dnes je 29.4.2024

Praktické informácie - Vestník verejného obstarávania
október 2022
PoUtStŠtPiSoNe
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31      
<september  november>
HLAVIČKA FORMULÁRA
Evidenčné číslo (značka) oznámenia: 12474/2022/OVO
Výber typu výzvy
Výzva na predkladanie ponúk pre zákazky s nízkou hodnotou
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
NÁZOV A ADRESY
Úrad vlády Slovenskej republiky
Vnútroštátne identifikačné číslo: 00151513
Námestie slobody 1, 81370 Bratislava - mestská časť Staré Mesto

Slovensko
Kontaktná osoba: Úrad vlády Slovenskej republiky
Telefón: +421 220925298
Email: svetlusa.felcanova@vlada.gov.sk
Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.vlada.gov.sk
KOMUNIKÁCIA
Súťažné dokumenty sú dostupné priamo a úplne bez obmedzení či poplatkov
Zadajte adresu (URL): http://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-zakaziek/detail/dokumenty/450150
Ďalšie informácie možno získať na adrese
vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
ODDIEL II: PREDMET ZÁKAZKY
ROZSAH OBSTARÁVANIA
Názov
Referenčné číslo: 12474/2022/OVO
Hlavný kód CPV
85312300-2
Druh zákazky
Stručný opis
Predmetom tejto zákazky je pre: a)časť 1 predmetu zákazky: poskytnutie usmerňovacích, poradenských, sprostredkovateľských, informačných a osvetových služieb vybraným obciam zapojených do národného projektu Podpora vysporiadania pozemkov v marginalizovaných rómskych komunitách (ďalej len NP PVP OsMRK) v Košickom samosprávnom kraji v rozsahu bližšie špecifikovanom v Prílohe č. 1 výzvy Opis predmetu zákazky. b)časť 2 predmetu zákazky: poskytnutie usmerňovacích, poradenských, sprostredkovateľských, informačných a osvetových služieb vybraným obciam zapojených do národného projektu Podpora vysporiadania pozemkov v marginalizovaných rómskych komunitách (ďalej len NP PVP OsMRK) v Prešovskom samosprávnom kraji v rozsahu bližšie špecifikovanom v Prílohe č. 1 výzvy Opis predmetu zákazky.
Celková predpokladaná hodnota
Hodnota bez DPH: 68 682,00
bez DPH
OPIS
ODDIEL III: OSOBNÉ POSTAVENIE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
PODMIENKY ÚČASTI
Osobné postavenie vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do živnostenských alebo obchodných registrov
Zoznam a krátky opis podmienok: Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na splnenie podmienok účasti týkajúcich sa osobného postavenia - § 32 ods. 1 písm. e) a f) ZVO. Overuje si verejný obstarávateľ.
Ekonomické a finančné postavenie
Zoznam a krátky opis podmienok: Neuplatňuje sa.
Technická a odborná spôsobilosť
Zoznam a krátky opis podmienok: Uchádzač na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti podľa § 34 ods. 1 písm. a) ZVO musí vo svojej ponuke predložiť zoznam poskytnutých služieb za predchádzajúcich päť rokov od vyhlásenia verejného obstarávania s uvedením cien, lehôt dodania a odberateľov; dokladom je referencia, ak odberateľom bol verejný obstarávateľ podľa ZVO.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov: Uchádzač zoznamom poskytnutých služieb alebo splnených zmlúv za predchádzajúcich 5 rokov od vyhlásenia verejného obstarávania musí preukázať, že poskytol služby rovnakého alebo obdobného charakteru ako je predmet zákazky, t. j. také služby, ktorých predmetom bolo organizovanie a realizácia podujatí, seminárov, konferencií alebo iných projektov zameraných najmä na podporu, rozvoj, inklúziu, zlepšenie postavenia, alebo pozdvihnutie vedomostnej úrovne marginalizovaných rómskych komunít (ďalej len MRK), alebo na sociálne poradenstvo, pričom celkový objem poskytnutých služieb za požadované obdobie bol spolu: v minimálnej kumulatívnej hodnote 10 000,00 EUR bez DPH pre časť 1 predmetu zákazky a v minimálnej kumulatívnej hodnote 10 000,00 EUR bez DPH pre časť 2 predmetu zákazky. Ak uchádzač predkladá v zozname aj služby, ktorých poskytnutie presahuje stanovené obdobie, uchádzač uvedie zvlášť cenu iba za tú časť, ktorá bola uskutočnená v požadovanom období. Verejný obstarávateľ je povinný pri vyhodnotení splnenia podmienok účasti uchádzačov, ktoré sa týkajú technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti podľa § 34 ods. 1 písm. a) ZVO, zohľadniť referencie uchádzačov uvedené v evidencii referencií podľa § 12 ZVO, ak takéto referencie ku dňu predloženia ponuky sa nachádzajú v evidencii referencií zverejnenej na stránke Úradu pre verejné obstarávanie a uchádzač ich v ponuke identifikoval. Verejný obstarávateľ určil dlhšiu dobu na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti podľa § 34 ods. 1 písm. a) ZVO z dôvodu, že počas existujúcej pandémie COVID-19 je predpoklad, že v tomto období hospodárske subjekty nerealizovali svoju činnosť v takom rozsahu ako v období pred pandemickou situáciou súvisiacou s COVID-19. Zdôvodnenie primeranosti určených podmienok účasti: Verejný obstarávateľ uvedenou podmienkou účasti overuje skutočnosť, či uchádzač má dostatočné skúsenosti s poskytovaním služieb rovnakého alebo porovnateľného charakteru ako je predmet zákazky. Verejný obstarávateľ podmienku účasti podľa § 34 zákona zadefinoval striktne vo vzťahu k predmetu zákazky s cieľom dosiahnuť čestnú hospodársku súťaž medzi kvalifikovanými uchádzačmi. Podmienka účasti je primeraná a jej potreba vyplynula z dôvodu overenia si skutočnosti, že uchádzač má praktické a odborné skúsenosti v oblasti komunikácie s obyvateľmi MRK, ktoré sa javia ako predpoklad k zabezpečeniu plynulého priebehu rokovaní s touto komunitou. Tieto predpoklady a skúsenosti sú potrebné z dôvodu špecifickosti predmetu zákazky, ktorá kladie dôraz najmä na komunikáciu s MRK a znalosť prostredia, v ktorom tieto komunity žijú. Preukázaním rozsahu služieb ako je predmet zákazky uchádzač zároveň preukáže, že je oprávnený a schopný ho plniť.
Informácie o vyhradených zákazkách
PODMIENKY TÝKAJÚCE SA ZÁKAZKY
Podmienky vykonania zákazky
Informácie o pracovníkoch zodpovedných za vykonanie zákazky
ODDIEL IV: POSTUP
V prípade rámcovej dohody ? odôvodnenie trvania presahujúce 4 roky:
Informácie o elektronickej aukcii
ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
Lehota na predkladanie ponúk
Dátum a čas: 2022-10-24T10:00:00
Jazyk (jazyky), v ktorom (ktorých) možno predkladať ponuky alebo žiadosti o účasť
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA
2022-10-11T00:00:00


Podcasty pre zákazníkov tohto portálu

Plán obnovy očami Lívie Vašákovej

Plán obnovy je v ostatnom období jednou z veľmi diskutovaných tém. Ako ho možno podnikateľmi reálne využívať? Čo znamená pre orgány verejnej...

Verejné obstarávanie v roku 2024

Oblasť verejného obstarávania si vyžaduje osobitnú pozornosť. Od 31.3.2024 nastávajú ďalšie zmeny v problematike verejného obstarávania. Aké...

Webináre formou otázok a odpovedí pre zákazníkov tohto portálu

Zmeny v zákone o verejnom obstarávaní

Lektor: JUDr. Marek Šmid, LLB.

Dátum: 14.6.2024

Čas konania: 11:00 - 12:00

Na tento webinár sa môžete zaregistrovať tu

Prihláste sa v prípade, že ste predplatiteľ portálu formou vyplnenia registračného formuláru.

Registrácia je záväzná!

Zoznam webinárov otázok a odpovedí a registračný formulár nájdete TU.

PRAKTICKÉ INFORMÁCIE
Najbližšia daňová povinnosť
30.4.2024 - Odvody

Ďalšie povinnosti pre tento deň...
Kurzy mien 26.4.2024
1 EUR1,07 USD (-0)
1 EUR0,86 GBP (-0)
1 EUR4,32 PLN (+0,01)
1 EUR25,16 CZK (+0,02)
Ďalšie meny
Sadzby NBS
Platné od 20.9.2023
Jednodňové refinančné operácie 4,75 %
Hlavné refinančné operácie 4,50 %
Jednodňové sterilizačné operácie 4,00 %
viac
Cestovné náhrady

Stravné v SR od 1.10.2023

Opatrenie č. 368/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín

7,80 €

12 - 18 hodín

11,60 €

nad 18 hodín

17,40 €

Stravné v SR od 1.6.2023

Opatrenie č. 171/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín 7,30 €
12 - 18 hodín 10,90 €
nad 18 hodín 16,40 €

 

ostatné
EDITOVATEĽNÉ TLAČIVÁ
VESTNÍKY MINISTERSTIEV
PREDPOVEĎ POČASIA