dnes je 28.4.2024

Praktické informácie - Vestník verejného obstarávania
2022
PoUtStŠtPiSoNe
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
252627282930 
<marec  máj>
HLAVIČKA FORMULÁRA
Evidenčné číslo (značka) oznámenia: 1
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ/OBSTARÁVATEĽ
NÁZOV A ADRESY
Trnavská arcidiecézna charita
Vnútroštátne identifikačné číslo: 35602619
Hlavná 43, 91701 Trnava

Slovensko
Kontaktná osoba: Trnavská arcidiecézna charita
Telefón: +421 335511396
Email: riaditel@charitatt.sk
Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.charitatt.sk
ODDIEL II: PREDMET
ROZSAH OBSTARÁVANIA
Názov
Referenčné číslo:
Hlavný kód CPV
45215221-2
Druh zmluvy
OPIS
Názov
Stavebné práce pre projektu Centrum pomoci človeku Trnava Zmluva o dielo č 1/2021
Časť č.: 1
Dodatočné kódy CPV

Miesto vykonania
Hlavné miesto dodania alebo plnenia: Hlavná ulica 43, Trnava (súpisné číslo stavby 969, na pozemkoch parcelné čísla: 652,653, 722, 723, 724).
Opis verejného obstarávania v čase uzatvorenia zmluvy
Predmetom obstarávania boli stavebné práce na stavbe Centrum pomoci človeka Trnava, ktorá je financovaná zo štrukturálnych fondov, operačného programu IROP a zdrojov verejného obstarávateľa. Dielo pozostáva z realizácie stavebných prác na stavebných objektoch: SO 01 Centrum pomoci človeku, SO 02 Spevnené plochy a oplotenia, SO 03 Demolácia jestvujúcich objektov. Stavebné práce sú realizované aj na ploche národnej kultúrnej pamiatky "špitál a kostol", pamiatkového objektu "špitál", ktorý je evidovaný v Ústrednom zozname pamiatkového fondu SR pod číslom 1067/1, parc. č. 722 v katastrálnom území Trnava.
Dĺžka trvania zákazky alebo rámcovej dohody
v mesiacoch (od zadania zákazky)
Trvanie v mesiacoch: 18
Informácie o fondoch Európskej únie
Číslo projektu alebo referenčné číslo: 302021X018
ODDIEL V: PRIDELENIE ZÁKAZKY
Zákazka č.: č.15489-WIP, vestník VO č. 67/2021 dňa 15.03.2021
Časť č.: 1
Názov: Stavebné práce pre projekt Centrum pomoci človeku Trnava
PRIDELENIE ZÁKAZKY
Dátum uzatvorenia zmluvy
2021-06-14T00:00:00
Informácie o ponukách
Zákazka bola pridelená skupine hospodárskych subjektov: Nie
Ďalší dodávatelia
Informácie o hodnote zákazky/časti (bez DPH)
Celková hodnota obstarávania: 969 000,00
bez DPH
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
POSTUPY PRESKÚMANIA
Orgán zodpovedný za preskúmanie
Úrad pre verejné obstarávanie
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98, 82005 Bratislava

Slovensko
Kontaktná osoba: Úrad pre verejné obstarávanie
Telefón: +421 250264176 Fax: +421 250264219 Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.uvo.gov.sk
Postup preskúmania
Útvar, od ktorého možno získať informácie o postupe preskúmania
Úrad pre verejné obstarávanie
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98, 82005 Bratislava

Slovensko
Kontaktná osoba: Úrad pre verejné obstarávanie
Telefón: +421 250264176 Fax: +421 250264219 Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.uvo.gov.sk
DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA
2022-04-12T00:00:00
ODDIEL VII: ÚPRAVY V ZAKÁZKE
OPIS VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA PO ÚPRAVÁCH
Hlavný kód CPV
45215221-2
Dodatočné kódy CPV
45000000-7

Miesto vykonania
Hlavné miesto dodania alebo plnenia: Hlavná ulica 43, Trnava (súpisné číslo stavby 969, na pozemkoch parcelné čísla: 652,653, 722, 723, 724).
Opis obstarávania
Predmetom obstarávania boli stavebné práce na stavbe Centrum pomoci človeka Trnava, ktorá je financovaná zo štrukturálnych fondov, operačného programu IROP a zdrojov verejného obstarávateľa. Dielo pozostáva z realizácie stavebných prác na stavebných objektoch: SO 01 Centrum pomoci človeku, SO 02 Spevnené plochy a oplotenia, SO 03 Demolácia jestvujúcich objektov. Stavebné práce sú realizované aj na ploche národnej kultúrnej pamiatky "špitál a kostol", pamiatkového objektu "špitál", ktorý je evidovaný v Ústrednom zozname pamiatkového fondu SR pod číslom 1067/1, parc. č. 722 v katastrálnom území Trnava.
Dĺžka trvania zákazky alebo rámcovej dohody
Obdobie: v mesiacoch (od zadania zákazky)
Trvanie v mesiacoch: 18
Informácie o hodnote zákazky/časti (bez DPH)
Celková hodnota zákazky/časti: 1 022 370,29
bez DPH
Zákazka bola pridelená skupine hospodárskych subjektov: Nie
Ďalší dodávatelia
INFORMÁCIE O ÚPRAVÁCH
Opis úprav
Počas realizácie stavebných prác došlo k zisteniu nesúladu medzi PD, výkazom výmer a skutočnosťou a tiež k zohľadneniu odporúčaní a požiadaviek KPÚ, v dôsledku čoho je nevyhnutné realizovať naviac práce a uskutočniť zmeny v rozpočte projektu, ktorý tvorí prílohu Dodatku č. 1 k Zmluve o dielo č. 1/2021 (ďalej len dodatok a zmluva). Uvedeným dodatkom sa zvyšuje celková cena za dielo. Zároveň sa dopĺňajú údaje o osobe stavebného dozora, ktorý v čase uzavretia zmluvy ešte nebol známy. Nahradila sa tiež pôvodná Príloha č. 1 zmluvy, nakoľko sa rozšíril zoznam subdodávateľov.
Zvýšenie ceny
Hodnota bez DPH: 969 000,00
bez DPH
Celková hodnota zákazky po úprave: 1 022 370,29
bez DPH


Podcasty pre zákazníkov tohto portálu

Plán obnovy očami Lívie Vašákovej

Plán obnovy je v ostatnom období jednou z veľmi diskutovaných tém. Ako ho možno podnikateľmi reálne využívať? Čo znamená pre orgány verejnej...

Verejné obstarávanie v roku 2024

Oblasť verejného obstarávania si vyžaduje osobitnú pozornosť. Od 31.3.2024 nastávajú ďalšie zmeny v problematike verejného obstarávania. Aké...

Webináre formou otázok a odpovedí pre zákazníkov tohto portálu

Posledné novely zákona o verejnom obstarávaní

Lektor: Mgr. Ľubomír Kubička

Dátum: 29.4.2024

Čas konania: 14:00 - 15:00

Na tento webinár sa môžete zaregistrovať tu

Zmeny v zákone o verejnom obstarávaní

Lektor: JUDr. Marek Šmid, LLB.

Dátum: 14.6.2024

Čas konania: 11:00 - 12:00

Na tento webinár sa môžete zaregistrovať tu

Prihláste sa v prípade, že ste predplatiteľ portálu formou vyplnenia registračného formuláru.

Registrácia je záväzná!

Zoznam webinárov otázok a odpovedí a registračný formulár nájdete TU.

PRAKTICKÉ INFORMÁCIE
Najbližšia daňová povinnosť
30.4.2024 - Odvody

Ďalšie povinnosti pre tento deň...
Kurzy mien 26.4.2024
1 EUR1,07 USD (-0)
1 EUR0,86 GBP (-0)
1 EUR4,32 PLN (+0,01)
1 EUR25,16 CZK (+0,02)
Ďalšie meny
Sadzby NBS
Platné od 20.9.2023
Jednodňové refinančné operácie 4,75 %
Hlavné refinančné operácie 4,50 %
Jednodňové sterilizačné operácie 4,00 %
viac
Cestovné náhrady

Stravné v SR od 1.10.2023

Opatrenie č. 368/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín

7,80 €

12 - 18 hodín

11,60 €

nad 18 hodín

17,40 €

Stravné v SR od 1.6.2023

Opatrenie č. 171/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín 7,30 €
12 - 18 hodín 10,90 €
nad 18 hodín 16,40 €

 

ostatné
EDITOVATEĽNÉ TLAČIVÁ
VESTNÍKY MINISTERSTIEV
PREDPOVEĎ POČASIA