dnes je 29.5.2024

Praktické informácie - Vestník verejného obstarávania
december 2021
PoUtStŠtPiSoNe
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031  
<november  január>
HLAVIČKA FORMULÁRA
Evidenčné číslo (značka) oznámenia: RVO/1800/2021
Toto oznámenie upravuje: Smernica 2014/24/EÚ
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
NÁZOV A ADRESY
Fakultná nemocnica s poliklinikou F.D. Roosevelta Banská Bystrica
Vnútroštátne identifikačné číslo: 00165549
Námestie L. Svobodu 1, 97517 Banská Bystrica

Slovensko
Kontaktná osoba: Fakultná nemocnica s poliklinikou F.D. Roosevelta Banská Bystrica
Telefón: +421 484413240
Email: khusikova@nspbb.sk
Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.fnspbb.sk
SPOLOČNÉ VEREJNÉ OBSTARÁVANIE
KOMUNIKÁCIA
Súťažné dokumenty sú dostupné priamo a úplne bez obmedzení či poplatkov
Zadajte adresu (URL): http://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-zakaziek/detail/dokumenty/435743
Ďalšie informácie
Ďalšie informácie možno získať na: vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
ODDIEL II: PREDMET
ROZSAH VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA
Názov:
Referenčné číslo: RVO/1800/2021
Hlavný kód CPV
33600000-6
Druh zákazky
Stručný opis:
Predmetom zákazky sú OFTALMOLOGIKÁ pre potreby FNsP F. D. Roosevelta Banská Bystrica. Predmet zákazky je rozdelený na časti. Uchádzačovi sa umožňuje predložiť ponuku na celý predmet zákazky - na všetkých 43 častí, alebo len na jednu časť predmetu zákazky alebo na viacero častí predmetu zákazky, špecifikovaných v bode C Opis predmetu zákazky týchto súťažných podkladov. Predmet zákazky je rozdelený na 43 častí, ale vzhľadom na časovú a administratívnu náročnosť pri vypisovaní všetkých častí do oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania a následne do oznámenia o výsledku verejného obstarávania nie je táto skutočnosť uvedená v časti II.1.6) tohto oznámenia. Jednotlivé časti predmetu zákazky aj s predpokladanými hodnotami predmetu zákazky sú uvedené v súťažných podkladoch v časti C - Opis predmetu zákazky v Prílohe č. 1 k súťažným podkladom.
Celková odhadovaná hodnota
Hodnota bez DPH: 1 404 030,88
bez DPH
Informácie o častiach
OPIS
Dodatočné kódy CPV
33662100-9

Miesto vykonania
Kód NUTS:
SK032:
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
Fakultná nemocnica s poliklinikou F. D. Roosevelta Banská Bystrica, Námestie L. Svobodu 1, 975 17 Banská Bystrica, NEMOCNIČNÁ LEKÁREŇ -1. poschodie.
Opis obstarávania:
Predmetom zákazky sú OFTALMOLOGIKÁ pre potreby FNsP F. D. Roosevelta Banská Bystrica. Predmet zákazky je rozdelený na 43 častí. Jednotlivé časti predmetu zákazky aj s predpokladanými hodnotami predmetu zákazky sú uvedené v súťažných podkladoch v časti C- Opis predmetu zákazky v Prílohe č. 1 k súťažným podkladom a to v častiach. č.1 Ranibizumabum sol inj 0,165ml/1,65mg., č.2 Dexametazón imp ivt 700 uq., č.3 Bacitracín, neomycínsulfát ung oph 5g: 1250 IU/16 500 IU., č.4 Bacitracín, neomycínsulfát, hydrocortison ung oph 5g: 1250 IU/16 500 IU/25 mg., č.5 Karbetopendecíniumbromid ung oph 5 g: 5 mg., č.6 Karbetopendecíniumbromid, kyselina boritá, bórax int opo 10 ml: 2 mg, 190 mg, 5 mg.. č.7 Hydrocortizón ung oph 0,5% 5 g: 25 mg., č.8 Oxybuprokaín int opo 0,4% 10 ml: 40 mg., č.9 Ofloxacín int opo 0,3% 10 ml: 30 mg.,č.10 Brinzolamid int opu 5ml: 50 mg., č.11 Dexpantenol gel oph 10 g/500 mg., č.12 Brimonidín int opo 0,2% 10 ml:20 mg., č.13 Brimonidín int opo 5 ml: 10 mg., č.14 Dexametazón, tobramycín ung oph 3,5 g,:3,5 mg/10,5 mg., č.15 Dexametazón, tobramycín int opu 5 ml,: 5mg/15 mg., č.16Tropikamid int opo 0,5% 10ml,: 50 mg., č.17 Tropikamid int opo 1% 10ml: 100 mg., č.18 Latanoprost int opo 2,5 ml,: 0,125 mg., č.19 Dexametazón, chloramfenikol com int opo 5 ml: 5 mg/25 mg., č.20 Dorzolamid, timolol int opo 10 ml:200 mg/50 mg., č. 21 Dorzolamid int opo 2% 5 ml,: 100 mg., č.22.Levofloxacín int opo 5 ml: 25 mg., č.23Fenylefrínchlorid int opo 10% 10 ml:1 g., č. 24 Fluorometolón int opu 5 ml: 5 mg.,č. 25 Karbomér gel oph 10 g: 20 mg., č. 26 Diklofenak sodný int opo 10ml: 10 mg., č. 27 Nepafenak int opu 5ml: 5 mg., č. 28 Moxifloxacín int opo 5 ml: 25 mg., č. 29 Aflibercept sol inj 0,09 ml: 3,6 mg., č. 30Bromfenak int opo 5ml: 4,5 mg., č. 31Verteporfin plv ifo 15 mg., č. 32 Cefuroxím plv ino 50 mg., č.33 Dexametazón int opo 10 ml: 10mg, č.34 Loteprednol int opu 1x5 ml: 25 mg., č. 35.Tobramycín int opo 5 ml: 15 mg, č. 36 Tobramycín ung oph 3,5 g: 10,5 mg, č. 37 Timolol, brimonidín int opo 5 ml: 5 mg/ml + 1,3 mg/ml., č. 38 Timolol, latanoprost int opo 2,5 ml: 12,5 mg/0,0125 mg., č. 39.Timolol, brinzolamid int opu 5 ml: 25 mg/50 mg., č. 40 Dexametazón, levofloxacin int opo 5 ml: 5 mg/25 mg., č. 41 Miochol E inj 2ml/20mg., č. 42 Ganciklovir 1,5mg/1g, gel oph 5g., č.43 Propamidine isetionate 1 mg/ml, 0,1% int opo 10ml
Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Nižšie uvedené kritéria
Náklady/Cena: Cena
Odhadovaná hodnota
1 404 030,88:bez DPH:
Dĺžka trvania zákazky, rámcovej dohody alebo dynamického nákupného systému
Obdobie: v mesiacoch (od zadania zákazky)
24:
Informácie o obnovenom obstarávaní
Toto obstarávanie môže byť obnovené: Nie
Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty: Nie
Informácie o opciách
Opcie: Nie
Informácie o elektronických katalógoch
INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Nie
Doplňujúce informácie:

ODDIEL III: PRÁVNE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
PODMIENKY ÚČASTI
Vhodnosť vykonávať profesionálnu činnosť vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do živnostenských alebo obchodných registrov
Zoznam a krátky opis podmienok: Zoznam a krátky opis podmienok: 1. Uchádzač musí spĺňať podmienky účasti uvedené v § 32 ods. 1 ZoVO. Ich splnenie preukáže podľa § 32 ods. 2, resp. podľa ods. 4 a/alebo ods. 5 ZoVO predložením originálnych dokladov alebo ich úradne overených kópií v rozsahu a platnosti v zmysle zákona o verejnom obstarávaní alebo v zmysle § 152 ZoVO. Verejnýobstarávateľ upozorňuje uchádzačov na zmeny v § 32 ods. 1 písm. b) a c) a v ods. 2 písm. c) ZoVO platné od 01.12.2019. 2. V prípade uchádzača, ktorého tvorí skupina dodávateľov zúčastnená vo verejnom obstarávaní, sa požaduje preukázanie splnenia podmienok účasti týkajúcich sa osobného postavenia za každého člena skupiny osobitne. Splnenie podmienky účasti podľa § 32 ods. 1 písm. e) ZoVO preukazuje člen skupiny len vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, ktorú má zabezpečiť. 3. Ak uchádzač alebo záujemca má sídlo, miesto podnikania alebo obvyklý pobyt mimo územia Slovenskej republiky a štát jeho sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu nevydáva niektoré z dokladov uvedených v § 32 ods.2 ZoVO alebo nevydáva ani rovnocenné doklady, možno ich nahradiť čestným vyhlásením podľa predpisov platných v štáte jeho sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu. 4. Verejný obstarávateľ má prístup k údajom z informačných systémov verejnej správy: Odpis z registra právnických osôb, Potvrdenie o nedoplatkoch na sociálnom poistení, Potvrdenie o nedoplatkoch voči daňovému a colnému úradu, preto pripúšťa preukázanie týchto podmienok účasti týkajúcich sa osobného postavenia v zmysle § 32 ods. 3 ZoVO.
Ekonomické a finančné postavenie
Zoznam a krátky opis kritérií výberu: Uchádzač musí preukázať finančné a ekonomické postavenie podľa: 1. § 33 ods. 1 písm. a)ZoVO - vyjadrenie banky o schopnostiach plniť finančné záväzky, 2. Doklady na preukázanie ekonomického a finančného postavenia je treba predložiť ako originály alebo ich úradne overené kópie, 3. Skupina dodávateľov preukazuje splnenie podmienok účasti týkajúcich sa finančného a ekonomického postavenia podľa § 37 ods. 3 zákona o verejnom obstarávaní, 4. Splnenie podmienky účasti možno predbežne nahradiť v zmysle § 39 ZoVO Jednotným európskym dokumentom. Doklady, preukazujúce splnenie podmienok účasti nahradené Jednotným európskym dokumentom predkladá verejnému obstarávateľovi úspešný uchádzač podľa § 39 ods. 6 ZoVO v čase a spôsobom, určeným verejným obstarávateľom. Manuál k vypĺňaniu jednotného európskeho dokumentu je možné nájsť na: https://www.uvo.gov.sk/legislativametodika-dohlad/jednotny-europsky-dokument-605.html Bližšie informácie sú uvedené v súťažných podkladoch v časti B- Podmienky účasti v bode 2. Minimálna požadovaná úroveň štandardov: 1. Vyjadrenie od banky/bánk alebo pobočky zahraničnej banky/bánk, v ktorej má uchádzač vedený účet, o schopnosti uchádzača plniť finančné záväzky, ktoré musí obsahovať informáciu o tom, že uchádzač a) nebol v nepovolenom debete, b) plní si voči banke všetky záväzky, ktoré vyplývajú zo zriadenia účtu, c) v prípade splácania úveru dodržuje splátkový kalendár, d) jeho bežný účet nebol predmetom exekúcie. 2. Uchádzač spolu s vyjadrením/niami banky/bánk predloží ČESTNÉ VYHLÁSENIE podpísané štatutárnym zástupcom uchádzača alebo osobou oprávnenou konať za uchádzača a s pečiatkou uchádzača, že predložil vyjadrenia všetkých bánk alebo pobočiek zahraničných bánk, v ktorých má vedený/é účet/účty a že v iných bankách nemá záväzky. 3.Predložené vyjadrenie/vyjadrenia banky/bánk nesmie/nesmú byť staršie ako 90 dní ku dňu uplynutia lehoty na predkladanie ponúk
Technická a odborná spôsobilosť
Zoznam a krátky opis kritérií výberu: Nevyžaduje sa
Minimálna požadovaná úroveň štandardov: Nevyžaduje sa
Informácie o vyhradených zákazkách
PODMIENKY TÝKAJÚCE SA ZÁKAZKY
Podmienky vykonania zákazky:
Zoznam a krátky opis kritérií výberu: Nevyžaduje sa Minimálna požadovaná úroveň štandardov: Nevyžaduje sa
Informácie o pracovníkoch zodpovedných za vykonanie zákazky
ODDIEL IV: POSTUP
DRUH POSTUPU
Druh postupu
Informácie o rámcovej dohode alebo dynamickom nákupnom systéme
Informácie o elektronickej aukcii
Informácia o dohode o vládnom obstarávaní (GPA)
Na toto obstarávanie sa vzťahuje dohoda o vládnom obstarávaní: Áno
ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
Predchádzajúce uverejnenie týkajúce sa tohto obstarávacieho konania
Číslo oznámenia v Ú. v. EÚ:
Lehota na predkladanie ponúk alebo žiadostí o účasť
Dátum a čas: 2022-01-13T09:00:00
Jazyk (jazyky), v ktorom (ktorých) možno predkladať ponuky alebo žiadosti o účasť
Minimálna lehota, počas ktorej sú ponuky uchádzačov viazané
Ponuka musí byť platná do
Ponuka musí platiť do: 2022-12-31T00:00:00
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
INFORMÁCIE O OPAKOVANÍ OBSTARÁVANIA
INFORMÁCIE O ELEKTRONICKOM RIADENÍ PRÁCE
DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE:
POSTUPY PRESKÚMANIA
Orgán zodpovedný za preskúmanie
Úrad pre verejné obstarávanie
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98, 82005 Bratislava

Slovensko
Kontaktná osoba: Úrad pre verejné obstarávanie
Telefón: +421 250264176 Fax: +421 250264219 Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.uvo.gov.sk
Postup preskúmania
Útvar, od ktorého možno získať informácie o postupe preskúmania
Úrad pre verejné obstarávanie
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98, 82005 Bratislava

Slovensko
Kontaktná osoba: Úrad pre verejné obstarávanie
Telefón: +421 250264176 Fax: +421 250264219 Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.uvo.gov.sk
DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA:
2021-12-07T00:00:00


Podcasty pre zákazníkov tohto portálu

Plán obnovy očami Lívie Vašákovej

Plán obnovy je v ostatnom období jednou z veľmi diskutovaných tém. Ako ho možno podnikateľmi reálne využívať? Čo znamená pre orgány verejnej...

Verejné obstarávanie v roku 2024

Oblasť verejného obstarávania si vyžaduje osobitnú pozornosť. Od 31.3.2024 nastávajú ďalšie zmeny v problematike verejného obstarávania. Aké...

Webináre formou otázok a odpovedí pre zákazníkov tohto portálu

Zmeny v zákone o verejnom obstarávaní

Lektor: JUDr. Marek Šmid, LLB.

Dátum: 14.6.2024

Čas konania: 11:00 - 12:00

Na tento webinár sa môžete zaregistrovať tu

Prihláste sa v prípade, že ste predplatiteľ portálu formou vyplnenia registračného formuláru.

Registrácia je záväzná!

Zoznam webinárov otázok a odpovedí a registračný formulár nájdete TU.

PRAKTICKÉ INFORMÁCIE
Najbližšia daňová povinnosť
31.5.2024 - Daň z príjmu právnickej osoby

Ďalšie povinnosti pre tento deň...
Kurzy mien 28.5.2024
1 EUR1,09 USD (+0,01)
1 EUR0,85 GBP (+0,01)
1 EUR4,25 PLN (-0)
1 EUR24,66 CZK (-0,07)
Ďalšie meny
Sadzby NBS
Platné od 20.9.2023
Jednodňové refinančné operácie 4,75 %
Hlavné refinančné operácie 4,50 %
Jednodňové sterilizačné operácie 4,00 %
viac
Cestovné náhrady

Stravné v SR od 1.10.2023

Opatrenie č. 368/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín

7,80 €

12 - 18 hodín

11,60 €

nad 18 hodín

17,40 €

Stravné v SR od 1.6.2023

Opatrenie č. 171/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín 7,30 €
12 - 18 hodín 10,90 €
nad 18 hodín 16,40 €

 

ostatné
EDITOVATEĽNÉ TLAČIVÁ
VESTNÍKY MINISTERSTIEV
PREDPOVEĎ POČASIA