dnes je 12.5.2024

Praktické informácie - Vestník verejného obstarávania
2022
PoUtStŠtPiSoNe
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
<jún  august>
HLAVIČKA FORMULÁRA
Evidenčné číslo (značka) oznámenia: 635/2022
Výber typu výzvy
Výzva na predkladanie ponúk pre zákazky s nízkou hodnotou
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
NÁZOV A ADRESY
Mestská časť Košice-Nad Jazerom
Vnútroštátne identifikačné číslo: 00691038
Poludníková 7, 04012 Košice

Slovensko
Kontaktná osoba: Mestská časť Košice-Nad Jazerom
Telefón: +421 553027711 Fax: +421 556741690
Email: jana.janotkova@jazerokosice.sk
Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.jazerokosice.sk
KOMUNIKÁCIA
Súťažné dokumenty sú dostupné priamo a úplne bez obmedzení či poplatkov
Zadajte adresu (URL): http://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-zakaziek/detail/dokumenty/444338
Ďalšie informácie možno získať na adrese
vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
ODDIEL II: PREDMET ZÁKAZKY
ROZSAH OBSTARÁVANIA
Názov
Referenčné číslo: 3421/2022
Hlavný kód CPV
45223300-9
Druh zákazky
Stručný opis
Predmetom zákazky sú parkovacie plochy na Ladožskej ulici v MČ Košice- Nad jazerom z dôvodu nedostatku parkovacích plôch pre odstavenie motorových vozidiel v tejto lokalite. Nové parkovacie miesta budú v mieste terajšieho detského ihriska v blízkosti už jestvujúcich parkovacích miest. Dopravné napojenie parkoviska je realizované napojením cez už jestvujúce parkovisko na Jenisejskej ulici. Prístup pre zriadenie parkoviska je medzi Ladožskou ulicou a areálom školy rozmeru 45,00 x 25,00 m. Počet novovytvorených parkovacích miest ktoré budú kolmé je 50, z toho 2 parkovacie miesta pre telesne postihnuté osoby na základe projektovej dokumentácie pre realizáciu diela. Pri práci je nutné dodržiavať všetky bezpečnostné predpisy a technické súvisiace normy. Služby uvedené v bode 2.1 budú vykonávané dodávateľom počas trvania zmluvy v súlade s projektovou dokumentáciou, ktorú vypracovala Ing. Katarína Mitrová a Mitro, autorizovaný stavebný inžinier 11/2020.
Celková predpokladaná hodnota
Hodnota bez DPH: 82 526,20
bez DPH
OPIS
ODDIEL III: OSOBNÉ POSTAVENIE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
PODMIENKY ÚČASTI
Osobné postavenie vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do živnostenských alebo obchodných registrov
Zoznam a krátky opis podmienok: Zoznam a krátky opis podmienok: - podľa § 32 ods. 1 písm. e) zákona o verejnom obstarávaní uchádzač je oprávnený dodávať tovar, uskutočňovať stavené práce alebo poskytovať službu uchádzač preukazuje splnenie tejto podmienky účasti predložením dokladu o oprávnení dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce alebo poskytovať službu, ktorý zodpovedá predmetu zákazky. V zmysle zákona č. 177/2018 Z. z. o niektorých opatreniach na znižovanie administratívnej záťaže využívaním informačných systémov verejnej správy a o zmene a doplnení niektorých zákonov (zákon proti byrokracii), od 1. septembra 2018, ak je uchádzačom hospodársky subjekt - právnická osoba alebo fyzická osoba so sídlom, miestom podnikania v Slovenskej republike, nie je povinný predkladať výpis z obchodného registra; výpis zo živnostenského registra, resp. iný doklad o oprávnení dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce alebo poskytovať službu, ktorý zodpovedá predmetu zákazky, ak je zapísaný v Registri právnických osôb/ V prípade, ak je hospodársky subjekt (uchádzač) zapísaný v zozname hospodárskych subjektov podľa zákona o verejnom obstarávaní a ktorému Úrad pre verejné obstarávanie (ďalej len Úrad") vydal výpis zo zoznamu podnikateľov vo forme elektronického odpisu, nie je povinný v procesoch verejného obstarávania predkladať doklady na preukázanie splnenia podmienok účasti týkajúcich sa osobného postavenia podľa § 32 ods. 2 zákona o verejnom obstarávaní. Poskytne verejnému obstarávateľovi informáciu o tom, že mu Úrad vydal Výpis zo zoznamu hospodárskych subjektov/podnikateľov s uvedením registračného čísla, dátumu vyhotovenia a platnosti Výpisu. - podľa § 32 ods. 1 písm. f) zákona o verejnom obstarávaní uchádzač nemá uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní potvrdený konečným rozhodnutím v Slovenskej republike alebo v štáte sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu uchádzač preukazuje splnenie tejto podmienky účasti predložením Čestného vyhlásení
Ekonomické a finančné postavenie
Technická a odborná spôsobilosť
Zoznam a krátky opis podmienok: Zoznam a opis podmienok technickej a odbornej spôsobilosti je uvedený v súťažných podkladoch. Zoznam a krátky opis podmienok: - podľa § 34 ods. 1 písm. b) zákona o verejnom obstarávaní - Verejný obstarávateľ požaduje predložiť referencie - uchádzač predloží aspoň 3 referencie potvrdené odberateľom na realizáciu realizovaných v rokoch 2015 až 2022, ktoré budú obsahovať: - obchodné meno (názov) a adresu odberateľa, - kontakt na odberateľa (meno zodpovednej osoby, telefón, Fax, e-mail a pod.), - názov, miesto realizácie a hodnota zákazky v ? bez DPH, - rok realizácie zákazky Ak uchádzač takú referenciu už nemôže získať z dôvodu zániku odberateľa, môže ju nahradiť svojím vyhlásením, ktoré doplní kópiou dokladu preukazujúceho uskutočnenie zákazky (napr. Odovzdávací a preberací protokol diela - podpísaný a potvrdený odberateľom, faktúru Zhotoviteľa a doklad preukazujúci úhradu tejto faktúry). Vyhlásenie uchádzača bude obsahovať údaje ako sú požadované pre referenciu, ktoré boli platné v čase odovzdania diela. 1.bol verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa zákona o verejnom obstarávaní, dokladom je referencia; ak referencia nebola vyhotovená podľa § 12 zákona o verejnom obstarávaní, dokladom môže byť aj vyhlásenie uchádzača alebo záujemcu o ich uskutočnení, doplnené dokladom, preukazujúcim ich uskutočnenie, 2. bola iná osoba ako verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa zákona o verejnom obstarávaní, dôkaz o plnení potvrdí odberateľ; ak také potvrdenie uchádzač alebo záujemca nemá k dispozícii, vyhlásením uchádzača alebo záujemcu o ich uskutočnení, doplneným dokladom, preukazujúcim ich uskutočnenie alebo zmluvný vzťah, na základe ktorého boli uskutočnené. - podľa § 34 ods. 1 písm. g) zákona o verejnom obstarávaní - Verejný obstarávateľ vyžaduje predložiť údaje o vzdelaní a odbornej praxi alebo o odbornej kvalifikácií osôb určených na plnenie zmluvy alebo riadiacich zamestnancov. Minimálna požadovaná úroveň štandardov: - k § 34 ods. 1 písm. b) zákona o verejnom obstarávaní: V predloženom zozname musia byť zákazky rovnakého alebo obdobného charakteru ako predmet tejto zákazky v súhrnnej výške minimálne 100.000,00 EUR vrátane DPH, ktoré uchádzač za predchádzajúcich sedem rokov od vyhlásenia verejného obstarávania realizoval. - k § 34 ods. 1 písm. g) zákona o verejnom obstarávaní: Odbornú spôsobilosť na výkon činnosti stavbyvedúceho, uchádzač preukáže: - osvedčením o odbornej spôsobilosti osoby určenej na plnenie zmluvy podľa zákona č. 138/1992 Zb. o autorizovaných architektoch a autorizovaných stavebných inžinieroch s odborným zameraním vyžadovaným pre predmet zákazky alebo iný ekvivalentný doklad preukazujúci túto skutočnosť, a to predložením kópie osvedčenia; - vyhlásením odborne spôsobilej osoby na výkon funkcie stavbyvedúceho, že bude uchádzačovi k dispozícii na plnenie zmluvy týkajúcej sa predmetu zákazky; 1. V prípade, ak uchádzač preukazuje splnenie tejto podmienky verejného obstarávateľa vlastnými kapacitami predloží aj čestné vyhlásenie, že odborný garant na výkon činnosti stavbyvedúceho je v zamestnaneckom pomere uchádzača alebo predloží kópiu zmluvy o vykonaní práce alebo kópiu dohody o vykonaní práce a pod.. 2. V prípade, ak uchádzač preukazuje splnenie tejto podmienky verejného obstarávateľa prostredníctvom inej osoby, ktorej technickými a odbornými kapacitami mieni uchádzač disponovať, predloží písomnú zmluvu s touto osobou, z tejto zmluvy musí vyplývať záväzok osoby, že poskytne svoje kapacity uchádzačovi počas celého trvania zmluvného vzťahu
Informácie o vyhradených zákazkách
PODMIENKY TÝKAJÚCE SA ZÁKAZKY
Podmienky vykonania zákazky
Podmienky vykonania zákazky sú definované v súťažných podkladoch.
Informácie o pracovníkoch zodpovedných za vykonanie zákazky
ODDIEL IV: POSTUP
Informácie o elektronickej aukcii
ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
Lehota na predkladanie ponúk
Dátum a čas: 2022-07-27T14:00:00
Jazyk (jazyky), v ktorom (ktorých) možno predkladať ponuky alebo žiadosti o účasť
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
1./ Verejný obstarávateľ bude pri komunikácii s uchádzačmi, resp. záujemcami postupovať v zmysle § 20 ZVO prostredníctvom komunikačného rozhrania systému IS EVO. 2./ Uchádzači svoje ponuky predkladajú prostredníctvom systému IS EVO https://www.uvo.gov.sk/vyhladavaniezakaziek/detail/440379. Uchádzač si zákazku sprístupní po prihlásení do privátnej zóny. 3./ Pravidlá pre doručovanie - zásielka sa považuje za doručenú v okamihu jej odoslania v systéme IS EVO a to v súlade s funkcionalitou systému. 4./ Vysvetlenie informácií uvedených vo Výzve na predkladanie ponúk, v súťažných podkladoch alebo v inej sprievodnej dokumentácii verejný obstarávateľ bezodkladne oznámi všetkým záujemcom, najneskôr však tri pracovné dni pred uplynutím lehoty na predkladanie ponúk za predpokladu, že o vysvetlenie záujemca požiada dostatočne vopred prostredníctvom IS EVO. 5./ Požiadavky verejného obstarávateľa na predmet zákazky a náležitosti ponuky sú uvedené v súťažných podkladoch. 6./ Lehota na dodanie alebo dokončenie predmetu zákazky: 6.1/ Termín začatia realizácie: dňom odovzdania staveniska na základe výzvy objednávateľa 6.2/ Termín ukončenia realizácie: do 30.9.2022 na základe výzvy 6.3/ Verejný obstarávateľ predpokladá realizáciu v priebehu mesiacov júl, august, september 2022
DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA
2022-07-13T00:00:00


Podcasty pre zákazníkov tohto portálu

Plán obnovy očami Lívie Vašákovej

Plán obnovy je v ostatnom období jednou z veľmi diskutovaných tém. Ako ho možno podnikateľmi reálne využívať? Čo znamená pre orgány verejnej...

Verejné obstarávanie v roku 2024

Oblasť verejného obstarávania si vyžaduje osobitnú pozornosť. Od 31.3.2024 nastávajú ďalšie zmeny v problematike verejného obstarávania. Aké...

Webináre formou otázok a odpovedí pre zákazníkov tohto portálu

Zmeny v zákone o verejnom obstarávaní

Lektor: JUDr. Marek Šmid, LLB.

Dátum: 14.6.2024

Čas konania: 11:00 - 12:00

Na tento webinár sa môžete zaregistrovať tu

Prihláste sa v prípade, že ste predplatiteľ portálu formou vyplnenia registračného formuláru.

Registrácia je záväzná!

Zoznam webinárov otázok a odpovedí a registračný formulár nájdete TU.

PRAKTICKÉ INFORMÁCIE
Najbližšia daňová povinnosť
15.5.2024 - Daň z príjmu právnickej osoby

Ďalšie povinnosti pre tento deň...
Kurzy mien 10.5.2024
1 EUR1,08 USD (+0,01)
1 EUR0,86 GBP (+0,01)
1 EUR4,3 PLN (+0,01)
1 EUR24,94 CZK (+0,01)
Ďalšie meny
Sadzby NBS
Platné od 20.9.2023
Jednodňové refinančné operácie 4,75 %
Hlavné refinančné operácie 4,50 %
Jednodňové sterilizačné operácie 4,00 %
viac
Cestovné náhrady

Stravné v SR od 1.10.2023

Opatrenie č. 368/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín

7,80 €

12 - 18 hodín

11,60 €

nad 18 hodín

17,40 €

Stravné v SR od 1.6.2023

Opatrenie č. 171/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín 7,30 €
12 - 18 hodín 10,90 €
nad 18 hodín 16,40 €

 

ostatné
EDITOVATEĽNÉ TLAČIVÁ
VESTNÍKY MINISTERSTIEV
PREDPOVEĎ POČASIA