dnes je 29.4.2024

Praktické informácie - Vestník verejného obstarávania
október 2022
PoUtStŠtPiSoNe
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31      
<september  november>
HLAVIČKA FORMULÁRA
Evidenčné číslo (značka) oznámenia: 000021/272900/2022
Toto oznámenie upravuje: Smernica 2014/24/EÚ
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
NÁZOV A ADRESY
Rozhlas a televízia Slovenska
Vnútroštátne identifikačné číslo: 47232480
Mlynská dolina Array, 84545 Bratislava

Slovensko
Kontaktná osoba: Rozhlas a televízia Slovenska
Telefón: +421 260611030
Email: michaela.simunova@rtvs.sk
Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.rtvs.sk
SPOLOČNÉ VEREJNÉ OBSTARÁVANIE
KOMUNIKÁCIA
Súťažné dokumenty sú dostupné priamo a úplne bez obmedzení či poplatkov
Zadajte adresu (URL): http://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-zakaziek/detail/dokumenty/449787
Ďalšie informácie
Ďalšie informácie možno získať na: vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
ODDIEL II: PREDMET
ROZSAH VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA
Názov:
Referenčné číslo: 000021/272900/2022
Hlavný kód CPV
32320000-2
Druh zákazky
Stručný opis:
Predmetom zákazky je vybudovanie post-produkčných pracovísk, školiacich miestností a colorgardingu ako budúcich súčastí Kreatívneho centra RTVS, Kreatívneho centra RTVS Banská Bystrica a Kreatívneho centra Štúdia RTVS Košice, ktoré vzniknú s cieľom zabezpečiť podporu kreatívneho talentu a podporu zamestnanosti v kultúrnom a kreatívnom priemysle. Podrobné vymedzenie predmetu jednotlivých častí zákazky je bližšie špecifikované v časti D. Opis predmetu zákazky súťažných podkladov.
Celková odhadovaná hodnota
Hodnota bez DPH: 1 156 155,44
bez DPH
Informácie o častiach
Zadajte, koľkokrát sa použije časť II.2: 3
OPIS
Názov
Post-produkčné pracoviská
Časť č.: 1
Dodatočné kódy CPV
32351100-9

60000000-8

Miesto vykonania
Kód NUTS:
SK0:
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
Kreatívne centrum RTVS Bratislava, Mlynská dolina, 845 45 BA Kreatívne centrum RTVS Banská Bystrica, SPŠE J. Murgaša, 974 01 BB Kreatívne centrum RTVS Košice, Rastislavova 13, 043 07 KE
Opis obstarávania:
Časť 1 predmetu zákazky: Post-produkčné pracoviská sa skladá z vybudovania diela v troch (3) objektoch: A) Strižne a grafické pracoviská pre Kreatívne centrum Bratislava B) Strižne, Grafické pracoviská a colorgrading pre Kreatívne centrum Banská Bystrica C) Strižne, coworking pracoviská a colorgrading pre Kreatívne centrum Košice Podrobné vymedzenie predmetu jednotlivých častí zákazky je bližšie špecifikované v časti D. Opis predmetu zákazky súťažných podkladov.
Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Nižšie uvedené kritéria
Náklady/Cena: Cena
Odhadovaná hodnota
658 555,33:bez DPH:
Dĺžka trvania zákazky, rámcovej dohody alebo dynamického nákupného systému
Obdobie: v dňoch (od zadania zákazky)
90:
Informácie o obnovenom obstarávaní
Toto obstarávanie môže byť obnovené: Nie
Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty: Nie
Informácie o opciách
Opcie: Nie
Informácie o elektronických katalógoch
INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Áno
Číslo projektu alebo referenčné číslo: ITMS2014+ kód projektu: 302031ABF6 ITMS2014+ kód projektu: 302031ABF7 ITMS2014+ kód projektu: 302031ABF8
Doplňujúce informácie:
Predmet zákazky bude financovaný z prostriedkov EŠIF - Operačný program Integrovaný regionálny operačný program s názvom projektu Kreatívne centrum RTVS, Kreatívne centrum RTVS Banská Bystrica, Kreatívne centrum Štúdia RTVS Košice a z prostriedkov verejného obstarávateľa.

Názov
Školiace miestnosti
Časť č.: 2
Dodatočné kódy CPV
32321200-1

38652120-7

32232000-8

60000000-8

Miesto vykonania
Kód NUTS:
SK0:
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
Kreatívne centrum RTVS Bratislava, Mlynská dolina, 845 45 BA Kreatívne centrum RTVS Banská Bystrica, SPŠE J. Murgaša, 974 01 BB Kreatívne centrum RTVS Košice, Rastislavova 13, 043 07 KE
Opis obstarávania:
Časť 2 predmetu zákazky: Školiace miestnosti sa skladá z vybudovania diela v troch (3) objektoch: A) Školiaca miestnosť pre Kreatívne centrum Bratislava B) Školiaca miestnosť pre Kreatívne centrum Banská Bystrica C) Školiaca miestnosť pre Kreatívne centrum Košice Školiaca miestnosť, musí byť vybudovaná ako multifunkčná miestnosť koncipovaná tak, aby bolo v nej možné vykonávať viac rôznych aktivít v nasledovnom rozsahu: - Spoločenská miestnosť - Konferenčná miestnosť s možnosťou online video hovorov - Školiace stredisko s možnosťou prenášať obsah prostredníctvom streamovania - Coworkingové stredisko - Miestnosť pre kontrolné projekcie - Mini KINO s ozvučením Dolby ATMOS - Miestnosť pre kultúrne podujatia ci vystúpenia komorného charakteru Podrobné vymedzenie predmetu jednotlivých častí zákazky je bližšie špecifikované v časti D. Opis predmetu zákazky súťažných podkladov.
Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Nižšie uvedené kritéria
Náklady/Cena: Cena
Odhadovaná hodnota
244 728,00:bez DPH:
Dĺžka trvania zákazky, rámcovej dohody alebo dynamického nákupného systému
Obdobie: v dňoch (od zadania zákazky)
90:
Informácie o obnovenom obstarávaní
Toto obstarávanie môže byť obnovené: Nie
Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty: Nie
Informácie o opciách
Opcie: Nie
Informácie o elektronických katalógoch
INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Áno
Číslo projektu alebo referenčné číslo: ITMS2014+ kód projektu: 302031ABF6 ITMS2014+ kód projektu: 302031ABF7 ITMS2014+ kód projektu: 302031ABF8
Doplňujúce informácie:
Predmet zákazky bude financovaný z prostriedkov EŠIF - Operačný program Integrovaný regionálny operačný program s názvom projektu Kreatívne centrum RTVS, Kreatívne centrum RTVS Banská Bystrica, Kreatívne centrum Štúdia RTVS Košice a z prostriedkov verejného obstarávateľa.

Názov
ColorGrading
Časť č.: 3
Dodatočné kódy CPV
32320000-2

60000000-8

Miesto vykonania
Kód NUTS:
SK01:
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
Kreatívne centrum RTVS Bratislava, Mlynská dolina, 845 45 BA
Opis obstarávania:
Časť 3 predmetu zákazky: ColorGrading sa skladá z vybudovania diela v jednom (1) objekte a to v rámci Kreatívneho centra Bratislava. Predmetom zákazky je vybudovanie pracoviska pre strih a aplikovanie farebných korekcií pre filmovú a dokumentárnu tvorbu, a to ako na mernom kalibrovanom monitore, tak aj priamo na plátne prostredníctvom kvalitného projektora spĺňajúceho prísne podmienky pre colorgrading. Pracovisko musí mať možnosť následného grafického spracovania a audio post produkcie, kde všetky tieto komponenty tvoria jeden kompatibilný celok. Podrobné vymedzenie predmetu jednotlivých častí zákazky je bližšie špecifikované v časti D. Opis predmetu zákazky súťažných podkladov.
Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Nižšie uvedené kritéria
Náklady/Cena: Cena
Odhadovaná hodnota
252 872,11:bez DPH:
Dĺžka trvania zákazky, rámcovej dohody alebo dynamického nákupného systému
Obdobie: v dňoch (od zadania zákazky)
120:
Informácie o obnovenom obstarávaní
Toto obstarávanie môže byť obnovené: Nie
Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty: Nie
Informácie o opciách
Opcie: Nie
Informácie o elektronických katalógoch
INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Áno
Číslo projektu alebo referenčné číslo: ITMS2014+ kód projektu: 302031ABF7
Doplňujúce informácie:
Predmet zákazky bude financovaný z prostriedkov EŠIF - Operačný program Integrovaný regionálny operačný program s názvom projektu Kreatívne centrum RTVS a z prostriedkov verejného obstarávateľa.

ODDIEL III: PRÁVNE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
PODMIENKY ÚČASTI
Vhodnosť vykonávať profesionálnu činnosť vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do živnostenských alebo obchodných registrov
Zoznam a krátky opis podmienok: 1. Podmienky účasti osobného postavenia v zmysle § 32 zákona č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov (ďalej len zákon o verejnom obstarávaní/zákon) pre časť 1, časť 2 a časť 3. 1.1 Verejného obstarávania sa môže zúčastniť hospodársky subjekt, ktorý spĺňa taxatívne určené podmienky účasti týkajúce sa osobného postavenia podľa § 32 ods. 1 zákona. Uchádzač preukáže splnenie podmienok účasti týkajúcich sa osobného postavenia podľa § 32 ods. 1 zákona, dokladmi podľa § 32 ods. 2 zákona. Podľa § 32 ods. 1 písm. e) zákona musí uchádzač preukázať, že je oprávnený dodávať tovar, ktorý zodpovedá predmetu zákazky. Uchádzač môže predbežne nahradiť doklady na preukázanie splnenia podmienok účasti jednotným európskym dokumentom podľa § 39 ods. 1 zákona. Preukazovanie podmienok účasti je voči verejnému obstarávateľovi účinné aj spôsobom podľa § 152 ods. 4 zákona. Uchádzač zapísaný v zozname hospodárskych subjektov podľa zákona nie je povinný v procese verejného obstarávania predkladať doklady podľa § 32 ods. 2 zákona. Verejný obstarávateľ uzná rovnocenný zápis, ako je zápis do zoznamu hospodárskych subjektov podľa zákona alebo potvrdenie o zápise vydané príslušným orgánom iného členského štátu, ktorým uchádzač preukazuje splnenie podmienok účasti vo verejnom obstarávaní. Verejný obstarávateľ príjme aj iný rovnocenný doklad predložený uchádzačom. V prípade uchádzača, ktorého tvorí skupina dodávateľov zúčastnená vo verejnom obstarávaní, sa požaduje preukázanie splnenia podmienok účasti týkajúcich sa osobného postavenia za každého člena skupiny osobitne. Splnenie podmienky účasti podľa § 32 ods. 1 písm. e) zákona preukazuje člen skupiny len vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, ktorú má zabezpečiť. Verejný obstarávateľ nie je orgánom verejnej moci v zmysle zákona č. 221/2019 Z. z., ktorýmsa mení a dopĺňa zákon č. 177/2018 Z. z. o niektorých opatreniach na znižovanie administratívnej záťaže využívaním informačných systémov verejnej správy a o zmene a doplnení niektorých zákonov (zákon proti byrokracii) a ktorým sa menia a dopĺňajú niektoré zákony, a teda nie je oprávnený použiť údaje z informačných systémov verejnej správy. 1.2Ak čestné vyhlásenie alebo vyhlásenie, ktoré uchádzač predloží k preukázaniu splnenia podmienok účasti vo verejnom obstarávaní týkajúcich sa osobného postavenia budú podpísané splnomocnenou oprávnenou osobou uchádzača, v takom prípade uchádzač predloží aj originál alebo overenú fotokópiu splnomocnenia tejto osoby na zastupovanie. Ďalšie informácie sú uvedené v predmetných súťažných podkladoch, v časti F. Podmienky účasti vo verejnom obstarávaní.
Ekonomické a finančné postavenie
Zoznam a krátky opis kritérií výberu: Neaplikuje sa.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov: Neaplikuje sa.
Technická a odborná spôsobilosť
Informácie o vyhradených zákazkách
PODMIENKY TÝKAJÚCE SA ZÁKAZKY
Podmienky vykonania zákazky:
Úspešný uchádzač je povinný pred podpisom zmluvy predložiť verejnému obstarávateľovi autorizáciu na výkon servisných činností na ponúkanom zariadení, resp. autorizované servisné partnerstvo s výrobcom ponúkaného zariadenia alebo ekvivalentný doklad. Dosiahnutú úroveň partnerstva uchádzač preukáže platným dokladom o oprávnení udelenom uchádzačovi vykonávať autorizovaný servis na danom zariadení na území SR. Uvedené platí pre každú časť predmetu zákazky samostatne.
Informácie o pracovníkoch zodpovedných za vykonanie zákazky
ODDIEL IV: POSTUP
DRUH POSTUPU
Druh postupu
Informácie o rámcovej dohode alebo dynamickom nákupnom systéme
Informácie o elektronickej aukcii
Informácia o dohode o vládnom obstarávaní (GPA)
Na toto obstarávanie sa vzťahuje dohoda o vládnom obstarávaní: Áno
ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
Predchádzajúce uverejnenie týkajúce sa tohto obstarávacieho konania
Číslo oznámenia v Ú. v. EÚ:
Lehota na predkladanie ponúk alebo žiadostí o účasť
Dátum a čas: 2022-11-08T10:00:00
Jazyk (jazyky), v ktorom (ktorých) možno predkladať ponuky alebo žiadosti o účasť
Minimálna lehota, počas ktorej sú ponuky uchádzačov viazané
Ponuka musí byť platná do
Ponuka musí platiť do: 2023-06-30T00:00:00
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
INFORMÁCIE O OPAKOVANÍ OBSTARÁVANIA
INFORMÁCIE O ELEKTRONICKOM RIADENÍ PRÁCE
DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE:
1. Verej. súťaž sa realizuje infor. systémom pre elektr. verej. obstar. (verzia 18.0) vedenom a sprístup. Úradom pre verejné obstarávanie dostupnom na web. sídle https://www.uvo.gov.sk/ (ďalej len systém EVO). Podr. informácie týkajúce sa spôsobu komunikácie sú uvedené v SP. 2. Verejný obstarávateľ (ďalej ako "VO") uvádza, že systém EVO je infor. systém, prostr. kt. VO podľa § 7 ods. 1 písm. d) zákona zadáva túto zákazku v súlade so zákonom. Podr. informácie o systéme EVO sú uvedené v aktuál. príručkách, kt. sú verej. prístupné na portáli EVO (Viac o IS EVO verzia 18.0) v časti PRÍRUČKY https://www.uvo.gov.sk/viac-o-isevo5f7.html a v časti VIDEONÁVODY https://www.uvo.gov.sk/viac-o-is-evo/videonavody-5f9.html 3. Komunikač. jazykom v tejto VS je Slovenský jazyk, VO akceptuje aj český jazyk. VO postupuje podľa § 20 ods. 1 zákona. 4. VO poskytuje bezodplatný, neobmedzený, úplný a priamy prístup prost. el. prost.v, k dokumentom potreb. na vyprac. ponuky a na preuk. splnenia podmienok účasti a to na adrese (URL) uvedenej v bode I.3) KOMUNIKÁCIA tohto oznám. o vyhlásení verej. obstar. Z uvedeného dôvodu VO tieto dokumenty záujemcom nezasiela a nevedie evidenciu záujemcov. Zároveň VO v Profile VO na stránke ÚVO: https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-profilov/zakazky/11786 uverejňuje priamy odkaz na informácie a dokumenty potrebné na vyprac. ponuky uverej. na adrese (URL) uvedenej v bode I.3) KOMUNIKÁCIA tohto oznám. o vyhlásení verej. obstar. 5. Vysvetl. informácií potreb. na vyprac. ponuky a na preuk. splnenia podmienok účasti, VO v prípade potreby preukázateľne bezodkladne oznámi najneskôr 6 dní pred uplynutím lehoty na predkl. ponúk prostred. funkcionality systému EVO na to určenej - zverejnením vysvetlenia v profile VO na web. sídle ÚVO za predpokladu, že žiadosť o vysvetlenie bude doručená systémom EVO dostatočne vopred. 6. Náklady spojené s účasťou v tejto VS znášajú záujemcovia/uchádzači v plnej výške bez akéhokoľvek nároku voči VO. 7. VO umožňuje všetkým záujemcom vykonať obhliadku miesta uskutočnenia predmetu zákazky, aby si sami overili a získali všetky potrebné informácie nevyhnutné na prípravu a spracovanie ponuky tak, aby ponuka bola kvalifikovaná a zohľadňovala všetky požiadavky VO. Podrob. informácie o obhliadke miesta sú uvedené v SP v časti C. Podmienky súťaže. 8. Verej. obstar. sa môže zúčastniť aj skupina dodávateľov (SD). VO nevyžaduje od SD, aby vytvorila právnu formu na účely účasti vo verej. obstar. a pre prípad prijatia ponuky. Na účely účasti vo verej. obstar. musí SD stanoviť vedúc. člena SD, rozsah jeho kompetencií a určenie kontakt. údajov pre komunikáciu v danom verej. obstar. Všetci členovia SD musia udeliť písom. plnomocenstvo jednému z členov SD (vedúci člen skupiny), na všetky úkony spojené s účasťou v danom verej. obstar. a na konanie v mene všetkých členov SD počas celého procesu verej. obstar. prijímať pokyny vtomto verej. obstar. a konať v mene SD pre prípad prijatia ponuky, podpisu Zmluvy a komunikácie. V prípade prijatia ponuky SD sa vyžaduje, aby SD pred podpisom zmluvy uzatvorila a predložila VO zmluvu, v ktorej budú jednoznačne stanovené vzájomné práva a povinnosti, kto sa ako časťou bude podieľať na plnení zákazky, ako aj skutočnosť, že všetci členovia SD sú zaviazaní zo záväzkov voči VO spoločne a nerozdielne. 9. Vzor JED je zverejnený v profile zákazky. 10. Zábezpeka sa nevyžaduje. 11. VO vyžaduje, aby úspešný uchádzač najneskôr v čase uzavretia Zmluvy o dielo predložil údaje, doklady a dokumenty podľa bodu 20.6 SP. 12. K bodu II. 2.7) Dĺžka trvania zákazky, RD alebo DNS - ide o lehotu na dodanie diela, kt. je od doručenia písom. výzvy Objednávateľa v zmysle bodu 3.1.3. článku III. ZoD. 13. Skutočnosti, týkajúce sa postupu zadávania zákazky, neupravené v oznám. o vyhlásení verej. obstar. a v SP sa riadia príslušnými ustanoveniami zákona. 14. Predmetné Verej. obstar. nie je: a) zelené verejné obstarávanie; b) obstarávanie inovácií ani c) obstarávanie zamerané na sociálne aspekty.
POSTUPY PRESKÚMANIA
Orgán zodpovedný za preskúmanie
Úrad pre verejné obstarávanie
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98, 82005 Bratislava

Slovensko
Kontaktná osoba: Úrad pre verejné obstarávanie
Telefón: +421 250264176 Fax: +421 250264219 Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.uvo.gov.sk
Postup preskúmania
Útvar, od ktorého možno získať informácie o postupe preskúmania
Úrad pre verejné obstarávanie
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98, 82005 Bratislava

Slovensko
Kontaktná osoba: Úrad pre verejné obstarávanie
Telefón: +421 250264176 Fax: +421 250264219 Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.uvo.gov.sk
DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA:
2022-10-07T00:00:00


Podcasty pre zákazníkov tohto portálu

Plán obnovy očami Lívie Vašákovej

Plán obnovy je v ostatnom období jednou z veľmi diskutovaných tém. Ako ho možno podnikateľmi reálne využívať? Čo znamená pre orgány verejnej...

Verejné obstarávanie v roku 2024

Oblasť verejného obstarávania si vyžaduje osobitnú pozornosť. Od 31.3.2024 nastávajú ďalšie zmeny v problematike verejného obstarávania. Aké...

Webináre formou otázok a odpovedí pre zákazníkov tohto portálu

Zmeny v zákone o verejnom obstarávaní

Lektor: JUDr. Marek Šmid, LLB.

Dátum: 14.6.2024

Čas konania: 11:00 - 12:00

Na tento webinár sa môžete zaregistrovať tu

Prihláste sa v prípade, že ste predplatiteľ portálu formou vyplnenia registračného formuláru.

Registrácia je záväzná!

Zoznam webinárov otázok a odpovedí a registračný formulár nájdete TU.

PRAKTICKÉ INFORMÁCIE
Najbližšia daňová povinnosť
30.4.2024 - Odvody

Ďalšie povinnosti pre tento deň...
Kurzy mien 26.4.2024
1 EUR1,07 USD (-0)
1 EUR0,86 GBP (-0)
1 EUR4,32 PLN (+0,01)
1 EUR25,16 CZK (+0,02)
Ďalšie meny
Sadzby NBS
Platné od 20.9.2023
Jednodňové refinančné operácie 4,75 %
Hlavné refinančné operácie 4,50 %
Jednodňové sterilizačné operácie 4,00 %
viac
Cestovné náhrady

Stravné v SR od 1.10.2023

Opatrenie č. 368/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín

7,80 €

12 - 18 hodín

11,60 €

nad 18 hodín

17,40 €

Stravné v SR od 1.6.2023

Opatrenie č. 171/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín 7,30 €
12 - 18 hodín 10,90 €
nad 18 hodín 16,40 €

 

ostatné
EDITOVATEĽNÉ TLAČIVÁ
VESTNÍKY MINISTERSTIEV
PREDPOVEĎ POČASIA