločnosť" Investičná priorita: "2c) Posilnenie aplikácií IKT v rámci elektronickej štátnej správy, elektronického vzdelávania, Elektronickej inklúzie, elektronickej kultúry a elektronického zdravotníctva" Fond: "Európsky fond regionálneho rozvoja" Názov projektu: "Efektívny manažment údajov Sociálnej poisťovne" Kód ITMS: NFP311070P508

ODDIEL IV: POSTUP
OPIS
Druh postupu
Informácie o rámcovej dohode alebo dynamickom nákupnom systéme
Informácie o elektronickej aukcii
Informácia o dohode o vládnom obstarávaní (GPA)
Na toto obstarávanie sa vzťahuje dohoda o vládnom obstarávaní: Áno
ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
Predchádzajúce uverejnenie týkajúce sa tohto obstarávacieho konania
Číslo oznámenia v Ú. v. EÚ: 2019/S 125-305955
Informácie o ukončení výzvy na súťaž vo forme predbežného oznámenia
ODDIEL V: ZADANIE ZÁKAZKY
Zákazka/časť je pridelená: Nie
INFORMÁCIE O NEPRIDELENÍ ZÁKAZKY
Zmluva/časť nebola pridelená
Iné dôvody (ukončenie konania)

ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
Vzhľadom na skutočnosť, že nastali dôvody hodné osobitného zreteľa, pre ktoré nemožno od verejného obstarávateľa požadovať, aby vo verejnom obstarávaní pokračoval vo väzbe k zmene projektu IS MUSP, tak vo vzťahu k jeho realizácii s využitím vlastných kapacít verejného obstarávateľa, ako aj vo vzťahu k zmene financovania samotného projektu zo Štrukturálnych fondov EU, odsúhlasenom Ministerstvom investícií, regionálneho rozvoja a informatizácie Slovenskej republiky, nie je možné realizovať predmet zákazky podľa podmienok určených v súťažných podkladoch. Na základe vyššie uvedených skutočností verejný obstarávateľ zrušil predmetné verejné obstarávanie podľa § 57 ods. 2 zákona. Verejný obstarávateľ na predmet zákazky v rozsahu v akom bol zadefinovaný v súťažných podkladoch nebude realizovať verejné obstarávanie.
POSTUPY PRESKÚMAVANIA
Orgán zodpovedný za preskúmanie
Úrad pre verejné obstarávanie
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98, 82005 Bratislava

Slovensko
Kontaktná osoba: Úrad pre verejné obstarávanie
Telefón: +421 250264176 Fax: +421 250264219 Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.uvo.gov.sk
Postup preskúmania
Presné informácie o termínoch na podanie odvolania: V zmysle zákona č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov.
Útvar, od ktorého možno získať informácie o postupe preskúmania
Úrad pre verejné obstarávanie
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98, 82005 Bratislava

Slovensko
Kontaktná osoba: Úrad pre verejné obstarávanie
Telefón: +421 250264176 Fax: +421 250264219 Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.uvo.gov.sk
DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA
2021-12-09T00:00:00


Podcasty pre zákazníkov tohto portálu

Plán obnovy očami Lívie Vašákovej

Plán obnovy je v ostatnom období jednou z veľmi diskutovaných tém. Ako ho možno podnikateľmi reálne využívať? Čo znamená pre orgány verejnej...

Verejné obstarávanie v roku 2024

Oblasť verejného obstarávania si vyžaduje osobitnú pozornosť. Od 31.3.2024 nastávajú ďalšie zmeny v problematike verejného obstarávania. Aké...

Webináre formou otázok a odpovedí pre zákazníkov tohto portálu

Zmeny v zákone o verejnom obstarávaní

Lektor: JUDr. Marek Šmid, LLB.

Dátum: 14.6.2024

Čas konania: 11:00 - 12:00

Na tento webinár sa môžete zaregistrovať tu

Prihláste sa v prípade, že ste predplatiteľ portálu formou vyplnenia registračného formuláru.

Registrácia je záväzná!

Zoznam webinárov otázok a odpovedí a registračný formulár nájdete TU.

PRAKTICKÉ INFORMÁCIE
Najbližšia daňová povinnosť
15.5.2024 - Daň z príjmu právnickej osoby

Ďalšie povinnosti pre tento deň...
Kurzy mien 3.5.2024
1 EUR1,07 USD (+0,01)
1 EUR0,86 GBP (+0,01)
1 EUR4,33 PLN (+0,01)
1 EUR25,03 CZK (-0,06)
Ďalšie meny
Sadzby NBS
Platné od 20.9.2023
Jednodňové refinančné operácie 4,75 %
Hlavné refinančné operácie 4,50 %
Jednodňové sterilizačné operácie 4,00 %
viac
Cestovné náhrady

Stravné v SR od 1.10.2023

Opatrenie č. 368/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín

7,80 €

12 - 18 hodín

11,60 €

nad 18 hodín

17,40 €

Stravné v SR od 1.6.2023

Opatrenie č. 171/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín 7,30 €
12 - 18 hodín 10,90 €
nad 18 hodín 16,40 €

 

ostatné
EDITOVATEĽNÉ TLAČIVÁ
VESTNÍKY MINISTERSTIEV
PREDPOVEĎ POČASIA