dnes je 29.5.2024

Praktické informácie - Vestník verejného obstarávania
december 2021
PoUtStŠtPiSoNe
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031  
<november  január>
HLAVIČKA FORMULÁRA
Podlimitné zákazky
Evidenčné číslo (značka) oznámenia
ÚpIA-US1-51/2021
Zadávateľ zákazky je: verejný obstarávateľ
Druh postupu
Užšia súťaž
Druh zákazky
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
NÁZOV A ADRESY
Ministerstvo obrany Slovenskej republiky ? Úrad pre investície a akvizície
Vnútroštátne identifikačné číslo: 30845572
Kutuzovova 8, 83247 Bratislava - mestská časť Nové Mesto

Slovensko
Kontaktná osoba: Ministerstvo obrany Slovenskej republiky ? Úrad pre investície a akvizície
Telefón: +421 960317664
Email: filip.adamove@mod.gov.sk
Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.mod.gov.sk
Ďalšie informácie možno získať na adrese:
vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
Súťažné a doplňujúce podklady (vrátane podkladov pre súťažný dialóg a dynamický nákupný systém) možno získať na adrese:
vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
Ponuky alebo žiadosti o účasť sa musia zasielať na:
vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
DRUH VEREJNÉHO OBSTARÁVATEĽA
Ministerstvo alebo iný štátny orgán vrátane jeho regionálnych alebo miestnych útvarov
ZADANIE ZÁKAZKY V MENE INÝCH VEREJNÝCH OBSTARÁVATEĽOV
ODDIEL II: PREDMET ZÁKAZKY
OPIS
Názov pridelený zákazke verejným obstarávateľom/obstarávateľom
Druh zákazky a miesto uskutočňovania prác, dodania tovarov alebo poskytovania služieb
Informácie o verejnej zákazke, rámcovej dohode alebo dynamickom nákupnom systéme (DPS)
Stručný opis zákazky alebo nákupu (nákupov)
Predmetom pripravovanej investičnej výstavby je komplexná rekonštrukcia budovy č. 4 na Čapajevovej ulici v Sokolovských kasárňach v Prešove. Budova je situovaná na parcele č. 2989/53, zapísaná na liste vlastníctva č. 3705, katastrálne územie Prešov. Cieľom navrhovanej investičnej akcie je vytvoriť vhodné a legislatívnym podmienkam vyhovujúce administratívne, hygienické a iné priestory pre príslušníkov ozbrojených síl Slovenskej republiky.
Spoločný slovník obstarávania (CPV)
Informácie o subdodávkach
Časti
Informácie o variantoch
MNOŽSTVO ALEBO ROZSAH ZMLUVY
Celkové množstvo alebo rozsah
Všeobecné údaje: Predmetom pripravovanej investičnej výstavby je komplexná rekonštrukcia budovy č. 4 na Čapajevovej ulici v Sokolovských kasárňach v Prešove. Budova je situovaná na parcele č. 2989/53, zapísaná na liste vlastníctva č. 3705, katastrálne územie Prešov. Budova bola nadobudnutá v roku 1914 a v súčasnosti nie je využívaná, je morálne a fyzicky opotrebovaná. Cieľom navrhovanej investičnej akcie je vytvoriť vhodné a legislatívnym podmienkam vyhovujúce administratívne, hygienické a iné priestory pre príslušníkov ozbrojených síl Slovenskej republiky. Skutkový stav Budova má tri nadzemné podlažia a čiastočne zapustený suterén, zastrešenie je strechou sedlového tvaru, krov je celodrevený, krytina je plechová. Konštrukčný systém budovy je murovaný z tehál plných pálených, v úrovni stropov sú steny stužené železobetónovými monolitickými vencami, horizontálne konštrukcie sú riešené ako železobetónové monolitické trámové stropy. Stavebné úpravy na budovách: Projektová dokumentácia pre stavebné konanie a realizáciu stavby rieši vytvorenie nových priestorov pre prápor ISTAR a zrekonštruovanie priestorov tak, aby zodpovedali súčasným požiadavkám pre kancelárie, šatne, zbrojné sklady, sociálne zariadenia, učebne a kuchynky. Súčasťou stavebných prác bude aj vytvorenie priestorov na požadovaný stupeň utajenia. V rámci stavebných úprav bude realizované zateplenie obvodového plášťa, výmena obvodových výplňových konštrukcií, zamedzenie prenikania vlhkosti opravou hydroizolácie podrezaním muriva, zateplenie stropu pod nevykurovaným priestorom, zriadenie plynovej kotolne, prípojky vody a kanalizácie, výmena elektroinštalačných rozvodov, podhľadov, podláh, omietok stien a stropov, rekonštrukcia šikmej strechy, inštalovanie zabezpečovacích prvkov a signalizácie v priestoroch navrhovaných zbrojných skladov, nová bleskozvodná sústava, vzduchotechnika a klimatizácia, stabilné hasiace zariadenie a vybudovanie integrovaného bezpečnostného systému. Podľa projektovej dokumentácie bude stavba členená do stavebných objektov a prevádzkových súborov: SO 01 Hlavný objekt budova č. 4 SO 02 Vonkajší plynovod SO 03 Prípojka vody SO 04 Areálová kanalizácia SO 05 Prípojka NN SO 06 Kabelovod PC 01 IBS Integrovaný bezpečnostný systém Súčasťou realizácie investičnej akcie bude aj výkon odborného dozoru a projektové činnosti spojené s realizáciou stavby a po dokončení stavby. Odborný dozor zhotoviteľa projektu bude vykonávaný odo dňa odovzdania staveniska budúcemu zhotoviteľovi diela do dňa odovzdania a prevzatia diela preberacím protokolom bez vád a nedorobkov. Ďalšie podrobnosti sú uvedené v projektovej dokumentácii, ktorej časť IBS je stupňa utajenia VYHRADENÉ. Sprísnený režim prác si vybraný zhotoviteľ dohodne so stavebníkom a užívateľom pri odovzdaní staveniska.
Hodnota/Od: 4 557 104,13
bez DPH
Informácie o opciách
Informácie o obnovenom obstarávaní
TRVANIE ZÁKAZKY ALEBO LEHOTA NA DOKONČENIE
Obdobie: v mesiacoch (od zadania zákazky)
Trvanie v mesiacoch: 13
ODDIEL III: PRÁVNE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
PODMIENKY TÝKAJÚCE SA ZÁKAZKY
Požadované zábezpeky a záruky
Zábezpeka vo výške 100 000,00 EUR bude požadovaná v druhej fáze užšej súťaže pri predkladaní cenovej ponuky od záujemcov, ktorí v prvej fáze užšej súťaže splnia požadované podmienky účasti.
Hlavné podmienky financovania a spôsoby platieb a/alebo odkaz na príslušné ustanovenia, ktorými sa tieto podmienky a spôsoby riadia
Predmet zákazky bude financovaný z rozpočtových prostriedkov verejného obstarávateľa. Preddavok na cenu verejný obstarávateľ nebude poskytovať. Finančné plnenie zo strany verejného obstarávateľa bude realizované formou bezhotovostného platobného styku prostredníctvom finančného úradu verejného obstarávateľa na základe vystavených faktúr. Splatnosť faktúry je do 30 dní odo dňa jej doručenia.
Právna forma, ktorú má vytvoriť skupina hospodárskych subjektov, ktorej sa zadá zákazka
Ďalšie osobitné podmienky, ktorým podlieha plnenie zmluvy, najmä vzhľadom na bezpečnosť dodávok a informácií:
Informácie o bezpečnostnej previerke
Uchádzači, ktorí zatiaľ nemajú bezpečnostnú previerku, ju môžu získať do:
PODMIENKY ÚČASTI
Osobné postavenie hospodárskych subjektov vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do profesijných alebo obchodných registrov
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok: Súťažné podklady obsahujúce podmienky účasti sú zverejnené v profile zákazky. - https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-zakaziek/detail/dokumenty/434352
Ekonomická a finančná spôsobilosť
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok: Súťažné podklady obsahujúce podmienky účasti sú zverejnené v profile zákazky. - https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-zakaziek/detail/dokumenty/434352
Technická spôsobilosť
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok: Súťažné podklady obsahujúce podmienky účasti sú zverejnené v profile zákazky. - https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-zakaziek/detail/dokumenty/434352
Informácie o vyhradených zákazkách
Vyberte:
ODDIEL IV: POSTUP
DRUH POSTUPU
Druh postupu
Užšia súťaž
KRITÉRIÁ NA VYHODNOTENIE PONÚK
Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Najnižšia cena
Informácie o elektronickej aukcii
ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
Referenčné číslo spisu, ktoré pridelil verejný obstarávateľ
ÚpIA-US1-51/2021
Predchádzajúce uverejnenie týkajúce sa tejto zákazky
Lehota na predkladanie ponúk alebo žiadostí o účasť
Dátum a čas: 2022-01-20T08:30:00
Dátum odoslania výziev na predkladanie ponúk alebo na účasť vybratým uchádzačom
Jazyk (jazyky), v ktorom možno predkladať ponuky alebo žiadosti o účasť
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
INFORMÁCIE O OPAKOVANÍ OBSTARÁVANIA
INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
1.Komunikácia v 1. fáze užšej súťaže sa bude uskutočňovať písomne, prostredníctvom elektronického Informačného systému pre elektronické verejné obstarávanie (ďalej len IS EVO) ktorého správcom je Úrad pre verejné obstarávanie www.uvo.gov.sk s využitím všetkých jeho funkcionalít. IS EVO je dostupný bezplatne na nasledovnej adrese: https://www.uvo.gov.sk/portal-systemu-evo-5f5.html. Druhá fáza užšej súťaže bude prebiehať kombináciou elektronickej komunikácie prostredníctvom IS EVO a písomnej papierovej formy z dôvodu, že zákazka obsahuje citlivé informácie stupňa utajenia VYHRADENÉ. Spôsob komunikácie bude upresnený v súťažných podkladoch pre druhú fázu užšej súťaže. 2 .Žiadosť o účasť sa predkladá elektronicky prostredníctvom IS EVO 3.Doklady na preukázanie splnenia podmienok účasti záujemcu vo verejnom obstarávaní určené podľa tohto oznámenia o vyhlásení vereného obstarávania nemôže záujemca predbežne nahradiť Jednotným európskym dokumentom podľa § 39 zákona o verejnom obstarávaní, nakoľko ide o užšiu súťaž v oblasti obrany a bezpečnosti. Dokumenty tvoriace žiadosť o účasť predkladá záujemca prostredníctvom IS EVO, v lehote na predkladanie žiadosti o účasť podľa bodu IV.3.4) tohto oznámenia. 4.Zábezpeka ponúk je stanovená vo výške: 100 000,- EUR (slovom: stotisíc EUR). Ďalšie podmienky zloženia zábezpeky a jej uvoľnenia budú uvedené v súťažných podkladoch, ktoré budú zaslané záujemcom v druhej fáze užšej súťaže, po splnení podmienok účasti. 5.Verejný obstarávateľ v rámci vyhodnotenia podmienok účasti podľa § 40 od. 4 až 14 zákona o verejnom obstarávaní vylúči z verejného obstarávania uchádzača, ak na základe dôveryhodných informácií má dôvodné podozrenie, že uchádzač uzavrel v danom verejnom obstarávaní s iným hospodárskym subjektom dohodu narúšajúcu hospodársku súťaž. 6. Predmetné verejné obstarávanie je zeleným obstarávaním - uchádzač musí preukázať, že má zavedený systém environmentálneho manažérstva a pri plnení predmetu zákazky bude zabezpečovať systematickým riadením ochranu životného prostredia, čo preukáže certifikátom systému environmentálneho manažérstva v zmysle požiadaviek normy ISO14001. 7.Toto verejné obstarávanie zohľadňuje sociálne hľadisko umožnením prístupu MaSP vo vzťahu k stanoveným podmienkam účasti (subdodávatelia, kapacity a zdroje iných osôb, kumulatívne predchádzajúce plnenie).
ODVOLACIE KONANIE
Orgán zodpovedný za odvolacie konanie
Úrad pre verejné obstarávanie
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98, 82005 Bratislava

Slovensko
Kontaktná osoba: Úrad pre verejné obstarávanie
Telefón: +421 250264176 Fax: +421 250264219 Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.uvo.gov.sk
Orgán zodpovedný za mediáciu

Vnútroštátne identifikačné číslo:
,


Kontaktná osoba: Array
Podanie odvolania
Úrad, od ktorého možno získať informácie o podaní odvolania
Úrad pre verejné obstarávanie
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98, 82005 Bratislava

Slovensko
Kontaktná osoba: Úrad pre verejné obstarávanie
Telefón: +421 250264176 Fax: +421 250264219 Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.uvo.gov.sk
DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA
2021-12-09T00:00:00


Podcasty pre zákazníkov tohto portálu

Plán obnovy očami Lívie Vašákovej

Plán obnovy je v ostatnom období jednou z veľmi diskutovaných tém. Ako ho možno podnikateľmi reálne využívať? Čo znamená pre orgány verejnej...

Verejné obstarávanie v roku 2024

Oblasť verejného obstarávania si vyžaduje osobitnú pozornosť. Od 31.3.2024 nastávajú ďalšie zmeny v problematike verejného obstarávania. Aké...

Webináre formou otázok a odpovedí pre zákazníkov tohto portálu

Zmeny v zákone o verejnom obstarávaní

Lektor: JUDr. Marek Šmid, LLB.

Dátum: 14.6.2024

Čas konania: 11:00 - 12:00

Na tento webinár sa môžete zaregistrovať tu

Prihláste sa v prípade, že ste predplatiteľ portálu formou vyplnenia registračného formuláru.

Registrácia je záväzná!

Zoznam webinárov otázok a odpovedí a registračný formulár nájdete TU.

PRAKTICKÉ INFORMÁCIE
Najbližšia daňová povinnosť
31.5.2024 - Daň z príjmu právnickej osoby

Ďalšie povinnosti pre tento deň...
Kurzy mien 28.5.2024
1 EUR1,09 USD (+0,01)
1 EUR0,85 GBP (+0,01)
1 EUR4,25 PLN (-0)
1 EUR24,66 CZK (-0,07)
Ďalšie meny
Sadzby NBS
Platné od 20.9.2023
Jednodňové refinančné operácie 4,75 %
Hlavné refinančné operácie 4,50 %
Jednodňové sterilizačné operácie 4,00 %
viac
Cestovné náhrady

Stravné v SR od 1.10.2023

Opatrenie č. 368/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín

7,80 €

12 - 18 hodín

11,60 €

nad 18 hodín

17,40 €

Stravné v SR od 1.6.2023

Opatrenie č. 171/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín 7,30 €
12 - 18 hodín 10,90 €
nad 18 hodín 16,40 €

 

ostatné
EDITOVATEĽNÉ TLAČIVÁ
VESTNÍKY MINISTERSTIEV
PREDPOVEĎ POČASIA