dnes je 29.4.2024

Praktické informácie - Vestník verejného obstarávania
október 2022
PoUtStŠtPiSoNe
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31      
<september  november>
HLAVIČKA FORMULÁRA
Evidenčné číslo (značka) oznámenia: 4095/2022
Výber typu výzvy
Výzva na predkladanie ponúk - Bežný postup pre podlimitné zákazky
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
NÁZOV A ADRESY
Slovenská technická univerzita v Bratislave, Účelové zariadenia Študentské domovy a jedálne
Vnútroštátne identifikačné číslo: 00397687
Bernolákova 1, 81107 Bratislava - mestská časť Staré Mesto

Slovensko
Kontaktná osoba: Slovenská technická univerzita v Bratislave, Účelové zariadenia Študentské domovy a jedálne
Telefón: +421 918664011 Fax: +421 252496134
Email: beata.havelkova@stuba.sk
KOMUNIKÁCIA
Súťažné dokumenty sú dostupné priamo a úplne bez obmedzení či poplatkov
Zadajte adresu (URL): http://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-zakaziek/detail/dokumenty/450129
Ďalšie informácie možno získať na adrese
vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
ODDIEL II: PREDMET ZÁKAZKY
ROZSAH OBSTARÁVANIA
Názov
Referenčné číslo: 673/2022
Hlavný kód CPV
45212412-7
Druh zákazky
Stručný opis
Predmetom zákazky je Oprava izieb a spojovacej chodby na ŠD Mladá garda (6.-13.etapa) , Račianska 103, 831 02 Bratislava, v zmysle súťažných podkladov ,súpisu prác a materiálu .
Celková predpokladaná hodnota
Hodnota bez DPH: 2 065 608,00
bez DPH
OPIS
ODDIEL III: OSOBNÉ POSTAVENIE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
PODMIENKY ÚČASTI
Osobné postavenie vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do živnostenských alebo obchodných registrov
Zoznam a krátky opis podmienok: Verejného obstarávania sa môže zúčastniť len ten,kto spĺňa podmienky účasti týkajúce sa osobného postavenia stanovené v §32ods.1 zákona č.343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov (ďalej len "ZoVO").Splnenie týchto podmienok preukazuje uchádzač dokladmi podľa § 32 ods.2 ZoVO ,v prípade uplatnenia podmienky podľa ods.4,ods.5 ZoVO. Podmienky účasti môže uchádzač preukázať aj: a) v súlade s §39ZoVO jednotný európsky dokument /JED/ alebo b) v súlade s §152ZoVO informáciou o zápise do zoznamu hospodárskych subjektov. Verejný obstarávateľ uzná za rovnocenný zápis alebo potvrdenie o zápise vydané príslušným orgánom iného členského štátu Európskej únie.Ak uchádzač nepredloží doklady preukazujúce splnenie podmienok účasti týkajúcich sa osobného postavenia, verejný obstarávateľ v súlade s §152ods.4ZoVO overí zapísanie hospodárskeho subjektu v zoznamu hospodárskych subjektov. V prípade, ak uchádzač so sídlom v Slovenskej republike nie je zapísaný v zozname hospodárskych subjektov, preukazuje splnenie podmienky účasti samostatnými dokladmi podľa § 32ods.2 ZoVO. Verejný obstarávateľ informuje uchádzačov, že doklady, ktoré podľa § 32ods.3 ZoVO nevyžaduje predkladať od uchádzačov z dôvodu oprávnenia použitia údajov z informačných systémov verejnej správy sú: 1.výpis z registra trestov uchádzača podľa §32 ods.2 písm.a) ZoVO,v prípade výpisu z registra trestov pre fyzické osoby,ktoré sú štatutárnym orgánom,členom štatutárneho orgánu členom dozorného orgánu,prokuristom, uchádzač verejnému obstarávateľovi predloží údaje v rozsahu podľa §10ods.4 Zákona č.330/2007 Z. z. o registri trestov a o zmene doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov,v zmysle ktorého bude verejný obstarávateľ oprávnený podať žiadosť a prevziať výpis/y registra trestov.Ak fyzická osoba,ktorá je štatutárnym orgánom,členom štatutárneho orgánu,členom dozorného orgánu,prokuristom nesúhlasí s poskytnutím požadovaných údajov,uchádzač je povinný predložiť výpis z registra trestov nie starší ako tri mesiace. 2.potvrdenia zdravotnej poisťovne a Sociálnej poisťovne podľa § 32ods.2 písm.b)ZoVO. 3.potvrdenie miestne príslušného daňového úradu a miestne príslušného colného úradu podľa §32 ods.2 písm.c)ZoVO. 4.doklad že nebol na jeho majetok vyhlásený konkurz,nie je v reštrukturalizácii,nie je v likvidácii,ani nebolo proti nemu zastavené konkurzné konanie pre nedostatok majetku alebo zrušený konkurz pre nedostatok majetku podľa §32 ods.2 písm.d)ZoVO. 5.doklad o oprávnení dodávať tovar,uskutočňovať stavebné práce alebo poskytovať služby,ktorý zodpovedá predmetu zákazky podľa §32 ods.2 písm.e)ZoVO.Uvedené platí v prípade uchádzačov so sídlom alebo miestom podnikania v Slovenskej republike. Uchádzač predkladá podľa § 32 ods.1 a 2 ZoVO doklad uvedený v písm.f)ZoVO:čestné vyhlásenie,že nemá uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní potvrdený konečným rozhodnutím v Slovenskej republike a v štáte sídla,miesta podnikania alebo obvyklého pobytu . Skupina dodávateľov preukazuje splnenie podmienok účasti vo verejnom obstarávaní týkajúcich sa osobného postavenia za každého člena skupiny osobitne.Oprávnenie dodávať tovar,uskutočňovať stavebné práce alebo poskytovať službu preukazuje člen skupiny len vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky,ktorú má zabezpečiť. Vzhľadom na obmedzený počet znakov v tejto časti oznámenia sú bližšie informácie uvedené v súťažných podkladoch.
Ekonomické a finančné postavenie
Zoznam a krátky opis podmienok: Uchádzač vo svojej ponuke preukazuje svoje finančné alebo ekonomické postavenie podľa § 33 ods. 1 písm. a) a písm. d) ZoVO nasledovnými dokladmi a dokumentami: 1. Vyjadrením banky alebo pobočky zahraničnej banky.Predložené vyjadrenie banky musí byť nie staršie ako tri mesiace ku dňu predloženia ponuky. K vyjadreniu banky (bánk) sa požaduje predložiť čestné vyhlásenie uchádzača, podpísané štatutárnym orgánom uchádzača, že má otvorené účty len v bankách, od ktorých predložil vyjadrenie. 2. Prehľadom o dosiahnutom obrate v oblasti, ktorej sa predmet zákazky týka , najviac za posledné tri hospodárske roky, ktoré sú dostupné v závislosti od vzniku alebo začatia prevádzkovania činnosti. V prípade uchádzača, ktorého tvorí skupina dodávateľov zúčastnená vo verejnom obstarávaní, tento preukazuje splnenie podmienok účasti, týkajúcich sa finančného a ekonomického postavenia, uvedených vo zverejnenej výzve na predkladanie ponúk, za všetkých členov skupiny spoločne. Uchádzač môže na preukázanie finančného a ekonomického postavenia využiť finančné zdroje inej osoby, bez ohľadu na ich právny vzťah. V takomto prípade musí uchádzač verejnému obstarávateľovi preukázať, že pri plnení zmluvy bude skutočne používať zdroje osoby, ktorej postavenie využíva na preukázanie finančného a ekonomického postavenia. Skutočnosť podľa druhej vety preukazuje uchádzač písomnou zmluvou uzavretou s osobou, ktorej zdrojmi mieni preukázať svoje finančné a ekonomické postavenie. Z písomnej zmluvy musí vyplývať záväzok osoby, že poskytne plnenie počas celého trvania zmluvného vzťahu. Osoba, ktorej zdroje majú byť použité na preukázanie finančného a ekonomického postavenia, musí preukázať splnenie podmienok účasti týkajúce sa osobného postavenia okrem § 32 ods. 1 písm. e) ZoVO a nesmú u nej existovať dôvody na vylúčenie podľa § 40 ods. 6 písm. a) až g) a ods. 7 zákona o verejnom obstarávaní. Pozn.: V súvislosti s nadobudnutím účinnosti zákona č. 91/2016 Z. z. o trestnej zodpovednosti právnických osôb a o zmene a doplnení niektorých zákonov od 01.07.2016, splnenie podmienky účasti podľa § 32 ods. 1 písm. a) zákona o verejnom obstarávaní táto osoba preukazuje aj výpisom z registra trestov právnickej osoby, nie starším ako tri mesiace ku dňu uplynutia lehoty na predkladanie ponúk. V zmysle §114 ods.1 ZoVO môže hospodársky subjekt predbežne nahradiť doklady určené verejným obstarávateľom na preukázanie splnenia podmienok účasti jednotným európskym dokumentom (ďalej len JED" ) podľa § 39 ZoVO alebo čestným vyhlásením , v ktorom vyhlási, že spĺňa všetky podmienky účasti určené verejným obstarávateľom a poskytne verejnému obstarávateľovi na požiadanie doklady, ktoré čestným vyhlásením nahradil. Uchádzač predkladá originálne doklady alebo ich úradne osvedčené kópie. Predmetné doklady uchádzač predkladá v needitovateľnej forme vo formáte pdf. Vzhľadom na obmedzený počet znakov v tejto časti oznámenia sú bližšie informácie uvedené v súťažných podkladoch.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov: Uchádzač predloží výkazy ziskov a strát alebo výkazy o príjmoch a výdavkoch za posledné tri hospodárske roky, za ktoré sú dostupné v závislosti od vzniku alebo začatia prevádzkovania činnosti. Ekvivalent v inej mene musí byť uchádzačom prepočítaný podľa kurzu Európskej centrálnej banky (ďalej len ECB) z inej meny na EUR, ktorý bol zverejnený ECB ako posledný v príslušnom roku. Ak má uchádzač účtovné závierky a ďalšie dokumenty zverejnené v Registri účtovných závierok, uvedie v ponuke len internetovú adresu, na ktorej sú výkazy ziskov a strát alebo výkazy o príjmoch a výdavkoch verejne prístupné. V prípade, že výkazy ziskov a strát alebo výkazy o príjmoch a výdavkoch uchádzača sú uložené v neverejnej časti Registra účtovných závierok, je potrebné ich v ponuke predložiť spolu s originálom alebo osvedčenou fotokópiou osvedčovacej doložky Data Centra prevádzkovateľa Registra účtovných závierok. V prípade, že ide o uchádzača so sídlom mimo územia Slovenskej republiky, takýto uchádzač predkladá predmetné výkazy podľa platných právnych predpisov v krajine svojho sídla. Vzhľadom na obmedzený počet znakov v tejto časti oznámenia sú bližšie informácie uvedené v súťažných podkladoch.
Technická a odborná spôsobilosť
Zoznam a krátky opis podmienok: Uchádzač vo svojej ponuke preukazuje svoju technickú spôsobilosť alebo odbornú spôsobilosť podľa §34 ods.1 písm.b)ZoVO zoznamom stavebných prác za predchádzajúcich päť rokov od vyhlásenia verejného obstarávania s uvedením cien, miest a lehôt uskutočnenia stavebných prác; zoznam musí byť doplnený potvrdením o uspokojivom vykonaní stavebných prác a zhodnotení uskutočnených stavebných prác podľa obchodných podmienok, ak odberateľom: 1. bol verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa ZoVO, dokladom je referencia; ak referencia nebola vyhotovená podľa §12 ZoVO,dokladom môže byť aj vyhlásenie uchádzača alebo záujemcu o ich uskutočnení, doplnené dokladom, preukazujúcim ich uskutočnenie, 2. bola iná osoba ako verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa tohto ZoVO, dôkaz o plnení potvrdí odberateľ; ak také potvrdenie uchádzač alebo záujemca nemá k dispozícii, vyhlásením uchádzača alebo záujemcu o ich uskutočnení, doplneným dokladom, preukazujúcim ich uskutočnenie alebo zmluvný vzťah, na základe ktorého boli uskutočnené. V zmysle §114 ods.2 ZoVO uchádzač môže pri preukazovaní technickej alebo odbornej spôsobilosti postupovať podľa §34 ods.3 ZoVO. Osoba, ktorej zdroje alebo kapacity majú byť použité, musí preukázať splnenie podmienok účasti, ktoré sa týkajú osobného postavenia v rozsahu ako uchádzač, okrem § 32 ods. 1 písm. e) ZoVO, a nesmú u nej existovať dôvody na vylúčenie podľa § 40 ods. 6 písm. a) až g) a ods. 7 ZoVO. Verejný obstarávateľ môže u osoby, ktorej zdroje alebo kapacity majú byť použité, hodnotiť existenciu dôvodov na vylúčenie podľa § 40 ods. 8 ZoVO. Skupina dodávateľov preukazuje splnenie podmienok účasti týkajúcich sa technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti spoločne podľa § 37 ods. 3 ZVO. Ak uchádzač preukáže technickú spôsobilosť alebo odbornú spôsobilosť podľa §34 ods.3 ZoVO, preukazuje túto skutočnosť písomnou zmluvou, z ktorej musí vyplývať záväzok osoby, že poskytne svoje kapacity počas celého trvania zmluvného vzťahu a spĺňa ostatné požiadavky uvedené v ustanovení §34 ods. 3 ZoVO. V prípade uchádzača, ktorého tvorí skupina dodávateľov zúčastnená na verejnom obstarávaní, požaduje sa preukázanie splnenia podmienok účasti podľa tohto oddielu za všetkých členov skupiny spoločne. V zmysle §114 ods.1 ZoVO môže hospodársky subjekt predbežne nahradiť doklady určené verejným obstarávateľom na preukázanie splnenia podmienok účasti jednotným európskym dokumentom podľa § 39 ZoVO alebo čestným vyhlásením (podľa Prílohy č.9 týchto súťažných podkladov), v ktorom vyhlási, že spĺňa všetky podmienky účasti určené verejným obstarávateľom a poskytne verejnému obstarávateľovi na požiadanie doklady, ktoré čestným vyhlásením nahradil. Hospodársky subjekt môže v čestnom vyhlásení uviesť aj informácie o dokladoch, ktoré sú priamo a bezodplatne prístupné v elektronických databázach, vrátane informácií potrebných na prístup do týchto databáz, a informácie o dokladoch, ktoré verejnému obstarávateľovi predložil v inom verejnom obstarávaní a sú naďalej platné. Ak hospodársky subjekt použije čestné vyhlásenie, verejný obstarávateľ môže na účely zabezpečenia riadneho priebehu verejného obstarávania postupovať podľa § 39 ods. 6 ZoVO. Verejný obstarávateľ postupuje podľa § 39 ods. 7 a 8 ZoVO, ak čestné vyhlásenie obsahuje aj informácie podľa druhej vety tohto bodu. JED je uverejnený na web stránke úradu pre verejné obstarávanie : http://www.uvo.gov.sk/legislativametodika-dohlad/jednotny-europsky-dokument-pre-verejne obstaravanie 553.html. Uchádzač predkladá originálne doklady alebo ich úradne osvedčené kópie. Predmetné doklady uchádzač predkladá v needitovateľnej forme vo formáte pdf.Vzhľadom na obmedzený počet znakov v tejto časti oznámenia sú bližšie informácie uvedené v súťažných podkladoch.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov: Verejný obstarávateľ požaduje, aby úhrnný finančný objem predložených zmlúv o uskutočnení stavebných prác bol za stanovené obdobie 5 rokov v hodnote minimálne 150 000 EUR bez DPH. Zoznam zmlúv o uskutočnení stavebných prác musí obsahovať minimálne tieto údaje: a)Obchodné meno a sídlo zhotoviteľa (uchádzač/subdodávateľ). b)Obchodné meno a sídlo objednávateľa. c)Predmet a miesto plnenia zmluvy (z ktorého bude zrejmé plnenie požiadaviek objednávateľa). d)Celkovú zmluvnú cenu (v prípade inej meny použije sa na prepočet kurz inej meny voči Euro zverejnený v príslušný rozhodný deň Európskou centrálnou bankou). e)Lehotu plnenia zmluvy (obdobie, počas ktorého boli stavebné práce uskutočňované). f)Meno a priezvisko, kontakt - tel. č. a emailový kontakt kontaktnej osoby objednávateľa a jeho funkciu, u ktorej si možno overiť údaje uvedené v zozname. g)Dátum vyhotovenia. h)Podpis osoby oprávnenej konať v mene objednávateľa resp. splnomocnenie, alebo iný relevantný dôkaz o oprávnení takejto osoby vystaviť potvrdenie o vykonaní stavebných prác. i)Pečiatka objednávateľa. Uchádzač predloží zoznam zmlúv, doplnený potvrdením o uspokojivom vykonaní stavebných prác a zhodnotení uskutočnených stavebných prác rovnakého alebo podobného charakteru ako je predmet zákazky. V prípade, že uchádzač uskutočňoval stavebné práce pre verejných obstarávateľov alebo obstarávateľov, zároveň predloží internetový odkaz na referencie verejných obstarávateľov alebo obstarávateľov zverejnených na www.uvo.gov.sk, preukazujúcich skutočnosti uvedené v predloženom zozname stavebných prác. Zoznamom stavebných prác rovnakého predmetu zákazky sa rozumie výstavba a/alebo rekonštrukcia budov. Verejný obstarávateľ zohľadní referencie uchádzačov alebo záujemcov uvedené v evidencii referencií podľa §12ZoVO, ak takéto referencie ku dňu predloženia ponuky existujú a uchádzač ich v ponuke identifikoval. V zmysle §114 ods.2 ZoVO uchádzač môže pri preukazovaní technickej alebo odbornej spôsobilosti postupovať podľa § 34 ods. 3 ZoVO. Osoba, ktorej zdroje alebo kapacity majú byť použité, musí preukázať splnenie podmienok účasti, ktoré sa týkajú osobného postavenia v rozsahu ako uchádzač, okrem § 32 ods. 1 písm. e) ZoVO, ak ide o finančné a ekonomické postavenie, a nesmú u nej existovať dôvody na vylúčenie podľa § 40 ods. 6 písm. a) až g) a ods. 7 ZoVO. Verejný obstarávateľ môže u osoby, ktorej zdroje alebo kapacity majú byť použité, hodnotiť existenciu dôvodov na vylúčenie podľa § 40 ods. 8 ZoVO. V takomto prípade musí uchádzač alebo záujemca verejnému obstarávateľovi alebo obstarávateľovi preukázať, že pri plnení zmluvy alebo koncesnej zmluvy bude skutočne používať zdroje osoby, ktorej postavenie využíva na preukázanie finančného a ekonomického postavenia. Skutočnosť podľa druhej vety preukazuje záujemca alebo uchádzač písomnou zmluvou uzavretou s osobou, ktorej zdrojmi mieni preukázať svoje finančné a ekonomické postavenie. Z písomnej zmluvy musí vyplývať záväzok osoby, že poskytne plnenie počas celého trvania zmluvného vzťahu. Vzhľadom na obmedzený počet znakov v tejto časti oznámenia sú bližšie informácie uvedené v súťažných podkladoch.
Informácie o vyhradených zákazkách
PODMIENKY TÝKAJÚCE SA ZÁKAZKY
Podmienky vykonania zákazky
Realizovať sa bude 6. etapa v bloku B na 1. a 2.poschodí. Dĺžka trvania zmluvy na uskutočnenie predmetu zákazky 6. etapy : do 3 mesiacov od zadania zákazky, t.j. odovzdania staveniska dvoch poschodí . Podmienky a rozsah prác je uvedený bližšie v súťažných podkladoch.
Informácie o pracovníkoch zodpovedných za vykonanie zákazky
ODDIEL IV: POSTUP
Informácie o elektronickej aukcii
ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
Lehota na predkladanie ponúk
Dátum a čas: 2022-11-04T10:00:00
Jazyk (jazyky), v ktorom (ktorých) možno predkladať ponuky alebo žiadosti o účasť
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
Verejný obstarávateľ v súlade s §41ods.1písm.b)ZoVO vyžaduje,aby každý navrhovaný subdodávateľ spĺňal podmienky účasti týkajúce sa osobného postavenia a neexistovali u neho dôvody na vylúčenie podľa §40ods.6 písm.a) až g) , ods.7 a ods.8 ZoVO;oprávnenie dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce alebo poskytovať službu sa preukazuje vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky,ktorý má subdodávateľ plniť. V prípade uchádzača, ktorého tvorí skupina dodávateľov uchádzač predloží samostatný JED za každého člena skupiny,podpísaný osobou/osobami oprávnenou/oprávnenými konať v mene jednotlivých členov skupiny.JED je uverejnený na web stránke úradu pre verejné obstarávanie:http://www.uvo.gov.sk/legislativametodika-dohlad/jednotny-europsky-dokument-pre-verejne-obstaravanie-553.html. Verejný obstarávateľ vyžaduje povinnosť zabezpečiť viazanosť ponuky uchádzača zábezpekou podľa § 46 ods. 1 písm. b) ZoVO vo výške 6 000 EUR. Zábezpeka ponuky sa vyžaduje zložiť najneskôr v deň, ktorý je určený ako lehota na predkladanie ponúk. Spôsob a podmienky zloženia zábezpeky ponuky sú bližšie uvedené v súťažných podkladoch. Komunikácia a výmena informácií vo verejnom obstarávaní medzi verejným obstarávateľom a uchádzačom alebo záujemcom sa bude uskutočňovať písomne, prostredníctvom elektronických prostriedkov v zmysle § 20 ZoVO v slovenskom jazyku , ak nie je v súťažných podkladoch uvedené inak. Komunikácia vrátane doručovania pre účely tohto verejného obstarávania sa bude uskutočňovať elektronicky spôsobom určeným funkcionalitou elektronického komunikačného nástroja eZakazky na portáli www.ezakazky.sk. Lehota na doručenie žiadosti o vysvetlenie podmienok účasti, súťažných podkladov alebo inej sprievodnej dokumentácie je do 24.10.2022 do 9:00 hod. V procese vyhodnocovania ponúk verejný obstarávateľ rozhodol, že vyhodnotenie ponúk z hľadiska splnenia požiadaviek na predmet zákazky a vyhodnotenie splnenia podmienok účasti sa uskutoční po vyhodnotení ponúk na základe kritérií na vyhodnotenie ponúk v súlade s § 112 od. 7 písm. b) ZoVO. Verejný obstarávateľ pri uzatváraní zmluvy o dielo bude postupovať v súlade s § 11 a s § 56 ZoVO. Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo: - zadať ďalšie etapy s opakovaním do troch rokov od zadania 6. etapy, - nezadať ďalšie etapy, - ukončiť vzťah s pôvodným dodávateľom a ďalšie etapy zadať novou súťažou, - zrušiť verejné obstarávanie v zmysle §57 zákona o verejnom obstarávaní. V relevantnom prípade sa bude postupovať podľa §115 ods.1 písm.b) zákona o verejnom obstarávaní. Toto verejné obstarávanie môže byť obnovené v prípade, ak bude verejné obstarávanie zrušené z ktoréhokoľvek dôvodu uvedeného v §57 v ods.1 alebo ods.2 ZoVO, pričom verejný obstarávateľ bude v takomto prípade postupovať podľa §57 ods.3 a 4 ZoVO. V relevantnom prípade sa bude postupovať podľa §115 ZoVO. Toto verejné obstarávanie nie je zelené obstarávanie, ani obstarávanie inovácií, ani obstarávanie zamerané na sociálne aspekty. Vzhľadom na obmedzený počet znakov v tejto časti oznámenia sú bližšie informácie uvedené v súťažných podkladoch.
DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA
2022-10-12T00:00:00


Podcasty pre zákazníkov tohto portálu

Plán obnovy očami Lívie Vašákovej

Plán obnovy je v ostatnom období jednou z veľmi diskutovaných tém. Ako ho možno podnikateľmi reálne využívať? Čo znamená pre orgány verejnej...

Verejné obstarávanie v roku 2024

Oblasť verejného obstarávania si vyžaduje osobitnú pozornosť. Od 31.3.2024 nastávajú ďalšie zmeny v problematike verejného obstarávania. Aké...

Webináre formou otázok a odpovedí pre zákazníkov tohto portálu

Zmeny v zákone o verejnom obstarávaní

Lektor: JUDr. Marek Šmid, LLB.

Dátum: 14.6.2024

Čas konania: 11:00 - 12:00

Na tento webinár sa môžete zaregistrovať tu

Prihláste sa v prípade, že ste predplatiteľ portálu formou vyplnenia registračného formuláru.

Registrácia je záväzná!

Zoznam webinárov otázok a odpovedí a registračný formulár nájdete TU.

PRAKTICKÉ INFORMÁCIE
Najbližšia daňová povinnosť
30.4.2024 - Odvody

Ďalšie povinnosti pre tento deň...
Kurzy mien 26.4.2024
1 EUR1,07 USD (-0)
1 EUR0,86 GBP (-0)
1 EUR4,32 PLN (+0,01)
1 EUR25,16 CZK (+0,02)
Ďalšie meny
Sadzby NBS
Platné od 20.9.2023
Jednodňové refinančné operácie 4,75 %
Hlavné refinančné operácie 4,50 %
Jednodňové sterilizačné operácie 4,00 %
viac
Cestovné náhrady

Stravné v SR od 1.10.2023

Opatrenie č. 368/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín

7,80 €

12 - 18 hodín

11,60 €

nad 18 hodín

17,40 €

Stravné v SR od 1.6.2023

Opatrenie č. 171/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín 7,30 €
12 - 18 hodín 10,90 €
nad 18 hodín 16,40 €

 

ostatné
EDITOVATEĽNÉ TLAČIVÁ
VESTNÍKY MINISTERSTIEV
PREDPOVEĎ POČASIA