dnes je 27.4.2024

Praktické informácie - Vestník verejného obstarávania
2022
PoUtStŠtPiSoNe
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
252627282930 
<marec  máj>
HLAVIČKA FORMULÁRA
Evidenčné číslo (značka) oznámenia: sp.č. 1811/2022
Výber typu výzvy
Výzva na predkladanie ponúk pre zákazky s nízkou hodnotou
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
NÁZOV A ADRESY
Mesto Kolárovo
Vnútroštátne identifikačné číslo: 00306517
Kostolné námestie 1, 94603 Kolárovo

Slovensko
Kontaktná osoba: Mesto Kolárovo
Telefón: +421 357900914 Fax: +421 35357900933
Email: skolske@kolarovo.sk
Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://kolarovo.sk
KOMUNIKÁCIA
Súťažné dokumenty sú dostupné priamo a úplne bez obmedzení či poplatkov
Zadajte adresu (URL): http://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-zakaziek/detail/dokumenty/438888
Ďalšie informácie možno získať na adrese
vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
ODDIEL II: PREDMET ZÁKAZKY
ROZSAH OBSTARÁVANIA
Názov
Referenčné číslo:
Hlavný kód CPV
37535200-9
Druh zákazky
Stručný opis
Hlavný kód CPV: 37535200 - 9 Zariadenie ihrísk, 43325000 -7 Zariadenie pre parky a ihriská, 37535210-2 ihriskové hojdačky, 37535240-1 ihriskové šmýkačky, Vedľajší predmet: 45236210 - 5 Stavebné práce na stavbe plôch pre detské ihriská. Predmetom zákazky je dodávka vrátane dopravy, montáže, osadenia hracích prvkov, vybudovanie dopadovej plochy podľa potreby, stavebných prác pre inštaláciu prvkov detského ihriska na predmet zákazky, v rozsahu podľa opisu prvkov ihriska v rámci tohto bodu výzvy. Podmienkou uzatvorenia zmluvy s víťazom verejného obstarávania je odovzdanie projektovej dokumentácie pre vydanie stavebného povolenia odsúhlasenej príslušnými dotknutými orgánmi. Miesto dodania podľa predchádzajúceho bodu: na vyhradenej ploche na parcele č.1233/12, k.ú. Kolárovo, na adrese: ul.Školskej , 94603 Kolárovo. Obhliadka miesta realizácie predmetu zákazky: Obhliadka miesta dodania zákazky nie je povinná ale verejný obstarávateľ odporúča záujemcom vykonať obhliadku miesta realizácie predmetu zákazky, aby si sami overili a získali potrebné informácie, nevyhnutné na príprava spracovanie ponuky. Termín obhliadky je možné dohodnúť u kontaktnej osoby (viď. bod. č. 1 výzvy) v čase úradných hodín verejného obstarávateľa. Výdavky spojené s obhliadkou miesta realizácie predmetu zákazky idú na ťarchu záujemcu. Technické požiadavky kladené na detské ihrisko musia spĺňať nasledujúce kritéria : 1.Certifikované detské prvky podľa normy STN EN 1176 Zariadenia a povrchy detských ihrísk, 2.Dopadové plochy podľa normy STN EN 1177 Povrch ihriska tlmiaci náraz, určenie kritickej výšky pádu použitie pružných materiálov, alebo praného riečneho štrku, 3.Vybavenie detského ihriska zostava prvkov podľa vlastnej štúdie, bezúdržbová, vyrobené napríklad z plastu a galvanizovaných oceľových alebo hliníkových profilov, upravených práškovaním alebo elexovaním. Verejný obstarávateľ odporúča dodať: pružinovú hojdačku a kombinovanú preliezku : viď. tabuľku v súťažných podkladoch. Zhotoviteľ vyberie prvky podľa reálnych cenových možnosti, za podmienok zabezpečenia rozmanitosti hracích prvkov podľa vekových kategórií pre deti vo vekovej kategórii detí od 2 až 11 rokov. Záruka a záručný servis: Verejný obstarávateľ požaduje záruku v trvaní min. 24 mesiacov na dodané prvky, na prvky ihriska, na ktoré dáva výrobca dlhšiu záručnú lehotu, platí táto dlhšia lehota, pri stavebných prácach 60 mes. a vykoná jednu ročnú prehliadku prvkov zdarma. Lehota na dodanie alebo dokončenie predmetu zákazky: do 14.sept.2022. Komplexnosť dodávky: Predmet zákazky nie je rozdelený na časti. Uchádzač musí predložiť ponuku na celý predmet zákazky. Uchádzačom sa nepovoľuje predložiť variantné riešenie vo vzťahu k požadovanému predmetu zákazky. Ak súčasťou ponuky bude aj variantné riešenie, variantné riešenie nebude zaradené do vyhodnotenia a bude sa naň hľadieť, akoby nebolo predložené.
Celková predpokladaná hodnota
Hodnota bez DPH: 10 021,10
bez DPH
OPIS
ODDIEL III: OSOBNÉ POSTAVENIE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
PODMIENKY ÚČASTI
Osobné postavenie vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do živnostenských alebo obchodných registrov
Zoznam a krátky opis podmienok: Podmienky účasti uchádzačov Môže sa zúčastniť a byť úspešný len ten, kto spĺňa tieto podmienky účasti týkajúce sa osobného postavenia: a) Verejný obstarávateľ nesmie uzavrieť zmluvu s uchádzačom, ktorý nespĺňa podmienky účasti podľa § 32 ods. 1 písm. e) a f) ZVO (zákona o verejnom obstarávaní) alebo ak u neho existuje dôvod na vylúčenie podľa § 40 ods. 6 písm. f) zákona o verejnom obstarávaní. Ustanovenie § 11 zákona o verejnom obstarávaní týmto nie je dotknuté. b) Nemá uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní potvrdený konečným rozhodnutím v Slovenskej republike alebo v štáte sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu. Túto podmienku účasti uchádzač nepreukazuje, ale v prípade, ak verejný obstarávateľ zistí, že uchádzač má uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní potvrdený konečným rozhodnutím v Slovenskej republike alebo v štáte sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu, bude vylúčený. c) Úrad vedie zoznam hospodárskych subjektov, ktorí preukázali splnenie podmienok účasti osobného postavenia podľa § 32 ods. 1 písm. a) až f) a ods. 2, 4 a 5 zákona č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov a ktorí o zapísanie do zoznamu hospodárskych subjektov požiadali. Hospodársky subjekt vo verejnom obstarávaní môže preukázať splnenie podmienok účasti osobného postavenia podľa prvej vety zápisom do zoznamu hospodárskych subjektov. d) Verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa zákona č. 343/2015 Z. z §10 odsek 4 môže obmedziť záujemcovi, uchádzačovi alebo skupine dodávateľov účasť vo verejnom obstarávaní, najmä ich vylúčiť alebo vylúčiť ich ponuku, ak má tento záujemca, uchádzač alebo člen skupiny dodávateľov sídlo v treťom štáte, s ktorým nemá SR alebo EÚ uzavretú medzinárodnú zmluvu zaručujúcu rovnaký a účinný prístup k verejnému obstarávaniu v tomto treťom štáte pre hospodárske subjekty so sídlom v Slovenskej republike.
Ekonomické a finančné postavenie
Zoznam a krátky opis podmienok: Cena diela musí byť stanovená pre predmet zákazky vo formáte: ako cena celkom bez DPH, výška a sadzba DPH a cena celkom vrátane DPH Cena musí zahŕňať všetky náklady uchádzača súvisiace s výkonom danej činnosti. Pokiaľ uchádzač nie je platcom DPH, tak na túto skutočnosť v ponuke upozorní a jeho cenová ponuka sa považuje za výslednú cenu bez ohľadu na to, či medzičasom bude platiteľom DPH. Predmet zákazky bude financovaný z prostriedkov verejného obstarávateľa. Verejný obstarávateľ neposkytuje zálohy ani preddavky na plnenie predmetu zákazky. Predmet zákazky bude hradený bezhotovostnou platbou z bankového účtu objednávateľa na základe objednávky zo strany verejného obstarávateľa a predloženej faktúry a dodacieho listu dodávateľa.
Technická a odborná spôsobilosť
Informácie o vyhradených zákazkách
PODMIENKY TÝKAJÚCE SA ZÁKAZKY
Podmienky vykonania zákazky
Informácie o pracovníkoch zodpovedných za vykonanie zákazky
ODDIEL IV: POSTUP
Informácie o elektronickej aukcii
ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
Lehota na predkladanie ponúk
Dátum a čas: 2022-04-28T12:00:00
Jazyk (jazyky), v ktorom (ktorých) možno predkladať ponuky alebo žiadosti o účasť
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
Podmienkou účasti na tomto verejnom obstarávaní je, aby ponuka obsahovala nasledovné doklady a údaje: 1.Identifikačné údaje uchádzača: (meno a sídlo/bydlisko uchádzača, IČO, DIČ, telefón, e-mail, bankové spojenie, č. účtu a pod.) s uvedením predmetu zákazky na ktorú sa ponuka predkladá 2.Vyhlásenie uchádzača, že predložené údaje a doklady sú pravdivé, kompletné, vyhlásenie uchádzača o súhlase s podmienkami súťaže a o konflikte záujmov 3.Návrh uchádzača na plnenie kritérií na vyhodnotenie ponúk 4.Vyplnený a podpísaný návrh obchodných podmienok Doklady uvedené v bode 14 písm. b) ods. 1 až 5 v prípade, keď podpisuje splnomocnená osoba, je potrebné predložiť plnú moc: originál s overenými podpismi, alebo overenú fotokópiu originálu s overenými podpismi. Poverenie podľa závislosti jeho rozsahu u víťaza verejného obstarávania môže byť použité aj pri podpísaní zmluvy. 5.Doklad o oprávnení dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce alebo poskytovať službu, ktorý zodpovedá predmetu zákazky: a)ak uchádzač nie je evidovaný na portáli oversi.sk - za účelom preukázania tejto podmienky sa vyžaduje predloženie fotokópie dokladu o oprávnení dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce alebo poskytovať službu, ktorý zodpovedá predmetu zákazky. U právnických osôb napr. výpis z obchodného registra, u fyzických osôb napr. výpis zo živnostenského registra. b)Ak uchádzač je evidovaný na portáli oversi.sk uchádzač alebo záujemca nie je povinný predkladať doklad o oprávnení dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce alebo poskytovať službu, ktorý zodpovedá predmetu zákazky. Neplatí to však v prípade, ak uchádzač nemá sídlo alebo miesto podnikania v Slovenskej republike. V prípade, ak by uchádzač, ktorý nemá sídlo alebo miesto podnikania v Slovenskej republike nepredložil doklad o oprávnení poskytovať služby, dodávať tovary alebo uskutočňovať stavebné práce, ktoré sú predmetom obstarávania, alebo ak verejný obstarávateľ zistí v informačných systémoch ( v zmysle zákona č. 177/2018 Z.z. Zákon o byrokracii), že uchádzač nie je oprávnený realizovať predmet zákazky, bude zo zákazky vylúčený. 6.Vyhlásenie o zhode, katalógový list s popisom jednotlivých produktov spolu s ich technickou špecifikáciou tak, aby sa dal posúdiť súlad požadovaných minimálnych technických podmienok uvedených vo výzve. 7.Uchádzač môže na splnenie podmienok účasti využiť kapacity inej osoby, prostredníctvom ktorej bude daný predmet zákazky vykonávať. Uchádzač pri využití inej osoby predloží čestné vyhlásenie inej osoby, že uchádzač je oprávnený využívať jej kapacity po celý čas plnenia zákazky. Iná osoba zároveň nemôže byť uchádzačom v tomto postupe. Komunikácia medzi verejným obstarávateľom a záujemcami/uchádzačmi a predloženie ponuky sa uskutočňuje v elektronickej podobe prostredníctvom systému Informačný systém Elektronického verejného obstarávania (ďalej len systém EVO). Uchádzač predkladá ponuku v elektronickej podobe do systému na webovej adrese https://www.uvo.gov.sk/ v lehote na predkladanie ponúk podľa požiadaviek uvedených v týchto súťažných podkladoch. Po uplynutí lehoty na predkladanie ponúk nie je možné predložené ponuky odvolať. Ponuky po predložení nemožno meniť ani dopĺňať. Verejný obstarávateľ vyhodnotí ponuky uchádzača a vylúči ponuky, ktoré nespĺňajú podmienky, požiadavky, pokyny a predmet zákazky uvedené v tejto Výzve. Typ zmluvy: s úspešným uchádzačom bude uzatvorená zmluva o vykonaní diela Lehota na viazanosti ponúk: do 31.12.2022 Otváranie ponúk bude neverejné. Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo neprijať ani jednu ponuku z predložených ponúk. Verejný obstarávateľ neprijíma ponuky aj v prípade, že predložené ponuky nebudú výhodné pre verejného obstarávateľa, alebo ak všetky ponuky prekročia výšku finančných prostriedkov, ktorý má verejný obstarávateľ na tento účel vyčlenené, alebo ani jedna z predložených ponúk nebude zodpovedať požiadavkám stanoveným v tejto výzve, alebo sú v rozpore s platnými právnymi normami.
DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA
2022-04-12T00:00:00


Podcasty pre zákazníkov tohto portálu

Plán obnovy očami Lívie Vašákovej

Plán obnovy je v ostatnom období jednou z veľmi diskutovaných tém. Ako ho možno podnikateľmi reálne využívať? Čo znamená pre orgány verejnej...

Verejné obstarávanie v roku 2024

Oblasť verejného obstarávania si vyžaduje osobitnú pozornosť. Od 31.3.2024 nastávajú ďalšie zmeny v problematike verejného obstarávania. Aké...

Webináre formou otázok a odpovedí pre zákazníkov tohto portálu

Posledné novely zákona o verejnom obstarávaní

Lektor: Mgr. Ľubomír Kubička

Dátum: 29.4.2024

Čas konania: 14:00 - 15:00

Na tento webinár sa môžete zaregistrovať tu

Zmeny v zákone o verejnom obstarávaní

Lektor: JUDr. Marek Šmid, LLB.

Dátum: 14.6.2024

Čas konania: 11:00 - 12:00

Na tento webinár sa môžete zaregistrovať tu

Prihláste sa v prípade, že ste predplatiteľ portálu formou vyplnenia registračného formuláru.

Registrácia je záväzná!

Zoznam webinárov otázok a odpovedí a registračný formulár nájdete TU.

PRAKTICKÉ INFORMÁCIE
Najbližšia daňová povinnosť
30.4.2024 - Odvody

Ďalšie povinnosti pre tento deň...
Kurzy mien 26.4.2024
1 EUR1,07 USD (-0)
1 EUR0,86 GBP (-0)
1 EUR4,32 PLN (+0,01)
1 EUR25,16 CZK (+0,02)
Ďalšie meny
Sadzby NBS
Platné od 20.9.2023
Jednodňové refinančné operácie 4,75 %
Hlavné refinančné operácie 4,50 %
Jednodňové sterilizačné operácie 4,00 %
viac
Cestovné náhrady

Stravné v SR od 1.10.2023

Opatrenie č. 368/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín

7,80 €

12 - 18 hodín

11,60 €

nad 18 hodín

17,40 €

Stravné v SR od 1.6.2023

Opatrenie č. 171/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín 7,30 €
12 - 18 hodín 10,90 €
nad 18 hodín 16,40 €

 

ostatné
EDITOVATEĽNÉ TLAČIVÁ
VESTNÍKY MINISTERSTIEV
PREDPOVEĎ POČASIA