dnes je 28.4.2024

Praktické informácie - Vestník verejného obstarávania
2022
PoUtStŠtPiSoNe
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
252627282930 
<marec  máj>
HLAVIČKA FORMULÁRA
Evidenčné číslo (značka) oznámenia: 40/2022/VO/La
Toto oznámenie upravuje: Smernica 2014/24/EÚ
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
NÁZOV A ADRESY
Národný ústav srdcových a cievnych chorôb, a.s.
Vnútroštátne identifikačné číslo: 35971126
Pod Krásnou hôrkou 1 Array, 83348 Bratislava - mestská časť Nové Mesto

Slovensko
Kontaktná osoba: Národný ústav srdcových a cievnych chorôb, a.s.
Telefón: +421 232321829
Email: elena.lukacova@nusch.sk
SPOLOČNÉ VEREJNÉ OBSTARÁVANIE
KOMUNIKÁCIA
Súťažné dokumenty sú dostupné priamo a úplne bez obmedzení či poplatkov
Zadajte adresu (URL): http://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-zakaziek/detail/dokumenty/437719
Ďalšie informácie
Ďalšie informácie možno získať na: vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
ODDIEL II: PREDMET
ROZSAH VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA
Názov:
Referenčné číslo: 30_03_2022_VO
Hlavný kód CPV
90911200-8
Druh zákazky
Stručný opis:
Predmetom zákazky sú komplexné upratovacie , čistiace a dezinfekčné služby vnútorných priestorov - ambulancie, lôžkové oddelenia, , kancelárie, sociálne zariadenia, chodby, schodiská, umývanie okien, tepovanie kobercov , vrátane zabezpečenia čistiacich a dezinfekčných prostriedkov, ručných pomôcok a mechanizmov potrebných na kvalitné vykonávanie týchto služieb, v rozsahu a časových intervaloch uvedených v prílohách k súťažným podkladom Harmonogramy upratovania. Súčasťou služby je aj separovanie a odnesenie odpadu na uskladnenie, zabezpečenie celoročnej údržby spevnených plôch, parkovísk, komunikácií a chodníkov v areáli NÚSCH, a.s.Podrobný opis predmetu zákazky je uvedený v časti B.2 súťažných podkladov Opis predmetu zákazky a v prílohách k súťažným podkladom Harmonogramy upratovania.
Celková odhadovaná hodnota
Hodnota bez DPH: 3 294 000,00
bez DPH
Informácie o častiach
OPIS
Dodatočné kódy CPV
90921000-9

90524000-6

90911300-9

90620000-9


90611000-3

90630000-2


90612000-0

Miesto vykonania
Kód NUTS:
SK01:
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
Národný ústav srdcových a cievnych chorôb, a.s. Pod Krásnou hôrkou 1, 833 48 Bratislava.
Opis obstarávania:
Komplexné upratovacie , čistiace a dezinfekčné služby vnútorných priestorov - ambulancie, lôžkové oddelenia, , kancelárie, sociálne zariadenia, chodby, schodiská, umývanie okien, tepovanie kobercov , vrátane zabezpečenia čistiacich a dezinfekčných prostriedkov, ručných pomôcok a mechanizmov potrebných na kvalitné vykonávanie týchto služieb, v rozsahu a časových intervaloch uvedených v prílohách k súťažným podkladom Harmonogramy upratovania. Súčasťou služby je aj separovanie a odnesenie odpadu na uskladnenie, zabezpečenie celoročnej údržby spevnených plôch, parkovísk, komunikácií a chodníkov v areáli NÚSCH, a.s.Podrobný opis predmetu zákazky je uvedený v časti B.2 súťažných podkladov Opis predmetu zákazky a v prílohách k súťažným podkladom Harmonogramy upratovania. Stručný opis predmetu zákazky : Predmetom zákazky sú komplexné upratovacie , čistiace a dezinfekčné služby vnútorných priestorov - ambulancie, lôžkové oddelenia, , kancelárie, sociálne zariadenia, chodby, schodiská, umývanie okien, tepovanie kobercov , vrátane zabezpečenia čistiacich a dezinfekčných prostriedkov, ručných pomôcok a mechanizmov potrebných na kvalitné vykonávanie týchto služieb, v rozsahu a časových intervaloch uvedených v prílohách k súťažným podkladom Harmonogramy upratovania. Súčasťou služby je aj separovanie a odnesenie odpadu na uskladnenie, zabezpečenie celoročnej údržby spevnených plôch, parkovísk, komunikácií a chodníkov v areáli NÚSCH, a.s. Podlahová plocha čistenia a upratovania vnútorných priestorov : 32 622,39 m2 z toho : hlavná budova NÚSCH 21 209,23 m2 budova Diagnostického centra 4 591,76 m2 Pavilón Detského kardiocentra 6 821,40 m2 Upratovacia plocha vonkajších priestorov : 16 496,00 m2 z toho : spevnené plochy a komunikácie 5 471,00 m2 parkovací dom 5 079,00 m2 parkoviská 5 946,00 m2 Celková plocha upratovania vnútorných a vonkajších priestorov : 49 118,39 m2 Podrobný opis predmetu zákazky je uvedený v časti B.2 súťažných podkladov Opis predmetu zákazky a v prílohách k súťažným podkladom Harmonogramy upratovania.
Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Nižšie uvedené kritéria
Náklady/Cena: Cena
Odhadovaná hodnota
3 294 000,00:bez DPH:
Dĺžka trvania zákazky, rámcovej dohody alebo dynamického nákupného systému
Obdobie: v mesiacoch (od zadania zákazky)
36:
Informácie o obnovenom obstarávaní
Toto obstarávanie môže byť obnovené: Nie
Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty: Nie
Informácie o opciách
Opcie: Nie
Informácie o elektronických katalógoch
INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Nie
Doplňujúce informácie:

ODDIEL III: PRÁVNE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
PODMIENKY ÚČASTI
Vhodnosť vykonávať profesionálnu činnosť vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do živnostenských alebo obchodných registrov
Zoznam a krátky opis podmienok: Zoznam a krátky opis podmienok: 1.1 Verejného obstarávania sa môže zúčastniť len ten, kto spĺňa tieto podmienky účasti týkajúce sa osobného postavenia podľa § 32 ods. 1: a)nebol on, ani jeho štatutárny orgán, ani člen štatutárneho orgánu, ani člen dozorného orgánu, ani prokurista právoplatne odsúdený za trestný čin korupcie, trestný čin poškodzovania finančných záujmov Európskych spoločenstiev, trestný čin legalizácie príjmu z trestnej činnosti, trestný čin založenia, zosnovania a podporovania zločineckej skupiny, trestný čin založenia, zosnovania alebo podporovania teroristickej skupiny, trestný čin terorizmu a niektorých foriem účasti na terorizme, trestný čin obchodovania s ľuďmi, trestný čin, ktorého skutková podstata súvisí s podnikaním alebo trestný čin machinácie pri verejnom obstarávaní a verejnej dražbe, V súvislosti s nadobudnutím účinnosti zákona č. 91/2016 Z. z. o trestnej zodpovednosti právnických osôb a o zmene a doplnení niektorých zákonov od 01.07.2016, uchádzač - hospodársky subjekt so statusom právnickej osoby na účely preukázania osobného postavenia podľa § 32 ods. 1 písm. a) zákona o verejnom obstarávaní je povinný predložiť aj výpis z registra trestov za právnickú osobu, ktorý vydáva Generálna prokuratúra SR, nie starší ako tri mesiace, ak nemá doklad zapísaný v Zozname hospodárskych subjektov b) nemá evidované nedoplatky na poistnom na sociálne poistenie a zdravotná poisťovňa neeviduje voči nemu pohľadávky po splatnosti v Slovenskej republike a v štáte sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu c) nemá evidované daňové nedoplatky voči daňovému úradu a colnému úradu v Slovenskej republike a v štáte sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu, d) nebol na jeho majetok vyhlásený konkurz, nie je v reštrukturalizácii, nie je v likvidácii, ani nebolo proti nemu zastavené konkurzné konanie pre nedostatok majetku alebo zrušený konkurz pre nedostatok majetku, e) je oprávnený dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce alebo poskytovať službu, f) nemá uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní potvrdený konečným rozhodnutím v Slovenskej republike a v štáte sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu, 1.1.1 Uchádzač preukáže splnenie podmienok účasti týkajúcich sa osobného postavenia podľa § 32 ods. 2, resp. ods. 4, 5 predložením originálnych dokladov alebo úradne osvedčených kópií dokladov, resp. podľa § 152 zákona o verejnom obstarávaní : a) písm. a) doloženým výpisom z registra trestov nie starším ako tri mesiace, b) písm. b) doloženým potvrdením zdravotnej poisťovne a Sociálnej poisťovne nie starším ako tri mesiace, c) písm. c) doloženým potvrdením miestne príslušného daňového úradu a miestne príslušného colného úradu nie starším ako tri mesiace, d) písm. d) doloženým potvrdením príslušného súdu nie starším ako tri mesiace e) písm. e) doloženým dokladom o oprávnení dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce alebo poskytovať službu, ktorý zodpovedá predmetu zákazky, f) písm. f) doloženým čestným vyhlásením. U p o z o r n e n i e : V zmysle Všeobecného metodického usmernenia č. 11/2019 k preukazovaniu novelizovanej podmienky účasti týkajúcej sa osobného postavenia podľa § 32 ods. 1 písm. b) a c) zákona o verejnom obstarávaní v prípade, ak hospodársky subjekt zapísaný v Zozname hospodárskych subjektov podľa zákona o verejnom obstarávaní v znení účinnom do 1.12.2019 nebude mať v čase preverovania splnenia podmienky účasti podľa § 32 ods. 1 písm. b) a c) zákona o verejnom obstarávaní vykonanú predmetnú aktualizáciu v Zozname hospodárskych subjektov, verejný obstarávateľ z dôvodu, že nemá oprávnenie získavať údaje z informačných systémov verejnej správy, požaduje predloženie príslušného dokladu od uchádzača zapísaného v Zozname hospodárskych subjektov. Vzhľadom na povolený počet znakov v tomto oddieli - kompletne uvedené v súťažných podkladoch - Časť A.2-Podmienky účasti uchádzačov.
Ekonomické a finančné postavenie
Technická a odborná spôsobilosť
Informácie o vyhradených zákazkách
PODMIENKY TÝKAJÚCE SA ZÁKAZKY
Podmienky vykonania zákazky:
1) Verejný obstarávateľ požaduje vykonať obhliadku miesta poskytnutia služby. Záujemcovia o vykonanie obhliadky miesta poskytnutia služby si individuálny termín obhliadky môžu dohodnúť u pána Rudolfa Danieloviča, prostredníctvom elektronickej pošty na e-mailovej adrese : rudolf.danielovic@nusch.sk. 2) Verejný obstarávateľ vyžaduje od uchádzačov v zmysle § 46 zákona o verejnom obstarávaní pre zabezpečenie viazanosti ich ponuky zábezpeku vo výške 55 000,00 euro ( slovom : päťdesiatpäťtisíc euro ). Podrobne uvedené v súťažných podkladoch.
Informácie o pracovníkoch zodpovedných za vykonanie zákazky
ODDIEL IV: POSTUP
DRUH POSTUPU
Druh postupu
Informácie o rámcovej dohode alebo dynamickom nákupnom systéme
Informácie o elektronickej aukcii
Dodatočné informácie o elektronickej aukcii: Elektronická aukcia bude prebiehať prostredníctvom elektronického informačného systému EVO a jeho programového vybavenia pre evoAukciu. Podrobné informácie o konaní elektronickej aukcie sú uvedené v súťažných podkladoch - časť B.4 - Informácie o použití elektronickej aukcie.
Informácia o dohode o vládnom obstarávaní (GPA)
Na toto obstarávanie sa vzťahuje dohoda o vládnom obstarávaní: Áno
ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
Predchádzajúce uverejnenie týkajúce sa tohto obstarávacieho konania
Číslo oznámenia v Ú. v. EÚ:
Lehota na predkladanie ponúk alebo žiadostí o účasť
Dátum a čas: 2022-05-12T09:00:00
Jazyk (jazyky), v ktorom (ktorých) možno predkladať ponuky alebo žiadosti o účasť
Minimálna lehota, počas ktorej sú ponuky uchádzačov viazané
Ponuka musí byť platná do
Ponuka musí platiť do: 2022-12-30T00:00:00
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
INFORMÁCIE O OPAKOVANÍ OBSTARÁVANIA
INFORMÁCIE O ELEKTRONICKOM RIADENÍ PRÁCE
DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE:
Vyhlásenie verejného obstarávateľa podľa úpravy ustanovenia § 28, ods. 1 a ods. 2 zákona č. 343/2015 Z.z. o verejnom obstarávaní v znení neskorších predpisov : Zákazka nie je rozdelená na časti. Jedná sa o ucelený funkčný celok, ktorého časti vo vzájomnej súvislosti objektívne tvoria jednotný celok ekonomickej a funkčnej kontinuity. Verejný obstarávateľ na základe ustanovenia § 28 ods. 1 a ods. 2 zákona o verejnom obstarávaní rozhodol zadať predmet zákazky Upratovanie vnútorných priestorov, údržba spevnených plôch, parkovísk, komunikácií a chodníkov v areáli Národného ústavu srdcových a cievnych chorôb, a.s. , ako jeden celok jednému dodávateľovi špecializovanému na komoditu upratovacích služieb pre zdravotnícke zariadenia vrátane upratovania (údržby) vonkajších priestorov. Vhodnosť nerozdelenia zákazky na časti, verejný obstarávateľ odôvodňuje nasledovne: s poukazom na vymedzený predmet zákazky nejde o zjavne nesúvislé plnenie dodávok služieb, ktoré by z hľadiska jeho zadania v celku obmedzovali hospodársku súťaž. V rámci prieskumu trhu v oblasti upratovacích služieb porovnateľného druhu v aktuálnom období, na relevantnom trhu bežne pôsobia malé a stredné podniky, ktoré poskytujú upratovacie služby vnútorných aj vonkajších (priľahlých) priestorov súbežne; predmet zákazky je verejným obstarávateľom vymedzený tak, aby spĺňal základný účel efektívnosti a rentability nákladov vynaložených z verejných zdrojov, ktoré sú pre verejného obstarávateľa prioritným a nosným zdrojom jeho príjmov; pri zadávaní predmetu zákazky (ako celku) postupuje verejný obstarávateľ na základe vlastných dlhoročných skúseností, v zmysle ktorých je ekonomicky preukázateľné, že rozdelenie zákazky na dva funkčné celky by bolo pre neho nehospodárne a z aspektu efektivity by boli jeho prevádzkové náklady vyššie, ako pri prevádzke jedného technického riešenia ako celku. Vzhľadom na podmienky účasti, kritéria na vyhodnotenie ponúk a špecifikáciu predmetu zákazky, toto verejné obstarávanie nie je ani zelené, ani obstarávanie inovácií a nie je ani zamerané na sociálne aspekty.
POSTUPY PRESKÚMANIA
Orgán zodpovedný za preskúmanie
Úrad pre verejné obstarávanie
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98, 82005 Bratislava

Slovensko
Kontaktná osoba: Úrad pre verejné obstarávanie
Telefón: +421 250264176 Fax: +421 250264219 Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.uvo.gov.sk
Postup preskúmania
Presné informácie o termínoch na postup preskúmania: V lehotách v súlade so zákonom č. 343/2015 Z.z.
Útvar, od ktorého možno získať informácie o postupe preskúmania
Úrad pre verejné obstarávanie
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98, 82005 Bratislava

Slovensko
Kontaktná osoba: Úrad pre verejné obstarávanie
Telefón: +421 250264176 Fax: +421 250264219 Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.uvo.gov.sk
DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA:
2022-04-07T00:00:00


Podcasty pre zákazníkov tohto portálu

Plán obnovy očami Lívie Vašákovej

Plán obnovy je v ostatnom období jednou z veľmi diskutovaných tém. Ako ho možno podnikateľmi reálne využívať? Čo znamená pre orgány verejnej...

Verejné obstarávanie v roku 2024

Oblasť verejného obstarávania si vyžaduje osobitnú pozornosť. Od 31.3.2024 nastávajú ďalšie zmeny v problematike verejného obstarávania. Aké...

Webináre formou otázok a odpovedí pre zákazníkov tohto portálu

Posledné novely zákona o verejnom obstarávaní

Lektor: Mgr. Ľubomír Kubička

Dátum: 29.4.2024

Čas konania: 14:00 - 15:00

Na tento webinár sa môžete zaregistrovať tu

Zmeny v zákone o verejnom obstarávaní

Lektor: JUDr. Marek Šmid, LLB.

Dátum: 14.6.2024

Čas konania: 11:00 - 12:00

Na tento webinár sa môžete zaregistrovať tu

Prihláste sa v prípade, že ste predplatiteľ portálu formou vyplnenia registračného formuláru.

Registrácia je záväzná!

Zoznam webinárov otázok a odpovedí a registračný formulár nájdete TU.

PRAKTICKÉ INFORMÁCIE
Najbližšia daňová povinnosť
30.4.2024 - Odvody

Ďalšie povinnosti pre tento deň...
Kurzy mien 26.4.2024
1 EUR1,07 USD (-0)
1 EUR0,86 GBP (-0)
1 EUR4,32 PLN (+0,01)
1 EUR25,16 CZK (+0,02)
Ďalšie meny
Sadzby NBS
Platné od 20.9.2023
Jednodňové refinančné operácie 4,75 %
Hlavné refinančné operácie 4,50 %
Jednodňové sterilizačné operácie 4,00 %
viac
Cestovné náhrady

Stravné v SR od 1.10.2023

Opatrenie č. 368/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín

7,80 €

12 - 18 hodín

11,60 €

nad 18 hodín

17,40 €

Stravné v SR od 1.6.2023

Opatrenie č. 171/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín 7,30 €
12 - 18 hodín 10,90 €
nad 18 hodín 16,40 €

 

ostatné
EDITOVATEĽNÉ TLAČIVÁ
VESTNÍKY MINISTERSTIEV
PREDPOVEĎ POČASIA