dnes je 29.4.2024

Praktické informácie - Vestník verejného obstarávania
december 2021
PoUtStŠtPiSoNe
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031  
<november  január>
HLAVIČKA FORMULÁRA
Evidenčné číslo (značka) oznámenia: 1566/2021/RVO
Toto oznámenie upravuje: Smernica 2014/24/EÚ
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
NÁZOV A ADRESY
Záchranná služba Košice
Vnútroštátne identifikačné číslo: 00606731
Rastislavova 43, 04191 Košice - mestská časť Juh

Slovensko
Kontaktná osoba: Záchranná služba Košice
Telefón: +421 911408160
Email: jana.demeterova@zske.sk
SPOLOČNÉ VEREJNÉ OBSTARÁVANIE
KOMUNIKÁCIA
Súťažné dokumenty sú dostupné priamo a úplne bez obmedzení či poplatkov
Zadajte adresu (URL): http://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-zakaziek/detail/dokumenty/435683
Ďalšie informácie
Ďalšie informácie možno získať na: vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
ODDIEL II: PREDMET
ROZSAH VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA
Názov:
Referenčné číslo: 1566/2021/RVO
Hlavný kód CPV
24111500-0
Druh zákazky
Stručný opis:
Predmetom zákazky je dodávka medicinálneho kyslíka a syntetického medicinálneho vzduchu, vrátane dopravy na miesto plnenia a súvisiacich služieb (vykládka, nakládka, ADR poplatok, rozvoz na určené odberné miesta a pod.) a nájmu zásobníkov počas trvania rámcovej dohody.
Celková odhadovaná hodnota
Hodnota bez DPH: 493 985,00
bez DPH
Informácie o častiach
OPIS
Dodatočné kódy CPV
24111900-4

24113000-9

Miesto vykonania
Kód NUTS:
SK042:
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
Miesto dodania predmetu zákazky sú stanice Záchrannej služby v jednotlivých regiónoch pôsobnosti organizácie Záchrannej služby Košice. Bližšie informácie sú uvedené v súťažných podkladoch.
Opis obstarávania:
Predmetom zákazky je dodávka medicinálneho kyslíka a syntetického medicinálneho vzduchu, vrátane dopravy na miesto plnenia a súvisiacich služieb (vykládka, nakládka, ADR poplatok a pod.) a nájom zásobníkov počas trvania rámcovej dohody v predpokladanom rozsahu: a) medicinálny kyslík: - 2 l, 200 bar, oceľové tlakové fľaše s integrovaným ventilom (IV) - 4 650 ks; - 2 l, 200 bar, oceľové tlakové fľaše bez integrovaného ventilu (IV) - 170 ks; - 10 l, 200 bar, oceľové tlakové fľaše s integrovaným ventilom (IV) - 1 850 ks; b) syntetický medicinálny vzduch: - v oceľových tlakových fľašiach 2 l/ 200 bar - 15 ks; - v oceľových tlakových fľašiach 10 l / 200 bar - 60 ks; c) nájom oceľových tlakových fliaš v predpokladanom rozsahu 21 291,67 fľašodní na mesiac, t.j. 511 000 fľašodní na 24 mesiacov; d) poplatky súvisiace s dodávkou fliaš (ADR poplatok, cestný a palivový poplatok, mýtny poplatok, recyklačný poplatok) v predpokladanom rozsahu 6 745 dodávok; e) prepravné služby.
Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Nižšie uvedené kritéria
Náklady/Cena: Cena
Odhadovaná hodnota
493 985,00:bez DPH:
Dĺžka trvania zákazky, rámcovej dohody alebo dynamického nákupného systému
Obdobie: v mesiacoch (od zadania zákazky)
24:
Informácie o obnovenom obstarávaní
Toto obstarávanie môže byť obnovené: Nie
Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty: Nie
Informácie o opciách
Opcie: Nie
Informácie o elektronických katalógoch
INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Nie
Doplňujúce informácie:
Zábezpeka ponúk sa vyžaduje. Zábezpeka je stanovená vo výške: 4 000,00 EUR, zložením finančných prostriedkov na bankový účet verejného obstarávateľa alebo poskytnutím bankovej záruky za uchádzača. Bližšie podmienky zloženia zábezpeky sú uvedené v súťažných podkladoch.

ODDIEL III: PRÁVNE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
PODMIENKY ÚČASTI
Vhodnosť vykonávať profesionálnu činnosť vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do živnostenských alebo obchodných registrov
Zoznam a krátky opis podmienok: Uchádzač musí spĺňať podmienky účasti týkajúce sa osobného postavenia uvedené v §32 ods. 1 zákona o verejnom obstarávaní a preukáže ho predložením dokladov podľa § 32 ods. 2, resp. ods. 4 a/alebo ods. 5 zákona o verejnom obstarávaní. Hospodársky subjekt, ktorý požiadal o zapísanie do zoznamu hospodárskych subjektov, môže preukázať splnenie podmienok účasti osobného postavenia podľa bodu 1 písm. a) až f) a bodu 2, 3 a 4 časti A.2 súťažných podkladov zápisom do zoznamu hospodárskych subjektov podľa § 152 ods.1 zákona o verejnom obstarávaní alebo rovnocenným zápisom alebo potvrdením o zápise vydaným príslušným orgánom iného členského štátu resp. iným rovnocenným dokladom predloženým uchádzačom. Skupina dodávateľov preukazuje splnenie podmienok účasti vo verejnom obstarávaní týkajúcich sa osobného postavenia za každého člena skupiny osobitne. Oprávnenie dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce alebo poskytovať službu preukazuje člen skupiny len vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky alebo koncesie, ktorú má zabezpečiť.Uchádzač môže predbežne nahradiť doklady na preukázanie splnenia podmienok účasti určené verejným obstarávateľom Jednotným európskym dokumentom ďalej len JED podľa § 39 zákona o verejnom obstarávaní. Pre obmedzený počet znakov v oznámení verejný obstarávateľ uvádza ďalšie informácie k opisu podmienok v súťažných podkladoch.
Ekonomické a finančné postavenie
Technická a odborná spôsobilosť
Zoznam a krátky opis kritérií výberu: Nevyžaduje sa.
Informácie o vyhradených zákazkách
PODMIENKY TÝKAJÚCE SA ZÁKAZKY
Podmienky vykonania zákazky:
Informácie o pracovníkoch zodpovedných za vykonanie zákazky
ODDIEL IV: POSTUP
DRUH POSTUPU
Druh postupu
Informácie o rámcovej dohode alebo dynamickom nákupnom systéme
Informácie o elektronickej aukcii
Dodatočné informácie o elektronickej aukcii: Elektronická aukcia sa bude vykonávať prostredníctvom certifikovaného softvéru EVOB na internetovej adrese http://www.dev.verejneaukcie.sk/. Predmetom elektronickej aukcie budú kritéria určené v bode 2. kap.I Spôsob vyhodnotenia ponúk časti A.3 Kritéria na vyhodnotenia ponúk a pravidlá ich uplatnenia týchto súťažných podkladov s cieľom určiť ekonomicky najvýhodnejšiu ponuku.
Informácia o dohode o vládnom obstarávaní (GPA)
Na toto obstarávanie sa vzťahuje dohoda o vládnom obstarávaní: Nie
ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
Predchádzajúce uverejnenie týkajúce sa tohto obstarávacieho konania
Číslo oznámenia v Ú. v. EÚ:
Lehota na predkladanie ponúk alebo žiadostí o účasť
Dátum a čas: 2022-01-14T09:00:00
Jazyk (jazyky), v ktorom (ktorých) možno predkladať ponuky alebo žiadosti o účasť
Minimálna lehota, počas ktorej sú ponuky uchádzačov viazané
Ponuka musí byť platná do
Ponuka musí platiť do: 2022-04-30T00:00:00
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
INFORMÁCIE O OPAKOVANÍ OBSTARÁVANIA
INFORMÁCIE O ELEKTRONICKOM RIADENÍ PRÁCE
DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE:
Verejný obstarávateľ týmto informuje, že všetky povinne zverejňované dokumenty vrátane súťažných podkladov a vysvetlení zverejní v súlade s §64 ods. 4 zákona o VO v systéme Eranet na URL adrese: https:// kezachranka.eranet.sk/tenders v rámci zobrazenia detailu predmetného verejného obstarávania (priamy link: https://kezachranka.eranet.sk/#/tenderPublicDetails/13 ). 2. Verejný obstarávateľ záujemcom odporúča, aby si súťažné podklady stiahli až po registrovaní sa do systému. Pri zverejnení doplňujúcich informácií a vysvetlení súťažných podkladov budú títo záujemcovia informovaní. O záujemcoch, ktorí si prevezmú súťažné podklady bez registrácie verejný obstarávateľ nemá evidenciu - o zverejnení doplňujúcich informácií a vysvetlení súťažných podkladov nebudú notifikovaní. 3. Pre potreby elektronickej komunikácie je každý záujemca/uchádzač povinný zaregistrovať sa do systému Eranet na URL: https://kezachranka.eranet.sk .Uchádzač je oprávnený predložiť ponuku až po zaregistrovaní a prihlásení sa do systému Eranet. Registrácia do systému Eranet je bezplatná. Podmienky a pravidlá používania systému Eranet sú uvedené na: https://kezachranka.eranet.sk v časti Podmienky a Manuál. 4. Minimálne technické požiadavky na používanie informačného systému Eranet: OS: MS Win 7 a vyššie, Android, iOS7, Linux; Aktuálne verzie prehliadačov: : IE 10 a vyššie, MS Edge, Firefox 32.0 a vyššie, Chrome 40 a vyššie; Ďalšie požiadavky: prístup na Internet, zapnutý JavaScript, zapnuté Cookies Odôvodnenie nerozdelenia tejto zákazky na časti: Verejný obstarávateľ rozhodol o nerozdelení predmetu zákazky na časti vzhľadom nato, že položky predmetu zákazky sú účelovo aj funkčne rovnakého charakteru a je možné predpokladať, že nerozdelenie predmetu zákazky na časti neobmedzuje hospodársku súťaž. Rozdelenie predmetu zákazky na časti by predstavovalo riziko, kedy by dodanie predmetu zákazky sa stalo technicky a logisticky obťažným, ekonomicky neefektívnym. Zároveň by predstavovalo zvýšenie koordinácie jednotlivých dodávateľov, čo by mohlo predstavovať vážne riziko ohrozenia riadneho dodania predmetu zákazky v spojení s plynulým poskytovaním neodkladnej zdravotnej starostlivosti. Predmetné verejné obstarávanie nie je zelené verejné obstarávanie, ani obstarávanie inovácií ani obstarávanie zamerané na sociálne aspekty
POSTUPY PRESKÚMANIA
Orgán zodpovedný za preskúmanie
Úrad pre verejné obstarávanie
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98, 82005 Bratislava

Slovensko
Kontaktná osoba: Úrad pre verejné obstarávanie
Telefón: +421 250264176 Fax: +421 250264219 Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.uvo.gov.sk
Postup preskúmania
Útvar, od ktorého možno získať informácie o postupe preskúmania
Úrad pre verejné obstarávanie
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98, 82005 Bratislava

Slovensko
Kontaktná osoba: Úrad pre verejné obstarávanie
Telefón: +421 250264176 Fax: +421 250264219 Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.uvo.gov.sk
DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA:
2021-12-08T00:00:00


Podcasty pre zákazníkov tohto portálu

Plán obnovy očami Lívie Vašákovej

Plán obnovy je v ostatnom období jednou z veľmi diskutovaných tém. Ako ho možno podnikateľmi reálne využívať? Čo znamená pre orgány verejnej...

Verejné obstarávanie v roku 2024

Oblasť verejného obstarávania si vyžaduje osobitnú pozornosť. Od 31.3.2024 nastávajú ďalšie zmeny v problematike verejného obstarávania. Aké...

Webináre formou otázok a odpovedí pre zákazníkov tohto portálu

Posledné novely zákona o verejnom obstarávaní

Lektor: Mgr. Ľubomír Kubička

Dátum: 29.4.2024

Čas konania: 14:00 - 15:00

Na tento webinár sa môžete zaregistrovať tu

Zmeny v zákone o verejnom obstarávaní

Lektor: JUDr. Marek Šmid, LLB.

Dátum: 14.6.2024

Čas konania: 11:00 - 12:00

Na tento webinár sa môžete zaregistrovať tu

Prihláste sa v prípade, že ste predplatiteľ portálu formou vyplnenia registračného formuláru.

Registrácia je záväzná!

Zoznam webinárov otázok a odpovedí a registračný formulár nájdete TU.

PRAKTICKÉ INFORMÁCIE
Najbližšia daňová povinnosť
30.4.2024 - Odvody

Ďalšie povinnosti pre tento deň...
Kurzy mien 26.4.2024
1 EUR1,07 USD (-0)
1 EUR0,86 GBP (-0)
1 EUR4,32 PLN (+0,01)
1 EUR25,16 CZK (+0,02)
Ďalšie meny
Sadzby NBS
Platné od 20.9.2023
Jednodňové refinančné operácie 4,75 %
Hlavné refinančné operácie 4,50 %
Jednodňové sterilizačné operácie 4,00 %
viac
Cestovné náhrady

Stravné v SR od 1.10.2023

Opatrenie č. 368/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín

7,80 €

12 - 18 hodín

11,60 €

nad 18 hodín

17,40 €

Stravné v SR od 1.6.2023

Opatrenie č. 171/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín 7,30 €
12 - 18 hodín 10,90 €
nad 18 hodín 16,40 €

 

ostatné
EDITOVATEĽNÉ TLAČIVÁ
VESTNÍKY MINISTERSTIEV
PREDPOVEĎ POČASIA