dnes je 29.4.2024

Praktické informácie - Vestník verejného obstarávania
október 2022
PoUtStŠtPiSoNe
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31      
<september  november>
HLAVIČKA FORMULÁRA
Evidenčné číslo (značka) oznámenia: O 2804/2022
Výber typu výzvy
Výzva na predkladanie ponúk - Bežný postup pre podlimitné zákazky
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
NÁZOV A ADRESY
Valaliky Industrial Park, s. r. o.
Vnútroštátne identifikačné číslo: 54485053
Mlynské nivy 44/a, 82715 Bratislava

Slovensko
Kontaktná osoba: Valaliky Industrial Park, s. r. o.
Telefón: +421 911103944
Email: jan.azud@r-p.sk
KOMUNIKÁCIA
Súťažné dokumenty sú dostupné priamo a úplne bez obmedzení či poplatkov
Zadajte adresu (URL): http://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-zakaziek/detail/dokumenty/450205
Ďalšie informácie možno získať na adrese
vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
ODDIEL II: PREDMET ZÁKAZKY
ROZSAH OBSTARÁVANIA
Názov
Referenčné číslo: VO-PZ003/2022
Hlavný kód CPV
45000000-7
Druh zákazky
Stručný opis
Verejný obstarávateľ (ďalej len objednávateľ) realizuje významnú investíciu investičný projekt Strategické územie Valaliky (ďalej len Projekt) na základe vydaného Osvedčenia o významnej investícii č. 10455/2022-4270-38187 zo dňa 02. 03. 2022, ktoré bolo vydané na základe uznesenia vlády SR č. 792/2021 zo dňa 22. 12. 2021, rozhodnutia o zmene osvedčenia o významnej investícii č. 10455/2022-4270-38185 zo dňa 02. 03. 2022 a rozhodnutia o zmene osvedčenia o významnej investícii č. 40676/2022-4270-71620 zo dňa 15. 06. 2022. Prevažná časť Projektu sa nachádza v katastrálnom území Valaliky a Haniska, okres Košice-okolie. Časť nevyhnutnej externej infraštruktúry strategického územia sa tiež nachádza v katastrálnom území Šaca a Železiarne v okrese Košice II, v katastrálnom území Šebastovce v okrese Košice IV a v katastrálnych územiach Valaliky, Haniska, Čaňa, Geča, Trstené pri Hornáde a Sokoľany v okrese Košice okolie. Strategické územie tvoria pozemky s rozlohou 10 475 086 m2, a všetky stavby na nich, ktoré sú nevyhnutne potrebné na realizáciu významnej investície a jej doplnkových stavieb a zariadení. Na účely realizácie významnej investície je potrebné odstrániť existujúce budovy a iné objekty, ktoré sa nachádzajú na mieste realizácie Projektu. Predmetom obstarávania je preto vykonávanie búracích prác a súvisiacich služieb v súvislosti s prípravou Projektu. Objekty, ktoré majú byť odstránené (ďalej ako Stavba) sa nachádzajú grafickom zobrazení v súťažných podkladoch.
Celková predpokladaná hodnota
Hodnota bez DPH: 1 867 812,46
bez DPH
OPIS
ODDIEL III: OSOBNÉ POSTAVENIE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
PODMIENKY ÚČASTI
Osobné postavenie vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do živnostenských alebo obchodných registrov
Zoznam a krátky opis podmienok: 1.1 Uchádzač musí spĺňať podmienky účasti uvedené v § 32 ods. 1 zákona o verejnom obstarávaní. Ich splnenie preukáže podľa § 32 ods. 2, ods. 4, ods. 5, § 152 ods. 1 (zápis do zoznamu hospodárskych subjektov) alebo § 152 ods. 3 zákona o verejnom obstarávaní. 1.2 Zápis do zoznamu hospodárskych subjektov je účinný voči obstarávateľovi a údaje v ňom uvedené nie je potrebné v postupoch verejného obstarávania overovať. Obstarávateľ pri vyhodnocovaní splnenia podmienok účasti osobného postavenia overí zapísanie hospodárskeho subjektu v zozname hospodárskych subjektov, ak uchádzač nepredložil doklady podľa § 32 ods. 2, 4 a 5 alebo iný rovnocenný zápis alebo potvrdenie o zápise podľa § 152 ods. 3 zákona o verejnom obstarávaní. 1.3. Obstarávateľ požaduje predložiť dokumenty v celom rozsahu v zmysle ustanovenia § 32 ods. 2 zákona o verejnom obstarávaní, keďže nevie aplikovať ustanovenie § 32 ods. 3 zákona o verejnom obstarávaní. 1.4 Uchádzač môže predbežne nahradiť doklady na preukázanie splnenia podmienok účasti určené obstarávateľom jednotným európskym dokumentom v zmysle § 39 zákona o verejnom obstarávaní. Z predloženého jednotného európskeho dokumentu musia jednoznačne vyplývať informácie o splnení všetkých určených podmienok účasti a informácie o spôsobe preukázania určených podmienok účasti podľa § 32 zákona o verejnom obstarávaní v tomto postupe zadávania zákazky. Súhrnný materiál obsahujúci zhrnutie základných informácií o jednotnom európskom dokumente pre verejné obstarávanie je možné nájsť na https://www.uvo.gov.sk/jednotny-europsky-dokument-pre-verejne-obstaravanie-602.html. Obstarávateľ umožňuje vyplniť iba globálny údaj. 1.5 Skupina dodávateľov preukazuje splnenie podmienok účasti vo verejnom obstarávaní týkajúcich sa osobného postavenia za každého člena skupiny osobitne. 1.6 Uchádzač preukáže osobné postavenie za každú inú osobu podľa § 33 ods. 2 zákona o verejnom obstarávaní a podľa § 34 ods. 3 zákona o verejnom obstarávaní a za každého subdodávateľa, ktorého uvedie vo svojej ponuke. 1.7 Ak má uchádzač alebo záujemca sídlo, miesto podnikania alebo obvyklý pobyt mimo územia Slovenskej republiky a štát jeho sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu nevydáva niektoré z dokladov potrebných na preukázanie splnenia podmienok účasti alebo nevydáva ani rovnocenné doklady, možno ich nahradiť čestným vyhlásením podľa predpisov platných v štáte jeho sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu.
Ekonomické a finančné postavenie
Zoznam a krátky opis podmienok: Nevyžaduje sa.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov: Nevyžaduje sa.
Technická a odborná spôsobilosť
Zoznam a krátky opis podmienok: Uchádzač v ponuke predloží nasledovné doklady, ktorými preukazuje svoju technickú alebo odbornú spôsobilosť vo verejnom obstarávaní: 3.1 podľa § 34 ods. 1 písm. b) zákona - zoznamom stavebných prác uskutočnených za predchádzajúcich päť rokov od vyhlásenia verejného obstarávania s uvedením cien, miest a lehôt uskutočnenia stavebných prác; zoznam musí byť doplnený potvrdením o uspokojivom vykonaní stavebných prác a zhodnotení uskutočnených stavebných prác podľa obchodných podmienok, ak odberateľom: - bol obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa tohto zákona, dokladom je referencia; ak referencia nebola vyhotovená podľa § 12 zákona, dokladom môže byť aj vyhlásenie uchádzača alebo záujemcu o ich uskutočnení, doplnené dokladom, preukazujúcim ich uskutočnenie, - bola iná osoba ako obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa tohto zákona, dôkaz o plnení potvrdí odberateľ; ak také potvrdenie uchádzač alebo záujemca nemá k dispozícii, vyhlásením uchádzača alebo záujemcu o ich uskutočnení, doplneným dokladom, preukazujúcim ich uskutočnenie alebo zmluvný vzťah, na základe ktorého boli uskutočnené, 3.2 podľa § 34 ods. 1 písm. g) zákona údajmi o vzdelaní a odbornej praxi alebo odbornej kvalifikácii riadiacich osôb určených na plnenie zmluvy alebo riadiacich zamestnancov, VŠEOBECNÉ INFORMÁCIE: Hospodársky subjekt môže predbežne nahradiť doklady na preukázanie splnenia podmienok účasti určené obstarávateľom jednotným európskym dokumentom v zmysle § 39 zákona o verejnom obstarávaní. Z predloženého jednotného európskeho dokumentu musia jednoznačne vyplývať informácie o splnení všetkých určených podmienok účasti a informácie o spôsobe preukázania určených podmienok účasti podľa § 34 v tomto postupe zadávania zákazky vo väzbe na ustanovenie § 33 ods. 3 zákona o verejnom obstarávaní. Súhrnný materiál obsahujúci zhrnutie základných informácií o jednotnom európskom dokumente pre verejné obstarávanie je možné nájsť na https://www.uvo.gov.sk/jednotny-europsky-dokument-pre-verejne-obstaravanie-602.html Obstarávateľ umožňuje vyplniť iba globálny údaj. Uchádzač môže na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti využiť technické a odborné kapacity inej osoby v zmysle § 34 ods. 3 zákona o verejnom obstarávaní. Skupina dodávateľov preukazuje splnenie podmienok účasti vo verejnom obstarávaní týkajúcich sa technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti spoločne. Na prepočet ostatnej meny sa prepočítajú ceny na eur podľa priemerného ročného kurzu ECB (Európskej centrálnej banky) za príslušný kalendárny rok. Za rok 2022 sa použije kurz ECB ku dňu vyhlásenia oznámenia v Úradnom vestníku EÚ.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov: Zoznamom stavebných prác uskutočnených za predchádzajúcich päť rokov od vyhlásenia verejného obstarávania (ďalej aj ako rozhodné obdobie) musí uchádzač preukázať, že uskutočnil stavebné práce rovnakého alebo obdobného charakteru ako je predmet zákazky s celkovou hodnotou všetkých uskutočnených stavebných prác realizovaných v rozhodnom období najmenej vo výške 1 000 000,00 eur bez DPH (slovom: jeden milión eur), pričom musí zároveň preukázať, že uskutočnil v rámci jednej zmluvy/zákazky stavebné práce rovnakého alebo obdobného charakteru ako je predmet zákazky vo výške minimálne 500.000 eur bez DPH (slovom: päťstotisíc eur). Pre vylúčenie akýchkoľvek pochybností obstarávateľ rozumie stavebnými prácami rovnakého alebo obdobného charakteru búranie alebo odstránenie stavby. V prípade, ak uchádzač predkladá zmluvu, ktorej realizácia presahuje rozhodné obdobie, t. j. realizácia danej stavby (zmluvy) začala pred piatimi rokmi, alebo nebola skončená do vyhlásenia verejného obstarávania, uchádzač v zozname uvedie zvlášť rozpočtový náklad iba za tú časť stavebných prác, ktorá bola realizovaná a fakturovaná v požadovanom období. V prípade, ak stavebné práce realizoval záujemca ako člen združenia alebo ako subdodávateľ, vyčísli a započíta iba finančný objem, realizovaný ním samotným. Vyššie uvedené stavebné práce, resp. projekčné práce môže uchádzač preukázať jednou sumárnou referenciou alebo dôkazom o plnení, alebo aj viacerými samostatnými referenciami, resp. dôkazmi o plnení za podmienky dodržania minimálnych finančných plnení tak, ako sú uvedené v bode 3.1, pričom však musí byť tiež dodržaná minimálna úroveň tej-ktorej samostatnej referencie. Zoznam uskutočnených stavebných prác podľa Prílohy č. 4 týchto súťažných podkladov musí obsahovať minimálne: a)identifikáciu odberateľa (obchodné meno a adresa), b)názov a stručný opis predmetu zmluvy, z ktorého bude možné posúdiť splnenie podmienky účasti, c)zmluvnú cenu zákazky a skutočne vyfakturovanú cenu zákazky v eur bez DPH (v prípade rozdielu medzi zmluvnou a vyfakturovanou cenou sa uvedie dôvod rozdielu), resp. cenu za časť stavby/dodávky týkajúcu sa niektorej z požiadaviek na splnenie podmienok účasti uvedených v bode 3.1, d)zmluvný a skutočný termín uskutočnenia predmetu (v prípade rozdielu uviesť dôvod), e)potvrdenie o kvalite uskutočnenia stavebných prác odberateľom, f)meno, funkcia a kontakt na osobu odberateľa, u ktorej si bude možné uvedené údaje overiť. 3.2 Obstarávateľ požaduje predložiť zoznam kľúčových odborníkov navrhovaných na vykonanie diela. 3.2.1 Kľúčový odborník č. 1 Predstaviteľ zhotoviteľa - Hlavný stavbyvedúci: Ukončené vysokoškolské vzdelanie II. stupňa technického smeru a účasť v rozhodnom období minimálne na 1 projekte, ktorého súčasťou bola rovnaká alebo obdobná stavba v minimálnom rozsahu 500 000 eur bez DPH (slovom: päťstotisíc Eur), pričom tento odborník pôsobil na pozícii predstaviteľa zhotoviteľa alebo hlavného stavbyvedúceho v minimálnej dĺžke 50 % času projektu. Táto osoba musí byť držiteľom osvedčenia pre stavbyvedúceho v kategórii pozemné alebo inžinierske stavby (vydávané do 31. 12. 2004) alebo pozemné alebo inžinierske stavby (vydávané od 01. 01. 2005 do 31. 12. 2008) alebo bez členenia odborných zameraní (vydávané od 01. 01. 2009 pre inžinierov) podľa zákona č. 138/1992 Z. z. o autorizovaných architektoch a autorizovaných stavebných inžinieroch v znení neskorších predpisov (ďalej len zákon o architektoch) alebo ekvivalentom oprávnenia preukazujúcim predmetné skutočnosti vydávaným v inom štáte ako je Slovenská republika. Podborné informácie týkajúce sa podmienok účasti sú uvedené v súťažných podkladoch.
Informácie o vyhradených zákazkách
PODMIENKY TÝKAJÚCE SA ZÁKAZKY
Podmienky vykonania zákazky
Informácie o pracovníkoch zodpovedných za vykonanie zákazky
ODDIEL IV: POSTUP
Informácie o elektronickej aukcii
ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
Lehota na predkladanie ponúk
Dátum a čas: 2022-11-03T10:00:00
Jazyk (jazyky), v ktorom (ktorých) možno predkladať ponuky alebo žiadosti o účasť
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA
2022-10-12T00:00:00


Podcasty pre zákazníkov tohto portálu

Plán obnovy očami Lívie Vašákovej

Plán obnovy je v ostatnom období jednou z veľmi diskutovaných tém. Ako ho možno podnikateľmi reálne využívať? Čo znamená pre orgány verejnej...

Verejné obstarávanie v roku 2024

Oblasť verejného obstarávania si vyžaduje osobitnú pozornosť. Od 31.3.2024 nastávajú ďalšie zmeny v problematike verejného obstarávania. Aké...

Webináre formou otázok a odpovedí pre zákazníkov tohto portálu

Zmeny v zákone o verejnom obstarávaní

Lektor: JUDr. Marek Šmid, LLB.

Dátum: 14.6.2024

Čas konania: 11:00 - 12:00

Na tento webinár sa môžete zaregistrovať tu

Prihláste sa v prípade, že ste predplatiteľ portálu formou vyplnenia registračného formuláru.

Registrácia je záväzná!

Zoznam webinárov otázok a odpovedí a registračný formulár nájdete TU.

PRAKTICKÉ INFORMÁCIE
Najbližšia daňová povinnosť
30.4.2024 - Odvody

Ďalšie povinnosti pre tento deň...
Kurzy mien 26.4.2024
1 EUR1,07 USD (-0)
1 EUR0,86 GBP (-0)
1 EUR4,32 PLN (+0,01)
1 EUR25,16 CZK (+0,02)
Ďalšie meny
Sadzby NBS
Platné od 20.9.2023
Jednodňové refinančné operácie 4,75 %
Hlavné refinančné operácie 4,50 %
Jednodňové sterilizačné operácie 4,00 %
viac
Cestovné náhrady

Stravné v SR od 1.10.2023

Opatrenie č. 368/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín

7,80 €

12 - 18 hodín

11,60 €

nad 18 hodín

17,40 €

Stravné v SR od 1.6.2023

Opatrenie č. 171/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín 7,30 €
12 - 18 hodín 10,90 €
nad 18 hodín 16,40 €

 

ostatné
EDITOVATEĽNÉ TLAČIVÁ
VESTNÍKY MINISTERSTIEV
PREDPOVEĎ POČASIA