dnes je 10.5.2024

Praktické informácie - Vestník verejného obstarávania
2022
PoUtStŠtPiSoNe
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
<jún  august>
HLAVIČKA FORMULÁRA
Evidenčné číslo (značka) oznámenia: 1072022
Toto oznámenie upravuje: Smernica 2014/24/EÚ
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
NÁZOV A ADRESY
NOVOVITAL
Vnútroštátne identifikačné číslo: 34014721
Hlavné námestie 7, 94001 Nové Zámky

Slovensko
Kontaktná osoba: NOVOVITAL
Telefón: +421 356418148
Email: parma.subova@novovital.sk
Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.novovital.sk
SPOLOČNÉ VEREJNÉ OBSTARÁVANIE
KOMUNIKÁCIA
Súťažné dokumenty sú dostupné priamo a úplne bez obmedzení či poplatkov
Zadajte adresu (URL): http://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-zakaziek/detail/dokumenty/444182
Ďalšie informácie
Ďalšie informácie možno získať na: vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
ODDIEL II: PREDMET
ROZSAH VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA
Názov:
Referenčné číslo:
Hlavný kód CPV
09310000-5
Druh zákazky
Stručný opis:
Predmetom zákazky je dodávka elektrickej energie pre NOVOVITAL príspevkovú organizáciu mesta Nové Zámky na obdobie 12 mesiacov od 01.09.2022 00:00 h do 31.08.2023 24:00 vrátane všetkých súvisiacich distribučných služieb počas trvania zmluvného obdobia. Dodávka elektrickej energie na 9 odberných miest na základe súťažných podkladov. Predmetom zákazky je dodávka elektrickej energie a súvisiacich služieb (distribučné služby a prevzatie zodpovednosti za odchýlku). Predpokladané množstvo dodávky elektrickej energie za zmluvné obdobie v kWH: 638 755.
Celková odhadovaná hodnota
Hodnota bez DPH: 319 400,00
bez DPH
Informácie o častiach
OPIS
Dodatočné kódy CPV
09310000-5

Miesto vykonania
Kód NUTS:
SK023:
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
mesto Nové Zámky , okres Nové Zámky, Nitriansky kraj, Slovenská republika
Opis obstarávania:
Predmetom zákazky je dodávka elektrickej energie a súvisiacich služieb (distribučné služby a prevzatie zodpovednosti za odchýlku). Predpokladané množstvo dodávky elektrickej energie za zmluvné obdobie v kWh: 638 755 Napäťová úroveň : NN
Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Nižšie uvedené kritéria
Náklady/Cena: Cena
Odhadovaná hodnota
319 400,00:bez DPH:
Dĺžka trvania zákazky, rámcovej dohody alebo dynamického nákupného systému
Obdobie: v mesiacoch (od zadania zákazky)
12:
Informácie o obnovenom obstarávaní
Toto obstarávanie môže byť obnovené: Nie
Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty: Nie
Informácie o opciách
Opcie: Nie
Informácie o elektronických katalógoch
INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Nie
Doplňujúce informácie:
Zmluva sa uzatvára na obdobie 12 mesiacov. a) Termín začatia dodávky tovaru/ poskytovania služieb distribúcie elektrickej energie: 01.09.2022 o 0:00 h b)Termín ukončenia dodávky tovaru/ poskytovania služieb distribúcie elektrickej energie: 31.08.2022 o 24:00 h

ODDIEL III: PRÁVNE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
PODMIENKY ÚČASTI
Vhodnosť vykonávať profesionálnu činnosť vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do živnostenských alebo obchodných registrov
Zoznam a krátky opis podmienok: Uchádzač musí spĺňať podm. účasti, týkajúce sa os. postavenia, uvedené v § 32 ods. 1 zákona o ver. obstarávaní. Uchádz. preukazuje splnenie podm. účasti uvedených v § 32 ods. 1 zákona o ver. obstarávaní nasledovnými dokladmi: a)písm. a) dolož. výpisom z registra trestov nie starším ako 3 mesiace ku dňu uplynutia lehoty na predkladanie ponúk. V súvislosti s nadobudnutím účinnosti zákona č. 91/2016 Z. z. o trestnej zodpovednosti právnických osôb a o zmene a doplnení niektorých zákonov od 01.07.2016, uchádzač predloží aj výpis z registra trestov právnických osôb nie starší ako 3 mes., b)písm. b) dolož. potvrdením zdrav. poisťovne a Sociálnej poisťovne nie starším ako 3 mes. ku dňu uplynutia lehoty na predkladanie ponúk, c)písm. c) dolož. potvrdením miestne príslušného daňového úradu a miestne príslušného colného úradu nie starším ako 3 mes. ku dňu uplynutia lehoty na predkl. ponúk, d)písm. d) dolož. potvrdením príslušného súdu nie starším ako 3 mes. ku dňu uplynutia lehoty na predkl. ponúk, e)písm. e) dolož. dokladom o oprávnení dodávať tovar, ktorý zodpovedá predmetu zákazky. f)písm. f) doloženým čest. vyhlásením. Ak uchádzač nepredloží doklad podľa vyššie uvedeného písm. a), je povinný na účely preukázania podm. podľa § 32 ods. 1 písm. a) zák. o ver. obst., poskytnúť ver. obstarávateľovi údaje potrebné na vyžiadanie výpisu z registra trestov. Nakoľko však ver. obstarávateľovi nie je umožnený prístup k údajom z infor. syst. verejnej správy podľa § 1 ods. 3 zákona č. 177/2018 Z. z. o niektorých opatreniach na znižovanie administratívnej záťaže využívaním informačných systémov verejnej správy a o zmene a doplnení niektorých zákonov (zákon proti byrokracii), uchádz. je povinný predložiť všetky vyššie požad.doklady na preukázanie splnenia podm. účasti os. postavenia. Ak má uchádzač sídlo, miesto podnikania alebo obvyklý pobyt mimo územia SR a štát jeho sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu nevydáva niektoré z dokladov uvedených vyššie alebo nevydáva ani rovnocenné doklady, možno ich nahradiť čest. vyhlásením podľa predpisov platných v štáte jeho sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu. Ak právo štátu uchádz. so sídlom, miestom podnikania alebo obvyklým pobytom mimo územia SR neupravuje inštitút čestného vyhlásenia, môže ho nahradiť vyhlásením urobeným pred súdom, správnym orgánom, notárom, inou odbornou inštitúciou al. obch. inštitúciou podľa predpisov platných v štáte sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu uch.. Uchádzač sa považuje za spĺňajúceho podm. účasti týkajúce sa os. post. podľa § 32 ods. 1 písm. b) a c), ak zaplatil nedoplatky alebo mu bolo povolené nedoplatky platiť v splátkach. Ak ponuku predkladá skupina dodávateľov, preukazuje splnenie podmienok účasti vo verejnom obstarávaní týkajúcich sa osobného postavenia v zmysle § 32 zákona o verejnom obstarávaní, za každého člena skupiny osobitne. Oprávnenie dodávať tovar preukazuje člen skupiny len vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, ktorú má zabezpečiť. Uchádzač môže splnenie podmienok účasti týkajúcich sa osobného postavenia preukázať zápisom do zoznamu hosp. subjektov v súlade s § 152 zákona o ver. obstarávaní. Ver. obstarávateľ uzná rovnocenný zápis alebo potvrdenie o zápise vydané príslušným orgánom iného členského štátu, ktorým uchádzač preukazuje splnenie podmienok účasti vo ver. obst.. Ver.obstarávateľ prijme aj iný rovnocenný doklad predložený uchádzačom.1.8.Zápis v zozname hosp. subj.vykonaný podľa zák. o VO účinného do 17. apríla 2016 je zápisom do zoznamu hosp. subj. v rozsahu zapísaných skutočností. V prípade, že zápis do zoznamu hosp. subj. nepokrýva podm. účasti týkajúce sa os. postavenia ustanovené v § 32 ods. 1 zák. o VO, uch. tieto skutočnosti preukáže samostatným dokladom preukazujúcim požadovanú podm. účasti vydaným príslušnou inštitúciou. V prípade, že výpis zo Zoznamu hosp. subjektov neobsahuje potvrdenie miestne príslušného colného úradu (nadobudnutie účinnosti od 01.12.2019), uchádzač je povinný toto potvrdenie predložiť.
Ekonomické a finančné postavenie
Zoznam a krátky opis kritérií výberu: Verejný obstarávateľ nepožaduje preukázanie podmienok účasti týkajúcich sa finančného a ekonomického postavenia podľa § 33 zákona o verejnom obstarávaní.
Technická a odborná spôsobilosť
Zoznam a krátky opis kritérií výberu: Verejný obstarávateľ nepožaduje preukázanie podmienok účasti týkajúcich sa technickej alebo odbornej spôsobilosti podľa § 34 v nadväznosti na § 35 a § 36 zákona o verejnom obstarávaní.
Informácie o vyhradených zákazkách
PODMIENKY TÝKAJÚCE SA ZÁKAZKY
Podmienky vykonania zákazky:
Podmienky vykonania zákazky sú podrobne uvedené v súťažných podkladoch a ich prílohách , hlavne v Návrhu zmluvy o dodávke elektriny a súvisiacich službách.
Informácie o pracovníkoch zodpovedných za vykonanie zákazky
ODDIEL IV: POSTUP
DRUH POSTUPU
Druh postupu
Informácie o rámcovej dohode alebo dynamickom nákupnom systéme
Informácie o elektronickej aukcii
Informácia o dohode o vládnom obstarávaní (GPA)
Na toto obstarávanie sa vzťahuje dohoda o vládnom obstarávaní: Nie
ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
Predchádzajúce uverejnenie týkajúce sa tohto obstarávacieho konania
Číslo oznámenia v Ú. v. EÚ:
Lehota na predkladanie ponúk alebo žiadostí o účasť
Dátum a čas: 2022-07-28T12:00:00
Jazyk (jazyky), v ktorom (ktorých) možno predkladať ponuky alebo žiadosti o účasť
Minimálna lehota, počas ktorej sú ponuky uchádzačov viazané
Ponuka musí byť platná do
Ponuka musí platiť do: 2022-09-30T00:00:00
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
INFORMÁCIE O OPAKOVANÍ OBSTARÁVANIA
INFORMÁCIE O ELEKTRONICKOM RIADENÍ PRÁCE
DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE:
POSTUPY PRESKÚMANIA
Orgán zodpovedný za preskúmanie
Úrad pre verejné obstarávanie
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98, 82005 Bratislava

Slovensko
Kontaktná osoba: Úrad pre verejné obstarávanie
Telefón: +421 250264176 Fax: +421 250264219 Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.uvo.gov.sk
Postup preskúmania
Presné informácie o termínoch na postup preskúmania: Verejný obstarávateľ nevyžaduje zábezpeku ponuky. Vyhodnotenie ponúk sa uskutoční v zmysle § 66 ods. 7 písm. b) zákona o verejnom obstarávaní. 1. Komunikácia a výmena informácií vo verejnom obstarávaní sa uskutočňuje písomne, prostredníctvom elektronických prostriedkov v zmysle § 20 zákona o verejnom obstarávaní. Komunikácia vrátane doručovania pre účely tohto verejného obstarávania sa bude uskutočňovať prostredníctvom elektronickej platformy (ďalej aj ako IS EVO). 2. V rámci dodržania princípu rovnakého zaobchádzania so záujemcami a princípu transparentnosti, verejný obstarávateľ určil vyššie uvedený spôsob komunikácie, na iný spôsob komunikácie verejný obstarávateľ nebude prihliadať, ak verejný obstarávateľ v súťažných podkladov neujasnil iný individuálny spôsob komunikácie v osobitných prípadoch. Verejný obstarávateľ odporúča záujemcom/uchádzačom, aby si v IS EVO aktivovali funkciu Aktivácia notifikácie, prostredníctvom ktorej budú prostredníctvom notifikácií informovaní o skutočnostiach týkajúcich sa tohto verejného obstarávania (napr. vysvetlenie informácií v oznámení o vyhlásení verejného obstarávania a súťažných podkladoch, žiadosť o vysvetlenie ponuky, vylúčenie atď.) a ktoré verejný obstarávateľ v relevantných prípadoch zverejňuje aj na svojom profile: https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-profilov/zakazky/4729 pri predmetnej zákazke. Momentom doručenia/ odoslania akéhokoľvek dokumentu (vrátane Oznámenia o výsledku verejného obstarávania, vylúčenia uchádzača pre nesplnenie podmienok účasti alebo vylúčenia ponuky) pre účely elektronickej komunikácie sa rozumie moment odoslania informácií resp. dokumentov prostredníctvom IS EVO. Ďalšie podrobnosti ohľadom elektronickej komunikácie sú uvedené v súťažných podkladoch. Predmetné verejné obstarávanie nie je zelené verejné obstarávanie, obstarávanie inovácií ani obstarávanie zamerané na sociálne aspekty.
Útvar, od ktorého možno získať informácie o postupe preskúmania
Úrad pre verejné obstarávanie
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98, 82005 Bratislava

Slovensko
Kontaktná osoba: Úrad pre verejné obstarávanie
Telefón: +421 250264176 Fax: +421 250264219 Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.uvo.gov.sk
DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA:
2022-07-08T00:00:00


Podcasty pre zákazníkov tohto portálu

Plán obnovy očami Lívie Vašákovej

Plán obnovy je v ostatnom období jednou z veľmi diskutovaných tém. Ako ho možno podnikateľmi reálne využívať? Čo znamená pre orgány verejnej...

Verejné obstarávanie v roku 2024

Oblasť verejného obstarávania si vyžaduje osobitnú pozornosť. Od 31.3.2024 nastávajú ďalšie zmeny v problematike verejného obstarávania. Aké...

Webináre formou otázok a odpovedí pre zákazníkov tohto portálu

Zmeny v zákone o verejnom obstarávaní

Lektor: JUDr. Marek Šmid, LLB.

Dátum: 14.6.2024

Čas konania: 11:00 - 12:00

Na tento webinár sa môžete zaregistrovať tu

Prihláste sa v prípade, že ste predplatiteľ portálu formou vyplnenia registračného formuláru.

Registrácia je záväzná!

Zoznam webinárov otázok a odpovedí a registračný formulár nájdete TU.

PRAKTICKÉ INFORMÁCIE
Najbližšia daňová povinnosť
15.5.2024 - Daň z príjmu právnickej osoby

Ďalšie povinnosti pre tento deň...
Kurzy mien 9.5.2024
1 EUR1,07 USD (-0)
1 EUR0,86 GBP (-0)
1 EUR4,29 PLN (-0,01)
1 EUR24,94 CZK (-0,1)
Ďalšie meny
Sadzby NBS
Platné od 20.9.2023
Jednodňové refinančné operácie 4,75 %
Hlavné refinančné operácie 4,50 %
Jednodňové sterilizačné operácie 4,00 %
viac
Cestovné náhrady

Stravné v SR od 1.10.2023

Opatrenie č. 368/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín

7,80 €

12 - 18 hodín

11,60 €

nad 18 hodín

17,40 €

Stravné v SR od 1.6.2023

Opatrenie č. 171/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín 7,30 €
12 - 18 hodín 10,90 €
nad 18 hodín 16,40 €

 

ostatné
EDITOVATEĽNÉ TLAČIVÁ
VESTNÍKY MINISTERSTIEV
PREDPOVEĎ POČASIA