dnes je 29.4.2024

Praktické informácie - Vestník verejného obstarávania
október 2022
PoUtStŠtPiSoNe
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31      
<september  november>
HLAVIČKA FORMULÁRA
Evidenčné číslo (značka) oznámenia: TSK/Z_2022_03
Toto oznámenie upravuje: Smernica 2014/24/EÚ
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ/OBSTARÁVATEĽ
NÁZOV A ADRESY
Trenčiansky samosprávny kraj
Vnútroštátne identifikačné číslo: 36126624
K dolnej stanici 7282/20A Array, 91101 Trenčín

Slovensko
Kontaktná osoba: Trenčiansky samosprávny kraj
Telefón: +421 910386555
Email: mertinak@emem.sk
Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.tsk.sk
ODDIEL II: PREDMET
ROZSAH OBSTARÁVANIA
Názov:
Referenčné číslo:
Hlavný kód CPV
72230000-6
Druh zákazky
OPIS
Názov
Časť č.: 0
Dodatočné kódy CPV
72230000-6

Miesto vykonania
Hlavné miesto dodania alebo plnenia: Trenčiansky samosprávny kraj, K dolnej stanici 7282/20A, 911 01 Trenčín
Opis verejného obstarávania v čase uzatvorenia zmluvy:
Predmetom zákazky je a) zhotovenie diela, pozostávajúceho zo zhotovenia, dodávky a nasadenia riešenia (informačného systému), ktoré zabezpečí asistenčné technológie s cieľom oddialiť nástup občana odkázaného na pomoc inej osoby do pobytového zariadenia (Systém pre podporu aktívneho asistovaného života v TSK - Active Assisted Living AAL (ďalej len IS AAL). b) poskytovanie služieb údržby a podpory dodaného riešenia (ďalej len Servisné služby). Podrobné vymedzenie predmetu zákazky je uvedené v kapitole B. Opis predmetu zákazky Súťažnych podkladov a prílhe č. 8 Súťažných podkladov a v Zmluve o dielo a o poskytovaní služieb.
Dĺžka trvania zákazky, rámcovej dohody, dynamického nákupného systému alebo koncesie
v mesiacoch (od zadania zákazky)
Trvanie v mesiacoch: 84
Informácie o fondoch Európskej únie
Číslo projektu alebo referenčné číslo: Operačný program Integrovaná infraštruktúra, kód výzvy: OPII-2019/7/9-DOP, kód projektu v ITMS2014+: 311071ABL3
ODDIEL IV: POSTUP
ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
Oznámenie o výsledku obstarávania týkajúce sa tejto zákazky
Číslo oznámenia v Ú. v. EÚ: 2022/S 025-062942
ODDIEL V: PRIDELENIE ZÁKAZKY/KONCESIE
Zákazka č.: 0
Časť č.:
Názov: Systém pre podporu aktívneho asistovaného života v TSK - Active Assisted Living AAL
PRIDELENIE ZÁKAZKY/KONCESIE
Dátum uzatvorenia zmluvy/rozhodnutia o pridelení koncesie:
2022-01-24T00:00:00
Informácie o ponukách
Zákazka bola pridelená skupine hospodárskych subjektov: Nie
Informácie o hodnote zákazky/časti/koncesie (bez DPH)
Celková hodnota obstarávania: 5 490 773,62
bez DPH
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
POSTUPY PRESKÚMANIA
Orgán zodpovedný za preskúmanie
Úrad pre verejné obstarávanie
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98, 82005 Bratislava

Slovensko
Kontaktná osoba: Úrad pre verejné obstarávanie
Telefón: +421 250264176 Fax: +421 250264219 Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.uvo.gov.sk
Postup preskúmania
Presné informácie o termínoch na podanie odvolania: V súlade so zákonom č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov.
Útvar, od ktorého možno získať informácie o postupe preskúmania
Úrad pre verejné obstarávanie
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98, 82005 Bratislava

Slovensko
Kontaktná osoba: Úrad pre verejné obstarávanie
Telefón: +421 250264176 Fax: +421 250264219 Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.uvo.gov.sk
DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA:
2022-10-07T00:00:00
ODDIEL VII: ÚPRAVY V ZAKÁZKE/KONCESII
OPIS VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA PO ÚPRAVÁCH
Hlavný kód CPV:
72230000-6
Dodatočné kódy CPV

Miesto vykonania
Hlavné miesto dodania alebo plnenia: Trenčiansky samosprávny kraj, K dolnej stanici 7282/20A, 911 01 Trenčín
Opis obstarávania:
Predmetom zákazky je a) zhotovenie diela, pozostávajúceho zo zhotovenia, dodávky a nasadenia riešenia (informačného systému), ktoré zabezpečí asistenčné technológie s cieľom oddialiť nástup občana odkázaného na pomoc inej osoby do pobytového zariadenia (Systém pre podporu aktívneho asistovaného života v TSK - Active Assisted Living AAL (ďalej len IS AAL). b) poskytovanie služieb údržby a podpory dodaného riešenia (ďalej len Servisné služby). Podrobné vymedzenie predmetu zákazky je uvedené v kapitole B. Opis predmetu zákazky Súťažnych podkladov a prílhe č. 8 Súťažných podkladov a v Zmluve o dielo a o poskytovaní služieb.
Dĺžka trvania zákazky, rámcovej dohody, dynamického nákupného systému alebo koncesie
Obdobie: v mesiacoch (od zadania zákazky)
Trvanie v mesiacoch: 80
Informácie o hodnote zákazky/časti/koncesie (bez DPH)
Celková hodnota zákazky/časti/koncesie: 5 490 773,62
bez DPH
Zákazka/koncesia bola pridelená skupine hospodárskych subjektov: Nie
INFORMÁCIE O ÚPRAVÁCH
Opis úprav
Vzhľadom na termín nadobudnutia účinnosti Zmluvy sa celková doba realizácie diela skracuje na 20 mesiacov. Kľúčové termíny realizácie diela sa alikvótne skrátia nasledovne: 1. fáza bude realizovaná najneskôr do 10. mesiaca odo dňa nadobudnutia účinnosti Zmluvy, 2. fáza najneskôr do 16. mesiaca odo dňa nadobudnutia účinnosti Zmluvy a 3. fáza najneskôr do 20. mesiaca odo dňa nadobudnutia účinnosti Zmluvy. Harmonogram projektu uvažuje o spustení inštalácií v domácnostiach pred odovzdaním funkcionality 2. fázy, ktorá obsahovala prevažnú časť alarmov. Z používateľského pohľadu koncových klientov by benefit inštalácií realizovaných pred odovzdaním funkcionality 2. fázy bol veľmi nízky. V priebehu realizácie diela tak vyvstala potreba lepšieho usporiadania funkcionalít tak, aby v rámci 1. fázy boli dodané prioritne alarmy a v 2. fáze funkcionalita, ktorá z pohľadu koncových užívateľov prináša užívateľskú nadstavbu smerkom k jeho komfortu. Taktiež v záujme odstránania akýchkoľvek pochybností o nadobudnutí účinnosti Zmluvy sa zmluvné strany dohodli na vypustení slovného spojenia "v Centrálnom registri zmlúv" z ustanovenia čl. XIX. bod 19.1. Zmluvy, nakoľko Objednávateľ ako povinná osoba zverejnil v súlade s príslušnými ustanoveniami v dobe zverejnenia platných právnych predpisov predmetnú zmluvu na svojom webovom sídle.
Zvýšenie ceny
Aktualizovaná celková hodnota zákazky pred zmenou: 5 490 773,62
bez DPH
Celková hodnota zákazky po úprave: 5 490 773,62
bez DPH


Podcasty pre zákazníkov tohto portálu

Plán obnovy očami Lívie Vašákovej

Plán obnovy je v ostatnom období jednou z veľmi diskutovaných tém. Ako ho možno podnikateľmi reálne využívať? Čo znamená pre orgány verejnej...

Verejné obstarávanie v roku 2024

Oblasť verejného obstarávania si vyžaduje osobitnú pozornosť. Od 31.3.2024 nastávajú ďalšie zmeny v problematike verejného obstarávania. Aké...

Webináre formou otázok a odpovedí pre zákazníkov tohto portálu

Zmeny v zákone o verejnom obstarávaní

Lektor: JUDr. Marek Šmid, LLB.

Dátum: 14.6.2024

Čas konania: 11:00 - 12:00

Na tento webinár sa môžete zaregistrovať tu

Prihláste sa v prípade, že ste predplatiteľ portálu formou vyplnenia registračného formuláru.

Registrácia je záväzná!

Zoznam webinárov otázok a odpovedí a registračný formulár nájdete TU.

PRAKTICKÉ INFORMÁCIE
Najbližšia daňová povinnosť
30.4.2024 - Odvody

Ďalšie povinnosti pre tento deň...
Kurzy mien 26.4.2024
1 EUR1,07 USD (-0)
1 EUR0,86 GBP (-0)
1 EUR4,32 PLN (+0,01)
1 EUR25,16 CZK (+0,02)
Ďalšie meny
Sadzby NBS
Platné od 20.9.2023
Jednodňové refinančné operácie 4,75 %
Hlavné refinančné operácie 4,50 %
Jednodňové sterilizačné operácie 4,00 %
viac
Cestovné náhrady

Stravné v SR od 1.10.2023

Opatrenie č. 368/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín

7,80 €

12 - 18 hodín

11,60 €

nad 18 hodín

17,40 €

Stravné v SR od 1.6.2023

Opatrenie č. 171/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín 7,30 €
12 - 18 hodín 10,90 €
nad 18 hodín 16,40 €

 

ostatné
EDITOVATEĽNÉ TLAČIVÁ
VESTNÍKY MINISTERSTIEV
PREDPOVEĎ POČASIA