dnes je 27.4.2024

Praktické informácie - Vestník verejného obstarávania
2022
PoUtStŠtPiSoNe
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
252627282930 
<marec  máj>
HLAVIČKA FORMULÁRA
Evidenčné číslo (značka) oznámenia: Fotopasce NZ 03/2018
Toto oznámenie upravuje: Smernica 2014/24/EÚ
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ/OBSTARÁVATEĽ
NÁZOV A ADRESY
Štátna ochrana prírody Slovenskej republiky
Vnútroštátne identifikačné číslo: 17058520
Tajovského 28 B, 97401 Banská Bystrica

Slovensko
Kontaktná osoba: Štátna ochrana prírody Slovenskej republiky
Telefón: +421 484722024
Email: ingrid.suhajdova@sopsr.sk
ODDIEL II: PREDMET
ROZSAH OBSTARÁVANIA
Názov:
Referenčné číslo: Fotopasce-NZ 03/2018
Hlavný kód CPV
38650000-6
Druh zákazky
OPIS
Názov
Fotopasce a prislúchajúce vybavenie
Časť č.: celok
Dodatočné kódy CPV
64200000-8

Miesto vykonania
Opis verejného obstarávania v čase uzatvorenia zmluvy:
Predmetom zákazky je dodávka fotopascí a prislúchajúceho vybavenia pre potreby monitoringu. Súčasťou zákazky sú fotopasce na deterministický výskum, fotopasce s IR bleskom s rýchlou odozvou, fotopasce s IR bleskom s priemernou odozvou, MMS fotopasce, prislúchajúce vybavenie potrebné na zabezpečenie prevádzky - pamäťové karty, akumulátory, nabíjačky, dohľad na fotopascou - umiestnenie, zmena stavu, aktivácia a poskytnutie vzdialeného monitoringu a prenosu údajov, telemetrické služby. Podrobná špecifikácia je uvedená v súťažných podkladoch.
Dĺžka trvania zákazky, rámcovej dohody, dynamického nákupného systému alebo koncesie
v mesiacoch (od zadania zákazky)
Trvanie v mesiacoch: 36
Informácie o fondoch Európskej únie
Číslo projektu alebo referenčné číslo: OPKŽP, LIFE, INTERREG, programy cezhraničnej spolupráce a iné programy a schémy.
ODDIEL IV: POSTUP
ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
Oznámenie o výsledku obstarávania týkajúce sa tejto zákazky
Číslo oznámenia v Ú. v. EÚ: 2019/S 193-468448
ODDIEL V: PRIDELENIE ZÁKAZKY/KONCESIE
Zákazka č.: ŠOP SR-Z/429/2019
Časť č.:
Názov: Rámcová dohoda na dodanie tovaru
PRIDELENIE ZÁKAZKY/KONCESIE
Dátum uzatvorenia zmluvy/rozhodnutia o pridelení koncesie:
2019-10-01T00:00:00
Informácie o ponukách
Zákazka bola pridelená skupine hospodárskych subjektov: Nie
Informácie o hodnote zákazky/časti/koncesie (bez DPH)
Celková hodnota obstarávania: 1 372 834,00
bez DPH
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
Predmetné verejné obstarávanie nie je zelené verejné obstarávanie, obstarávanie inovácií ani obstarávanie zamerané na sociálne aspekty.
POSTUPY PRESKÚMANIA
Orgán zodpovedný za preskúmanie
Úrad pre verejné obstarávanie
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98, 82005 Bratislava

Slovensko
Kontaktná osoba: Úrad pre verejné obstarávanie
Telefón: +421 250264176 Fax: +421 250264219 Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.uvo.gov.sk
Postup preskúmania
Útvar, od ktorého možno získať informácie o postupe preskúmania
Úrad pre verejné obstarávanie
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98, 82005 Bratislava

Slovensko
Kontaktná osoba: Úrad pre verejné obstarávanie
Telefón: +421 250264176 Fax: +421 250264219 Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.uvo.gov.sk
DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA:
2022-04-07T00:00:00
ODDIEL VII: ÚPRAVY V ZAKÁZKE/KONCESII
OPIS VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA PO ÚPRAVÁCH
Hlavný kód CPV:
38650000-6
Dodatočné kódy CPV
64200000-8

Miesto vykonania
Opis obstarávania:
Predmetom zákazky je dodávka fotopascí a prislúchajúceho vybavenia pre potreby monitoringu. Súčasťou zákazky sú fotopasce na deterministický výskum, fotopasce s IR bleskom s rýchlou odozvou, fotopasce s IR bleskom s priemernou odozvou, MMS fotopasce, prislúchajúce vybavenie potrebné na zabezpečenie prevádzky - pamäťové karty, akumulátory, nabíjačky, dohľad na fotopascou - umiestnenie, zmena stavu, aktivácia a poskytnutie vzdialeného monitoringu a prenosu údajov, telemetrické služby. Podrobná špecifikácia je uvedená v súťažných podkladoch.
Dĺžka trvania zákazky, rámcovej dohody, dynamického nákupného systému alebo koncesie
Obdobie: v mesiacoch (od zadania zákazky)
Trvanie v mesiacoch: 36
Informácie o hodnote zákazky/časti/koncesie (bez DPH)
Celková hodnota zákazky/časti/koncesie: 1 372 834,00
bez DPH
Zákazka/koncesia bola pridelená skupine hospodárskych subjektov: Nie
INFORMÁCIE O ÚPRAVÁCH
Opis úprav
Dodatkom č.5 k Rámcovej dohode na dodanie tovaru č. ŠOP SR - Z/429/2019 sa dopĺňa ods. 3.1 článku III. Cena a platobné podmienky o ďalší projekt, z ktorého bude financovaný dodávaný tovar, a síce: vi. Názov programu: OPKŽP Názov projektu: Vypracovanie programov starostlivosti o vybrané chránené územia juhozápadného Slovenska kód projektu v ITMS 2014+: 310011BLR5 Suma bez DPH spolu: 8 640,00 ? Suma s DPH spolu: 10 368,00 ? Dodatkom č.5 k Rámcovej dohode sa zároveň v plnom rozsahu nahrádzajú prílohy č.1 a č.2 Rámcovej dohody novými prílohami č.1 a č.2, ktoré tvoria prílohy Dodatku č.5. Ostatné ustanovenia Rámcovej dohody na dodanie tovaru č. ŠOP SR - Z/429/2019 v znení jej predchádzajúcich dodatkov zostávajú nezmenené.
Zvýšenie ceny
Aktualizovaná celková hodnota zákazky pred zmenou: 1 372 834,00
bez DPH
Celková hodnota zákazky po úprave: 1 372 834,00
bez DPH


Podcasty pre zákazníkov tohto portálu

Plán obnovy očami Lívie Vašákovej

Plán obnovy je v ostatnom období jednou z veľmi diskutovaných tém. Ako ho možno podnikateľmi reálne využívať? Čo znamená pre orgány verejnej...

Verejné obstarávanie v roku 2024

Oblasť verejného obstarávania si vyžaduje osobitnú pozornosť. Od 31.3.2024 nastávajú ďalšie zmeny v problematike verejného obstarávania. Aké...

Webináre formou otázok a odpovedí pre zákazníkov tohto portálu

Posledné novely zákona o verejnom obstarávaní

Lektor: Mgr. Ľubomír Kubička

Dátum: 29.4.2024

Čas konania: 14:00 - 15:00

Na tento webinár sa môžete zaregistrovať tu

Zmeny v zákone o verejnom obstarávaní

Lektor: JUDr. Marek Šmid, LLB.

Dátum: 14.6.2024

Čas konania: 11:00 - 12:00

Na tento webinár sa môžete zaregistrovať tu

Prihláste sa v prípade, že ste predplatiteľ portálu formou vyplnenia registračného formuláru.

Registrácia je záväzná!

Zoznam webinárov otázok a odpovedí a registračný formulár nájdete TU.

PRAKTICKÉ INFORMÁCIE
Najbližšia daňová povinnosť
30.4.2024 - Odvody

Ďalšie povinnosti pre tento deň...
Kurzy mien 26.4.2024
1 EUR1,07 USD (-0)
1 EUR0,86 GBP (-0)
1 EUR4,32 PLN (+0,01)
1 EUR25,16 CZK (+0,02)
Ďalšie meny
Sadzby NBS
Platné od 20.9.2023
Jednodňové refinančné operácie 4,75 %
Hlavné refinančné operácie 4,50 %
Jednodňové sterilizačné operácie 4,00 %
viac
Cestovné náhrady

Stravné v SR od 1.10.2023

Opatrenie č. 368/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín

7,80 €

12 - 18 hodín

11,60 €

nad 18 hodín

17,40 €

Stravné v SR od 1.6.2023

Opatrenie č. 171/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín 7,30 €
12 - 18 hodín 10,90 €
nad 18 hodín 16,40 €

 

ostatné
EDITOVATEĽNÉ TLAČIVÁ
VESTNÍKY MINISTERSTIEV
PREDPOVEĎ POČASIA