dnes je 29.4.2024

Praktické informácie - Vestník verejného obstarávania
október 2022
PoUtStŠtPiSoNe
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31      
<september  november>
HLAVIČKA FORMULÁRA
Evidenčné číslo (značka) oznámenia
PTK ozn.
Toto oznámenie upravuje: Smernica 2014/24/EÚ
Typ oznámenia: Toto oznámenie poskytuje len predbežné informácie
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
NÁZOV A ADRESY
Kancelária Ústavného súdu Slovenskej republiky
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31947000
Hlavná 110, 04265 Košice - mestská časť Staré Mesto

Slovensko
Kontaktná osoba: Kancelária Ústavného súdu Slovenskej republiky
Telefón: +421 948620021
Email: akoobstarat@gmail.com
SPOLOČNÉ VEREJNÉ OBSTARÁVANIE
KOMUNIKÁCIA
Ďalšie informácie
Ďalšie informácie možno získať na: vyššie uvedenej adrese
DRUH VEREJNÉHO OBSTARÁVATEĹA
Ministerstvo alebo iný štátny orgán vrátane jeho regionálnych alebo miestnych útvarov
HLAVNÁ ČINNOSŤ
Iné (uveďte)
Iná činnosť: Súdnictvo
ODDIEL II: PREDMET
Zadajte, koľkokrát sa použije časť II: 1
ROZSAH OBSTARÁVANIA
Názov
Hlavný kód CPV
72222300-0
Druh zákazky
Stručný opis
OZNÁMENIE O ZAČATÍ PRÍPRAVNÝCH TRHOVÝCH KONZULTÁCIÍ a predbežné zapojenie záujemcov k plánovanej nadlimitnej zákazke podľa § 25 zákona č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov (ďalej len zákon o verejnom obstarávaní). Verejný obstarávateľ predpokladá zadanie danej nadlimitnej zákazky postupom verejnej súťaže, pričom zároveň predpokladá, že predmet zákazky nebude rozdelený na časti. Účelom prípravných trhových konzultácií a predbežného zapojenia záujemcov (ďalej len PTK) je: Informovanie potenciálnych záujemcov o plánovanom postupe verejného obstarávania na vyššie uvedený predmet zákazky, overenie reálnosti, objektívnosti a primeranosti požiadaviek verejného obstarávateľa v súvislosti s predmetnou zákazkou, získanie a zapracovanie spätnej väzby od hospodárskych subjektov potenciálnych záujemcov, ktorí sa zúčastnia prípravných trhových konzultácií, možnosť spresnenia návrhu opisu predmetu zákazky, vrátane určenia vhodných termínov na plnenie zákazky, s cieľom zadefinovať jednoznačný, úplný a nestranný opis predmetu zákazky, súčasťou prípravných trhových konzultácií bude aj určenie predpokladanej hodnoty zákazky (ďalej len PHZ). Bližšie informácie o PTK a navrhovaný opis predmetu zákazky sú publikované na profile verejného obstarávateľa v dokumentoch predmetnej zákazky. Stručný opis predmetu zákazky: Cieľom projektu je implementácia Systému analýzy sieťovej prevádzky a analýzy správania sa používateľov s automatizovanou bezpečnostnou reakciou (ďalej len Systém analýzy) do existujúceho informačno-komunikačného prostredia obstarávateľa ako súčasť realizácie opatrení v oblasti riadenia rizík a zvýšenia kybernetickej bezpečnosti informačných a komunikačných systémov v správe verejného obstarávateľa. Súčasťou projektu je Technické riešenie Systému analýzy spĺňajúce funkčné a výkonové požiadavky v súlade s nižšie uvedenou špecifikáciou, ktoré zahŕňa Analýzu skutkového stavu (zmapovanie súčasných logov) a dizajn riešenia (výstupom bude Realizačná dokumentácia, ktorej jednou časťou bude aj výstup z analýzy skutkového stavu); Dodávku HW a SW potrebného na realizáciu riešenia Systému analýzy; Implementáciu a testovanie (odladenie a optimalizácia); Zaškolenie obslúh / správcov systému; Vypracovanie dokumentácie k dielu (dokumentácia skutočného vyhotovenia, bezpečnostný projekt, smernice a príručky); Podporné aktivity (logistika a projektové riadenie)
Celková odhadovaná hodnota
Informácie o častiach
OPIS
Dodatočné kódy CPV
72240000-9

Miesto vykonania
SK042:
Hlavné miesto dodania alebo plnenia: Košice, Hlavná 110
Opis obstarávania
Stručný opis predmetu zákazky: Cieľom projektu je implementácia Systému analýzy sieťovej prevádzky a analýzy správania sa používateľov s automatizovanou bezpečnostnou reakciou (ďalej len Systém analýzy) do existujúceho informačno-komunikačného prostredia obstarávateľa ako súčasť realizácie opatrení v oblasti riadenia rizík az výšenia kybernetickej bezpečnosti informačných a komunikačných systémov v správe verejného obstarávateľa. Súčasťou projektu je Technické riešenie Systému analýzy spĺňajúce funkčné a výkonové požiadavky v súlade s nižšie uvedenou špecifikáciou, ktoré zahŕňa Analýzu skutkového stavu (zmapovanie súčasných logov) a dizajn riešenia (výstupom bude Realizačná dokumentácia, ktorej jednou časťou bude aj výstup z analýzy skutkového stavu); Dodávku HW a SW potrebného na realizáciu riešenia Systému analýzy; Implementáciu a testovanie (odladenie a optimalizácia); Zaškolenie obslúh / správcov systému; Vypracovanie dokumentácie k dielu (dokumentácia skutočného vyhotovenia, bezpečnostný projekt, smernice a príručky); Podporné aktivity (logistika a projektové riadenie)
Doplňujúce informácie

PREDPOKLADANÝ DÁTUM ZVEREJNENIA OZNÁMENIA O VYHLÁSENÍ VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA
2022-10-26T00:00:00
ODDIEL IV: POSTUP
OPIS
Informácie o dohode o vládnom obstarávaní (GPA)
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
1. Hospodársky subjekt potvrdí svoj záujem o účasť na PTK najneskôr do 19.10.2022 do 23:59 hodiny zaslaním vyplneného formulára Príloha č. 1 - Prihlásenie sa do PTK KÚS SR a Prílohy č. 2 - Otázky PTK KÚS SR , zverejnené v profile verejného obstarávateľa v dokumentoch predmetnej zákazy a to elektronicky formou e-mailu na kontaktnú adresu pre verejné obstarávanie: akoobstarat@gmail.com, s predmetom správy "PTK KÚS SR a IČO uchádzača" 2. Cieľom PTK je konzultovať rozsah otázok uvedený v Prílohe č. 2 - Otázky PTK KÚS SR. 3. PTK budú prebiehať výlučne písomne, formou mailovej komunikácie. Verejný obstarávateľ si vyhradzuje uskutočniť PTK aj vo viacerých po sebe nasledujúcich etapách, ak to bude na základe okolností vhodné a potrebné, a to formou ďalšej písomnej komunikácie. 4. Komunikácia v priebehu PTK sa uskutoční v slovenskom jazyku. 5. Verejný obstarávateľ príjme primerané opatrenia na zabezpečenie ochrany dôverných informácií, ktoré môžu byť v rámci PTK poskytnuté. Hospodársky subjekt označí informácie, ktoré považuje za dôverné, a s ktorými vyžaduje primerané zaobchádzanie. 6. Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo upravovať informácie týkajúce sa priebehu a obsahu PTK kedykoľvek počas ich trvania. O prípadných zmenách bude verejný obstarávateľ informovať dostatočne vopred. 7. Všetky náklady a výdavky spojené s účasťou na PTK znáša účastník PTK bez akéhokoľvek finančného nároku na verejného obstarávateľa. 8. Toto predbežné oznámenie obsahuje informácie, ktoré majú predbežný/indikatívny charakter a môžu podliehať zmenám. Z tohto dôvodu sa informácie uvedené v tomto dokumente nemôžu považovať za konečné určenie predpokladanej hodnoty zákazky alebo konečné určenie opisu predmetu zákazky verejného obstarávania, ktorý bude predmetom PTK. 9. S cieľom zaistiť primerané opatrenia, aby sa účasťou záujemcu nenarušila hospodárska súťaž, bude z priebehu PTK vyhotovená písomná zápisnica, ktorá bude predstavovať sumár otázok verejného obstarávateľovi a poskytnutých odpovedí záujemcu. V rámci zápisnice bude identita účastníka PTK anonymizovaná. 10. Verejný obstarávateľ vyhodnotí získané informácie a poznatky z PTK a následne prípadne upraví opis predmetu zákazky, ktorý bude podkladom na určenie predpokladanej hodnoty zákazky (PHZ). Verejný obstarávateľ následne prípadne zašle opis predmetu zákazky (návrh výzvy za účelom určenia PHZ) a prípadne vyzve opätovne všetky zúčastnené hospodárske subjekty na predloženie cenovej ponuky za účelom stanovenia PHZ.
DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA
2022-10-07T00:00:00


Podcasty pre zákazníkov tohto portálu

Plán obnovy očami Lívie Vašákovej

Plán obnovy je v ostatnom období jednou z veľmi diskutovaných tém. Ako ho možno podnikateľmi reálne využívať? Čo znamená pre orgány verejnej...

Verejné obstarávanie v roku 2024

Oblasť verejného obstarávania si vyžaduje osobitnú pozornosť. Od 31.3.2024 nastávajú ďalšie zmeny v problematike verejného obstarávania. Aké...

Webináre formou otázok a odpovedí pre zákazníkov tohto portálu

Zmeny v zákone o verejnom obstarávaní

Lektor: JUDr. Marek Šmid, LLB.

Dátum: 14.6.2024

Čas konania: 11:00 - 12:00

Na tento webinár sa môžete zaregistrovať tu

Prihláste sa v prípade, že ste predplatiteľ portálu formou vyplnenia registračného formuláru.

Registrácia je záväzná!

Zoznam webinárov otázok a odpovedí a registračný formulár nájdete TU.

PRAKTICKÉ INFORMÁCIE
Najbližšia daňová povinnosť
30.4.2024 - Odvody

Ďalšie povinnosti pre tento deň...
Kurzy mien 26.4.2024
1 EUR1,07 USD (-0)
1 EUR0,86 GBP (-0)
1 EUR4,32 PLN (+0,01)
1 EUR25,16 CZK (+0,02)
Ďalšie meny
Sadzby NBS
Platné od 20.9.2023
Jednodňové refinančné operácie 4,75 %
Hlavné refinančné operácie 4,50 %
Jednodňové sterilizačné operácie 4,00 %
viac
Cestovné náhrady

Stravné v SR od 1.10.2023

Opatrenie č. 368/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín

7,80 €

12 - 18 hodín

11,60 €

nad 18 hodín

17,40 €

Stravné v SR od 1.6.2023

Opatrenie č. 171/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín 7,30 €
12 - 18 hodín 10,90 €
nad 18 hodín 16,40 €

 

ostatné
EDITOVATEĽNÉ TLAČIVÁ
VESTNÍKY MINISTERSTIEV
PREDPOVEĎ POČASIA